Официално наименование: "Електроенергиен системен оператор" - ЕАД
Пощенски код: 1404
За контакти: "Електроенергиен системен оператор" - ЕАД
Електронна поща
Факс: 02 9626189
Адрес: бул. "Гоце Делчев" № 105
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Радослава Васева по процедурни въпроси; Мартин Минчев по технически въпроси
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: http://www.eso.bg
Телефон: 02 9696854; 02 9213743
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
Основна/и дейност/и: Електрическа енергия
Наименование: Централизация и разширение на система за диспечерски заявки в ЦДУ и ТДУ
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: Сградата на ЦДУ
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 7
Обект на поръчката: Услуги
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Описание: С изпълнението на поръчката ще се разшири съществуващата система за диспечерски заявки в ЦДУ, чрез централизация на дейността за диспечерските заявки от четирите ТДУ.
Oсн. предмет: 48000000: Софтуерни пакети и информационни системи
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕАко да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
Ще бъдат приемани варианти: НЕПрогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Създаване на система за диспечерски заявки
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 8
Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие в размер на 2 000.00 лв. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора
Условия: със собствени средства се заплаща поетапно изършeната услуга съгласно условията на проекта за договор от документацията за участие
ИзискванеАко да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: Участникът, определен за изпълнител трябва да представи за проучване и издаване на разрешение за достъп до стратегически обекти, съответните документи за всеки от ръководителите на фирмата и физическите лица, които ще изпълняват поръчката.Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: 1. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участник юридическо лице или едноличен търговец прилага към своята оферта и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на подаването на офертата. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към документацията за участие. Когато участниците са юридически лица, декларация се представя задължително от всички лица съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към документацията за участие. Когато участниците са юридически лица, декларация се представя задължително от всички лица съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП;Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: _Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1. Декларация съдържаща информация за договорите изпълнени от участника през последните три години - доказващи опит в разработване, инсталиране и поддръжка на информационни системи, свързани със събиране, обработка и натрупване на данни в областта на енергетиката; 2. Валиден Сертификат за внедрена система за контрол на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Списък на специалистите, които ще бъдат изпълнители, с приложени документи за сертификация за работа с продуктите на SYBASE и Informatica.Минимални изисквания, при неизпълнението на които участника ще бъде отстранен от участие в процедурата: 1.Участникът да е изпълнил минимум два проекта, свързани с разработване, инсталиране и поддръжка на диспечерски информационни системи в областта на енергетиката през последните три години. 2. участникът да има внедрена система за контрол на качеството сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Участниците да представят доказателства, че разполагат с най-малко по двама квалифицирани специалисти за инсталация и поддръжка на системата. Доказва се с приложени копия на сертификати за работа с продуктите на SYBASE и Informatica.
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчкаАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Критерий за оценка: най-ниска ценаАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
НомерАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:30
Цена: 10
Условия: Цената е без ДДС и се заплаща в касата на Възложителя
Дата: 15/07/2011
Валута: BGN
Час: 10:00
Дата: 25/07/2011
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: на адреса на Възложителя
Час: 14:00
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 26/07/2011Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен графикАко да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
Допълнителна информация: Възложителят предоставя пълен достъп до докуменацията по електронен път на посочения в настоящото обявление Интернет адрес и в регистъра на АОП.
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
ДържаваУточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 от ЗОП
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
Дата: 13/06/2011
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава