Официално наименование: Община Пещера
Пощенски код: 4550
Място/места за контакт:: Община Пещера
E-mail:: s_stoilov2005@abv.bg
Факс: 0350 64165
Пощенски адрес: ул."Дойранска епопея " №17
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: гр.Пещера
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: инж. Стоил Стоилов
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.peshtera.bg
Телефон: 0350 62203
Адрес на профила на купувача
Страна: България
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
Наименование: "Реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа в села Радилово и Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с. Капитан Димитриево, община Пещера, област Пазарджик, с четири подобекта, както следва: 1. Подобект № 1: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа в с. Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с. Капитан Димитриево, община Пещера, област Пазарджик; 2. Подобект № 2: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – северна част и с.Капитан Димитриево, Община Пещера; 3. Подобект № 3: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – южна част, Община Пещера; 4. Подобект № 4: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа в с. Радилово, Община Пещера.(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG423
Място на изпълнение: с.Радилово,с.Капитан Димитриево община Пещера
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
Предназначение: Обществена поръчка
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Описание: Реконструкция и рехабилитация на Вик мрежа в села Радилово и Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с. Капитан Димитриево,Община Пещера, област Пазарджик ,с четири подобекта ,както следва: 1. Подобект № 1: Строително -монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа в с. Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с. Капитан Димитриево, Община Пещера, област Пазарджик. Предвижда се подмяна на съществуващи етернитови и стоманени улични водопроводи с нови, както и подмяна на всички сградни водопроводни отклонения. Обща дължина на водопроводната мрежа :L=10420,29 м. при използване на полиетиленови тръби с висока плътност Ф110,Ф90, Ф40 и Ф25.L=3756.14m-Ф 110 HDPE тръби, L=6664.15 m-Ф 90 HDPE тръби. Изграждане до площадката на ПСОВ посредством външен довеждащ колектор от гофрирани тръби HD-PE Ф315; ПСОВ е предвидена за еквивалентен брой жители- 3000 ЕЖ. Площ на ПИ 521029 за пречиствателна станция 2000,00 м.кв. Обекта е втора категория. Застроена площ на основна производствена сграда - 435,00 м.кв., Застроена площ на КПП и склад -44,17 кв.м.; Застроена площ на помпено-8.00 кв.м.; Застроена площ на навес за съхранение на утайка - 36.00 кв.м.; РЗП-523.17 кв.м.; дължина на оградата - 1 843 м/лин.; дължина на подпорни стени - 22 м/лин.; озеленена площ - 505.50 кв.м. 2. Подобект № 2: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово - северна част и с. Капитан Димитриево, Община Пещера; Изгражда се битова канализационна мрежа в с. Радилово с РР/полипропиленови / тръби ,оребрени ,/структурирани/,муфирани за размер Ф200, ф300, ф400, ф500, ф600 и ф700. Режим на работа на тръбопровода-гравитачен. Вид на изкопа - машинен и ръчен с дълбочина до 5.00 м.вертикален в средно скални почви, укрепен на места при необходимост. Направа на канализационни клонове - 2 бр. /Главен клон I и Главен клон II /, второстепенни канализационни клонове - 47 бр., ревизионни шахти - 103 бр, дъждопреливник - 1 бр., помпена станция - 1 бр. За захранване на помпена станция се изгражда нов трафопост БКТП с мощност 250 кVA/20кV. Ще се изгради и кабелна мрежа Ср.Н и кабелна мрежа НН. Предвижда се подмяна на съществуващи канализационни колектори с диаметър Ф200, изпълнени от бетонови тръби и изграждане на нови канализационни колектори, както и подмяна на всички сградни канализационни отклонения. Канализационните колектори ще се изпълнят с РР/полипропиленови/тръби, SN8, гофрирани, муфирани за размер Ф200 за СКО, Ф200 за УО и Ф315, Ф400, Ф500, Ф600 за уличната канализация. Режим на работа на тръбопровода е гравитачен. 3. Подобект № 3: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово - южна част, община Пещера. Битовата канализационна мрежа на с. Радилово ще се изпълни с РР /полипропиленови/ тръби, оребрени, /структурирани/, муфирани за размер Ф200,Ф300,Ф400,Ф500,Ф600,Ф700. Режим на работа на тръбопровода е гравитачен. Вид на изкопа - машинен и ръчен с дълбочина до 5 м., вертикален в средно скални почви,укрепен на места при необходимост. Предвиждат се канализационни клонове и съоръжения: главни канализационни клонове - 2 бр., второстепенни канализационни клонове - 24 бр.,ревизионни щахти - 117 бр., дъждопреливник - 2 бр., преминаване под дере - 1 бр., мост-канал - 1 бр., помпена станция - 1 бр. 4. Подобект № 4: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа в с.Радилово, община Пещера. Изпълнението обхваща цялостната водопроводна мрежа в с. Радилово. Предвижда се подмяна на съществуващи етернитови и стоманени улични водопроводи с нови,както подмяна на всички сградни водопроводни отклонения. Водопр участъци ще се изпълнят от полиетиленови тръби Ф110,ф090,ф040 и ф025 с висока плътност -10 атм. Режим на работа на водопровода е напорен. Вида на изкопа - машинен и ръчен с дъблочина до1,70 м. в средно скални почви.Обща дължина на водопроводната мрежа L =17530 ,26 м.
Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
Доп. предмети: 45332000: Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Доп. предмети: 45332300: Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕАко да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
Приемане на варианти: НЕВ приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: 1. Подобект № 1: Строително -монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа в с. Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с.Капитан Димитриево, Община Пещера, област Пазарджик. Предвижда се подмяна на съществуващи етернитови и стоманени улични водопроводи с нови,както и подмяна на всички сградни водопроводни отклонения. Обща дължина на водопроводната мрежа: L=10420,29 м. при използване на полиетиленови тръби с висока плътност Ф110, Ф90, Ф40 и Ф25.L=3756.14m-Ф 110 HDPE тръби,L=6664.15 m-Ф 90 HDPE тръби. Изграждане до площадката на ПСОВ посредством външен довеждащ колектор от гофрирани тръби HD-PE Ф315; ПСОВ е предвидена за еквивалентен брой жители- 3000 ЕЖ. Площ на ПИ 521029 за прециствателна станция 2000,00 м.кв.,обекта е втора категория.Застроена площ на основна производствена сграда - 435,00 м.кв. Застроена площ на КПП и склад -44,17 кв.м.; Застроена площ на помпено-8.00 кв.м.; Застроена площ на навес за съхранение на утайка-36.00 кв.м.; РЗП - 523.17 кв.м.; дължина на оградата - 1 843 м/лин.; дължина на подпорни стени - 22 м/лин.; озеленена площ - 505.50 кв.м. 2.Подобект № 2: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово - северна част и с. Капитан Димитриево, Община Пещера; Изгражда се битова канализационна мрежа в с.Радилово с РР/полипропиленови / тръби ,оребрени ,/структурирани/,муфирани за размер Ф200, ф300, ф400, ф500,ф600 и ф700.Режим на работа на тръбопровода-гравитачен.Вид на изкопа - машинен и ръчен с дълбочина до 5.00 м.вертикален в средно скални почви, укрепен на места при необходимост. Направа на канализационни клонове - 2 бр. /Главен клон I и Главен клон II / , второстепенни канализационни клонове - 47 бр.,ревизионни шахти - 103 бр., дъждопреливник-1 бр.,помпена станция - 1 бр. За захранване на помпена станция се изгражда нов трафопост БКТП с мощност 250 кVA/20кV. Ще се изгради и кабелна мрежа Ср.Н и кабелна мрежа НН. Предвижда се подмяна на съществуващи канализационни колектори с диаметър Ф200, изпълнени от бетонови тръби и изграждане на нови канализационни колектори, както и подмяна на всички сградни канализационни отклонения. Канализационните колектори ще се изпълнят с РР/полипропиленови/ тръби, SN8, гофрирани,муфирани за размер Ф200 за СКО, Ф200 за УО и Ф315, Ф400, Ф500, Ф600 за уличната канализация. Режим на работа на тръбопровода е гравитачен. 3. Подобект № 3: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с.Радилово - южна част, община Пещера. Битовата канализационна мрежа на с.Радилово ще се изпълни с РР /полипропиленови/ тръби, оребрени, /структурирани/, муфирани за размер Ф200,Ф300,Ф400,Ф500,Ф600,Ф700. Режим на работа на тръбопровода е гравитачен. Вид на изкопа - машинен и ръчен с дълбочина до 5 м.,вертикален в средно скални почви,укрепен на места при необходимост. Предвиждат се канализационни клонове и съоръжения:главни канализационни клонове - 2 бр., второстепенни канализационни клонове - 24 бр.,ревизионни щахти - 117 бр., дъждопреливник - 2 бр., преминаване под дере - 1 бр., мост-канал - 1 бр., помпена станция - 1 бр. 4. Подобект № 4: Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа в с. Радилово, община Пещера. Изпълнението обхваща цялостната водопроводна мрежа в с. Радилово. Предвижда се подмяна на съществуващи етернитови и стоманени улични водопроводи с нови ,както подмяна на всички сградни водопроводни отклонения. Водопр. участъци ще се изпълнят от полиетиленови тръби Ф110, ф090, ф040 и ф025 с висока плътност -10 атм.Режим на работа на водопровода е напорен. Вида на изкопа - машинен и ръчен с дъблочина до1,70 м., вертикален в средно скални почви.Обща дължина на водопроводната мрежа: -L =17530 ,26 м. L =7183,63м - Ф110 HDPE тръби, L =10346,63 м - Ф90 HDPE тръби
Прогнозна стойност: 17867194
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 20
Описание: 1.Условия и размер на гаранцията за участие и начина на плащането й. Гаранцията за участие е в размер на 170 000 (сто седемдесет хиляди лева) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 310 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Пещера: Банка: Общинска банка АД гр.Пещера IBAN: BG87 SOMB 9130 3332 9702 01 BIC: SOMBBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи заверено копие на платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Пещера, че е със срок на валидност 310 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка е в размер на 3 (три ) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или заверено копие на платежният документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Пещера, и че е със срок на валидност – най – малко един месец след издаване на последния Акт Образец 15 на обекта по договора за възлагане на обществена поръчка. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. 3. Гаранция за обезпечаване на авансово плащане Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на десет на сто (10 %) от цената на договора за обществена поръчка. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авасовото плащане следва да бъде 60 /шестдесет/ дни след датата на приключване изпълнението на договора за възлагане на обществена поръчка. Размерът на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се намалява автоматично със сумата на всяка удръжка за възстановяване на авансовото плащане, направена при условията на договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя под формата на банкова гаранция.
Условия: Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на сключени от Община Пещера с Държавен фонд "Земеделие" договори №13/321/00745, №13/321/00746, №13/321/00747, №13/321/00749 от 23.10.2009г., по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони", които се осъществяват с финансовата подкрепа на програмата за развитието на селските райони 2007-2013г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Единичните цени за изпълнение на строително -монтажните работи,посочени в количествено-стойностната сметка на офертата на изпълнителя не подлежат на промяна и са формирани при посочени от изпълнителя елементи на ценообразуване : часова ставка лв/час,допълнителни разходи върху труда в % ,допълнителни разходи върху механизацията в %, доставно складови разходи в %,печалба в %. Плащането по договора ще бъде в български лева с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Плащанията ще се извършват по следната схема : Схемата на плащане по сключения договор въз основа на настоящата обществена поръчка е следната: Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 10 % (десет процента) от стойността на договора се осъществява след представяне на банкова гаранция за обезпечаване на авансовото плащане до 10 (десет) дни от влизането в сила на договора за възлагане на обществена поръчка. Междинните плащания по първи подобект и по втори подобект към Изпълнителя са в размер на стойността на реално извършените строително-монтажни работи, но не повече от 80 % от стойността на първи подобект и втори подобект, и се осъществяват въз основа на протоколи за приемане на работата /Акт Обр.19 с приложена подробна количествена сметак/ от Възложителя, в срок от 10 дни от дата на представените от Изпълнителя фактури, придружени с одобрени от строителния надзор актове и придружаващата ги документация. Междинните плащания по трети подобект и по четвърти подобект към Изпълнителя са в размер на стойността на реално извършените строително-монтажни работи, но не повече от 50 % от стойността на трети подобект и четвърти подобект, и се осъществяват въз основа на протоколи за приемане на работата /Акт Обр.19 с приложена подробна количествена сметак/ от Възложителя, в срок от 10 дни от дата на представените от Изпълнителя фактури, придружени с одобрени от строителния надзор актове и придружаващата ги документация. Искане за междинно плащане от страна на Изпълнителя към Възложителя може да се направи при условие, че са изпълнени и заверени от строителния надзор поне 90 % (деветдесет) от предвидените СМР. Окончателното плащане е платимо след представяне на окончателен доклад за изпълнение на обекта, подписване на приемателен протокол от комисия, назначена от Възложителя, за установяване изпълнението на строително-монтажните работи, в срок от 10 дни от датата на представената от Изпълнителя фактура, придружена с одобрен от строителния надзор акт Образец 15 и придружаващата го документация за съответния подобект. Авансовото плащане по първи подобект и по втори подобект се приспада пропорционално от всяко едно от междинните плащания до окончателното разплащане по следния начин: сумата на всяко междинно плащане се намалява с 10 %, съответстващи на процентното съотношение на аванса към стойността на съответния подобект; при достигане на 80 % от стойността на съответния подобект, остатъка от платения аванс се удържа при окончателното плащане. Авансовото плащане по трети подобект и по четвърти подобект се приспада пропорционално от всяко едно от междинните плащания до окончателното разплащане по следния начин: сумата на всяко междинно плащане се намалява с 10 %, съответстващи на процентното съотношение на аванса към стойността на съответния подобект; при достигане на 50 % от стойността на съответния подобект, остатъка от платения аванс се удържа при окончателното плащане.
Правна форма: Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участника определен за изпълнител на поръчката е обединение на физически лица или юридически лица. В случай,че участникът участва като обединение / или консорциум /, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,тогава участниците в обединението / или консорциума / сключват споразумение с нотариална заверка на подписите.Споразумението трябва да съдържа клаузи,който гарантират ,че: - упълномощеният член на обединението/ консорциума / е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - изпълнението на договора,включително плащанията,са отговорност на упълномощения член на обединението/консорциума; Всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора Участниците в обединението/консорциума трябва да упълномощят член, който да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката.Не се допуска промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създаване на обединение/консорциум ,или е приложено спорзумение с липса на клаузи,гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата-от участника ще бъдат изискани допълнителни сведения, удостоверяващи гореописаните обстоятелства,при спазване разпоредбите на чл.68 от ЗОП.Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: При подписване на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компететни органи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП, или извлечение от съдебен регистър или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Котато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателствато на държавата,в която е установен,не се издават документите по чл.47,ал.2 отЗОП, или когато те не включват всички случаи по чл.47,ал.1 и ал.2 от ЗОП,участникът представя клетвена декларация,ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата,в която е установен. Когато клетвената декларация няма правна стойност ,участникът представя официално заявление ,направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която той е установен. 2. Документ за внесена гаранция за изпълнение на договора. 3.Заверено копие от застраховка за професионална отговорност за съответната категория строеж или еквиваллентна 4. Заверено копие от удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя от четвърта група, първа категория-т.4.1.1 и т.4.2.1,строежи по чл.137,ал.1,т.1,б."б",т.2,б."б" от ЗУТ съгл.Правилника за реда за вписване в ЦПРС , както и чл.2,ал.2,т.1,чл.4,ал.2,т.2,3 и 4 чл.6,ал.2,т.8 и т.9 от Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи или еквивалентен документ ,който удостоверява вписване в съответен регистър в страната в която участника е установен. Чуждестраните лица,който са установени в държава- членка на ЕС,или в държава -страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,или в Конфедерация Швейцария,могат да представят документ по чл.53 а от ЗОП. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.В този случай, ако обеднинението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Офертата се състои от три части: Плик №1 "Документи за подбор" трябва да съдържа:а.Подписан и подпечатан от участника Списък на документите ,съдържащи се в офертата;б.Оферта Обр.№1;в. Администр. сведения за участника- Обр.№3;г. Декларация,че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката- Обр.№4;д. Декларация,че участника ще спазва всички условия ,необходими за изпълнение на поръчката-Обр.№5;е. Регистрационни документи на участника :- документ за регистрация на участника или посочване на ЕИК съгл. чл.23 от ЗТР/ ако участника е пререгистриран в Търг. регистър/ -копие заверено с подпис и печат на лицето определено да представлява дружеството / за ЮЛ,регистрирано в България/;-документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, или еквивалентен документ издаден от държавата ,в която са установени, като документа бъде преведен на бълг. език ,в официален превод по смисъла на §1,т.16а от ЗОП/за ЮЛ,което не е регистрирано в България/;-удостоверение за актуално състояние,издадено от съда по регистрация на участника-юридическо лице,не по-късно от 6 месеца към датата на подаване на офертата / за ЮЛ,което е регистрирано в България /или посочване на ЕИК / ако участника е преригистриран в Тър. регистър/;-копие от документ за самоличност ,когато участникът е физ. лице ;ж. Документ за закупена документация за участие- заверено копие;з. Документ за внесена гаранция за участие -заверено копие на платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие;и.Декларация за липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП-Обр.№6 или Обр.№6а ,в зависимост от това дали участника е установен/регистриран в България или извън България ; й. Доказателства за иконом. и финансовото състояние по точ ІІІ.2.2 от обявлението; к. Док-ства за технич. възможности и квалификация по точ.ІІІ.2.3 от обявлението; л. Кратка анотация на досегашната дейност на участника;м.Нотар. заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата /тогава когато участника не се представлява от лицата които имат право на това, н.Декларация за участие на подизпълнители-Обр.№7;о.Споразумение за създаване на обединение за участие в ОП /когато участника е обединение което не е ЮЛ/ с нот.заверка на подписите;п.Нотар.заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които се упълномощава едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обедиднението/когато участника е обединение което не е ЮЛ/;р.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв-Обр.№8; с.Декларация за липса на обстоятелства по чл.93,ал.1,чл.94 и чл.96,б."а" от Регламент/ЕО,Евратом/№1605/2002 на Съвета на ЕС-Обр.№9;т.Декларация от членовете на обединението-Обр.№10; у.Декларация че в предлож.цена е спазено изискването за мин.цена на труда-Обр.№11; ф.Декларация/свободен текст/за осигуряване на застраховка "Професионална отговорност" за целия срок на договора.;Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката"-в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката,събразно критерия за оценка и се попълва "Предложение за изпълнение на поръчката"-Обр.№2 ,Проект на договор- не се попълва,но се подписва на всяка страница; Плик №3"Предлагана цена"-попълва се Образец№12 "Предлагана цена" и Приложение №1"Разбивка на предложената цена" към Обр.№12.Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.2 от ЗОП води до отстраняване на участника.
Изискуеми документи и информация: За доказване на изискванията за икономическото и финансово състояние, участниците трябва да представят следните документи: •копие от годишния финансов отчет за всяка от предходните три финансови години (2008г., 2009г. и 2010 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството и придружен с копие на одиторски доклад. Изискването се отнася само за лицата, подлежащи на независим одит. Ако участникът не подлежи на одиторска заверка, съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст. •справка за размер на оборота от извършени строително-монтажни работи, общо за последните три години (2008г., 2009г. и 2010 г.) в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката документите за доказване на икономическото и финансово състояние се прилагат и за подизпълнителите. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, документите за доказване на икономическото и финансово състояние се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на икономическото и финансово състояние са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Минимални изисквания: а)Участниците в настоящата процедура следва да са реализирали оборот от извършени строително-монтажни работи, общо през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 30 000 000 (тридесет милиона лева) лв. без ДДС. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние за подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние трябва да бъдат изпълнени от обединението/ консорциума като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние.
