N: 11 / 19.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Софийски университет „Св. Климент Охридски”
Пощенски код: 1504
За контакти: Ректората на Софийски университет „Св. Климент Охридски”, София, бул. "Цар Освободител" 15 /вход откъм ул. "Шипка"/ стая 20
Електронна поща: kalin.stanukov@gmail.com
Факс: 0284 64510
Адрес: Ректората на Софийски университет „Св. Климент Охридски” - София, бул. "Цар Освободител" 15
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: Калин Стануков - пом.ректор
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: http://www.uni-sofia.bg
Телефон: 0284 64510
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Образование
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: “ Извършване на строително-ремонтни работи по проект: “Реконструкция, модернизация и мерки за енергийна ефективност в комплекс „Ректорат” на Софийски университет „Св. Климент Охридски” договор № BG161PO001/1.1-07/2009/008 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” -„Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации ” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Цар Освободител" № 15
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Извършване на строително-ремонтни работи по проект: “Реконструкция, модернизация и мерки за енергийна ефективност в комплекс „Ректорат” на Софийски университет „Св. Климент Охридски” договор № BG161PO001/1.1-07/2009/008 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” -„Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации ” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.” Подробно описание на обекта на поръчката се съдържа в Техническите спецификации, Книга II, Том II от настоящата документация за участие. Обособена позиция 1: Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски” Обособена позиция 2: Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Извършване на строително-ремонтни работи по проект: “Реконструкция, модернизация и мерки за енергийна ефективност в комплекс „Ректорат” на Софийски университет „Св. Климент Охридски” договор № BG161PO001/1.1-07/2009/008 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” -„Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации ” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.” по вид и обем съобразно одобрени инвестиционни проекти. Обособена позиция 1 - Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ "Св. Климент Охридски" - вътрешен ремонт помещения на площ 1041.5 м2 с включени обработка на стени 1997.95 м2, подмяна врати 35 бр. и монтаж 2 бр. пожароустоичиви, доставка и монтаж климатизация и вентилация, включваща 2 броя термопомпи, отоплителна инсталация с монтаж на 49 ал. радиатора, пожароизвестителна инсталация. С прогнозна стойност 407 163 лв., Обособена позиция 2 - Ремонт и модернизация на библиотека "Славянски филологии" на СУ "Св. Климент Охридски" - вътрешен ремонт помещения на площ 1025.91 м2 с обработка стени на площ 2485.39 м2, реставрация на дръвени парапети, врати и елементи и направа на нови дървени парапети - 556 м2 и 2 бр. пожароустоичиви врати, подмяната на съществуващата метално-дървена галерия в читалня с нова метална – 6.75 т, ремонт покрив с подмяна на стъклени пана по оберлихти и цирлихти на площ – 1306 м2, вътрешна ел.инсталация, пожароизвестителна инсталация, климатична с-ма с 1 брой климатична мултисплит система термопомпена и отоплителна инсталация с 14 бр. отоплителни радиатори. С прогнозна стойност 893 593 лв.
Прогнозна стойност: 1300756
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранцията за участие е безусловна и неотменяема банкова гаранция издадена в полза на възложителя или парична сума,внесена по сметка на Ректората на СУ "Св. Климент Охридски" IBAN: BG43 BNBG 9661 3300 1743 01 BIC: NBG BGSD и е в размер на За обособена позиция 1 – 4 000 (четири хиляди) лева. За обособена позиция 2 – 8 900 (осем хиляди и деветстотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора е безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по посочената сметка и е в размер на 3 % от стойността на договора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за участие е съобразно разпоредбите на ЗОП, а на гаранцията за изпълнение е съобразно договора за изпълнение.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Софийски университет „Св. Климент Охридски” е подписал Договор за безвъзмездна финансова помощ по проект "Реконструкция, модернизация и мерки за енергийна ефективност в комплекс "Ректорат" на СУ "Св. Климент Охридски" – BG161PO001-1.1.07/2009/008 по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001-1.1.07/2009 “Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации” по Оперативна програма "Регионално развитие 2007 - 2013 г.", откъдето е и финансирането на предмета на настоящата обществена поръчка. Съобразно клаузите на договора за безвъзмездна помощ е предвидено Възложителят да заплати с разполагаем финансов ресурс строителството по настоящата обществена поръчка и впоследствие да си възстанови направените разходи по реда на подписания договор. В този смисъл плащанията по договора за строителство ще бъдат извършени със средства на Възложителя и ще бъдат направени по ред, начин и срокове съобразно договора за строителство. При изготвяне на офертата следва да се има предвид, че финансовият ресурс на Възложителя по настоящата процедура е лимитиран в рамките на отпуснатите и одобрени по проекта средства, които са в размер 1 300756 лв. без ДДС. Участниците при изготвянето на офертите следва да се съобразят с финансовия лимит на Възложителя. Всички оферти, надвишаващи финансовия лимит, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на това предварително обявено от Възложителя условие. За изпълнението на поръчката е предвиден аванс до 10 %, като конкретният процент в договора ще е съобразно направеното от участника предложение с офертата. Избраният за Изпълнител на поръчката представя банкова гаранция на същата стойност, равнозначна на аванса и в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Софийския университет „Св. Климент Охридски”, и че е със срок на валидност до изтичане срока на договора на изпълнение. Размерът на аванса е и елемент на методиката за оценка на офертите. Предвидено е и участниците да предлагат и срок на отложено плащане, като това също е елемент на методиката за оценка на офертите.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: В настоящата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу изисквания ще се прилагат за обединението/ консорциума като цяло. В случaй, че обединението/консорциума не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците слючват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове са отговорни, заедно и поотделно, по закона за изпълнението на договора, че водещият член е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1 и ал. 5 и да не са налице за тях обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП. Трябва да не са налице обстоятелствата предвидени в: чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС; чл. 94 и чл.96, буква "а" и "б" на същия регламент. Офертата се състои от: ПЛИК 1 – Документи за подбор - (1) Списък на документите в офертата;(2)Кратко представяне дейноста на участника; (3)Оферта-Образец; (4) Админ. сведения; (4а) Нот. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата; (5 Декларация за запознаване с условията на поръчката; (6) Регистрационни документи на участника; (7) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, и Декларация от членовете на обединението; (8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, за упълномощаване на едно лице, което да ги представлява; (9) Документ за закупена документация за участие; (10) “Удостоверение за посещение на място”; (11) Документ за внесена гаранция за участие; (12) Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; (13) Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП ; (14) Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; (15) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на EO, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС; (16) Документ за данъчна регистрация (копие); (17) Доказателства за икономическо и финансово състояние – съгласно чл. 50 от ЗОП; (18) Доказателство за разполагаемост с ликвиден работен капитал за финансиране на работите; (19) Валидна застраховка “професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ; (20) Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя,. за първа категория и първа група строежи.; (21) Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, по смисъла на чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП; (22) Копия на валидни сертификати внедрени ISO 9001 , ISO 14001, OHSAS 18001 или еквивалентни; (23) Списък и данни на ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката; (24) Данни за основния изпълнителски квалифициран персонал, който участникът ще използва за изпълнение на строителството по смисъла на чл.51,ал.1,т.10 от ЗОП-Образец, придружен с доказателства за квалификация и професионален опит на посочените в списъка лица, и удостоверение от НАП за заетите лица издадено последния месец преди подаване на офертата; (26) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; (27)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; (28) Декларация, че кандидатът ще спазва правилата по охрана на труда, пожарна и аварийна безопасност и правилата по безопасността на движението по пътищата; (29) Проект на договор. ПЛИК 2 - Предложение за изпълнение на поръчката - (1) Техническото предложение – Образец; (2) Списък на техн. оборудване, което участника и ще използва за изпълнение на обществената поръчка (3) Линеен календарен план (4) Списък с доставчици на материали и оборудване ПЛИК 3 - Предлагана цена - Ценово предложение; КСС, придружена с анализи за всички единични цени. Всички документи се представят на български език, а за чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 се представят в "официален превод".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години. 2. Информация за общия оборот и оборота от строителство предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004 г.) 4. Удостоверение от финансова институция доказващо, че участникът разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 180 000 лева без ДДС за Обособена позиция 1: Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски” и 400 000 лева без ДДС за Обособена позиция 2: Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски" под формата на пари в брой, гарантирана кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има положителен годишен финансов резултат за всяка от последните три приключени финансови години; 2. Участникът трябва да има минимален общ оборот за предходните три приключени финансови години в размер не по-малко от: 1 221 0000 (един милион двеста двадесет и една хиляди) лева без ДДС, за Обособена позиция 1: Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски” като от тях 600 000 лева са от изпълнение на сходни с предмета на поръчката строителни работи (сходни дейности са вътрешен ремонт сгради, изграждане климатични и отоплителни инсталации на сгради, изграждане елентро и пожароизвестителни сградни инсталации ) 2 680 000 (два милиона шестотин и осемдесет хиляди) лева без ДДС, за Обособена позиция 2: Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски като от тях 1 350 000 лева са от изпълнение на сходни с предмета на поръчката строителни работи (сходни дейности са вътрешен ремонт (реконструкция) сгради, изграждане климатични и отоплителни инсталации на сгради, изграждане елеuтро и пожароизвестителни сградни инсталации, изграждане/ремонт покриви с оберлихти/цирлихти, монтаж метални конструкции) 3. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 180 000 лева без ДДС за Обособена позиция 1: Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски” и 400 000 лева без ДДС за Обособена позиция 2: Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски под формата на пари в брой, гарантирана кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства; 4. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр. 17 от 2 март 2004 г.) В случай, че участникът кандидаства за повече от една обособена позиция, то тогава се взимат предвид общо минималните изисквания посочени за всяка една от тях поотделно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите 2.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, по смисъла на чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП (Образец №10), с включени видове СМР сходни с предмета на настоящата поръчка Списъка да дава ясна представа за вида на договора, клиента, мястото на изпълнение обекта, изпълнените строителни работи и стойността на изискуемите видове СМР. 3.Участникът да има внедрена сертифицирана система съгласно БДС EN ISO 9001 - "Системи за управление на качеството’,EN ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни. 4.Списък и данни на ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката Всяка обособена позиция за която кандидаства както следва : Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве в строителството. 5.Списък на основния изпълнителски квалифициран персонал, който участникът ще използва за изпълнение на строителството - доказва се с удостоверение от НАП за броя на заетите лица издадено не по-късно от един месец преди подаване на офертата
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (ДВ. бр. 108 от 29.12.06г.) за първа категория и първа група строежи, 2. Участникът трябва да има през последните 5 години изпълнени и приети договори за строителство с включени сходни с предмета на поръчката СМР и по конкретно: за Обособена позиция 1: минимум 2 обекта с изпълнени видове и количества СМР –вътрешен ремонт помещения сгради – мин 3000 м2 РЗП; изграждане клим. инсталация с дебит над 3000m3/h и тремопомпи; ремонт /изграждане отоплителна инсталция; ремонт /изграждане електро инсталция; ремонт /изграждане пожароизвестителна инсталция. за Обособена позиция 2: мин 2 обекта с изпълнени видове и количества СМР – вътрешен ремонт помещения сгради – мин 3000 м2 РЗП; ремонт/изграждане покриви с оберлихти и или цирлихти – мин 1000 м2; направа и монтаж метални конструкции; изграждане клим. инсталация с дебит над 2000m3/h; ремонт /изграждане отоплителна инсталция; ремонт /изграждане електро инсталция; ремонт /изграждане пожароизвестителна инсталция. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, изброените по-горе видове и количества СМР се сумират за всички обособени позиции, за които участва. 3. Участникът да има внедрена сертифицирана система съгласно БДС EN ISO 9001 - "Системи за управление на качеството’,EN ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни 4.Ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката - за всяка обособена позиция : Ръководителят на договора (кл експерт 1) – образование - инженерно-техническо и/или икономическо образование или еквивалентно - магистър; най-малко 10 год опит по специалността; най-малко 2 год. опит в управлението и/или изпълнението на инвестиционни проекти финансирани по Европейски и/или други международни програми и фондове. Техн ръководител на обекта (кл експерт 2) минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл. 163а на ЗУТ; най-малко 5 год. опит като технически ръководител на строителни обекти. Отговорник за контрола на качеството (кл експ 3) – образование - университетско инженерно-техническо или еквивалентно - магистър; три години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството. Координатор по ЗБУТ (кл експерт 4) – образование - университетско инженерно-техническо или еквивалентно такова; удостоверения за «Координатор по безопастност и здраве в строителството»;най-малко 3 год. опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ. В случай че участника подава оферта за повече от една обособена позиция – ключови експерти 2 и 4, трябва да е различен за всеки обект, допустимо е за ключов експерт 1 и 4 едно лице да бъде предложено за двете обособени позиции 5. Основния изпълнителски квалифициран персонал, който участникът ще използва за изпълнение на строителството - Участникът трябва да разполага минимум със следния персонал: За обособ. позиция 1 : зидаромазач - мин 3 бр; шпакловчик – мин 4 бр.; Специалисти по поставяне на настилки и вътрешни облицовки - мин 3 бр.; Бояджия сгради – мин 2 бр.; Дограмаджия– мин 1 бр.; Електро монтьор– мин 2 бр.; Монтьор/монтажник вентил. тръби и инсталции – мин 2 бр.; Монтьор/монтажник ОВ инсталции – мин 2 бр. За обособ. позиция 2 зидаромазач - мин 3 бр; шпакловчик – ми 4 бр.; Специалисти по поставяне на настилки и вътрешни облицовки - мин 3 бр.; Бояджия– мин 2 бр.; Дограмаджия – мин 1 бр.; Монтажник мет конструкции – мин 1 бр.; Стъклар – мин 2 бр.; Електро монтьор – мин 2 бр.; Монтьор/монтажник вентил. тръби и инсталции – мин 2 бр.; Монтьор/монтажник ОВ инсталции – мин 2 бр. - доказва се с удостоверение от НАП. В случай че участника подава оферта за повече от една обособена позиция - разполагаемия квалифициран персонал, който ще използва трябва да е различен за всеки обект.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Т1 - Организация и план на работа - максимум 20т. (тежест : 20)
Показател: Т2 - Предложение за искан аванс за изпълнение на СМР - максимум 10т. (тежест : 10)
Показател: Т3 - Предложен срок за отложено плащане - максимум 10т.(тежест : 10)
Показател: Т4 - Срок на изпълнение на поръчката - максимум 10т. (тежест : 10)
Показател: Ц - предложена цена - максимум 30т. (тежест : 30)
Показател: П1 - средна часова ставка, използвана при формиране на единичните анализни цени - максимум 5т. (тежест : 5)
Показател: П2 - допълнителни разходи за труд, използван при формиране на единичните анализни цени - максимум 5т. (тежест : 5)
Показател: П3 - допълнителни разходи за механизация, използван при формиране на единичните анализни цени - максимум 5т. (тежест : 5)
Показател: П4 - доставно-складови разходи, използвани при формиране на единичните анализни цени - максимум 5т. (тежест : 5)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
Номер на обявлението в ДВ
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:30
Цена: 50
Условия: Внесени в касата на да бъде внесена в брой в касата- кабинет 220 на Ректората на Софийски Университет „Св. Климент Охридски” внесена в брой в касата - кабинет 220 на Ректората на Софийски Университет „Св. Климент Охридски” на адрес - Гр. София, бул. "Цар Освободител" 15 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч или по банков път на следната сметка на Софийски Университет „Св. Климент Охридски”: БНБ-централно управлени IBAN-BG43 BNBG 9661 3300 1743 01 банков код: BNBG BGSD
Дата: 01/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:30
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: София, бул. ”Цар Освободител” № 15, сграда Ректорат – зала 1 на Софийски Университет „Св. Климент Охридски”
Час: 10:00
Лица: На действията на комисията предвидени като публични от чл. 68 и чл. 69а могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: Средствата са осигурени като безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма"Регионално развитие" (2007-2013), схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации".
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението – от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението – срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата /по чл. 73, ал. 1 и ал. 3, чл. 74, ал. 2 от ЗОП/; 3. побликуване на обявлението за доброволна прозрачност в Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 0298 07315
Адрес: бул."Витоша" №18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 0298 84070
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 18/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование: Софийски Университет „Св. Климент Охридски”
Пощенски код: 1504
За контакти: Помощник ректор
Електронна поща: kalin.stanukov@gmail.com
Факс: 0284 64510
Адрес: Гр. София, бул. "Цар Освободител" 15
Град: София
Лице за контакти: Калин Стануков - пом. ректор
Интернет адрес: http://www.uni-sofia.bg
Телефон: 0284 64510
Държава: Р България
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование: Софийски Университет „Св. Климент Охридски”
Пощенски код: 1504
За контакти: касата на Ректората - кабинет 220 - вход откъм ул. "Шипка"
Електронна поща
Факс: 0284 64510
Адрес: София, бул. "Цар Освободител" 15 /вход откъм ул. "Шипка"/
Град: София
Лице за контакти: Диана Ангелова - специалист сектор "Обществени поръчки"
Интернет адрес: http://www.uni-sofia.bg
Телефон: 0284 64510
Държава: Р България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: Софийски Университет „Св. Климент Охридски”
Пощенски код: 1504
За контакти: Деловодство на СУ "Св. Климент Охридски" - стая 114-115
Електронна поща
Факс: 0293 08338
Адрес: София, бул.”Цар Освободител” №15
Град: София
Лице за контакти: Диана Ангелова - специалист сектор "Обществени поръчки"
Интернет адрес: http://www.uni-sofia.bg
Телефон: 0293 08338
Държава: Р България
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски”
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Изпълнение строително ремонтни работи вътрешни помещения на Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски”
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 407163
Описание: Ремонт и модернизация книгохранилище централна библиотека на СУ „Св. Климент Охридски” съгласно приложени одобрени технически проекти
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: СМР - Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 893593
Описание: СМР за Ремонт и модернизация на библиотека “Славянски филологии” на СУ „Св. Климент Охридски включително покрив сграда ректорат съгласно одобрени технически проекти
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)