N: 32 / 12.8.2010
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт:: дирекция "Обществени поръчки и концесии",ул." Париж"№1
E-mail:: ezaharieva@sofia.bg
Факс: 02 9809866
Пощенски адрес: ул. "Московска" № 33
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Евгения Захариева
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9809866
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Осъществяване функциите на консултант по смисъла на Закона за устройство на територията, който да извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражнява строителен надзор и осъществяване функциите на Инженер съгласно изискванията на договорните условия на ФИДИК на всички обекти към проект: „Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община на площадки „Садината” и „Хан Богров”.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG412
Място на изпълнение: територята на Столична община: площадка „Садината” в землището на с. Яна, площадка „Хан Богров”, землището на с. Горни Богров и в офиса на Изпълнителя.
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 12
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Осъществяване функциите на консултант по смисъла на Закона за устройство на територията, който да извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражнява строителен надзор и осъщесвяване функциите на Инженер съгласно изискванията на договорните условия на ФИДИК на всички обекти към проект: „Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община на площадки „Садината” и „Хан Богров”, включващи: 1) Инсталация за компостиране на зелени отпадъци (площадка „Хан Богров”) - следва да бъде проектирана и изградена съгласно Договорните условия на FIDIC Жълта книга; 2) Инсталация за компостиране на биоразградими отпадъци (площадка „Хан Богров”) следва да бъде проектирана и изградена съгласно Договорните условия на FIDIC Жълта книга; 3) Завод за механично и биологично третиране (МБТ) (площадка „Садината) - следва да бъде проектиран и изграден съгласно Договорните условия на FIDIC Жълта книга; 4) Депо за неопасни отпадъци на площадката в местността „Садината” - следва да бъде изградено съгласно Договорните условия на FIDIC Червена книга.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71520000: Строителен надзор
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Договорите за строителство, по които ще се осъществяват консултантските услуги, обект на настоящата поръчка, са както следва: 1) Инсталация за компостиране на зелени отпадъци (площадка „Хан Богров”)- следва да бъде проектирана и изградена съгласно Договорните условия на FIDIC Жълта книга; 2) Инсталация за компостиране на биоразградими отпадъци (площадка „Хан Богров”) следва да бъде проектирана и изградена съгласно Договорните условия на FIDIC Жълта книга; 3) Завод за механично и биологично третиране (МБТ) (площадка „Садината) - следва да бъде проектиран и изграден съгласно Договорните условия на FIDIC Жълта книга; 4) Депо за неопасни отпадъци на площадката в местността „Садината”” - следва да бъде изградено съгласно Договорните условия на FIDIC Червена книга".
Прогнозна стойност: 10000000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 38
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: 1. Гаранция за участие в откритата процедура в размер на 100 000 лева (сто хиляди лева), или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302, към Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" № 6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: - парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" № 6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора; 3. Гаранция за аванс - условия, размер и начин на плащане. 3.1. Гаранцията за аванс е в размер на 21% от стойността на договора без включен ДДС. 3.2. Гаранцията за аванс може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 3.3. Участникът избира сам формата на гаранцията за аванс. 3.4. Преди да бъде преведен аванса по сметката на изпълнителя с който е сключен договора, същия представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за аванс в рамките на 15 работни дни от получаване на официално уведомление от Възложителят. 4.4. Размер на авансовото плащане - от 21% от стойността на договора. 4.5. Гаранцията за авансово плащане се освобождава чрез намаляване на междинните плащания, равни на 25 % от всяко плащане до пълното възстановяване на авансовото плащане. Горепосочената гаранция остава в сила до окончателното възстановяване на авансовото плащане от страна на Консултанта. 4.5. Когато участникът избере гаранцията за авансово плащане да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде издадена във формата на Образец -17, неразделна част от настоящата документация. 