Изискуеми документи и информация: •Списък на дог-те за стр.,изпълнени през последните 5 год.(06,07,08,09и 10г.),включ.обект,предмет, стойностите, датите на сключване и период на изпълнение, № и дата на акта за предаване на стр. на възлож. или за въвеждането му в експл. и възложител, придружен с препоръки за изпълнение за най-важните стр.обекти, включ. за всички обекти,свързани с изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи, а също така и за всички големи обекти с пром. или обществен хар-ер, изпълнени през последните 5 г.Препоръките за добро изпълнение да съдържат стойността, датата и мястото на стр., както и дали то е изпълнено .проф.и в съотв.с норм.изисквания•Справка за собствено и/или наето оборудване, стр.техника и механизация, необход. за изпълнение на обекта на поръчката. Справката да съдържа наимен. на оборудването, стр.техника и механизац,техн.хар-ики,свързани с тяхната производителност и основание за ползване от уч-ка /собственост,наем,лизинг,предвар.договор/.Към справката се прилагат документи,удостовер. основанието за ползване от уч-ка- копия от фактури и договори за закупено оборудване, придружени с копия от скл.разаписки за тяхното заприхождаване като актив; или копия от договори за лизинг;или копия от договори за наем на съотв.техника и механизация с срок на действие по-дълъг от 2 г. от датата на подаване на офертата на уч-ка; •Доказ-ва за наличие на асф. база -копие от документ за собственост, копие от документи, удостовер.въвеждането й в експлоатация,както и копие от валиден сертификат за въвед.система за производ. контрол за произвеждане на асфал.смеси в съответствие с Н- та за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на стр. продукти или еквивал. сертификат за качество; или копие от сключен договор за наем на асф. база,като срока на договора за наем трябва да надхвърля с най-малко 3 месеца срока за изпълнение на договора на общ. поръчка или д-ва за изразена от доставчика готовност за предоставяне ресурсите на асф. база на разположение на уч-ка; Доказ-ва за доставянето на асф. смес на местополагане с необход.температура за качествено изпълн.обекта на поръчката.•Декларация за сред. год.брой на работниците,служ. и ръков.състав на уч-ка за последн. три год./08, 09,10г./; •Списък на инж.техн. персонал /ключ.експерти/ за осигуряване на технич. ръководство при изпълн. на стр-то . Списъка да съдържа име, образование, проф. опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълн.на общ. поръчка, инф. за вида на правоотнош. на лицата с уч-ка /трудово, гражданско, др./. Документи удостовер.образов. и проф. квалификация и опита на всички ключ. експерти на уч-ка, придружени с подробни автобиографии, копия на дипломи за завършено образов. и придоб. квалификация, копия от трудови и/или осигурит. книжки и копия на трудови и/или граждански договори,лицензи и др. документи доказващи посочените в автобиографиите данни;•Справка за броя на работн. и служителите /некл. специалисти/, които ще участват в изпълнението на поръчката, която да съдържа броя,специалностите и квалификацията на отд.работници и служ. за изпълнение на строежа,съгл. графика за изпълнение на видовете работи,трите имена,образов. и длъжност,която ще изпълнява лицето при изпълн. на поръчката, информация за вида на правоотнош. на лицата с уч-ка /трудово, гражданско, др/. Документи удостовер.образов. и проф. квалификация на некл.специалисти за изпълн. на поръчката,включително копия от дипл. за завършено образ.•Удостовер. или Справка от съотв. ТД на НАП на всички действащи трудови договори.•Копие от валиден Сертификат за внедрена с-ма за управл.на качеството по ISO 9001:2008 или еквивал.,с обхват извър. на стр.дейности•Копие от валидно Удостоверение за регистр. в ЦПР на строителя за строежи от 4-та гр.,1-ва кат-ия- т.4.1.1 и т.4.2.1,строежи по чл.137,ал.1, т.1,б. “б” и т.2, б. “б” от ЗУТ,съгл. Пр-ка за реда за вписв.и водене на ЦПР на строителя или евивал.док. за удостовер. вписв. в съотв. рег-р в страната в която уч-ка е установен
Минимални изисквания: а)Участниците трябва да притежават опит в областта на ВиК стр-то. За доказване на опит уч-ка представя списък на договори за стр-во,свързани с изгражд. и/или реконструкц.на ВиК мрежи,изпълнени през последн.5 год. /06,07,08, 09г.10 г./ придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните стр.обекти,включ. за вс.обекти,свързани с изгражд. и/или реконструкц. на ВиК мрежи и за вс.големи обекти с пром. или обществен х-ер. Препоръките да съдържат ст-ста,дата и място на строител-то,както и дали то е изпълнено проф. и в съотв.с норм.изисквания.Като доказ-во се приема изпълнението най-малко на 1обект, включващ водопровод с дължина не по-малко от 3 км. и най-малко 1 завършен обект,който включва канализация с дължина не по-малко от 3 км. б) Договори за изпълнени обекти с пром. или граж. х-ер през посл.5 год(06,07, 08, 09 и 10г.), чиято обща стойност по ПСД е не по-малко от 5 млн. лева без ДДС с препоръки за добро изпълнение–заверени от уч-ка копия;в)Да притежава необх.оборудване (стр.техника и механ.),необходими за изпълн. на поръчката (мин.10 багера,мин.4 челни товарача,мин. 20 самосвала с товароподемност над 10 тона, мин. 4 машини за челна заварка на ПВПЕ тръби);г) Да разполага с асф. база или да има скл.договор за наем с такава база или да има възможност за ползване ресурсите на асф.база (сертифицирана за произв.контрол за произвеждане на асфалтобетонови смеси в съотв. с Нар-та за ъществ. изисквания към строежите и оценяване съответств. на стр. продукти или с еквивал.сертификат за качество). Доставянето на асфалт.смес на местополагане да е с необх.температура за качествено изпълнение на обекта на поръчката.д)Средния год.брой на работниците,служ. и ръков.състав на уч-ка за посл.3 год./08г,09г. 10г./ да не е по-малък от 160 лица.За изпълн. на поръчката уч-ка следва да разполага с инж.технич.персонал /кл.експерти/ за осигур.на техн.ръководство при изпълн. на стр-ото,към момента на подаване на офертата,както следва :Кл.експерт №1: Ръководител (координатор) на целия екип за изпълн. на СМР по 4 подобекта.Изисквания:инженер.квалиф. ст-н Магистър, специалн.“ПГС”,“В К” или еквивал./ако образ.степен е придобита в държава,където няма специалност “ПГС”, “В и К”/и Проф.опит 8 г. в строител. и/или реконстр.на В и К мрежи;•Кл.експерти № 2,3,4 и 5:Рък-ли на отделните подобекти (общо 4 лица)Изисквания:инженери,квалиф. ст-н Магистър,специалност “В и К”, ПГС или еквивал./ако образов. степен е придобита в държава, където няма спец-ст “В и К”, ПГС/ и Проф.опит: 5 г. в стр. и/или реконстр.на В и Кмрежи;Кл.експерт№6:Геодезист, Изисквания:инженер,квал.ст-н Магистър”,спец-ст “Геодезия” или еквивал./ако образов.степен е придобита в държава,където няма спец-ст “Геодезия”/Проф.опит: 2 г. в стр.и/или реконстр. на В и К мрежи;Да разполага с технич.персонал /некл.специалисти/ за изпълн. на поръчката (не по-малко от 40 лица за всеки подобект или общо не по-малко от 160 собств. или наети лица за 4 подобекта,намиращи се в трудови или др. правоотн. с уч-ка към момента на подаване на офертата•Неключови спец.Техн.персонал за изпъл. на поръчката:Изисквания: средно/средно-техн. или основно образование;-Шофьор на товарен автомобил–15 лица за 1 подобект,или общо 60 лица за 4 подобекта;-Оператор/машинист/ на ПСМ– 9 лица за 1 подобект,или общо 36 лица за 4 подобекта; -Монтажник на ВиК мрежи- 4 лица за 1подобект, или общо 16 лица ;-Пътен работник–4 лица за 1подобект,или общо 16 лица за 4подобекта;-Бетонджия и/или арматурист – 2 лица за 1подобект,или общо 8 лица за 4подобекта; -Зидар и/или зидаро-кофражист–1 лице за 1подобект, или общо 4 лица за 4подобекта;-Заварчик -2 лица за 1подобект,или общо 8 лица за подобекта;-Монтажник елктрооборудване-2 лица за 1подобект,или общо 8 лица за 4подобекта;е)Да притежава валиден сертификат за внедрена с-ма за управл.на качеството по ISO 9001:2008 или еквивал.,с обхват извършв.на стр.д-сти.ж)Уч-ка да е вписан в ЦПР на стр. за строежи от 4-та група, 1-ва категия -строежи по чл.137,ал.1, т.т.1,б. “б” и т.2, б“б” ЗУТ.
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчкаАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
Намаляване на броя на предложенията
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: предлагана обща цена/сбор от цените на всички подобекти /(тежест : 50)
Показател: срок за изпълнение на поръчката(тежест : 25)
Показател: процент неустойка на ден от цената на договора за неспазване на срока за изпълнение на отделните СМР съгласно графика и/или на поръчката като цяло /за забава/(тежест : 15)
Показател: гаранционен срок в години на изпълнените СМР на обекта(тежест : 10)Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
Референтен номерАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S33-054310 от 18/02/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 470
Условия: Сумата от 470 лв. следва да бъде внесена в касата в Общински център за услуги и информация на гражданите,намиращ се в сградата на Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17 или по банков път на следната сметка на Община Пещера: Банка: Общинска банка АД гр.Пещера, IBAN:BG06 SOMB 91308432 9702 44, Вид плащане 447000, BIC:SOMBBGSF
Дата: 01/08/2011
Валута: BGN
Час: 17:30
Дата: 11/08/2011
Дата
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни: 250
Дата
Брой месеци
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Сградата на Община Пещера,ул."Дойранска епопея" №17, първи етаж, заседателна зала ,стая №5
Време: 12:00
Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгл.чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът не се представлява от лицата, кото имат право на това, тогава лицето,упълномощено да представлява участникът в процедурата представя Нотариално заверено пълномощно.
Дата: 12/08/2011Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
Проект/програма: Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на сключени от Община Пещера с Държавен фонд "Земеделие" договори №13/321/00745, №13/321/00746, №13/321/00747, №13/321/00749 от 23.10.2009г., по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони", които се осъществяват с финансовата подкрепа на програмата за развитието на селските райони 2007-2013г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
Допълнителна информация: Възложителят си запазва правото ако възникне необходимост от повторение на строителството от същия изпълнител не по-късно от три години на възлагането на първата поръчка да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1,т.9 от ЗОП. Обявлението е изпратено до база SIMAR на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз и има вътрешен референтен номер 2011-085016
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
СтранаУточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба се подава в десетдневен 10 /десет / срок от:публикуването на решението и обявяването в Регистъра на обществените поръчки или обявление в Официален вестник на Европейския съюз, а относно изискванията, които не са посочени в обявлението от получаването на документацията, когато не е публикувано едновременно с обявлението-срещу решението за откриване на процедурата:получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата,публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или обявление "Официален вестник" на ЕС-срещу решението за избор на изпълнител.Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в случаите по чл.120,ал.3, т.1 и т.4 от ЗОП и от всеки заинтересован кандидат в случаите по чл.120,ал.3,т.3 от ЗОП.В случаите по чл.120,ал.3,т.1 и т.4, когато датите на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на ЕС са различни, срокът на обжалване тече от по-късна дата.
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул."Витоша" №18
Град: гр.София
Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: България
Дата: 17/06/2011
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна