N: 1 / 17.5.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Министерство на труда и социалната политика
 Пощенски код: 1051
 За контакти: дирекция Обществени поръчки и управление на собствеността
 Електронна поща: a.mihova@mlsp.government.bg
 Факс
 Адрес: ул. "Триадица " № 2
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Александра Михова – държавен експерт в дирекция ОПУС
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: 02 9884405
 Телефон: 02 9862822
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Социална закрила; осигуряване на заетост и повишаване на жизнен стандарт
 Вид на възложителя: Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Осигуряване на логистика за организация и провеждане на публични събития – семинари и конференции по проект „Подобряване на капацитета на публичната администрация за прилагане на интегрирания подход за равно третиране на половете в националните политики и програми” VS/2010/0596”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG
 Място на изпълнение: територията на Република България
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 27
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предметът на поръчката е осигуряване на логистика за организация и провеждането на публични събития по проект “Подобряване на капацитета на публичната администрация за прилагане на интегрирания подход за равно третиране на половете в националните политики и програми VS/2010/0596” и включва:а) техническа подготовка - цялостно логистично осигуряване на събитията, предмет на настоящата поръчка; подготовка на график; осигуряване на хотели и заседателни зали; осигуряване на консумативи за участниците; осигуряване на техника.б) организация на публичните събития - цялостна логистична организация по осигуряване на транспорт за участниците (ако се предвижда такъв); настаняване в хотелите, регистрация на участниците; осигуряване на кафе-паузи, обяд и вечеря, (когато са предвидени такива) на участниците, подготовка и техническо оборудване на залите, разпределение на консумативи и материали.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 79952000: Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: съгласно техническата спецификация в документацията за участие
 Прогнозна стойност: 133387
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата: 31/05/2012
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранция за участие в размер на 1 на сто от стойността на поръчката – за така обявената обществена поръчка гаранцията за участие е в размер на 1333 лв. и 87 ст. без ДДС, представени под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката на МТСП - БНБ – Централно управление, IBAN BG83BNBG96613300134102, BIC BNBGBGSD. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Възложителят определя размера на гаранцията за изпълнение в размер на 3 на сто от стойността на поръчката.Гаранцията за изпълнение на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: финансови средства по Проект “Подобряване на капацитета на публичната администрация за прилагане на интегрирания подход за равно третиране на половете в националните политики и програми VS/2010/0596”, който се изпълнява от Министерството на труда и социалната политика с финансовата подкрепа на Европейската комисия, чрез Програма за заетост и социална солидарност „Прогрес”

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: В процедурата могат да участват и чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения /сдружения/, които отговарят на изискванията на закона, подзаконовата уредба по прилагането му и условията, посочени в документацията за участие. Необходими документи: 1)Оферта по образец; 2) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 3) Административни сведения – подписани от участника по образец; 4) Копие от документ за регистрация или ЕИК: За юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представят: копие от документ за първоначална съдебна регистрация, заверено от участника и валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите – оригинал или нотариално заверено копие; За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър, се представя: единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или заверено от участника извлечение от Търговския регистър; За физически лица – заверено от участника копие от документа за самоличност; За чуждестранните лица – заверено от участника копие на съответен еквивалентен документ за първоначална регистрация и оригинал или нотариално заверено копие на документ за актуално състояние, издаден не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите, издадени от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, които се представят в официален превод; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; 6) Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП - съгласно т.III.2.2. от обявлението ; 7) Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП - съгласно т.III.2.3 от обявлението; 8) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП по образец; 9) Оригинал на документ за внесена гаранция за участие; 10) Пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от законния представител на участника – оригинал или нотариално заверено копие; 11) Документ за регистрация по ЗДДС (при наличие на такава) – нотариално заверено копие; 12) Договор за създаване/учредяване на обединение/сдружение, когато участникът не е юридическо лице – оригинал или нотариално заверено копие; 13) Други документи - декларация за запознаване с условията на поръчката и декларация за неразгласяване на информация - по образец;II. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” : 1)Техническа оферта по образец- подписана и подпечатана от участника; 2) Проект на договор - подписан на всяка страница; III. Плик № 3 „Предлагана цена”: 1) Ценова оферта – по образец - подписана и подпечатана от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: - Заверено от участника копие на годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите/отчета за доходите за последните три години (2008, 2009 и 2010г.), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводство; - Информация за общия оборот от дейността на участника и за оборота от дейността на участника с обект и предмет, сходен на обекта и предмета на поръчката за последните три години – (2008, 2009 и 2010г.)- по образец
 Минимални изисквания: Минимални изисквания: Участникът следва да има реализиран общ оборот минимум 200 000 лв. (двеста хиляди лева) общо за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.). Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот на всички лица в обединението

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: - Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги със сходен предмет с предмета на поръчката, сключени през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки/референции за добро изпълнение към тях - по образец;- Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката. - Списък на ръководителя/ите и екипа от експерти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, към който да се приложат документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, в това число: дипломи, сертификати, кратки автобиографии, копия от документи удостоверяващи, трудов стаж и/или професионален опит
 Минимални изисквания: Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има не по-малко от тригодишен опит в организацията и провеждането на публични събития - конференции, семинари, кръгли маси, срещи, изложби.2. Да има организирани минимум 3 мероприятия от подобен тип, всяко от които за минимум 50 участника – доказва се с описание на мероприятието, мястото и датата на провеждането, продължителност и брой на участниците .3. Участникът да разполага с минимум 3 експерта в екипа си, които притежават висше образование и минимум 3-годишен опит в организирането и провеждането на публични събития, конференции, семинари, кръгли маси, срещи, изложби.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 26 от 22/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: НЕ
 Час: 17:00
 Цена
 Условия
 Дата: 17/06/2011
 Валута

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 27/06/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: административната сграда на МТСП
 Час: 14:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 28/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Проект “Подобряване на капацитета на публичната администрация за прилагане на интегрирания подход за равно третиране на половете в националните политики и програми VS/2010/0596”, който се изпълнява от Министерството на труда и социалната политик с финансовата подкрепа на Европейската комисия, чрез Програма за заетост и социална солидарност „Прогрес”

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 16/05/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава