N: 2 / 19.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "Многопрофилна болница за активно лечение - Поморие" - ЕООД
 Пощенски код: 8200
 За контакти: Димитрина Гавальова
 Електронна поща
 Факс: 0596 22478
 Адрес: ул. "Парашкев Стоянов" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Поморие
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Димитрина Гавальова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0596 22339
 Адрес на профила на купувача
 Държава: РБългария

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Доставка на медикаменти и консумативи за нуждите на "МБАЛ Поморие" - ЕООД

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG341
 Място на изпълнение: Краен получател "МБАЛ - Поморие" - ЕООД - гр. Поморие
 Тип доставки: Покупка на изплащане
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Доставка на медикаменти и консумативи за нуждите на "МБАЛ - Поморие" - ЕООД - гр. Поморие

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продукти
 Доп. предмети: 33140000: Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно спецификация в документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 250000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранция за участие е абсолютна сума в размер на 1 000 /хиляда/ лв. Гаранцията се представя в една от формите по чл. 60 от ЗОП : парична сума - внесена в касата на “МБАЛ - Поморие” - ЕООД; безусловна и неотменяема банкова гаранция или - паричен депозит, внесен по банкова сметка на Възложителя : IBAN: BG42 UBBS 7823 1017 0065 19; BIC: UBBSBGSF - ОББ. Участника избира сам формата на гаранцията. Гаранция за добро изпълнение Възложителят определя сума от 5 000 /пет хиляди/ лв.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането ще се извършва със собствени средства. Заплащането ще се извършва чрез банков превод в лева, в срок предложен от участника /в дни/ и след представяне на оригинална фактура, съгласно сключения договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: В случай, че определеният за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/или юридически лица, то следва да се създаде юридическо лице към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Документи по чл.56, ал.1 от ЗОП и посочените в документацията на възложителя: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 2.Решение за съдебна регистрация; За чуждестранните лица – документът се представя в легализиран превод; В случай, че участника е физическо лице представя копие от документа за самоличност; 3.Данъчна регистрация; 4.Единен идентификационен код (Регистрация по БУЛСТАТ) и или ид.№ ДДС; 5. Удостоверение за Актуално състояние на участника /издадено не по-рано от два месеца от датата на провеждане на поръчката/. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата в която са установени; 6.Разрешение за търговия на едро по смисъла на ЗЛПХМ; 7.Лицензия за дейности с наркотични вещества по чл.32 от ЗКНВП; 8.Декларации, с които се удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки представят се от управителите (от всеки един) и или членовете на управителните органи на участниците, а в случай че членове са юридически лица – за техните представители в съответните управителен орган. За чуждестранните граждани – декларацията се представя в превод; 9.Копие на Документ за закупена документация за участие в процедурата; 10.Документ за внесена гаранция за участие. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми по чл. 60 от ЗОП: парична сума - внесена в касата на Възложителя, - безусловна и неотменяема банкова гаранция, или - паричен депозит, внесен по банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG42 UBBS 7823 1017 0065 19; BIC: UBBSBGSF - ОББ.; 11.Декларация за подизпълнителите, ако участника предвижда и други документи посочени в документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на последния му Годишен счетоводен баланс и отчета за приходи и разходи, заверени от експерт счетоводител. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си.
 Минимални изисквания: няма

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки на стоки предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Описание на техническото оборудване и ресурсните възможности за осигуряване на качествено и бързо изпълнение на поръчката (документ, удостоверяващ наличието на собствен транспорт за изпълнение на поръчката, наличие на складова база с които разполага участника); 3. Доказателство за възможност за доставка на екстемпорални лекарствени форми по лекарско предписание; 4. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за доставките; 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за доставките; 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участника за последните 3 /три/ години. 7. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008.
 Минимални изисквания: няма

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Цена на предложението (тежест : 70)
 Показател: Отложено плащане (тежест : 15)
 Показател: Срок на спешна доставка (тежест : 15)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 14:00
 Цена: 50
 Условия: Документацията се получава от личен състав на “МБАЛ - Поморие” - ЕООД, в срок до 23.06. 2011 г. всеки работен ден от 09.00 до 14:00 ч. след публикуване на обявлението в сайта на ДВ. Цената на документацията е на стойност 50 /петдесет/ лева без ДДС и се заплаща в касата на Възложителя, срещу надлежен счетоводен документ.
 Дата: 23/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 14:00
 Дата: 04/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: В администрацията на "МБАЛ - Поморие" - ЕООД, ет. 2
 Час: 10:30
 Лица: Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители /с нотариално заверено пълномощно/ могат да присъстват при действията на комисията по реда на чл.68, ал. 3 от ЗОП.
 Дата: 05/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Настоящата процедура е открита с Решение № VIII-2-133 от 11.05.2011 г. на Управителя на "МБАЛ - Поморие" - ЕООД.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: На основание чл. 120 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: "Многопрофилна болница за активно лечение - Поморие" - ЕООД
 Пощенски код: 8200
 Електронна поща
 Факс: 0596 22478
 Адрес: ул."Парашкев Стоянов"№1
 Град: Поморие
 Интернет адрес
 Телефон: 0596 22339
 Държава: РБългария

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 11/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава