N: 4 / 23.8.2010

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Габрово
 Пощенски код: 5300
 За контакти: Община Габрово
 Електронна поща: marta@gabrovo.bg
 Факс: 066 809371
 Адрес: пл. Възраждане 3
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Габрово
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Марта Петрова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.gabrovo.bg
 Телефон: 066 818430
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: “Техническа помощ за подготовка на пълно инвестиционно предложение за реконструкция на водоснабдителната и доизграждане на канализационната системи на квартали Борово, Велчевци, Славовци и Гачевци на гр. Габрово по приоритетна ос 1 на ОП Околна среда 2007 - 2013"

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG322
 Място на изпълнение: гр. Габрово
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 12
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предоставяне на консултантски услуги - техническа помощ за подготовка на пълно инвестиционно предложение за реконструкция на водоснабдителната и доизграждане на канализационната системи на квартали Борово, Велчевци, Славовци и Гачевци на гр. Габрово, включително: 1. разработване на пред проектно проучване; 2. подготовка на инвестиционни проекти до фаза работен проект по всички части на инвестиционното проектиране, включващи рехабилитация и доизграждане на ВиК системата, както и отводнителна канализационна система за кварталите Борово, Велчевци, Славовци и Гачевци на гр. Габрово; актуализиране съществуващият работен проект „Водоснабдяване на кв. Гачевци – гр. Габрово”; изготвяне на количествени и количествено-стойностни сметки за проектираните обекти; 3. изготвяне на финансов и икономически анализ и анализ разходи - ползи; 4.подготовка на документации за участие в обществени поръчки за възлагане на дейности по бъдещия инфраструктурен проект - строителство, строителен надзор, осъществяване на мерки по информация и публичност; 5.подготовка на напълно окомплектован формуляр за кандидатстване за инфраструктурен проект съгласно изискванията на поканата за кандидатстване по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Министерство на околната среда и водите, вкл. и изискуемите приложения и съпътстващи документи към него. С изключение на оценка на съответствието на работните проекти, Изпълнителят трябва да предприеме всички подготвителни дейности и да подготви от името на Възложителя всички необходими документи за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект, свързани с издаването на решения по екологичното законодателство (уведомление за инвестиционно намерение до съответния компетентен орган - РИОСВ, решения по ОВОС за всички инвестиционни обекти, включени в проекта, решение по Наредбата за условията и реда за извършване оценка на съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони), издаване на екологични разрешителни от Басейнова дирекция, документи, свързани с експлоатационни предприятия и кабелни оператори, картен материал за агломерацията и др. Подготовката на пълно инвестиционно предложение следва да бъде съобразена с изискванията на поканата за кандидатстване по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Министерство на околната среда и водите по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г”. – Подобряване на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води, вкл. указанията и изискванията за обхвата и съдържанието към отделните документи, съставляващи цялостното проектно предложение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 71800000: Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Предоставяне на консултантски услуги - техническа помощ за подготовка на пълно инвестиционно предложение за реконструкция на водоснабдителната и доизграждане на канализационната системи на квартали Борово, Велчевци, Славовци и Гачевци на гр. Габрово, включително: 1. разработване на пред проектно проучване; 2. подготовка на инвестиционни проекти до фаза работен проект по всички части на инвестиционното проектиране, включващи рехабилитация и доизграждане на ВиК системата, както и отводнителна канализационна система за кварталите Борово, Велчевци, Славовци и Гачевци на гр. Габрово; актуализиране съществуващият работен проект „Водоснабдяване на кв. Гачевци – гр. Габрово”; изготвяне на количествени и количествено-стойностни сметки за проектираните обекти; 3. изготвяне на финансов и икономически анализ и анализ разходи - ползи; 4. подготовка на документации за участие в обществени поръчки за възлагане на дейности по бъдещия инфраструктурен проект - строителство, строителен надзор, осъществяване на мерки по информация и публичност; 5. подготовка на напълно окомплектован формуляр за кандидатстване за инфраструктурен проект съгласно изискванията на поканата за кандидатстване по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Министерство на околната среда и водите, вкл. и изискуемите приложения и съпътстващи документи към него. С изключение на оценка на съответствието на работните проекти, Изпълнителят трябва да предприеме всички подготвителни дейности и да подготви от името на Възложителя всички необходими документи за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект, свързани с издаването на решения по екологичното законодателство (уведомление за инвестиционно намерение до съответния компетентен орган - РИОСВ, решения по ОВОС за всички инвестиционни обекти, включени в проекта, решение по Наредбата за условията и реда за извършване оценка на съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони), издаване на екологични разрешителни от Басейнова дирекция, документи, свързани с експлоатационни предприятия и кабелни оператори, картен материал за агломерацията и др. Подготовката на пълно инвестиционно предложение следва да бъде съобразена с изискванията на поканата за кандидатстване по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Министерство на околната среда и водите по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г”. – Подобряване на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води, вкл. указанията и изискванията за обхвата и съдържанието към отделните документи, съставляващи цялостното проектно предложение.
 Прогнозна стойност: 185720
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 6

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: - Гаранцията за участие в поръчката в размер на 1 800 (хиляди и осемстотин) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата на Образец №17. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: Банка: ДСК - ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България, BIC: STSABGSF, IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Задържането/освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. - Гаранцията за изпълнение - в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата на Образец №18. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция във формата на Образец №18. Ако банката изисква друг формат на гаранция, то в нея трябва да залегнат атрибутите на банковата гаранция от Образец №18. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 календарни дни от окончателно приемане на работата на изпълнителя. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат между възложителя и изпълнителя с конкретния договора за възлагане на изпълнението по обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Между Възложителя и Изпълнителя се сключва Договор на обща стойност за всички дейности, предмет на договора. Плащанията се извършват по банков път по сметката на Изпълнителя при следната схема: 1. Авансово плащане - в размер на 10% от стойността на договора, което се превежда в срок от 10 календарни дни след получаване на фактура оригинал от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, одобрен встъпителен доклад за преглед на съществуващата реална ситуация и приемо-предавателен протокол; 2. Междинно плащане 1 - в размер на 30 % от стойността на договора в срок до 10 календарни дни след представяне на приемо-предавателен протокол за подготвеното и одобрено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ предпроектно проучване и съгласуван идеен проект за обектите по Приложение 1 към Техническите спецификации, одобрен междинен доклад 1 за извършена работа и фактура оригинал на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 3. Междинно плащане 2 - в размер на 30 % от стойността на договора в срок до 10 календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за предаден пълен комплект работен проект (за обектите по Приложение 1 към Техническите спецификации) и одобрен от гл. архитект на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ комплексен доклад за оценка на съответствието на същия, одобрен междинен доклад 2 за извършена работа и фактура оригинал на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 4. Окончателно плащане – останалата сума до общата стойност на договора в срок до 10 календарни дни от подписване на приемо-предавателен протокол за изготвените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов и икономически анализи и анализ разходи-ползи, документация за възлагане на обществени поръчки за дейностите, включени в бъдещия инфраструктурен проект – строителство, строителен надзор и осъществяване на мерки по информация и публичност, формуляр за кандидатстване, окомплектован с приложенията към него, одобрен окончателен доклад за приемане на изпълнението на договора и представяне на фактура оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност за този вид инвестиционни проекти, (която за участниците, регистрирани на територията на Република България следва да бъде в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн. ДВ бр. 17 от 02.03.2004 г.), а за участниците, регистрирани извън територията на Република България, следва да има еквивалентни характеристики. Договорът не се сключва с участник, който при подписването на договора не представи изискуемия документ. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи съгласно ЗОП. Когато Участникът, определен за изпълнител, е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, същият удостоверява обстоятелствата чрез документи, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. В случай, че в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички горепосочени обстоятелства, които трябва да се удостоверят, Участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, Участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Документите се представят в оригинал или заверено от участника копие “Вярно с оригинала”.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Участникът следва да представи: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“: Списък на документите, съдържащи се в офертата; Обща оферта; Административни сведения; Документ за закупена документация за участие; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в Р България); Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Договор/споразумение за обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението; Декларация от членовете на обединението; Декларация за спазване етичните клаузи от документацията; Декларация за ползването/не ползването на подизпълнители; Декларация от подизпълнителите; Доказателства за икономически и финансовите възможности; Доказателства за техническите възможности и квалификация; Проект на договор; ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“: Техническа оферта на участника; ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“: Ценова оферта. Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка Участник, който е: в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че Участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; лишено от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която Участникът е установен.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2007, 2008, 2009), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) Информация за оборота от извършените услуги, които са обект на поръчката, за последните и 3 (три) приключили финансови години (2007, 2008, 2009), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълва се Образец 10. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т. а, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. а документи, той следва да отправи запитване до възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, документът се представя от всеки член на обединението. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документът се представя от всеки от тях.
 Минимални изисквания: Участникът следва да има: а) Общ размер на приходите от дейността за последните 3 (три) приключили финансови години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер, не по-малък от 500 000 (петстотин хиляди) лева. б) Нетни приходи от продажби на услуги, които са обект на поръчката, за последните три приключили финансови години (2007, 2008, 2009), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер, не по-малък от 300 000 (триста хиляди) лева. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението цяло. В случай, че не отговаря на горното изискване, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните изпълнени договори през последните 3 (три) години – 2007, 2008, 2009, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - попълва се Oбразец № 11; Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, документът се представя от всеки член на обединението. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документът се представя от всеки от тях. б) Списък с имената на предлаганите от участника ключови експерти - Ръководител на екипа от експерти; Проектант водоснабдителна мрежа; Проектант канализационна мрежа; Експерт по обществени поръчки; Финансист. в) Списък с имената на предлаганите от участника други експерти, имащи квалификация и правоспособност да изработят всички части на инвестиционните проекти и да извършат техническия контрол; г) Автобиографии на ключовите експерти – попълва се Образец № 12, придружени от доказателствени документи – дипломи, доказателства за стаж и опит - договори, трудови книжки, удостоверения/референции от работодатели. В тях да бъдат описани договорите, с които експертът покрива изискванията за съответната експертна позиция. д) Декларации за принадлежност и наличност на ключовите експерти – попълва се Образец № 13, подписани от всеки ключов експерт. е) Документ за пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица, за ключовите и други експерти от екипа на участника, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката и изготвянето на инвестиционните проекти. е) Сертификат за качество на управлението, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 за дейностите „проектиране и консултиране на ВиК мрежи и съоръжения” или еквивалент. ж) Лицензиран софтуер за изготвяне на ВиК проекти. з) Доказателство за членство в браншова организация или сдружение, в области, сходни с предмета на поръчката.
 Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) договора за техническа помощ, обект на поръчката, общо за последните 3 (три) години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.), от които поне 1 (един) от тях да включва подготовка на инвестиционен проект до фаза работен на обект в сектор води; б) Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти за изпълнение на поръчката, а именно: минимум петима експерта за изпълнение на поръчката със следните минимални изисквания към тях: 1. Ръководител: унив. маг. степен гражданското или хидротехническо строителство, или ВиК, или еквивалентно образование в областта на опазване на околната среда; мин. 4 г. проф. опит в изготвяне на инвестиционни проекти в областта на ВиК системи; опит като ръководител на екип от експерти, участващи в подготовката и/или изпълнението на проекти във водния сектор; опит с договорните условия на ФИДИК. 2. Проектант водоснабдителна мрежа: унив. маг. степен в областта на ВиК; мин. 3 г. проф. опит в областта на водния сектор; опит в изготвяне на мин. 2 инвестиционни проекта до фаза работен проект в областта на водоснабдителните мрежи и съоръжения; да притежава съответната професионална квалификация и правоспособност и да може да извършва съответните дейности по инвестиционно проектиране. 3. Проектант канализационна мрежа: унив. маг. степен в областта на ВиК; мин. 3 г. проф. опит в областта на водния сектор; опит в изготвяне на мин. 2 инвестиционни проекта, до фаза работен проект, в областта на канализационните мрежи и съоръжения; да притежава съответната професионална квалификация и правоспособност и да може да извършва съответните дейности по инвестиционно проектиране. 4. Експерт обществени поръчки: унив. маг. степен по икономика или право; мин. 10 г. стаж по специалността си; мин. 5 г. проф. опит в разработване на документи за обществени поръчки; опит в подготовката на документации за участие в процедури по българския ЗОП за избор на строители; опит в подготовката на мин. 1 (един) договор с договорните условия на ФИДИК. 5. Финансист: унив. маг. степен по финанси, бизнес администрация или икономика; мин. 3 г. стаж по специалността си; проф. опит в разработване на мин. 2 финансови и икономически анализа и анализ разходи-ползи в сектор води; опит в подготовката на мин. 2 формуляра за кадидатстване за финансиране за средства от ЕС; в) За изпълнение на поръчката Участникът трябва да осигури лица, които притежават съответната професионална квалификация и правоспособност и могат да извършват дейности по инвестиционно проектиране съгласно чл. 229 и 230 от ЗУТ.В случай, че лицата, предложени от Участника за изпълнение на дейностите по инвестиционното проектиране са чужденци и/или граждани на държави - членки на Европейския съюз и/или на други държави - страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации, могат да извършват дейностите по чл. 229, ал. 1 от ЗУТ в обхвата на квалификацията си при условията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране; г) Участникът трябва да притежава сертификат за качество на управлението, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 за дейностите „проектиране и консултиране на ВиК мрежи и съоръжения” или еквивалент; д) Участникът трябва да притежава лицензиран софтуер за изготвяне на ВиК проекти; е) Участникът трябва да докаже членство в браншова организация или сдружение, в области, сходни с предмета на поръчката, на държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такова от компетентните органи съгласно националния му закон. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението цяло. В случай, че не отговаря на горното изискване, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: За изпълнение на поръчката Участникът трябва да осигури лица, които притежават съответната професионална квалификация и правоспособност и могат да извършват дейности по инвестиционно проектиране съгласно чл. 229 и 230 от ЗУТ. В случай, че лицата, предложени от Участника за изпълнение на дейностите по инвестиционното проектиране са чужденци и/или граждани на държави - членки на Европейския съюз и/или на други държави - страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации, могат да извършват дейностите по чл. 229, ал. 1 от ЗУТ в обхвата на квалификацията си при условията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Техническа оценка (тежест : 40)
 Показател: Финансова оценка (тежест : 60)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 4 от 08/09/2009
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:30
 Цена: 20
 Условия: Желаещите да закупят документация за участие могат да направят това на гише Деловодство на Община Габрово от 8:30 часа до 16:30 часа, всеки работен ден до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Сумата от 20 (двадесет) лв. следва да бъде платена в брой в касата на Община Габрово или по банков път на следната сметка на Община Габрово: Банка: ДСК - ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България BIC: STSABGSF IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910 При поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането.
 Дата: 13/09/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:30
 Дата: 23/09/2010

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: заседателна зала на 3 ет. в сградата на Община Габрово
 Час: 10:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 24/09/2010

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Проект 158-131-139-139 ”Техническа помощ за подготовка на инвестиционно предложение за подобряване на ВиК инфраструктурата на квартали Борово, Велчевци, Славовци и Гачевци на гр. Габрово за последващо финансиране по приоритетна ос 1 на ОП „Околна среда 2007-2013” в рамките на ОП Околна среда 2007 - 2013".

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съобразно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 19/08/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава