N: 3 / 19.5.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: "Специализирана болница за долекуване и продължително лечение (СБДПЛ) - Стамболийски" - ЕООД
 Пощенски код: 4210
 Място/места за контакт:: ул. "Дунав" № 34
 E-mail:: sbdpl_bul@abv.bg
 Факс: 0339 62296
 Пощенски адрес: ул. "Дунав" № 34
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Стамболийски
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: д-р Александър Апостолов
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: http://bolnicastamboliyski.com/
 Телефон: 0339 62296
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: здравеопазване
 Вид на възложителя: публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: "Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, лицензиране, обучение на медицинския персонал за работа и гаранционно техническо обслужване на дигитален рентгенов апарат за графия и скопия за нуждите на "СБДПЛ – Стамболийски" - ЕООД, изработка и изпълнение на съответната документация за лъчезащита и узаконяване пред компетентните държавни органи"

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: гр. Стамболийски, ул. "Дунав" № 34
 Тип доставки: Покупка на изплащане
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Поръчката включва дейности по доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, лицензиране, обучение на медицинския персонал за работа и гаранционно техническо обслужване на дигитален рентгенов апарат за графия и скопия за нуждите на "СБДПЛ – Стамболийски" - ЕООД, изработка и изпълнение на съответната документация за лъчезащита и узаконяване пред компетентните държавни органи.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване
 Доп. предмети: 33111600: Уреди за рентгенова фотография

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Поръчката включва дейности по доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, лицензиране, обучение на медицинския персонал за работа и гаранционно техническо обслужване на дигитален рентгенов апарат за графия и скопия за нуждите на "СБДПЛ – Стамболийски" - ЕООД, изработка и изпълнение на съответната документация за лъчезащита и узаконяване пред компетентните държавни органи.
 Прогнозна стойност: 250000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 18

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 500 (две хиляди и петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора за изпълнение без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Документът за внесена или учредена гаранция (вносна бележка, преводно нареждане, банкова гаранция) следва да съдържа изрично посочване на обществената поръчка, за която се отнася.Когато участникът избере формата на гаранцията да е парична сума, същата следва да се внесе касово в административната сграда на болницата на адрес: гр. Стамболийски, ул. "Дунав" № 34, или да се преведе по банкова сметка на възложителя, както следва: (IBAN): BG97IABG70961000169700, (BIC): IABGBGSF, "Интернешънъл Асет Банк" АД.Когато участникът избере формата на гаранцията да е банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от възложителя, в случай че: • участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, обжалва решението за определяне на изпълнител или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка – при гаранция за участие; • изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора – при гаранция за изпълнение.Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, а на гаранцията за изпълнение - 10 /десет/ работни дни след приключване изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Стойността на поръчката се определя в български лева без данък върху добавената стойност (ДДС). Обществената поръчка се финансира със средства от бюджета на община Стамболийски, в съответствие с решение № 33, взето с протокол № 4 от 27.04.2011 г. на общински съвет - община Стамболийски. Плащането на цената по договора се извършва по банков път, въз основа на издадена от изпълнителя фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, по начин и в срокове, както следва: • първоначална вноска в размер, предложен от определения за изпълнител участник, но не по-голяма от 20% /двадесет процента/, платима до 10 /десет/ календарни дни след подписване на договора; • остатъкът от общата стойност на договора се изплаща на ежемесечни равни вноски след предаване на апаратурата, но не по малко от 18 /осемнадесет/ вноски, съгласно предложението в офертата на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. 3. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние и Булстат единствено в случай че не е посочил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в него. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата. Пълномощно се представя, когато: - участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Не се представя пълномощно на лицето, което представлява участник в процедурата – обединение, което не е юридическо лице, ако в договора за обединение участниците изрично са го определили за лице, което представлява обединението. - офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 5. По отношение на участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 6. Участникът следва да е регистриран като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия на територията на Република България, издадено от регулаторен орган на съответната държава. Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 77 от Закона за медицинските изделия. 7. Участникът следва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо сервизно обслужване, издадено от Агенцията за ядрено регулиране по реда и при условията на Закона за безопасно използване на ядрената енергия. 8. Участникът следва да представи заверени от него копия на документи, издадени от производителя, удостоверяващи: • правото на участника да извършва доставка на оферираната апаратура на територията на Република България, валидни за срока на договора за доставка; • съответствието на апаратурата с Директива 93/42/ЕЕС (СЕ-марка) за предлагания апарат; • обстоятелството, че предлаганата апаратура е нова и неупотребявана.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящия пункт могат да не се представят към офертата.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2. Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката, за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. По смисъла на настоящото изискване обект на поръчката и сходни на него са доставките на медицинска апаратура.
 Минимални изисквания: 1. Финансовият резултат на участника за всяка от последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) следва да бъде положителна величина, като нула не се приема за такава.Покриването на изискването се удостоверява със съставните части на финансовите отчети по т. 1 от изискуемите документи от настоящия раздел. 2. Участникът следва да е реализирал приходи от договори за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.), не по-малко от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева. Покриването на изискването се удостоверява с информацията за оборота на доставките, които са обект на поръчката, за последните три години, по т. 2 от изискуемите документи от настоящия раздел.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение.Референциите следва точно да кореспондират с данните по списъка, като съдържат информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и относно обстоятелството дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения.При липса на препоръка възложителят ще приеме за подходящо доказателство заверено от участника копие от договор, заедно с доказателство за получено окончателно плащане, или други документи, издадени от лица, различни от участника, доказващи изпълнението на договорите. 2. Описание и фотографски снимки на апаратурата, която ще се доставя, включително документи, удостоверяващи съответствието на предлагания апарат с изискванията на техническата спецификация – проспекти, каталози, техническа документация и др. Върху представените брошури, каталози и др. срещу информацията за всеки параметър следва да се отбележи поредният му номер от спецификацията на възложителя.3.Заверени от участника копия на сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на: • дейността на производителя и участника със стандарт ISO 9001:2000 и/или ISO 13485:2003 с предмет: "проектиране и развитие, производство и дистрибуция на медицинска апаратура" или еквивалентно; • дейността на участника със стандарт ISO 9001:2000 с предмет: "сервиз на медицинско оборудване и апаратура" или еквивалентно; • предлагания апарат с изискванията на стандарта IEC/EN 6060 или еквивалентно. 4. Декларация, че участникът има изградена оторизирана сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от производителя сервизни специалисти.
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за доставки, сходни с обекта на обществената поръчка, общо за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.).Покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, по т. 1 от изискуемите документи от настоящия раздел, както и с приложените към него референции; по смисъла на настоящото изискване обект на поръчката и сходни на него са доставките на рентгенова апаратура. 2. Участникът следва да разполага с инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката - лица, които извършват техническото ръководство и технически правоспособен персонал, отговорни за монтажа, пускането в експлоатация и обучението на медицинския персонал. 3. Участникът следва да представи сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на: • дейността на производителя и участника със стандарт ISO 9001:2000 и/или ISO 13485:2003 с предмет: "проектиране и развитие, производство и дистрибуция на медицинска апаратура" или еквивалентно; • дейността на участника със стандарт ISO 9001:2000 с предмет: "сервиз на медицинско оборудване и апаратура" или еквивалентно; • предлагания апарат с изискванията на стандарта IEC/EN 6060 или еквивалентно.Независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (ЕСА). Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки. 4. Участникът трябва да има изградена оторизирана сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от производителя сервизни специалисти.Покриването на изискването се удостоверява с изискуемите документи по т. 4 от настоящия раздел.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена (тежест : 70)
 Показател: Срок на изплащане (тежест : 20)
 Показател: Гаранционен срок (тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:30
 Цена: 10
 Условия: Желаещите да закупят документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в деловодството на административната сграда на "СБДПЛ - Стамболийски" - ЕООД, находяща се в град Стамболийски на адрес ул. "Дунав" № 34, всеки работен ден от 08:00 часа до 16.30 часа. Сумата от 10.00 /десет лева/ може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на "СБДПЛ - Стамболийски" - ЕООД на горепосочения адрес в момента на закупуване на документацията или да бъде внесена по банков път на следната банкова сметка: (IBAN): BG97IABG70961000169700, (BIC): IABGBGSF, "Интернешънъл Асет Банк" - АД.
 Дата: 20/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:30
 Дата: 30/06/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Административна сграда на "СБДПЛ - Стамболийски" - ЕООД, находяща се в град Стамболийски на адрес ул. "Дунав" № 34
 Време: 11:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 01/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Съгласно разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът по ал. 1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и пълен достъп до документацията за участие по електронен път се предоставя на интернет адрес: http://bolnicastamboliyski.com/
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 19.05.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 19/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна