N: 5 / 17.5.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: УМБАЛ "Св. Иван Рилски" - ЕАД
 Пощенски код: 1431
 За контакти: отдел "Обществени поръчки и БС"
 Електронна поща: vddineva@gmail.com
 Факс: 02 8519309
 Адрес: бул. "Акад. Иван Гешов" № 15
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Весела Динева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.rilski.com
 Телефон: 02 9521655; 02 9521532
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Р. България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Здравеопазване
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Услуги по третиране на болничен отпадък

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15 и ул. "Урвич" № 15
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 16
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извозване на битов отпадък и извозване и третиране на опасен болничен отпадък

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 90524200: Услуги по третиране на отпадъци от болници и други медицински заведения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Две обособени позиции, всяка от които включва количества, съгласно спецификация към документацията за участие и приложения към настоящото обявление. Класиране ще се извършва за всяка обособена позиция.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е определена за двете обособени позации, което е отразено в документацията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата му стойност. Същата се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка на болницата: банка УниКредит Булбанк - АД, клон Калоян, IBAN BG44 UNCR 7630 1001 6612 18, BIK UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането е от собствени средства на болницата. Плащането е разсрочено минимум 90 дни, чрез банков превод в лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Списък на документите в офертата /по образец/. Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Разрешения за извършване на дейности, включващи събиране, транспортиране, временно съхраняване, предварително третиране, разкомплектоване, оползотворяване и/или обезвреждане на отпадъци, съгласно чл. 37 от ЗУО, издадени от съответните компетентни органи, или комплексно разрешително за третирането на опасни отпадъци, издадено по реда на глава седма, раздел II от ЗООС. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако участникът предвижда подизпълнител/и) с приложени документите по чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Документ за внесена гаранция за участие. Копие на документа за закупуване на документацията за участие. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). Техническа оферта /по образец/. Препоръки за добро изпълнение издадени от лечебни заведения /ако кандидатът разполага с такива/. Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката. Ценова оферта /по образец/. Приложение към ценовата оферта /по образец/ на хартиен и електронен носител.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: За юридически лица: заверени от участника копия на последен годишен баланс и отчет за приходите и разходите; За физически лица: официален документ удостоверяващ дохода на физическото лице за предходната година.
 Минимални изисквания: За юридически лица: заверени от участника копия на последен годишен баланс и отчет за приходите и разходите; За физически лица: официален документ удостоверяващ дохода на физическото лице за предходната година.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът в обществената поръчка.
 Минимални изисквания: Не по-малко от един договор за услуги сходни с предмета на поръчката, сключен с университетска болница в рамките на последните три години. Не по-малко от един специализиран автомобил за позицията, по която кандидатства.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана обща стойност за всяка обособена позиция (тежест : 70)
 Показател: Експертно становище на комисията на база описанието на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката и препоръките за добро изпълнение издадени от лечебни заведения (тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 15 от 16/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 15
 Условия: Цената е без включен ДДС. Документацията се получава след заплащането й в касата на болницата всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.30 до 15.00 часа в УМБАЛ “Св. Иван Рилски" - ЕАД, София, Сутерен, кабинет № 37, срещу представен платежен документ.
 Дата: 10/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 20/06/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15, ет. 2 - рапортна зала
 Час: 10:30
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 21/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: В съответствие с чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 13/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Извозване на битов отпадък
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Битови отпадъци - затворен контейнер

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 90524200: Услуги по третиране на отпадъци от болници и други медицински заведения

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: 1000 контейнери/годишно
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Извозване и третиране на опасен болничен отпадък
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Извозване и третиране на биологичен отпадък, болничен отпадък и лекарствени продукти с изтекъл срок на годност

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 90524200: Услуги по третиране на отпадъци от болници и други медицински заведения

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Биологичен отпадък 25 000 кг./годишно; болничен отпадък 30 000 кг./годишно и лекарствени продукти с изтекъл срок на годност 10 кг./годишно.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)