4.6. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Финансиране по оперативна програма "Околна среда 2007-2013г."; Собствени и заемни средства; Заплащането на Основните услуги ще се извършва като авансово плащане, тримесечно частично плащане и окончателно плащане, като всички тези плащания са предмет на тези условия. Възложителят ще извърши авансово плащане в размер на 21% (двадесет и един процента) от Общата цена в съответствие с клаузите, определени в Част А от Специфичните условия. Авансовото плащане трябва да се възстанови чрез редуциране на тримесечните частични плащания в размер равен на 25% (двадесет и пет процента) от всяко такова плащане, до пълното възстановяване на авансовото плащане. Възложителят трябва да извърши дванадесет тримесечни частични плащания в размер на 7% (седем процента) от Общата цена в съответствие с условията, определени в Общите и Специфичните условия на споразумението. След изпълнението и не по-късно от 30 дни след края на всяко календарно тримесечие през договорения период за предоставяне на Услугите, както са описани в Част А.5 на Приложение А, Консултантът трябва да представи на Възложителя фактура за дължимото плащане на основните услуги, извършени през предходното тримесечие. Фактурата трябва да носи номера и датата на протокола за одобрение на съответния междинен доклад, и друга специфична за Възложителя информация, да бъде номерирана правилно, да има съответна дата и да се представи съгласно инструкциите на Възложителя. Консултантът трябва да приспадне изплатената сума на авансовото плащане от всяка тримесечна фактура в съответствие с изискванията на Специфичните условия и на Приложение С. След задоволителното завършване на основните услуги, Възложителят трябва да извърши окончателното плащане в размер на 16% (шестнадесет процента) от Общата цена съгласно клаузите, описани в Общите и Специфичните условия на споразумението. Изплащането на тримесечните частични плащания и окончателното заплащане трябва да бъдат предмет съответно на официалното приемане и одобрение от Възложителя на Тримесечните отчети и на Окончателния доклад на Консултанта. Възложителят запазва правото си да задържи или намали всяко плащане, ако Консултантът не изпълни задълженията си по параграф 5 от Общите условия. След изпълнението и не по-късно от 30 дни след края на всяко тримесечие от календарната година по време на периода на предоставяне на услугите, Консултантът трябва да представи на Възложителя отделна фактура за всяко едно плащане за всяка допълнителна или извънредна услуга, извършена по молба на Възложителя по време на предшестващото тримесечие. Тези фактури трябва да носят специфичната за Възложителя информация, да бъдат последователно номерирани, да имат съответна дата и да се представят съгласно инструкциите на Възложителя. Тримесечните фактури за всяка допълнителна или извънредна услуга трябва да съдържат подробно описание на извършените услуги, основанието за извършването им одобрено от Възложителя и съответната цена като се използва описанието на работите и ставките, съдържащи се в Ценовата таблица, като се представят в приемлива за Възложителя форма с подробно описание на възнаграждението и разходите за възстановяване за съответния период. Предявените искания за плащане по отношение на хонорарните ставки и възнагражденията трябва да съдържат информация за име, позиция, ставка и отработени часове, точни дати или периоди, през които работникът/служителят е извършил съответните допълнителни или извънредни услуги. За услуги, различни от Основните услуги, Възложителят си запазва правото да изиска подробни обяснения за времето, през което са се изпълнявали съответните дейности. Фактурите за Допълнителните или Извънредните услуги трябва да бъдат придружени с фактури, квитанции, ваучери и други документи, удостоверяващи и материализиращи разходите, за които Консултантът твърди, че са извършени. Плащанията по тези фактури ще бъдат правени от Възложителя в съответствие с условията и начините, описани в Общите и Специфичните Условия
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: Подробно описание на условията за участие има в документацията за участие. Срокът за изпълнение на поръчката е до 38 (тридесет и осем) месеца, считано от "Началната дата", съгласно клауза 22. от "Специфичните условия на договора, съгласно която "Началната дата" е 30 дни след датата на влизане на Споразумението в сила (т.е.-дата, на която официалното Споразумение, подписано от двете Страни, бъде вписано в регистъра на договори на Възложителя).
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2. В случай, че Участника е обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно; 3. В случай, че Участника е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата общест. поръчка, тогава членовете на обединението сключват споразумение. То трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; • водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника, както и да определят кой от членовете на обединението ще отговаря за плащанията по договора. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5. Споразумението се прилага към офертата на Участника. В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, копие на същото се прилага офертата; 6. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: • за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;•за подкуп по чл. 301 - 307 от НК; • за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; • за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; • за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 6.1.Участникът да не е обявен в несъстоятелност. 6.2. Да не е в производство по ликвидация или да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.6.3. да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или да няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която Участникът е установен. 6.4. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на §1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;6.5.да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от ЗПРКИ. 7. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1 , т. 2, т. 3 и ал. 5 от ЗОП; 8. Когато Участник предвижда участието на подизпълнители те трябва да представят документите посочени в чл. 56, ал. 2 от ЗОП (т. 21.3. от Указанията за участие) в т.ч.: 8.1. Декларация за Участие на подизпълнител/и, в която се посочват вида на работите, които ще извършват, и дела на участие, който ще бъде изпълняван от всеки подизпълнител; 8.2. Участника декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа; 8.3. Показателите на всеки от подизпълнител/-ите и резултатите от тяхната дейност ще се вземат предвид при отчитане на съответствието на участника с финансовите и техническите изисквания за настоящата общест. поръчка, съобразно вида и дела на тяхното участие; 8.4. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта; 8.5. Декларациите по т. 7 - по-горе.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да попълни Образец № 8 и да представи заверени от счетоводителя отчети за приходите и разходите/ОПР/ за 2007, 2008 и 2009 г., на участника. В офертата се прилагат оригинални баланс и ОПР или копие на същите, заверени с гриф „Вярно с оригинала”от управляващия и представляващ фирмата. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените минимални изисквания по т. 1 се прилагат кумулативно за обединението (като цяло), а не за всеки член на обединението поотделно.
Минимални изисквания: 1. Финансовите изисквания към Участника са следните: Средногодишният оборот на участника (самостоятелна фирма или обединение) общо за последните 3 (три) финансови години: 2007, 2008 и 2009 година да бъде минимум 15,000,000 (петнадесет милиона) лева. • Участникът трябва да е реализирал общо нетна печалба (т.е. положително число различно от нула) за всяка от последните 3 (три) финансови години, а именно през 2007, 2008 и 2009 година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За доказване на съответствие с минималните техническите изисквания , участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги (по Образец № 9 от документацията), изпълнени през периода от 01.01.2000г. до 30.07.2010г. За доказване на съответствие с техническите изисквания по т.т. 1.1., 1.2 и 1.3. задължително се представят и документи - копия от договори (или части от тях) или референции (писма) от Възложителя на инвестиционния проект, изброени в образец №9 от документацията за участие, които следва да съдържат следната минимална информация: • име на договора (предмета на договора) за строителен надзор/оценка на съответствието, • обхвата на извършената от Участника работа, • дата на приключване на договора • стойността на инвестиционния проект, на който е изпълняван строителен надзор/оценка на съответствието. • стойността на договора за строителен надзор/оценка на съответствието: • Участника следва да представи и данни за контакт със съответния Възложител. 2. За доказване на съответствие с изискванията за професионален опит, Участникът следва да приложи професионална биография, подписана собственоръчно от всеки от ключовите експерти и от представляващото участника лице, като задължително следват формата на Образец 12. В образец 12 се попълва следната информация: • Име(предмет) на договора в изпълнението на който е участвал ключовия експерт. • кратко описание на инвестиционния проект; • длъжността която е изпълнявал ключовият експерт в рамките на цитирания договор; • информация относно изискването, свързано с договорните условия на FIDIC; Към всяка биография, участникът трябва да приложи документи, с които същия да докаже покриване на изискванията по т.2.1. до т.2.7. от "Изисквано минимално ниво." 3. За доказване на изисканите „квалификация и умения”, участника представя копия от Дипломи (сертификати) от университети, институти или колежи за завършено/придобито образование, в съответствие със законодателството на съответната държава, в която е придобито образованието. Следдипломната квалификация трябва да се докаже със съответния документ за преминат курс или обучение от университет, институт, колеж или друг сертифициран орган. Заверени копия за членство в съотвените професионални организации трябва да бъдат приложени.
