N: 11 / 8.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Ветрино
Пощенски код: 9220
За контакти: общ. Ветрино, обл. Варна, ул. "Г.С.Раковски" № 24
Електронна поща: oppo_vetrino@abv.bg
Факс: 05161 2139
Адрес: с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. Варна, ул. "Г.С.Раковски" № 24
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: с. Ветрино
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Гюлтен Алиева - старши специалист отдел "ИП и ОП"
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: http: //www.vetrino.bg/
Телефон: 05161 8942
Адрес на профила на купувача: http: //www.vetrino.bg/
Държава: България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: ”Доставка на оборудване и обзавеждане за НЧ “Христо Ботев”, НЧ “Нива”, НЧ “Христо Смирненски” и НЧ “Народна просвета”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG331
Място на изпълнение: НЧ "Народна просвета" - с. Млада гвардия, НЧ "Христо Смирненски" - с. Момчилово, НЧ "Христо Ботев" - с. Неофит Рилски, НЧ "Нива" - с. Невша в франко обектите в община Ветрино.
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Доставка на оборудване и обзавеждане за НЧ “Христо Ботев” - с. Неофит Рилски, НЧ “Нива” - с. Невша, НЧ “Христо Смирненски” - с. Момчилово и НЧ “Народна просвета” - с. Млада гвардия - съгласно тръжната документация.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33195100: Монитори
Доп. предмети: 30232110: Лазерни принтери
Доп. предмети: 30121000: Фотокопирни машини и устройства за термокопиране
Доп. предмети: 39515000: Завеси, стенни тапицерии, фестонирани драперии и текстилни щори
Доп. предмети: 39717200: Климатици
Доп. предмети: 31518100: Прожектори
Доп. предмети: 39134100: Маси за компютри
Доп. предмети: 39112000: Столове
Доп. предмети: 38622000: Огледала
Доп. предмети: 39135100: Стелажи за сортиране
Доп. предмети: 39113200: Канапета
Доп. предмети: 38520000: Скенери
Доп. предмети: 37310000: Музикални инструменти
Доп. предмети: 39113600: Пейки
Доп. предмети: 39121200: Маси
Доп. предмети: 30230000: Компютърно оборудване
Доп. предмети: 32324000: Телевизионни приемници
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно тръжната документация
Прогнозна стойност: 167618
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата: 28/06/2013
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Кандидатите са длъжни да представят като част от предложението си гаранция за участие в една от следните форми: парична сума, внесена в касата на община Ветрино, парична сума по сметка на общината, ТБ Инвестбанк - АД, клон Варна, ІВАN BG06IORT73773300743703, BIC: IORTBGSF или неотменима безусловна банкова гаранция за посочената стойност със срок на валидност с 30 дни по-голям от този на предложението. Размерът на гаранцията за участие е 1000.00лв.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на поръчката, която се освобождава след неговото приключване.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: При осигурено финансиране по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществени сгради в община Ветрино и подобряване на съществуващите центрове за предоставяне на културни услуги" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: да
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишните баланси и отчети за приходите и разходите за предходните три години – подписани и подпечатани от участника на всяка страница; 2. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си - подписана и подпечатана от лицето, което управлява или представлява участника;
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до класиране е необходимо: 1. Всеки участник да покрие сумарно минимален изискуем оборот в размер на 320 000 лева без ДДС, доказан с копията от годишните баланси и отчети за приходите и разходите за предходните три години и информацията, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до класиране е необходимо участникът да представи образци, описание и/или фотографски снимки / по избор от негова страна/ на стоките, които ще се доставят.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 21
Условия: Документацията се получава срещу плащане в брой на касата на Общинска администрация - Ветрино или внесена сума по сметка на Възложителя: Банка ТБ Инвестбанк - АД, клон Варна IBAN: BG78IORT73778400805400 BIC: IORTBGSF с код за вид плащане -447000.
Дата: 18/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 28/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 60
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Заседателната зала на Община Ветрино
Час: 10:00
Лица: Участниците в процедурата , могат да присъстват лично, (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно) при отваряне на офертите по реда на тяхното постъпване и при действията на комисията по реда на чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. В публичното заседание на комисията могат присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 29/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: По Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, по проект „Подобряване на енергийната ефективност на обществени сгради в община Ветрино и подобряване на съществуващите центрове за предоставяне на културни услуги".
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 07/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава