N: 15 / 14.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Разлог
 Пощенски код: 2760
 За контакти: Отдел Обществени поръчки
 Електронна поща: ob_razlog@bcmesta.bg
 Факс: 0747 80081
 Адрес: ул."Стефан Стамболов"№1
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: Разлог
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: Петранка Ушева
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.razlog.bg
 Телефон: 0886144204 116
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователната инфраструктура на Община Разлог" по Договор за отпускане на финансова помощ № BG161PO001/4.1-03/2010/008/13.12.2010 г. по Приоритетна ос 4 на Оперативна програма "Регионално развитие 2007 - 2013 г." по обособени позиции: 1. "Внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина "Незабравка” и 2. "Внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина и детски ясли "Елиза Астинова".

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG413
 Място на изпълнение: град Разлог
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователната инфраструктура на Община Разлог" по Договор за отпускане на финансова помощ №BG161PO001/4.1-03/2010/008/13.12.2010г. по Приоритетна ос 4 на Оперативна програма "Регионално Развитие 2007-2013г." по обособени позиции: 1. "Внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина "Незабравка” и 2. "Внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина и детски ясли "Елиза Астинова". При внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина „Незабравка” се предвиждатремонтни и обновителни дейности в следния обхват: 1) Поставяне на външна топлоизолация по съществуващата фасада; 2) Поставяне на топлоизолация по покрива; 3) Подмяна на дограма на топлата връзка; 4) Подмяна на съществуващата отоплителна инсталация; 5) Поставяне на фотосоларна инсталация за топла вода; 6) Изграждане на нова елекроинсталация и 7) Присъединяване към газорапределителната мрежа. При внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина и детски ясли ”Елиза Астинова” се предвиждат ремонтни и обновителни дейности в следния обхват: 1) Поставяне на външна топлоизолация по съществуващата фасада; 2) Поставяне на топлоизолация по покрива; 3) Поставяне на топлоизолация от долната страна на плочата; 4) Подмяна на съществуващата отоплителна инсталация; 5) Поставяне на фотосоларна инсталация за топла вода и 6) Подмяна на съществуващата елекроинсталация и монтиране на нови осветителни тела с намалена консумация на електроенергия.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Обхватът на строителството е подробно описан в техническото задание и в приложените количествени сметки, които ще бъдат неразделна част от документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 650597.06
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 5

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е в размер на: - 2000 /две хиляди/ лева по Позиция №1 - 3000 /три хиляди/ лева по Позиция №2 За участниците кандидатстващи и по двете позиции гаранцията за участие е в размер на 5000 /пет хиляди/ лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1) банкова гаранция в полза на Възложителя; 2) депозит на парична сума по сметка на Възложителя. В случай, че бъде избрана формата на банкова гаранция, то те се представят по образците към настоящата документация. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по банкова сметка на Община Разлог: Банка "ДСК" -клон Разлог, BIC STSABGSF, IBAN BG67STSA93003304191849. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% (две на сто) от стойността на Договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането ще бъде осигурено от МРРБ, съгласно сключен договор между Община Разлог и МРРБ по Оперативна програма "Регионално развитие"2007-2013г. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 30 % от общата стойност на договора, който Изпълнителя ще обезпечи с банкова гаранция в размер на 100 % от искания аванс. Авансът се изплаща в 20-дневен срок след подписване на договора, след представяне от Изпълнителя на: • оригинална фактура и • оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за цялата сума на авансовото плащане със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след извършване на последното междинно плащане. Сумата на аванса ще се приспада от междинните плащания. Авансовото плащане се предоставя безлихвено. Фактурите по всички плащания и актовете към тях се представят до 20 число и в тях задължително трябва да е указано, че "разходът е за безвъзмездна помощ по договор BG161PO001/4.1-03/2010/008-S-01 по ОПРР”. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ две междинни плащания, първото от които е минимум 3 месеца след сключване на договора и е в размер до 35 % от стойността на същия. Второто междинно плащане е в размер до 15 % и се извършва след предаване на изпълнената работа с двустранен констативен протокол за изпълнени в пълен обем и качество СМР съгласно предмета на договора. Общият размер на авансовото и междинните плащания не трябва да надвишават 80 % от стойността на Договора за строителство. Окончателното разплащане се извършва от Възложителя след приемане и въвеждане в експлоатация на завършен по обем и качество обект/и, съгласно изискванията на договора, с изготвянето на необходимите за това документи. Плащането се извършва в 30-дневен срок след издаване на Разрешение за ползване на обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оригинал или заверено копие на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „Не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. 3. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал или заверено копие/. 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности и/или квалификация на участника- доказва се с документите посочени по-долу в обявлението. 4.1. Документ от Камарата на строителите, необходим за извършването на строителните работи съгласно категорията на обекта на поръчката- удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя изпълняващ строителна дейност за строежи Първа група, Четвърта категория или еквивалентен документ. 5. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2,т.2 от ЗОП – по приложен в Документацията образец. 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – по приложен в Документацията образец. 7. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – по приложен в Документацията образец. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - /по образец/. /Ако не се използват подизпълнители кандидатът изрично декларира че няма да се използват такива/. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /по образец/- попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя /прилага се само когато участникът ще използва подизпълнители/. 10. Декларация от участника (по образец), съгласно чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП– за спазване изискванията за минимална цена на труда. 11. Oферта по образец, съдържаща срок на валидност на офертата. 12. Документ за закупена документация за участие (оригинал или заверено копиe). 13. Попълнен и парафиран проектодоговор, в който не се попълва цената. 14. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора (по образец). 15. Декларация за запознаване с обекта (по образец). 16. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.93, 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО и приемане на етичните клаузи на обществената поръчка (по образец). 17. Техническо предложение /по образец/ и приложенията към него. 18. Ценово предложение /по образец/ и приложенията към него. 19. Плик №1 "Документи за подбор"- в него се поставят съответните документи съгласно документацията. 20. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката"- в него се поставят Техническото предложение /по образец/ и приложенията към него. 21. Плик №3 "Предлагана цена"- в него се поставят Ценовото предложение /по образец/ и приложенията към него. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява кандидат или участник, при който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки .

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката и категорията на строежа. 2. Информация за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си /по образец/. Под предмет подобен на обекта на поръчката се разбират строителни дейности по прилагане на мерки за енергийна ефективност.
 Минимални изисквания: 1. «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да е в сила към датата на отваряне на офертите. 2. Да докажат: - По Позиция №1: общ оборот от строителство за последните 3 /три/ години не по-малко от 578 000 лв.и оборот от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години- 300 000лв. - По Позиция №2: общ оборот от строителство за последните 3 /три/ години не по-малко от 722 000 лв. и оборот от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години- 400 000лв. Под предмет подобен на обекта на поръчката се разбират строителни дейности по прилагане на мерки за енергийна ефективност. Участници, които кандидатстват по Позиция №1 и по Позиция №2 трябва да имат оборот равен или по-голям от сумата на оборота от двете позиции.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Документ от ДНСК, че участникът не е допускал и/или извършил нарушения по ЗУТ и нормативните актове по прилагането му или еквивалент за чуждестранните лица 2. Документ от Камарата на строителите, необходим за извършването на строителните работи съгласно категорията на обекта на поръчката- удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя изпълняващ строителна дейност за строежи Първа група, Четвърта категория или еквивалентен документ. 3. Списък на основните договори за строителство изпълнени през последните 5 /пет/ години, придружен с препоръки за добро изпълнение за най- важните строителни обекти 4. Списък на технически правоспособните физически лица, определени за изпълнение на предмета на поръчката, придружен от професионални автобиографии, трудови договори, граждански договори или други документи доказващи, че участникът ще има на разположение посочените специалисти; документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата. 5. Списък на изпълнителския състав, определен за участие в строителството на обекта на поръчката, придружена с документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж 6. Декларация на собственото и/или наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката /посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи/
 Минимални изисквания: 1.Да не е допускал и/или извършил нарушения по ЗУТ 2.Да притежава удостоверение за вписване в ЦПРС за съответната група и категория строеж като предмета на поръчката– Първа група, Четвърта категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, което не е юрид.лице, регистрацията в ЦПРС за всяко от участващите лица следва да отговаря на вида дейност, която конкретно лице ще извършва. 3.Да има изпълнени поне 2/два/ договора за строителство на обекти от същата група като предмета на поръчката, придружени с препоръки за добро изпълнение, като поне един от договорите е за строителство на обект от Първа група, Четвърта категория. В препоръките да бъдат посочени стойността, датата, мястото на строителство и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с норм.изисквания. 4.Изискуем миним. състав на техн. правоспособните лица, определени за изпълнението на предмета на общ. поръчка по специалности: -Инженер по ВиК-1бр -Инженер по ЕЛ-1бр -Инженер по ОВК- 1бр -Строит. инженер ПГС/ССС-1бр Технически правоспособните физ. лица, определени за изпълнение на предмета на общ.поръчка следва да имат сключен трудов или граждански договор с участника към датата на подаване на офертата. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физ. или юрид. лица при изпълнение на поръчката в съответствие с разпоредбите на чл.51а от ЗОП. Участници, които кандидатстват по Поз.№1 и по Поз.№2 трябва да притежават горепосочения мин.състав на технически правоспособните лица в двоен размер. 5. Изискуем минимален изпълнителски състав на определени за изпълнението на предмета на общ.поръчка: -Технически ръководител–1бр -Отговорник по ПБЗ – координатор на БЗ–1бр Координаторът по безопасност и здраве трябва да притежава удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството. -Работници тенекеджии -2бр -Работници изолаторджии–5бр -Работници мазачи–5бр -Работници бояджии–5бр -Работници електротехници–3бр -Монтажници ОВК инсталации–4бр -Работници водопроводчици–4бр -Шофьори–2бр Работниците трябва да притежават документ за квалификация и правоспособност за извършване на определената дейност. Участници, които кандидатстват по Поз.№1 и по Поз.№2 трябва да притежават горепосочения минимален изпълнителски състав в двоен размер. Участници, които кандидатстват само по Поз.№1 освен горепосочения минимален изпълнителски състав трябва да притежават и: -Работници извършващи ремонт и изпълнение на сградна газова инсталация-3бр -Работници дограмаджии-2бр Ръководителите и работниците, които ще извършват монтаж, експлоатация и ремонт на газово оборудване трябва да са преминали обучение и да притежават удостоверение за атестиране по Наредба за устройство и безопасна експлоатация на преносните и разпределителните газопроводи , издадени от ДАМТН. 6.Участниците следва да притежават или да имат наето следното техническо оборудване: –Тръбно фасадно скеле–1500м2 –Пробивни ел. инструменти (бормашини и перфоратори), металорежещи ел. инструменти (ъглошлайф), къртач, трамбовъчна машина и др. –Камион бордови-1бр, самосвал-1бр, компресор-1бр, багер-1бр Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физ. или юрид. лица при изпълнение на поръчката в съответствие с разпоредбите на чл.51а от ЗОП. Участници, които кандидатстват по Поз.№1 и по Поз.№2 трябва да притежават или да имат наето горепосоченото техн. оборудване в двоен размер.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 60)
 Показател: Срок на изпълнение(тежест : 30)
 Показател: Гаранционен срок(тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 70 от 07/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 80
 Условия: На касата на Информационен център, гр, Разлог.
 Дата: 11/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 21/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Стая №111 в сградата на ОбА - гр. Разлог
 Час: 10:00
 Лица: Лица, които представляват съответното юридическо лице по закон или техни пълномощници.
 Дата: 22/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Проект по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/4.1-03/2010/008 от 13.12.2010г.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението- от получаване на документация, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 13/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Информационен център на Община Разлог
 Пощенски код: 2760
 За контакти: Информационен център на Община Разлог
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: ул. "Шейново" №2
 Град: Разлог
 Лице за контакти: Катя Кутларска
 Интернет адрес
 Телефон: 0747 80092
 Държава: България

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Информационен център на Община Разлог
 Пощенски код: 2760
 За контакти: Информационен център на Община Разлог
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: ул. "Шейново" №2
 Град: Разлог
 Лице за контакти: Катя Кутларска
 Интернет адрес
 Телефон: 0747 80092
 Държава: България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Информационен център на Община Разлог
 Пощенски код: 2760
 За контакти: Информационен център на Община Разлог
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: ул. "Шейново" №2
 Град: Разлог
 Лице за контакти: Катя Кутларска
 Интернет адрес
 Телефон: 0747 80092
 Държава: България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина "Незабравка”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: При внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина „Незабравка” се предвиждатремонтни и обновителни дейности в следния обхват: 1) Поставяне на външна топлоизолация по съществуващата фасада; 2) Поставяне на топлоизолация по покрива; 3) Подмяна на дограма на топлата връзка; 4) Подмяна на съществуващата отоплителна инсталация; 5) Поставяне на фотосоларна инсталация за топла вода; 6) Изграждане на нова елекроинсталация и 7) Присъединяване към газорапределителната мрежа.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 289481.64
 Описание: Съгласно техническото задание и количествените сметки, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина и детски ясли "Елиза Астинова"
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: При внедряване на мерки за ЕЕ на обект Целодневна детска градина и детски ясли ”Елиза Астинова” се предвиждат ремонтни и обновителни дейности в следния обхват: 1) Поставяне на външна топлоизолация по съществуващата фасада; 2) Поставяне на топлоизолация по покрива; 3) Поставяне на топлоизолация от долната страна на плочата; 4) Подмяна на съществуващата отоплителна инсталация; 5) Поставяне на фотосоларна инсталация за топла вода и 6) Подмяна на съществуващата елекроинсталация и монтиране на нови осветителни тела с намалена консумация на електроенергия.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 361115.42
 Описание: Съгласно техническото задание и количествените сметки, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)