N: 19 / 16.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Шумен
Пощенски код: 9700
За контакти
Електронна поща
Факс: 054 800400
Адрес: бул. "Славянски" № 17
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Шумен
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Маргарита Канаврова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: http://shumen.bg/zop/index.html
Телефон: 054 857725
Адрес на профила на купувача: http://shumen.bg/zop/index.html
Държава: Р. България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Kонсултантска услуга /оценяване на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и координация на строителния процес до въвеждане в експлоатация/, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗУТ, при изпълнението на обществена поръчка за инженеринг на проект „Рехабилитация на част от уличната мрежа на гр.Шумен, съгласно приета програма, с Решение № 823 по протокол № 46 от 31.03.2011 г. на заседание на Об.С”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG333
Място на изпълнение: гр. Шумен
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 12
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Kонсултантска услуга / оценяване на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и координация на строителния процес до въвеждане в експлоатация/, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗУТ, при изпълнението на обществена поръчка за инженеринг на проект „Рехабилитация на част от уличната мрежа на гр.Шумен, съгласно приета програма, с Решение № 823 по протокол № 46 от 31.03.2011 г. на заседание на Об.С”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Обемът и мястото на строително монтажните работи са посочени в схема за реконструкция на част от уличната мрежа на град Шумен и приложение № 2, представени в електронен вид в документацията за участие.
Прогнозна стойност: 250000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата:
Срок в дни: 183
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1000 лева, внесена по банкова сметка на Общината - Възложител. Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума платима по следната сметка на Община Шумен „Интернешънал Асет Банк” - АД, клон Шумен, IBAN: BG 56 IABG 7477 330058 6600, BIC: IABG BGSF или банкова гаранция, издадена от банка, намираща се в Република България или пряко от чуждестранна банка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Плащанията по договора ще се извършват по следния начин: - Авансово в размер на 30 % от предложената цена за извършване на услугата, за всеки лот поотделно. - Окончателно плащане за съответния лот, платимо след приспадане на изплатения аванс в срок до 60 дни, считано от датата на издаване на документите по чл. 177, ал. 2 от ЗУТ. Финансирането е със средства от общинския бюджет, осигурени с облигационен заем.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Всяка Офертата се състои от три части.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" трябва да съдържа:Юридически статус – изискуеми документи: Документ за регистрация на участника (заверено копие), а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност; Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (оригинал или заверено копие); Чуждестранните участници в процедурата могат да докажат регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (документа) и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването. Декларациите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.Декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (оригинал); Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал); Декларация за запознаване с условията на строителната площадка (оригинал); Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал); Доказателства за икономическо и финансово състояние; Доказателства за технически възможности и/или квалификация; Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; Декларация за спазване на действащите в страната стандарти, както и нормативните изисквания за хигиена, безопасност, за опазване на околната среда и пожарна безопасност (оригинал); Декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП (оригинал); Справка «Сведение за участника» (оригинал); Документ за закупена документация за участие (заверено копиe). Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" трябва да съдържа: Техническа оферта за изпълнение на поръчката (оригинал); В техническата оферта не се посочват цени.Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" трябва да съдържа: Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал), която съгласно настоящата документация, следва да включва , попълнен образец на «Предлагана цена» – (Приложение № 2); Всички документи поставени в плик 1, 2 и 3 задължително се подписват и подпечатват. Документите, приложени като ксерокопия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, а когато е изрично указано се представят нотариално заверени копия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (финансов отчет) на участника за последните три години (2008 г., 2009 г., 2010 г.) /ако участника в процедурата е посочил ЕИК, същия не е длъжен да представи обявените в търговския регистър актове/; Заверено копие от действуваща застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя - Община документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят-Община приеме за подходящ.Банкова атестация от обслужващата банка, удостоверяваща размера на капитала и че участника е лоялен клиент.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал положителен финансов резултат за последните три години или от датата от която е учреден. Доказва се със заверени копия на годишния финансов отчет на участника за последните три години. В случай, че кандидата участва като обединение от физически и/или юридически лица възложителя ще приеме за изпълнен посочения по горе критерий за подбор, ако едно от физическо или юридическо лице докаже че е реализирал положителен финансов резултат, през посочения период. Задължителна застраховка по чл. 171 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителен надзор, изпълнени от участника през последните три години (2008, 2009, 2010 г.), с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти. Списъкът трябва да бъде придружен с документи за въвеждане в експлоатация на обектите, препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите и копия от договорите; списъка с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат;Участника следва да посочи в офертата си Списък на екипа специалисти, които ще отговарят за извършването на поръчката, същите да са включени в списъка към лиценза по чл. 167 от ЗУТ и да се приложат биографии (приложение 14), копия от дипломи, сертификати, референции, удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит. Участника в процедурата следва да осигури не по-малко от шест специалисти, които ще изпълняват предмета на настоящата обществена поръчка.Участника следва да представи заверено копие от лиценз по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден от МРРБ. Лицензът трябва да бъде със срок не по-кратък от срока на проекта. В случай, че срока на лиценза на участник в процедурата изтича преди срока по проекта /две години/, участника следва да представи и декларация в свободен текст в която да декларира, че в случай че бъде избран за изпълнител се задължава да поднови лиценза си в съответствие със сроковете по проекта; Участника да представи декларация удостоверяваща отсъствието на обстоятелствата по чл. 166, ал. 3 от Закона за устройство на територията.
Минимални изисквания: Участникът (фирмата или консорциумът като цяло) следва да докаже професионален опит в областта на строителния надзор и успешно въвеждане в експлоатация на: поне два обекта, сходни с предмета на настоящата поръчка;Участникът да представи доказателства, че има на разположение човешки ресурс от минимум шест лица, включени в списъка към лиценза по чл. 167 от ЗУТ, от които един ръководител на екипа - строителен инженер „Пътно строителство”, с общ професионален опит минимум 10 години и специфичен професионален опит в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция “Национален строителен контрол” (ДНСК). В екипа да са задължително включени инженери със специалности „В и К”, „Електро”, „Озеленяване”, „Геодезия” и „ПГС”.Дейностите предмет на настоящата обществена поръчка могат да се извършват от лица получили лиценз по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ; Консултантът не може да сключва договор за строителен надзор за строежи, за които той или наетите от него по трудово правоотношение физически лица са строители и/или доставчици на машини, съоръжения, технологично оборудване, както и свързаните с тях лица по смисъла на Търговския закон.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Участника следва да е лицензиран съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден от МРРБ.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 20
Условия: Документацията за участие се заплаща на място на касата на Община Шумен в Център за информационни услуги и обслужване на граждани, всеки работен ден от 8.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа или по банков път по сметката на община Шумен в „Интернешънал Асет Банк” - АД, клон Шумен, IBAN: BG 85 IABG 7477 8400586700 , BIC: IABG BGSF, код за плащане 448007. 20 лв. без ДДС
Дата: 17/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00
Дата: 27/06/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Стая 304 на Административната сграда на Община Шумен.
Час: 10:00
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 28/06/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: Документацията след публикуване на обявлението може да бъде намерена на Интернет адрес : http://shumen.bg/zop/index.htmlДати за оглед Лот 1 - 25.05/9-12 ч.; Лот 2 /25.05/13 -16 ч.; Лот 3 - 26.5/9-12 ч. Лот 4 - 26.05 13 - 16 ч.; Лот 5 - 27.05/ 9 - 12 ч.; Лот 6 - 27.05 13 - 16 ч.; Лице за контакт: Анатоли Николов, стая 324 на Община Шумен тел. 857 713; 0882 885786
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 16/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: Община Шумен
Пощенски код: 9700
За контакти: Стая 204 - Деловодството на Община Шумен
Електронна поща
Факс: 054 800400
Адрес: бул. Славянски № 17
Град: Шумен
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон: 054 857653
Държава: Р. България