N: 5 / 19.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "УМБАЛ - Стара Загора" - ЕАД
Пощенски код: 6000
За контакти: УМБАЛ Стара Загора ЕАД
Електронна поща: marketing@unimbal-sz.org
Факс: 042 602197
Адрес: ул. Армейска № 11
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Стара Загора
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Ж. Петрова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 042 602756; 042 600710
Адрес на профила на купувача
Държава: Р България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: открита процедура за доставка на апаратура за Урология, АГ и Гастроентерология по обособени позиции
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: УМБАЛ Стара Загора ЕАД, ул. Армейска № 11
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Касае са за открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка на апаратура за Урология, АГ и Гастроентерология - по обособени позиции: 1. ВИДЕОЕНДОСКОПСКА СИСТЕМА; 2. АПАРАТУРА ЗА ДООКОМПЛЕКТОВАНЕ НА ГИНЕКОЛОГИЧЕН ЛАПАРОСКОПСКИ И ХИСТЕРОСКОПСКИ НАБОР; 3. АПАРАТУРА И ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ДООКОМПЛЕКТОВАНЕ НА НАЛИЧНАТА ЕНДОСКОПСКА УРОЛОГИЧНА АПАРАТУРА
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: съгласно приложен в документацията списък
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Изискват се гаранции за участие и за изпълнение - банкови или парични според избора на участника . Гаранцията за участие за всяка обособена позиция е по 1000 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на сключения договор за доставка.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Финансиране -от целеви средства от МЗ. Плащане- по банков път, отложено след представена фактура, съгласно срок посочен при подписване на договора и двустранен приемо-предавателен протокол
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице- нотариално заверени; 2. документ за гаранция за участие-оригинал; 3. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка в заверени от участника копия: - годишен баланс и Отчет за приходите и разходите за предходната година, с изключение на ново регистрирани фирми- копие заверено от участника; - информация за общия оборот и за оборота на стоката, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 4. доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в документацията- заверени от участника копия; - Документи, удостоверяващи образователна и професионална квалификация на кандидата, в частност на лицето/та, които отговарят за извършване на поръчката - Декларация съдържаща списък на основните договори със същия или сходен предмет , изпълнени през предходните три години по стойности, дати и получатели, придружени от препоръки за добро изпълнение. - Декларация, в която да се посочат адресите на налични сервизни бази, както и сервизните работници, отговарящи за предмета на тази обществена поръчка, както и местонахождението на сервизната база, която отговаря за обслужването. 5. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 ЗОП- оригинал; 6. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка- оригинал; 7. декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители съгл.чл.56 ал.1 т.7 ЗОП, или да декларира, че участникът няма да ползва подизпълнители – оригинал на декларацията 8. срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца, като доставката на апаратурата се извършва до 30 дни след писменото заявяване от Възложителя за доставка на апаратурата. 9. срок и условия на разплащане – отложено и след приключване на всички дейности по доставянето, въвеждането в експлоатация и обучение на персонала, удостоверено с двустранен приемо-предавателен протокол и получаване на фактурата. Не се допуска авансово плащане. 10. предлагана цена; 11. срок на валидност на офертата; 12. квитанция за закупени конкурсни документи- копие заверено от участника 13. сертификат за качество по ISO на производителя и документи за съвместимост, подробно посочени в раздел IX за технически спецификации и изисквания за видовете медицински апарати и инстументариум от настоящата документация. 14. Заверени от участника копия на идентификационен номер по ДДС в случай, че участникът е регистриран по реда на Закона за данък върху добавената стойност. 15. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - годишен баланс и Отчет за приходите и разходите за предходната година, с изключение на ново регистрирани фирми- копие заверено от участника; - информация за общия оборот и за оборота на стоката, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: - годишен баланс и Отчет за приходите и разходите за предходната година, с изключение на ново регистрирани фирми- копие заверено от участника; - информация за общия оборот и за оборота на стоката, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Документи, удостоверяващи образователна и професионална квалификация на кандидата, в частност на лицето/та, които отговарят за извършване на поръчката - Декларация съдържаща списък на основните договори със същия или сходен предмет , изпълнени през предходните три години по стойности, дати и получатели, придружени от препоръки за добро изпълнение. - Декларация, в която да се посочат адресите на налични сервизни бази, както и сервизните работници, отговарящи за предмета на тази обществена поръчка, както и местонахождението на сервизната база, която отговаря за обслужването.
Минимални изисквания: - Документи, удостоверяващи образователна и професионална квалификация на кандидата, в частност на лицето/та, които отговарят за извършване на поръчката - Декларация съдържаща списък на основните договори със същия или сходен предмет , изпълнени през предходните три години по стойности, дати и получатели, придружени от препоръки за добро изпълнение. - Декларация, в която да се посочат адресите на налични сервизни бази, както и сервизните работници, отговарящи за предмета на тази обществена поръчка, както и местонахождението на сервизната база, която отговаря за обслужването.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Предлагана цена за обособена позиция К1(тежест : 50)
Показател: Степен на съответствие на техническото задание К2(тежест : 40)
Показател: Условия на разплащане К3(тежест : 10)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 36
Условия: Всички фирми изявили желание за участие в процедурата получават документация за участие срещу заплащане на 30 лв.плюс ДДС в касата на УМБАЛ
Дата: 27/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 07/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: ул. Армейска 11, сградата на Деканата, ет. 1, отдел Маркетинг
Час: 12:30
Лица: Управители или техни упълномощени лица и др. посочени в ЗОП
Дата: 08/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 16/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: ВИДЕОЕНДОСКОПСКА СИСТЕМА
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка на апаратура - Видеоендоскопска апаратура
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: съгласно техническа спесификация,приложена към документацията
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: АПАРАТУРА ЗА ДООКОМПЛЕКТОВАНЕ НА ГИНЕКОЛОГИЧЕН ЛАПАРОСКОПСКИ И ХИСТЕРОСКОПСКИ НАБОР
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Касае се за доставка на АПАРАТУРА ЗА ДООКОМПЛЕКТОВАНЕ НА ГИНЕКОЛОГИЧЕН ЛАПАРОСКОПСКИ И ХИСТЕРОСКОПСКИ НАБОР
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 30000000: Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: съгласно техническа спесификация,приложена към документацията
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: АПАРАТУРА И ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ДООКОМПЛЕКТОВАНЕ НА НАЛИЧНАТА ЕНДОСКОПСКА УРОЛОГИЧНА АПАРАТУРА
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Касае се за доставка на АПАРАТУРА И ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ДООКОМПЛЕКТОВАНЕ НА НАЛИЧНАТА ЕНДОСКОПСКА УРОЛОГИЧНА АПАРАТУРА
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: съгласно техническа спесификация,приложена към документацията
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)