Минимални изисквания: Доказан опит в: 1. Упражняване на независим строителен надзор в строителството и въвеждане в експл. на мин.3 инвестиц. проекта, всеки на ст-ст над 30000000 лв. Договорите да са завършили през периода от 1.1.2000г. до 30.6.2010 г.; 2. Изготвяне на най- малко 1 доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите, съгласно бълг. законодат. или еквивалент, на най-малко 1 инвестиц. екологичен обект (новоизграден/и инсталация/и и съоръжения за третиране на БО с инвестиц. ст-ст над 15000000лв., като договорите да са приключили през периода от 1.1.2000г. до 30.06.2010г."; 3. Упражняване на независим строителен надзор на най-малко 1 новоизграден обект на ст-ст 15000000 лв. за строит. на депо или др. съоръж. или инсталация за третиране на битови или опасни отпадъци, като договорът за стр. надзор да е завършил в периода от 1.1.2000 г. до 30.6.2010 г.; 2. Техн. изисквания към кл. експерти: 2.1. Кл. експ. 1 - Рък-л на екипа, изпълняващ функциите на «Инженер»; 2.1.1. Изисквани квалиф. умения - Образ. степен от универ. по стр. инж. или екв.квалиф. от институт или колеж за последващо образ. Институц, издала екв.квалиф., трябва да притежава разрешение от комп. орган на държ., в която се намира; Членство в съотв. проф. орг., която има право да регулира упражн. на инж. проф.в страната на експерта (напр. на инженерите); Следдипломна квалиф. или сертификат за завършен курс на обуч. по „Упр. на проектите в стр.” или „Условия на договори по FIDIC”, издаден от акр. орган за обуч. и проф.развитие; 2.1.2. Изискван проф.опит: Най-малко 10 г. опит, след придобиването на квал. по т.2.1.1. в управл. на проект. и стр. на ек. инфрастр проекти, като най-малко 5 г. от тях трябва да е заемал старша рък. длъжност с отговорности в осъществяв. на надзор и въвеждането в експл. на обекти, съгласно Червен и/или Жълт ФИДИК; Доказан опит в надз.на проектирането,изграждането и въвеждането в експл. на поне 2 съор. за третиране и/или депониране на ТБО, всяко с капацитет на инстал. мощности поне 100000 т/г.; И 2-те съоръжения тр. да са успешно завършени през последните 10 г.; 2.2. Кл. експ. 2 - Зам. Рез. Инженер № 1 - Депо Садината; 2.2.1. Изисквани квалиф. и умения; Образ.степен от унив. по стр.инж. или екв.квалиф. от институт или колеж за последващо образ. Институц., издала екв.квалиф.,тр. да притежава разрешение за това от компет.орган на държ.,в к. се намира; Членство в съотв. проф. орг-я, която има право да рег. упражн. на инж. проф. в стр. на експерта (напр. на инженерите); 2.2.2 Изискван проф. опит:Най-малко 5 г.опит,след придоб. на квалиф. по т.2.2.1. в упр. на проект. и стр. на ек. инфр. проекти,като поне 2 г. от тях да е заемал старша рък. длъжност с отг. по време на осъществяването на надз.и изпълнение на работите, съгласно Червен и/или Жълт ФИДИК или еквивалент; Док.опит в надз. на проект.,стр. и въвеждането в експл. на най-малко 1 съор. за депониране на неопасни отпадъци,в съотв. с изискв. на Директива 1999/31/ЕО с кап. от поне 100000 т/г,к. е било успешно завършено с издадено разр. за въвеждане в експл. през последните 10г.; 2.3.Кл. експ.3– Зам. Рез. Инж.№ 2 - Завод за МБТ; 2.3.1.Изисквани квалиф. и умения-Обр.степен от унив. по стр.инж. и/или машинно инж. или еквив. квалиф. от институт или колеж за последващо образ. Институцията,издала еквивал. квалифик.,тр. да притежава разр. за това от компет. орган на държ., в който се намира; Членство в съотв проф. орг., който има право да регулира упражн. на инж.проф. в стр. на експерта (напр. на инженерите); 2.3.2. Изискван проф. опит: Най-малко 5 г.,след придоб. на квалиф.по т.2.3.1. в управл. на проект. и стр. на еко. инфр.проекти, 2 г.от тях трябва да е заемал старша рък. Дл.,с отг. при осъщ. на надз. и във. в експл. на обекти, изпълнени по Червен и/или Жълт ФИДИК или еквивалент; Док. опит в надз. на проект.,стр. и въвеждането в експл. на най-малко 1 съоръж. за МБТ на ТБО.,с инст. кап. поне100000 т/г, което е било успешно завършено с изд. разреш. за въвеждане в експлоатация последните 10 г. /Останалите мин. изисквания са в раздел VІ.3/
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Участникът следва да представи издаден на негово име, валиден лиценз за оценка на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор издаден по реда на чл. 167, ал.2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица или еквивалентни на посочените. Дейностите като консултант, могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай че участникът представя еквивалент на изискан документ, е необходимо да бъде представена декларация съдържаща разяснение относно нормативната разпоредба на съответната държава в която е регистрирано лицето, в съответствие с която се издава съответния документ. Преди сключване на договора, се представя актоален списък на правоспособните физически лица,чрез които се осъществяват дейностите по оценяване на съответствието на проектите и/или строителен надзор на строежите, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: 1.оценка на техническото предложение- мах.100т. с коефициент на тежест 80%(тежест : 80)
Показател: 1.1. показател -"Технически подход и методология" - мах.оценка 50точки, разделени на следните подпоказатели:(тежест : 50)
Показател: 1.1.1. предложен подход и методология- от 1 до 20 точки(тежест : 20)
Показател: 1.1.2. предложения по отношение на оборудване, съоръжения и услуги на други такива по Приложение А -от 1до 20точки(тежест : 20)
Показател: 1.1.3. идентифициране на рисковете и допусканията-от 1 до 10точки(тежест : 10)
Показател: 1.2. "План за работа"-мах. оценка - 50 точки разделени на следните подпоказатели:(тежест : 50)
Показател: 1.2.1. "Организация на работата" - от 1 до 20точки(тежест : 20)
Показател: 1.2.2. Организация и осигуряване на персонал - от 1 до 20точки(тежест : 20)
Показател: 1.2.3. Ниво на владеене на езици от ключовите експерти - от 1 до 10точки(тежест : 10)
Показател: 2. Оценка на ценово предложение- мах.100т., с коефициент на тежест -20%(тежест : 20)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2010/S16-021650 от 23/01/2010
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 18
Условия: 1.Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията може да се получи всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№ 2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет. 3 ст. № 207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. ; 2. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. 3. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. 4. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването или може да бъде намерена в електронен формат на електронната страница на Столична община - www.sofia.bg , в раздел „Обществени поръчки”; 5. Желаещите да подадат оферта участници, следва да закупят документацията в указания в обявлението срок. 6. Документация за участие се предоставя след представяне на документ за закупена документация (фактура или платежно нареждане) в дирекция "Обществени поръчки и ковцесии". 7. В случай че потенциален участник избере да закупи документация за участие по банков път, сумата следва да бъде внесена на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 33 33008301 BIC код на SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№ 6. След получаване на банковия превод, Столична община – дирекция „Финанси”, издава фактура за получения превод след което, лецето за контакт, посочено в Раздел І, от настоящото обявление, уведомява лицето, че същото може да получи документацията лично или по куриер, като куриерската услуга е за сметка на потенциалия участник. В случай че оферта ще се подава от обединение от физически и/или юридически лица, е достатъчно един от членовете в обединението да е закупил документация.
Дата: 07/09/2010
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:00
Дата: 17/09/2010
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 180
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: ул.Московска №33
Време: 11:00
Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. В изпълнение на чл.69а, ал./3/ от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на сайта на СО, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти. Комисията преди отваряне на ценовите оферти ще съобщи на присъстващите лица по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП резултатите от оценяването на офертите по техническите показатели.
Дата: 20/09/2010
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
Проект/програма: Оперативна програма " Околна среда 2007-2013г."
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: 2.4. Кл.експ. 4 - Зам. Резидент Инж.№ 3 – Инсталации за компостиране - 2.4.1.Изисквани квалификация и умения: Образ.степен от университет по стр. инж. и/или машинно инж. или екв. Квалиф. от институт или колеж за последващо образ. Институция, издала еквив. квалиф., трябва да притежава разрешение от компетентния орган на държавата, в която се намира; Членство в съответ. Проф.орг., която има право да регулира упражн. на инж. професия в страната на експ.(напр. на инженерите); 2.4.2. Изискван проф.опит; Най-малко 5 г.опит, след придобиването на квалиф. по т. 2.4.1. в упр. на проект. и стр. на еколог. Инфрастр. проекти, като най-малко 2 г. от тях тр. да е заемал старша ръководна Длъжност с отговорности за осъщ. на надзор и въвеждане в експл. на изпълнени обекти по Червен и/или Жълт ФИДИК, или еквивалент; Доказан опит в надз.на проект., стр.и въвеждането в експлоатация на най-малко 1 съоръж. за компостиране на биологич. отпадъци или на зелени отпадъци – с инст. Кап. от поне 30000 т/г, което е било успешно завършено с издадено разр. за въвеждане в експл. през послед.10 г.; 2.5. Кл. Експ.№ 5 - «Инженер» по измерване на строително-монтажните работи; 2.5.1. Изискв. Квалиф. и умения: Образ.степен от унив. по стр. Инж. и/или измерване на колич. на строителните работи или екв. Квалиф.от институт или колеж за последващо образ. Институцията, издала екв. квалиф., тр. да притежава разрешение за това от компетентния орган на държавата, в която се намира; Чл. в съотв. Проф. организация, която има право да регулира упражн. на инж. Проф.в страната на експерта (напр. на инженерите); 2.5.2. Изискван проф.опит: Най-малко 5 г.опит, след придоб.на квалиф. по т.2.5.1. в областта на измерване и остойностяване на работите, извършени съгл. Дог. Усл.на Фидик Червен и/или Жълт; Док. опит като действащ „Инженер” по измерване на строителните работи в най-малко 2 инфра.проекта, които са били успешно завършени с изд. Разреш. за въвеждане в експл. през посл. 10 г.; 2.6. Кл. експ. 6 – Експ. обществени поръчки: 2.6.1. Изиск.квалиф.и умения:Образ. степен по инж., право, бизнес администрация или икон.науки от ун.или екв.квалиф. от институт или колеж за последващо образ. Институцията, издала екв.квалиф., трябва да притежава разрешение за това от компетентния орган на държавата, в която се намира;Членство в съотв.проф. орг.,която има право да регулира упражн. на проф. на експерта в съответната страна; 2.6.2. Изискван проф.опит:Най-малко 10 г. опит, след прид. на квалиф.по т.2.6.1. в областта на обществените поръчки от които най-малко 5г. опит, в областта на провеждането на конкурси/общ.поръч. за услуги в областта на управл. на БО;Док. опит при подготовка и организиране на най-малко 2 конкурса с предмет: „Предоставяне на услуги за експлоатация и поддръжка на съоръжения за третиране и/или обезвреждане, депониране на Т.Б.О.” Конкурсите следва да са били успешно приключени през последните 10 г.; 2.7. Кл.експ.7 «Инженер» в проектирането: 2.7.1. Изискв. Квалиф.и умения Образов. степен от университет по стр.инж. и/или машинно инж. или екв.квалиф. институт или колеж за последващо образование. Институцията, издала екв.квалификация, трябва да притежава разрешение за това от компетентен орган на държавата, в която се намира; Членство в съответна Професион. организация, която има право да регулира упражняването на инженерна професия в страната на експерта /напр. на инженерите/; 2.7.2. Изискв. Професионален опит: Най-малко 10 г. специф. опит, след придобиване на квалификацията по т. 2.7.1, в инженерното проектиране на големи екологични инфраструктурни проекти, като най-малко 3 г. от тях трябва да е заемал старша ръководна длъжност, с отговорности по извършването на инженерното проектиране на строителни работи, изпълнени по договорни условия на ФИДИК; Доказан опит в проектирането – част „Технологична” на най-малко 1 съоръжение за МБТ на ТБО и/или компостиране на ТБО, с работен Капацитет от поне 100 000 т/г., което е било успешно завършено издадено разрешително за въвеждане в експлоатация през последните 10 г.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 10.08.2010 г. с референтен № 2010-105736.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 8907315
Пощенски адрес: бул."Витоша"№18
Град: София
Интернет адрес: www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Р.България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя(едновременно със завеждане с входящ номер във Фронт офиса на Столична Община и задължително на посочения в Раздел І на обявлението факс номер за кореспонденция).
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 10/08/2010
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: дирекция "Управление на отпадъците"
E-mail
Факс: 02 9377283
Пощенски адрес: ул."11 Август"№4, ет.3,стая 3
Град: София
На вниманието на: Теодора Полимерова
Интернет адрес
Телефон: 02 9377283
Страна: България
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: ул."Московска" №33, фронт-офис
E-mail: еaharieva@sofia.bg
Факс: 02 9809866
Пощенски адрес: ул."Московска" №33
Град: София
На вниманието на: Евгения Захариева
Интернет адрес
Телефон: 02 9809866
Страна: България