N: 6 / 17.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов"
Пощенски код: 9002
Място/места за контакт:: Антон Антонов
E-mail:: project_muv@abv.bg
Факс: 052 677080
Пощенски адрес: ул. "Марин Дринов" № 55
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Варна
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
На вниманието на:: Антон Антонов
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: http://www.mu-varna.bg/
Телефон: 052 677038; 052 677050/2604/; 0889 330633
Адрес на профила на купувача
Страна: Република България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: образование
Вид на възложителя: публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Доставка на хардуер и софтуер за създаване на електронна библиотека в МУ Варна и филиалите и изграждане на централизирана библиотечна система съгласно дог. № BG161PO001/1.1-07/2009/009 от 02.06.2010 г. „Преустройство и модернизация на библиотеката и осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания при Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов” - Варна”, финансиран по ОП „Регионално развитие”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG331
Място на изпълнение: ул. "Марин Дринов" 55, сграда Ректорат
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Доставката на интегрирана информационна система, включваща специфични хардуерни и софтуерни елементи - платформа за приложение на компютърните технологии при осигуряване ефективно протичане на характерните работни процеси, във връзка с управление на библиотечните единици - регистриране, проследяване, класифициране, търсене и инвентаризацията на библиотечния фонд, както и осигуряване на съвременни подходи за организация на потребителския достъп до библиотечния фонд - издаване на електронни читателски карти, персонализация на достъпа до библиотечния фонд, автоматизиране на процеса на търсене, заявяване, заемане и използване на библиотечни единици, съгласно приложеното към документацията за участие и техническа спецификация. Поръчката е разделена в 2 обособени позиции: Обособена позиция/. Лот 1: Доставка на техническо оборудване Обособена позиция/. Лот 2: Разработка и внедряване на централизирана библиотечна система и обучение
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности
Доп. предмети: 48700000: Софтуерни пакети за обслужващи цели
Доп. предмети: 48200000: Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет
Доп. предмети: 39131100: Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Доп. предмети: 42961100: Система за контрол на достъп
Доп. предмети: 48820000: Сървъри
Доп. предмети: 30232000: Периферни устройства
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: всички позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Доставка на хардуер и софтуер за създаване на електронна библиотека в МУ Варна и филиалите съгласно дог. № BG161PO001/1.1-07/2009/009 от 02.06.2010 г. „Преустройство и модернизация на библиотеката и осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания при Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов”-Варна”, финансиран по ОП „Регионално развитие”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации”, съгласно приложената към документацията техническа спецификация. Обособена позиция/Лот 1: Доставка на техническо оборудване Обособена позиция/Лот 2: Разработка и внедряване на централизиранабиблиотечна система и обучение
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 4
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: 1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение за съответната обособена/позиция/и както следва: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Медицински университет Варна, Банка ДСК - АД, клон “Чаталджа”, IBAN BG94STSA93003100040701, BIC STSABGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Доставка на хардуер и софтуер за създаване на електронна библиотека в МУ Варна и филиалите съгласно дог. № BG161PO001/1.1-07/2009/009 от 02.06.2010 г. „Преустройство и модернизация на библиотеката и осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания при Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов” - Варна”, финансиран по ОП „Регионално развитие”. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Медицински Университет Варна съгласно образец (Приложение към документацията за участие) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер както следва: Обособена позиция/Лот 1: Доставка на техническо оборудване – 10000 лв. /десет хиляди лева/ Обособена позиция/Лот 2: Разработка и внедряване на централизирана библиотечна система и обучение – 1000 лв. /хиляда лева/. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Медицински университет Варна посочена в т. 1а или банкова гаранция – (Приложение към документацията за участие). 6. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за възстановяване на авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора – (Приложение към документацията за участие).
