N: 5 / 31.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Многопрофилна болница за активно лечение "Христо Ботев" - АД, Враца
 Пощенски код: 3000
 Място/места за контакт:: МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца
 E-mail:: mbal_vratza@abv.bg
 Факс: 092 626140
 Пощенски адрес: бул. "Втори юни" 66
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Враца
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на: Орлин Веселинов Цветков
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 092 665110
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: здравеопазване
 Вид на възложителя: публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Доставка на медикаменти чрез периодични заявки по приложена спецификация в документацията за участие, за нуждите на МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца. Касае се за медикаменти по 464 обособени позиции.
 

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG313
 Място на изпълнение: Болнична аптека на МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Доставка на медикаменти чрез периодични заявки по приложена спецификация в документацията за участие, за нуждите на МБАЛ "Христо Ботев" - АД, Враца. Касае се за медикаменти по 464 обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от общата стойност на поръчката при подписването на договора. Гаранцията за участие е банкова гаранция или парична сума, внесени в касата на лечебното заведение или по банкова сметка: BG22BUIB78901013662400 SWIFT BIC:BUIBBGSF СИБАНК в момента на представяне на предложенията. Гаранцията за участие е в размер на 5000 лв. и се внася независимо за колко и кои от обособените позиции се кандидатства. Банковата гаранция за участие е със срок на валидност не по-малък от 180 дни. Гаранцията за изпълнение - банкова гаранция или парична сума в размер на 3% от стойността на поръчката. Документа за внесена гаранция за изпълнение се представя при подписване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащанията се извършват по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя в сроковете съгласно сключения договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Офертите се подават,обособени в три самостоятелни,запечатани и надписани непрозрачни плика. Плик 1 следва да съдържа: Оферта по процедурата; Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от два месеца от датата на отваряне на офертите-оригинал или нотариално заверено копие; Нотариално заверено пълномощно за представителство/когато кандидатът не се представлява от титуляра/; Документ за данъчна регистрация , регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК/ и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран-заверени от кандидата копия. Разрешение за търговия на едро-актуален лиценз за търговия с лекарствени средства, съгласно ЗЛПХМ; Разрешително за дейности с нарткотични вещества- в случай че бъдат оферирани медикаменти, за които е било необходимо; За продукти, за които не е задължителна регистрация-санитарно разрешително от РЗИ; Оригинал или нотариално заверени копия на валидни оторизационни писма на името на кандидата от български производител или чуждестранен производител за настоящата процедура за позициите, за които участникът кандидатства; Заверено копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2010 г.; Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставка на медикаменти, предмет на поръчката за последните три години, включително със стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения към настоящата документация образец; Документ за внесена гаранция за участие, във форма и размер, съгласно обявлението за откриване на процедурата; Декларация за липса или наличие на подизпълнители/респективно списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката,ако се предвиждат такива, и делът на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на условията, на които отговаря и участникът; Списък на документите, съдържащи се в офертата,подписан от кандидата, както и документ за закупена документация за участие. Плик 2 следва да съдържа: Срок за изпълнение на поръчката; Декларация за срок на валидност на офертата; Попълнен проектодоговор; Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Плик 3 следва да съдържа: Ценово преложение,изготвено по приложения в настоящата документация образец /на хартиен и магнитен носител/ и подписано и подпечатано от кандидата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2010г.
 Минимални изисквания: Представяне на посочените документи.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставка на медикаменти, предмет на поръчката за последните три години, включително със стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение; Разрешение за търговия на едро - актуален лиценз за търговия с лекарствени средства, съгласно ЗЛПХМ; Разрешително за дейности с нарткотични вещества - в случай че бъдат оферирани медикаменти, за които е било необходимо; За продукти, за които не е задължителна регистрация-санитарно разрешително от РЗИ; Оригинал или нотариално заверени копия на валидни оторизационни писма на името на кандидата от български производител или чуждестранен производител за настоящата процедура за позициите, за които участникът кандидатства.
 Минимални изисквания: Представяне на посочените документи.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Крайна цена на търговец на едро с ДДС(тежест : 50)
 Показател: Срок на плащане(тежест : 30)
 Показател: Предлаган бонус от кандидата(тежест : 15)
 Показател: Срок на доставка(тежест : 5)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 30
 Условия: В брой на касата на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца или по банкова сметка BG22BUIB78901013662400 SWIFT BIC:BUIBBGSF СИБАНК.
 Дата: 11/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 15:00
 Дата: 21/07/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Заседателна зала на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца, етаж 3
 Време: 10:00
 Лица: Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68,ал.4 от ЗОП.
 Дата: 22/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 28.05.2011 г.
Решение № 159 от 25/07/2011 г. за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка. Мотиви: Чл. 39, ал. 1, т. 6 ЗОП. Поради установени нарушения при откриването и провеждането на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка - Допуснати нарушения в подредбата и съдържанието на обособените позиции, а именно: - необявено прогнозно количество за медикамент по обособена позиция № 81 от спецификацията; медикаменти по обособени позиции № 112 и 113, вече не се произвеждат; - обособена позиция № 188 е зададена неправилно. Тези нарушения водят до незаконосъобразност на цялата процедура и респективно до незаконосъобразност на крайния акт на възложителя.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата,на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 28/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на медикаменти за нуждите на МБАЛ"Христо Ботев"АД-Враца

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)