N: 16 / 16.5.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: "Академика спорт" - ЕАД
Пощенски код: 1111
Място/места за контакт:: София
E-mail:: academicasport@gmail.com
Факс: 02 4894478
Пощенски адрес: кв. Гео Милев, Студентско общежитие, бл. 3, вх. А
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Лилия Михайлова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 02 4894473
Адрес на профила на купувача: http://www.academicasport.com/dokumentacia_izbor_na_banka.pdf
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Избор на финансова институция за предоставяне на кредит за финансиране на ремонта и модернизацията на стадион „Академика”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: гр. София
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 6
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Обект на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на финансова институция, която да предостави целеви инвестиционен кредит в размер до 1 000 000 лв. за реализиране на проект „Ремонт и модернизацията на стадион „Академика". Възложителят ще усвои такава част от отпуснатия му кредит, равняваща се на дължимата сума за изпълнение на дейностите по ремонта и модернизацията на стадиона, като усвояването ще се извърши на части, съобразно етапите и плащанията по договора за строителсвото. Срокът за погасяване на кредита е 60 месеца след изтичане на гратисния период за последно усвоената сума, който се определя по предложение на участника и не може да е по-кратък от 6 месеца и по-дълъг от една година.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 66113000: Услуги по предоставяне на кредит
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Стойността на обществената поръчка се изчислява съгласно указанията на чл. 15, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Стойността е прогнозна и се определя от приблизителната стойност, изчислена от лихвите ( при максимално допустимия лихвен процент върху максималната сума от 1 млн.лв.), които се дължат за 66 месеца (минималния гратисен период и срока на погасяване) и максималния размер на таксите по обслужването на кредита.
Прогнозна стойност: 255000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 66
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Участниците заплащат гаранция за участие в процедурата в размер на 2300 лв., а участникът определен за изпълнител внася гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на кандидата като парична сума или като банкова гаранция. Когато кандидатът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена за целия срок на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато кандидатът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на „АКАДЕМИКА - СПОРТ” ЕАД Банка: Инвестбанк АД; Клон: София- Витоша; ВІС: IORTBGSF; IBAN: BG66IORT80941000161400 или в касата на "Академика спорт" - ЕАД на адрес гр. София, район „Слатина”, жк. ”Гео Милев”, Студентско общежитие, бл. 3.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Всички плащания по главницата на кредита и плащания, свързани с дължимите лихви и такси ще се извършват по банкова сметка на Изпълнителя. Усвояването на кредита ще бъде на части, съобразно етапите и плащанията по договора за реализиране на финансирания проект. Лихвата върху стойността на предоставения кредит не може да е по-висока от 8 % годишно. Начисляването на лихва започва от деня на усвояване на съответната част от кредита, върху стойността на усвоеното. Лихвата е намаляваща, т.е начислява се върху остатъчната стойност на главницата след приспадане на погасителните вноски. Тя се заплаща ежемесечно, считано от датата на усвояване на първия транш по договора за кредит. Погасяването на главницата става по погасителен план, който трябва да предвижда разпределение на дълга на равни месечни вноски, като се изключат месеците декември, януари и февруари на съответните години. Погасяването започва след изтичане на гратисния период. Гратисния период се определя по предложение на участниците като не може да бъде по кратък от 6 месеца и по-дълъг от една година. В случай на просрочие на погасителна вноска по главницата, просрочената сума ще се олихвява с допълнителен лихвен процент за просрочие, който не може да е повече от 3 % годишно от стойността на просрочената вноска, без капитализиране на просрочената лихва. Предложените от участниците такси във връзка с предоставяния кредит общо не могат да надвишават 10 000 лева
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. Оферта за участие; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 3. Копие, заверено с подпис и печат на кандидата, от документ за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено от съответния окръжен съд, което трябва да е издадено не по-рано от 3 месеца от обявяване на настоящата поръчка - за юридическите лица и ЕТ, които не са вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в този регистър. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени /копие заверено с подпис и печат на кандидата/; Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност /копието се заверява с подпис на кандидата/. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение за всеки един член на обединението. За участник обединение, което не е юридическо лице, посочените документи се прилагат за всеки участник в обединението както и оригинален или нотариално заверен препис от учредителен договор /акт/ на обединението, с нотариално удостоверени подписи на страните, съдържащ споразумение между партньорите за участие в настоящата процедура, предоставяне на услугата по предмета на поръчката и определяне и упълномощаване на едно физическо лице, което да представлява обединението за целите на поръчката; 4. Документи, удостоверяващи правото на лицето да извършва дейности по кредитиране, съгласно действащото българско законодателство като:лиценз за извършване на банкова дейност, издаден от БНБ или лиценз, даващ право за извършване на дейност като кредитна институция на територията на РБългария - за участник банка; удостоверение за вписване в регистъра на БНБ по чл. 3, ал. 2 от Закона за кредитните институции – за участник финансова институция, неподлежаща на специално лицензиране или регистриране по друг закон; ако участникът е финансова институция или фонд, създаден със закон или по силата на международен договор – данни за акта за създаването, доказателства, че предмета на дейност на участника включва предоставяне на финансиране и документи удостоверяващи правния статут на лицето, съобразно съответния закон или международен договор; други документи, удостоверяващи правото на лицето да предоставя инвестиционни кредити5.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 6. Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). 7. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 8. Документ за закупена документация за участие – копие, заверено с подпис и печат на участника; 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие, заверено с подпис и печат на участника. Ако участника представя банкова гаранция тя трябва да е приложена в оригинал; 10. Пълномощно на лицето подписващо офертата (оригинал с нотариална заверка на подписа на упълномощителя) – представя се когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител в случаите когато това е допустимо. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата – упълномощител и упълномощен, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 счетоводно приключени години. Когато участникът е обединение баланса и отчетите за посочените години се представят от всеки член на обединението. 2. Когато участникът е банка, трябва да приложи декларация че спрямо него през последните 12 месеца да не са прилагани мерки от БНБ по чл.103 ал.2 от Закона за кредитните институции.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е приключил последните три финансови години с положителен финансов резултат – печалба. Когато участникът е обединение изискването важи за всеки от членовете на обединението. 2. Когато участникът е банка, спрямо него през последните 12 месеца да не са прилагани мерки от БНБ по чл. 103, ал. 2 от Закона за кредитните институции. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнасят за всяко от лицата, упражняващи дейност като банка, включени в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори с предмет сходен с този на настоящата обществена поръчка – инвестиционно кредитиране, като размерът на отпуснатите по договора средства трябва като минимум да съответстват на размера на кредита, обект на тази обществена поръчка. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Списъкът трябва да съдържа най-малко: предмет на договора, обект, стойност, датата на започване и приключване, име на получателя. Когато участникът е обединение, списъкът е общ за договорите сключени от всеки от участниците, като в отделна колонка трябва да се посочи членът в обединението, който е бил страна по договора.
Минимални изисквания: да има изпълнени в рамките на последните три години (2008 г., 2009 г., 2010 г.) не по-малко от 5 договора с предмет сходен с този на настоящата обществена поръчка – инвестиционно кредитиране, като размерът на отпуснатите по договора кредити трябва като минимум да съответстват на размера на кредита, обект на тази обществена поръчка. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: годишен лихвен процент по главницата на кредита (тежест : 60)
Показател: размер на таксите по кредита (тежест : 10)
Показател: надбавка над лихвения процент при просрочие (тежест : 5)
Показател: гратисен период (тежест : 5)
Показател: обезпечение (тежест : 20)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 10
Условия: Документацията може да бъде заплатена по банков път по сметка на "Академика спорт" - ЕАД, Банка: Инвестбанк - АД; Клон: София - Витоша; ВІС: IORTBGSF; IBAN: BG66IORT80941000161400 или в касата на "Академика спорт" - ЕАД на адрес гр. София, район „Слатина”, жк. ”Гео Милев”, Студентско общежитие, бл. 3.
Дата: 17/06/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 16:00
Дата: 27/06/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: гр. София, кв. Гео Милев, Студентско общежитие, бл. 3, вх. А, ет. 1
Време: 10:00
Лица: Участници в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване, юридически лица с нестопанска цел
Дата: 28/06/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 16.05.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 16/05/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна