N: 10 / 19.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "Национална електрическа компания" - ЕАД
 Пощенски код: 1040
 За контакти: П "Язовири и касакди"; НЕК - ЕАД
 Електронна поща: balexandrov@nek.bg
 Факс: 02 9801971
 Адрес: ул. "Веслец" 5
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: По техническото задание - г-жа Снежана Пенева, П "Трафоелектроинвест" - тел. 9885615, в.237; За продажба на докуметацията - НЕК - ЕАД - Борислав Александров - тел. 9263530
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.nek.bg
 Телефон: 02 9263530
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: “Реконструкция на съществуваща ВЛ 220 kV “Розовец” за присъединяване на ТЕЦ “АЕS-3C Mарица изток-1” към електроенергийната система (ЕЕС) на напрежение 400 kV – инженеринг”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG
 Място на изпълнение: ВЛ 220 kV “Розовец”
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: “Реконструкция на съществуваща ВЛ 220 kV “Розовец” за присъединяване на ТЕЦ “АЕS-3C Mарица изток-1” към електроенергийната система (ЕЕС) на напрежение 400 kV – инженеринг”.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45232210: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: Обхватът на Работите накратко включва, но не се ограничава, със следното: - Проектиране; - Изграждане на временни подходи за достъп, където е необходимо, за изпълнението на работите; - Създаване на временни работни площадки и складове за материали; - Демонтаж на съществуващи проводници тип АСО-500 и м.з.въже тип С-70 – участъка от ст. № 5 до ст. № 10 с дължина 1 614 м; - Демонтаж на съществуващи стълбове, вкл. стълб № 4 (същ.) на ВЛ 400 kV „Розовец”; - Пикетаж; - Изкопни работи за фундаментите и последващото заравняване, оформяне на площадките и рекултивация; - Осигуряване и доставка на обекта на всички необходими материали за изграждане на фундаментите; - Работи по бетониране на фундаменти /ако се използва/; - Работи по монтаж на фундаменти; - Доставка и монтаж на стълбовете, включително с предупредителни табелки за опасност, с номериране, датиране и с наименование на ВЛ; - Доставка и монтаж на проводниците и мълниезащитните въжета; - Доставка и монтаж на арматура и изолаторните вериги; - Доставка и монтиране на заземителните устройства на стълбовете; - Доставка на всички материали и реализиране на оптична връзка между крайните подстанции; - Различни довършителни работи и отстраняването от обекта на цялото оборудване по монтажа и на всякакъв отпадъчен материал; - Предоставяне на инструкции за експлоатация и ремонтно поддържане и екзекутивни чертежи; - Възстановяване на основата и на покритието на обществени пътища, паваж и др. до първоначалното им състояние; -Рекултивация на временните подходи за достъп; - Измервания и изпитания.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни: 90
 Дата за начало
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: Банкова гаранция за участие на стойност 15000 лв. със срок на валидност 30 календарни дни след валидността на офертата или паричен депозит, внесен по сметка на възложителя. Гаранция за изпълнение на договорните задължения - в размер на 3% от стойността на договора. Представя се при подписване на договор. Банкова гаранция за аванс - до 10 % от стойността на договора. Гаранцията за аванс да включва и ДДС-то.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Възложителят ще финансира изпълнението на поръчката със собствени средтва. Заплащането ще се извърши поетапно и разсрочено, както следва: - 95% от фактурираната стойност за извършените работи, в съответствие с Ценовата таблица, установени с констативен протокол и след представяне на оригинална данъчна фактура – до 60 работни дни от представянето и; - Останалите 5 % ще се изплащат след подписване на констативен протокол обр. 15 от Наредба № 3 към ЗУТ. - Допуска се аванс в размер до 10% от стойността на договора срещу представяне на банкова гаранция /изготвена по образец Приложение № 14/ с включен ДДС………, който аванс се прихваща от всяко извършено плащане /дължимата по фактура сума намалена с % на аванса/. Банковата гаранция ще бъде освободена след последното прихващане /срока на изпълнение на договора плюс 30 дни/. Възложителят не дължи лихва за периодите, дефинирани по-горе.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие) или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; 3. Документ за обезпечена гаранция за участие - оригинал; 4. Копие от документ за закупена документация за участие; 5. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокуриста и всички членове на управителния и надзорен съвет на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП ( попълнена съгласно образеца - Приложение 5); 6. Парафиран и подпечатан проект на договор, без вписани цени, като с тези действия участникът удостоверява, че се е запознал и приема условията на проекта на договора; 7. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай, че офертата е подписана от лице, което няма представителна власт; 8. Декларация за участие на подизпълнител/и /Приложение № 11/. 9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя /Приложение № 12/. 10. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка (ако участникът предвижда подизпълнители); 11. Декларация за направен оглед на обекта ( Приложение 10 ); 12. Данни за лицето, което прави предложението – справка за административни сведения (Приложение 7); 13. Копие от регистрация по БУЛСТАТ; /подава се само от непререгистрираните по смисъла на Закона за търговския регистър/. 14.Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (Приложение 13);

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се допуска от законодателството на страната, в която участникът е установен; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката, за последните три години за участника/производителя. ( не по – малко от 800 000 лв. средно годишно). 3. Копие от застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за дейности, предмет на настоящата поръчка /за проектиране и строителство/.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: 1. Списък на договори за: - проектирани/изготвени проекти за ВЛ 110 кV и по – високи напрежения и -изградени ВЛ110 кV и по – високи напрежения, през последните 3 години включително тяхната дължина, стойностите, период на изпълнение, инвеститор и ползван ли е подизпълнител; 2. Списък – декларация от участника за техническите лица на постоянен трудов договор през последните три години с данни за трудов стаж и документи за професионална квалификация и придобита професионална група по безопасност и здраве при работи в електрически уредби (без да се прилагат копия от дипломи, трудови книжки и документи за група по ТБ); Да се посочи правоспособно/и лице/а за координатор/и по безопасност и здраве по време на изпълнение на строежа. Да се посочи правоспособно лице/лица, което ще изпълнява длъжността Проектант и технически ръководител на обекта. Да се посочи персонал/лице притежаващ/о сертификат за съединяване и изпитване на оптични влакна. 3. Списък на техническото оборудване /обезпеченост на поръчката, съгласно условията на техническите изисквания – собстена или наета механизация /комплект машини за изтегляне и регулиране на проводник под механично напрежение (теглителна и задържаща), с необходимата теглителна сила съгласно проектните данни за проводника и м.з.въжета; Оборудване за изпитване и изследване на оптичните влакна. Друга механизация необходима за изпълнението на поръчката. 4. Заверено/и копие/я от сертификат/и ISO 9001, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството, осигуряващи съответствието със съответните спецификации и стандарти; 5. Заверено копие от Удостоверение за вписване в Централния регистър на строителя към камарата на строителите за строежи, ІІІ група, І категория; 6. Референции, препоръки, атестации, чийто предмет е във връзка с предмета на настоящата поръчка (не повече от пет броя).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Срок за изпълнение на поръчката (тежест : 10)
 Показател: Чертежи и информация за проекта (тежест : 40)
 Показател: Работна програма (тежест : 40)
 Показател: Гаранционен срок (тежест : 10)
 Показател: Предложена цена (тежест : 100)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: ТС-1104017

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 2 от 14/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 30
 Условия: Цената на документацията е с включен ДДС. Документацията се заплаща в касата на НЕК - ЕАД, ул. "Веслец" 5, етаж 2. Касата е с работно време от 09:00 - 11:00 часа и от 15:30-17:00 часа. Документацията се получава в отдел "Доставки и логистика", етаж 6.
 Дата: 14/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 12:00
 Дата: 24/06/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: ул. "Веслец" 5, отдел "Доставки и логистика", етаж 6
 Час: 14:00
 Лица: Упълномощени представители на Участника, при желание от тяхна страна.
 Дата: 24/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 19/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава