N: 20 / 10.8.2010

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт:: ул. Париж №3 Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
 E-mail:: astamenov@sofia.bg
 Факс: 02 9861221
 Пощенски адрес: ул. "Московска" №33
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Андрей Стаменов
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.sofia.bg
 Телефон: 02 9377530
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Корекция на река Владайска от ул. „Дамяница” до площад „Средсело”.

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: гр. София, участък на р. Владайска от км 0+120 до км 0+900.
 Тип доставки
 Тип строителство: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителя
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Корекция на река Владайска от ул. „Дамяница” до площад „Средсело”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45240000: Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Съгласно документацията за участие.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 180
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 30 000/тридесет хиляди/ лева или равностойността й в евро по официален курс на БНБ представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG72 SOMB 9130 3333 0083 01, или сметка в евро: IBAN: BG80 SOMB 9130 3633 0083 02, към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на договора; Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Финансиране от бюджета на СО. Разплащането се извършва по банков път, съгласно клаузите на Проекта за договор приложен към документацията за участие. Предвидените средства в бюджета на Столична община до края на 2010г. са в размер на 1 500 000/един милион и петстотин хиляди/ лева с ДДС.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларации или наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи за закупени книжа на името на участника /копие от фактурата/ и внесена гаранция за участие в процедурата/платежно нареждане или банкова гаранция в оригинал/. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т. 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.2, 4, 7, 8, 9 и 11 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя и други изисквания посочени в Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2.В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по точки 8 и 9 от документацията, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3.В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава членовете на обединението сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5.Споразумението за създаването на обединение се прилага към офертата на Участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако обединението е регистриано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка). 6.Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 7. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 8. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 9. Всеки участник задължително да представи към офертата подробен график за извършване на строителството по видове СМР. Представеният график за изпълнение на СМР, следва да включва всички основни елементи от количествената сметка включително възстановяване. Графикът трябва да е придружен с анализ, от който ясно да обоснове технологията и продължителността на основните СМР, броя на работниците и техниката за осъществяване на дейностите по изпълнението на обекта. Строителният график задължително трябва да бъде съобразен с приложения график за строителство на Левия Владайски колектор. 10. Участниците следва да представят следните сертификати за качество: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и ОНSAS 18001:2007. 11. Всички изисквани документи по тази процедура удостоверяващи съответствие с изискванията на документацията, които са налични на чужд език, трябва да са преведени и заверени от заклет преводач в Република България. 12. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП както и декларации - Образец №2, Образец №3 и Образец №4 от документацията за участие се представят за всеки от тях. 13. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако Участника декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т.т. 2 и 3 от ЗОП. 1. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007, 2008 и 2009г., заверени от одитор. 2. Справка-декларация за общия оборот и оборота от строителство с обект аналогичен на предмета на обществената поръчка за последната една година.
 Минимални изисквания: 1. Годишният резултат (след платени данъци) на участника да бъде положително число за последните 3 финансови години/2007, 2008, 2009г./. 2. Общият оборот на участника за последната финансова година /2009г./, да бъде сумарно не по-малко от 500 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51,ал.1,т.т.2, 4, 7, 8, 9 и 11 от ЗОП. 1. Списък на основните договори за изпълнение на строителство на съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, I категория съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „ж” от ЗУТ, изпълнени през последните 5/пет/ години, включително стойности, дати и възложители. 2. Списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката. 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на екипа от правоспособни лица по т.9.2.1 от Документацията за участие. 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за предходната година /2009 г./. 5. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката. 6. Декалрация с описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката.
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да представи следните документи в посочения ред: разрешение за строеж, договор, разрешение за ползване и референция за най-малко 3 бр. строежи на съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, I категория съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „ж” от ЗУТ, изпълнени през последните 5/пет/ години. 2. Участникът да разполага с екип от правоспособни лица в т.ч.: - 1 /един/ ВиК инженер; - 1 /един/ Инженер-конструктор; - 1 /един/ Инженер-геодезист; - 1 /един/ Инженер или техник със сертификат „Координатор по безопасност и здраве в строителството”. 3. Минимален брой персонал назначен по трудов договор за предходната година/2009г./ - 30/тридесет/ броя. 4. Минималният брой и вид техника собствена или наета, която трябва да е на разположение за изпълнението на дейностите е: - 1 бр. Багер с права и обратна лопата; - 1 бр. Грейдер (булдозер); - 1 бр. Валяк; - 2 бр. Самосвали; - 1 бр. Автокран; - 2 бр. Бетонобъркачки;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2010/S18-024631 от 26/01/2010
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 12:00
 Цена: 150
 Условия: Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" №1, ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а петък и последния ден от месеца от 10:00ч. до 12:00ч. Пълен достъп по електронен път на документацията, може да се получи от интернет адреса на Столична община - www.sofia.bg.
 Дата: 03/09/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:00
 Дата: 13/09/2010

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: ул. "Московска" №33
 Време: 14:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП.
 Дата: 14/09/2010

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 06.08.2010 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 06/08/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт: Дирекция "Инженерна инфраструктура"
 E-mail: nkovacheva@sofia.bg
 Факс
 Пощенски адрес: ул. "Париж" №5
 Град: София
 На вниманието на: инж. Надя Ковачева
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9377347
 Страна: Република България

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт: Дирекция "Общинска информация"
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: ул."Московска" №33, фронт-офис
 Град: София
 На вниманието на: Фронт офис
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9809866
 Страна: Република България