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договора.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма: Когато за изпълнител бъде определен участник, който е обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП изисква Изпълнителят да се регистрира като юридическо лице съгласно действащото законодателство в Република България; новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа следното: 1.Списък на представените документи, подписан от участника; 2. Декларация за запознаване с условията на поръчката; 3. Административни сведения; 4. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 5. Удостоверение за актуално състояние на участника (когато е приложимо), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, 5 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители; 8. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП; 9. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП - Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил (договори, приключили към крайния срок за подаване на офертата по настоящата поръчка) през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образеца. Обстоятелствата, декларирани в списъка, се доказват с референции. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент и въведена система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005. Доказва се със заверени копия на валидни сертификаит. Участникът трябва да има официални партньорски отношения с производителите, чиито продукти са предмет на поръчката. Партньорските отношения се доказват с копия на партньорски договори и/или оторизационни писма от производителите на предлаганите продукти. Всички компютърни системи, монитори и копирни машини да са сертифицирани, като отговарящи на новия стандарт RoHS. Доказват се с еко декларации от производителя или др. подходящи документи. 10. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел «ГАРАНЦИИ» (оригинал) за всеки лот поотделно; 11. Документ за закупена документация (копие); 12. Парафиран проект на договор
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За юридическите лица: а ) Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.). б ) Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.); 2. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.);
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход общо за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.), в размер по обособени позиции както следва: Обособена позиция/Лот 1: Доставка на техническо оборудване – 2 720 000 лв. /два милиона седемстотин и двадесет хиляди лева/ Обособена позиция/Лот 2: Разработка и внедряване на централизирана библиотечна система – 280 000 лв. /двеста и осемдесет хиляди лева/. Забележка: в случай че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът от дейността трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изискваните обороти за съответните позиции. Участникът следва да има положителен финансов резултат през последните три години (2007 г., 2008 г., 2009 г.)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да е изпълнил договори, сходни с предмета на настоящата поръчка (приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка) през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.). 2. Участникът да има сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Участникът да има сертификат за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалент. 4. Партньорските отношения се доказват с копия на партньорски договори и/или оторизационни писма от производителите на предлаганите продукти. 5. Всички компютърни системи, монитори и копирни машини да са сертифицирани, като отговарящи на стандарт RoHS.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил договори, сходни с предмета на настоящата поръчка (приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка) през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.) на обща стойност по обособени позиции както следва: Обособена позиция/Лот 1: Доставка на техническо оборудване – 1 088 000 лв. /един милион осемдесет и осем хиляди лева/ Обособена позиция/Лот 2: Разработка и внедряване на централизирана библиотечна система – 110 000 лв. /сто и десет хиляди лева/ Забележка: В случай че участникът подава оферта за повече от една позиция/лот, общата стойност на изпълнените договори трябва да е равна или по-висока от сбора от посочените по-горе суми по съответните позиции, за които кандидатства. Под договори сходни с предмета на настоящата поръчка се считат по обособени позиции както следва: Обособена позиция/Лот 1- договори за доставка на специализиран хардуер; Обособена позиция/Лот 2- договори за доставка на специализиран софтуер за библиотеки. 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Участникът да има въведена система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалент. 4. Участникът трябва да има официални партньорски отношения с производителите, чиито продукти са предмет на поръчката. 5. Доказват се с еко декларации от производителя или др. подходящи документи.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 10
Условия: Документация за участие в процедурата е на стойност 10 лв. /десет лева/ без ДДС; Документацията за участие се заплаща по банкова сметка на Възложителя: Банка ДСК - ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева. Документацията за участие се получава на адрес: ул. "Марин Дринов" № 55, сграда "Ректорат" ет. 2, Деловодство срещу представяне на банковото бордеро за платена такса и предоставяне на следните данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail.
Дата: 27/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 16:00
Дата: 07/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Медицински Университет "Проф.д-р П. Стоянов", гр. Варна, ул. "Марин Дринов" 55, Заседателна зала, ет. 2
Време: 10:30
Лица: Участниците в процедурата или нотариално упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масова информация след представяне на документ за принадлежност към съответната медия и юридически лица с нестопанска цел, след представяне на документ от представителните органи на юридическото лице с нестопанска цел, с който са упълномощени да присъстват на заседанията на комисията.
Дата: 08/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
Проект/програма: Проектът се финансира от Европейския съюз по оперативна програма „Регионално развитие”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура” BG161PO001/1.1-07/2009 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации ”, Бюджетна линия: BG161PO001/1.1-07/2009
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 12.05.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 12/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование: Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" - Варна
Пощенски код: 9002
Място/места за контакт: За: Силвия Великова
E-mail
Факс: 052 677080
Пощенски адрес: ул. "Марин Дринов" №55
Град: Варна
На вниманието на: Силвия Великова
Интернет адрес
Телефон: 052 677040
Страна: Република България
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" - Варна
Пощенски код: 9002
Място/места за контакт: За: Силвия Великова
E-mail
Факс: 052 677080
Пощенски адрес: ул. "Марин Дринов" №55
Град: Варна
На вниманието на: Силвия Великова
Интернет адрес
Телефон: 052 677040
Страна: Република България
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на техническо оборудване
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Детектор за ограничаване на кражби, автомат за връщане на книги, Контейнери за пренасяне на книгите, Софтуер и хардуер за работно място за самообслужване: маркиране на заемане/връщане, Софтуер и периферен хардуер за работно място за маркиране на заемане/връщане от служител, Софтуер и периферен хардуер за работно място за издаване на карти, Софтуер и периферен хардуер за работно място за залепване и обработка на RFID тагове на книги,Софтуер и периферен хардуер за система за инвентаризация, RFID тагове за книги и електромагнитни ленти за защита, Безконтактна читателска карта (250 карти), Консуматив за печат на безконтактна читателска карта, Сървърна подсистема, Компютърно оборудване за работни станции за библиотечните служители, Компютърни терминали за работни места за читателите, Операционна система за работни места за читателите, Ключалка против кражба, Компютърни терминали за работни места за работа на хора с нарушено зрение, Операционна система за работни места за работа на хора с нарушено зрение, Софтуер за екранно четене, Устройство за сканиране и четене на материали от книжния фонд, които все още не са дигитализирани, Софтуер за разпознаване на символи за ползване с устройството за сканиране и четене на материали от книжния фонд, които все още не са дигитализирани, Синтезатор на реч, Киоск терминали, Роботизиран скенер за книги, софтуер за обработка на дигитализиран материал, Storage за съхранение на библиотечен фонд в цифров вид, Лазерно мултифункционално печатащо устройство А3 за служебно ползване, Лазерно монохромно мултифункционално печатащо устройство А3 за ползване с карти с одобрен брой копия, Лазерно цветно мултифункционално печатащо устройство А3 за ползване с карти с одобрен брой копия, Лазерно цветно мултифункционално печатащо устройство А3 за ползване с карти с одобрен брой копия, Терминал за зареждане на картите с одобрен брой копия, Настолни лазерни черно-бели принтери А4, Настолен скенер А3 за сканиране на корицата на книги, Система за видео наблюдение, Система за контрол на достъпа, Firewall Устройства, Комуникационно устройство, Комуникационни устройства, Конвертор 10/100TX to 100FX (ST), Мрежов кабел, Система от архивни (подвижни и неподвижни) полични стелажи за съхранение на книги. Пожароизвестителна инсталация, Машина за почистване на книги
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности
Доп. предмети: 48200000: Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет
Доп. предмети: 39131100: Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Доп. предмети: 42961100: Система за контрол на достъп
Доп. предмети: 48820000: Сървъри
Доп. предмети: 30232000: Периферни устройства
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Детектор за ограничаване на кражби -3 бр. Автомат за връщане на книги 1 бр. Контейнери за пренасяне на книгите 2 бр. Софтуер и хардуер за работно място за самообслужване: маркиране на заемане/връщане 2 бр. Софтуер и периферен хардуер за работно място за маркиране на заемане/връщане от служител 3 бр. Софтуер и периферен хардуер за работно място за издаване на карти 1 бр.Софтуер и периферен хардуер за работно място за залепване и обработка на RFID тагове на книги 4 бр. Софтуер и периферен хардуер за система за инвентаризация 1 бр. RFID тагове за книги и електромагнитни ленти за защита 100000 бр. Безконтактна читателска карта (250 карти) 20 бр. Консуматив за печат на безконтактна читателска карта 30 бр. Сървърна подсистема 1 бр. Компютърно оборудване за работни станции за библиотечните служители 17 бр. Компютърни терминали за работни места за читателите 46 бр. Операционна система за работни места за читателите 46 бр. Ключалка против кражба 52 бр. Компютърни терминали за работни места за работа на хора с нарушено зрение 2 бр. Операционна система за работни места за работа на хора с нарушено зрение 2 бр. Софтуер за екранно четене 2 бр. Устройство за сканиране и четене на материали от книжния фонд, които все още не са дигитализирани 2 бр. Софтуер за разпознаване на символи за ползване с устройството за сканиране и четене на материали от книжния фонд, които все още не са дигитализирани 2 бр. Синтезатор на реч 2 бр. Киоск терминали 1 бр. Роботизиран скенер за книги, софтуер за обработка на дигитализиран материал 1 бр. Storage за съхранение на библиотечен фонд в цифров вид 1 бр. Лазерно мултифункционално печатащо устройство А3 за служебно ползване 1 бр. Лазерно монохромно мултифункционално печатащо устройство А3 за ползване с карти с одобрен брой копия 1 бр. Лазерно цветно мултифункционално печатащо устройство А3 за ползване с карти с одобрен брой копия 1 бр. Лазерно цветно мултифункционално печатащо устройство А3 за ползване с карти с одобрен брой копия 1 бр. Терминал за зареждане на картите с одобрен брой копия 1 бр. Настолни лазерни черно-бели принтери А4 4 бр. Настолен скенер А3 за сканиране на корицата на книги 2 бр. Система за видео наблюдение 1 бр. Система за контрол на достъпа 1 бр. Firewall Устройства 2 бр. Комуникационно устройство 1 бр. Комуникационно устройство 4 бр. Комуникационно устройство 1 бр. Комуникационно устройство 1 бр. Конвертор 10/100TX to 100FX (ST) 2 бр. Мрежов кабел 1 бр. Стелажи в сграда Медицински колеж: Система от архивни (подвижни и неподвижни) полични стелажи за съхранение на книги. Стелажните елементи като рамки и полици да са прахово боядисани. 1 бр. Стелажи в сграда Ректорат: 1 бр. Система от архивни (подвижни и неподвижни) полични стелажи за съхранение на книги. Стелажните елементи като рамки и полици да са прахово боядисани. Пожароизвестителна инсталация 1 бр. Машина за почистване на книги 1 бр.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 4
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Разработка и внедряване на централизирана библиотечна система и обучение
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Внедряване на централизирана библиотечна система включваща монтаж, инсталация и настройка на нововъвежданите системи и разширяване на настоящия библиотечен софтуер на МУ „Проф. д-р П. Стоянов” с добавяне на нови функционалности с цел интеграцията му с нововъвежданите системи
2) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 48700000: Софтуерни пакети за обслужващи цели
Доп. предмети: 48200000: Софтуерни пакети за работа в мрежи интернет и интранет
3) Количество или обем
Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Инсталация на сървърна инфраструктура, система за съхранение на данни, комуникационна система, виртуална десктоп инфраструктура за управление на читателски терминали; • Инсталация и настройка на компютърно оборудване; • Инсталация и настройка на киоск; • Инсталация и настройка на роботизиран скенер, специализиран софтуер за обработка на дигитализиран материал; • Инсталация и настройка на печатащи и сканиращи устройства за служебно ползване; • Инсталация и настройка на печатащи устройства за ползване с безконтактни читателски карти, софтуер и терминали за система за управление на печата; Конфигуриране на система за управление на печата; • Инсталация и настройка система за видеонаблюдение; • Инсталация и настройка система за контрол на достъпа; • Конфигуриране, интегриране, експериментални тестове и въвеждане на системата в редовна експлоатация в т.ч. интеграция със съществуващ софтуер; • Обучение • Разработване на софтуер, интегриращ съществуващата библиотечна програма с RFID системата за защита на фонда при процесите на обработка, заемане и връщане на библиотечни документи, • Разработване на софтуер, интегриращ съществуващата библиотечна програма със системата за контрол на достъпа с цел отчитане и статистика на регистрираните читатели по основните библиотечни показатели и посещаемост в библиотеката, • Разработване на софтуер, интегриращ наличния библиотечен софтуер с работна станция за самообслужване, • Разработване на софтуер за определяне обръщаемостта на библиотечните документи с цел приоритетност при дигитализиране, • Създаване на програмен интерфейс за обвързване на библиографските описания и метаинформацията с дигиталните изображения, • Разработване на софтуер за обмен на електронни записи и дигитализирани документи с други библиотеки на ВУЗ в България, • Изработване на интернет портал, представящ дигиталните колекции на библиотеката, • Доработка на програмния модул за администриране с цел оторизиран достъп на потребителите до конкретни електронни ресурси, • Разработване на модули за предоставяне на библиографски и електронни ресурси с нива на достъп чрез читателски пароли, • Разработване на софтуер за отчитане ползването на електронни ресурси от потребителите
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 4
5) Допълнителна информация относно обособените позиции
Информация
(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)