N: 3 / 17.5.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Министерство на регионалното развитие и благоустройството
 Пощенски код: 1202
 Място/места за контакт:: Дирекция "Обществени поръчки".отдел "Подготовка и мониторинг на обществените поръчки".
 E-mail:: LSpasova@mrrb.government.bg
 Факс: 02 9405478
 Пощенски адрес: ул. "Св. Св. Кирил и Методий" №17-19
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Лилия Спасова
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.mrrb.government.bg
 Телефон: 02 9405413
 Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg
 Страна: Р.България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Регионално развитие и благоустройство
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Цялостна оценка за реализацията на програма ФАР Трансгранично сътрудничество в България в рамките на програмен период 2000 - 2006.

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: гр. София
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 11
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: • да се извърши оценка на целесъобразността (във връзка с потребностите на съответните целеви региони) на избраните приоритетни оси/мерки, за които са обявени покани за набиране на проектни предложения - по отделните типове проекти/програми; • да се извърши обобщена оценка на икономичността, ефикасността и ефективността на изпълнението общо на програмите, която следва да включва отделни оценки по отделните типове проекти/програми; • да се извърши оценка на въздействието на ниво програма и на ниво отделни типове проекти; • да се извърши оценка на постигнатата финансова и институционална устойчивост при изпълнението на отделните типове проекти/програми; • да се обобщи придобитият опит от изпълнението на отделните типове проекти/програми и да се изведат отделните добри практики; • да бъде разработен набор от препоръки/работещи модели, с конкретни насоки за прилагането им в практиката, относно разрешаването на актуални проблеми по управлението и изпълнението на програмите/типовете проекти по ТГС, както и ограничаване/предотвратяване извършването на нередности по тези програми.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 79400000: Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Цялостна оценка за реализацията на програма ФАР Трансгранично сътрудничество в България в рамките на програмен период 2000-2006.
 Прогнозна стойност: 300000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума по сметка на Възложителя;• банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD.- Гаранцията за участие е 3000,00 / три хиляди / лева; - Гаранцията за изпълнение се определя от Възложителя в размер на 3% от стойността на договора без ДДС и се представя от Изпълнителя преди подписване на договора.1. Гаранцията се предоставя под формата на банкова/парична гаранция. 2. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок от 10 (десет) работни дни след изтичане на срока на договора. 3. Възложителят усвоява частично гаранцията, когато Изпълнителят изпълни частично задълженията си по този договор, или забави изпълнението си по този договор. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката).  Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението или в образеца на офертата от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Съгласно проекта на договор;- 10 % от общата цена след предаване на встъпителния доклад, писмено одобрение на доклада от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и в срок до 10 работни дни след представена данъчна фактура;- 90 % от общата цена след предаване доклада за оценка, на пълния тираж книжки с отпечатаното резюме на доклада, приемо-предавателен протокол за тяхното приемане от страна ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и в срок до 10 работни дни след представена данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма: Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод. Документите следва да бъдат издадени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето им; 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 2, т.2 от ЗОП; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2, т.3 и ал. 2, т.1 , т.3 от ЗОП; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора; 6. Документ за внесена гаранция за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от баланса и отчета на приходите и разходите на участника за последните три финансово приключили години (2008, 2009, 2010 г.) оформени съгласно ЗС. 2. Декларация за общия оборот и оборота от дейности в областта на предмета на поръчката за последните три години (2008, 2009, 2010 г.) - Образец № 10.
 Минимални изисквания: 1. Общ оборот за последните три години (2008 , 2009 и 2010 год.) – мин. 500 000 (петстотин хиляди ) лева без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори в областта на предмета на поръчката през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите - Образец № 11; 2. Персонал за изпълнението на оценката. • Директор на проекта - отговаря за целя процес по оценка и за спазване на стандартите и изискванията за контрол на качеството при изработването на доклада; • Екипът за оценка, който включва: Ръководител на проекта - ще бъде отговорен за управлението на екипа за оценка, осигуряване на гладко протичане на работния процес и финалната презентация на доклада. • Оценители - дългосрочни експерти - четири лица – ще бъдат отговорни за извършването на независима оценка.В допълнение, кандидатът може да предложи и да използва и краткосрочни експерти с оглед спецификата на отделни въпроси и проблеми.
 Минимални изисквания: 1. Минимум два договора, изпълнени/приключени през предходните три години (01.04.2008 – 01.04.2011) от участника на обща стойност не по- малко от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева в една от следните области: • идентификация, дизайн, управление и администриране на трансгранични проекти и проекти свързани с регионалното развитие;• разработване на анализи, оценки и проучвания свързани с европейските фондове;• оценка на програми, сектори или проекти;Участникът следва да е изпълнил не по -малко от 30 % от договора. Договорът/ите следва да бъде представен с посочване на цена, място, срокове на изпълнение и клиенти; препоръки за добро изпълнение (референции); обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени заверени копия от договорите.2. Персонал за изпълнението на оценката. - Директор на проекта Висше образование с образователно-квалификационна степен магистър – удостоверява се с диплома за завършено висше образование; Минимум 15 години професионален опит, от които поне 3 години международен - удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; Гореспоменатият опит също така следва да включва минимум 5 години опит на ръководна длъжност свързана с упражняване на качествен контрол върху дейности свързана с изработване на доклади – удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; Опит в управлението, наблюдението или оценката на проекти финансирани от ЕС за предпочитане на предприсъединителни програми - удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; - Ръководител на проекта Висше образование с образователно-квалификационна степен магистър – удостоверява се с диплома за завършено висше образование; Английски език – писмен и устен – удостоверява се с диплома, сертификат; Минимум 10 години професионален опит в една или няколко от следните области - управление на проектния цикъл, финансово управление, одит, мониторинг на проекти финансирани от програми на ЕС - удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; Гореспоменатият опит следва да включва минимум 3 години опит в оценката на проекти финансирани от предприсъединителни програми на ЕС и опит в изготвяне на анализи и оценки и подготовката на доклади за оценка - удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; - Оценителите по проекта: Висше образование - удостоверява се с диплома за завършено висше образование; Отличен английски език – писмен и устен - удостоверява се с диплома, сертификат; Минимум 5 години професионален опит в една или няколко от следните области на управление на проектния цикъл, добро финансово управление, одит, мониторинг, проучвания и оценка - удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; Опит в управлението, наблюдението или оценката на проекти финансирани от ЕС за предпочитане на предприсъединителни програми - удостоверява се с трудова/служебна/осигурителна книжка, референции, препоръки; Екипът по проекта следва да включва експерти с добър български език – удостоверява се с диплома или сертификат във всички случай когато българският език не е майчин.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Техническа оценка(тежест : 70)
 Показател: Финансова оценка(тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер: 04-11-032

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: НЕ
 Час: 15:00
 Цена
 Условия
 Дата: 08/06/2011
 Валута

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:00
 Дата: 20/06/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19
 Време: 11:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 21/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 09.05.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура;2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8 от ЗОП;3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие и благоустройството.
 Пощенски код: 1202
 Е-mail
 Факс: 02 9872517
 Пощенски адрес: ул. "Св.Св.Кирил и Методий" № 17-19
 Град: София
 Интернет адрес (URL): www.mrrb.government.bg
 Телефон: 02 9405562
 Страна: Р. България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 09/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна