Официално наименование: Община Балчик
Пощенски код: 9600
За контакти: Николай Добрев Ангелов
Електронна поща: mayor@balchik.bg
Факс: 0579 74117
Адрес: пл. "21 Септември " № 6
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Балчик
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: Николин Николов
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.balchik.bg
Телефон: 0579 72070
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
Наименование: “Изграждане на канализация и рехабилитация на водопровод и пътна настилка на ул. “Черно море”, с.Кранево и рехабилитация на водоснабдителна канализационна мрежа и пътна настилка на ул. “Дунав”, с. Кранево”(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG332
Място на изпълнение: с. Кранево, община Балчик
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Описание: Изграждането на канализация на ул. ”Черно море” и ул. ”Черноморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по битовата канализация и по канализацията за дъждовни води, както и реконструкция и подобрение на уличната мрежа след приключване на предвидените работи по В и К мрежата. Реконструкцията на В и К мрежата на ул. ”Дунав” и ул. ”Приморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по уличната канализация.
Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕАко да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
Приемане на варианти: НЕПрогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: - Изграждането на канализация на ул. ”Черно море” и ул. ”Черноморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по битовата канализация и по канализацията за дъждовни води, както и реконструкция и подобрение на уличната мрежа след приключване на предвидените работи по ВиК мрежата.- Реконструкцията на ВиК мрежата на ул. ”Дунав” и ул. ”Приморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по канализацията.
Прогнозна стойност: 2471660
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Крайна дата: 23/12/2011
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци
Описание: 1. Гаранцията за участие в размер на 20 000 лева.2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата му стойност, без включено ДДС със срок на валидност съгласно условията на договора с обявения изпълнител. 3.Гаранция за качество в размер на 5% от общата стойност на договора, без включен ДДС и ще се възстановява съгласно условията на договора. 4. Гаранция за авансово плащане в размер на 100% от стойността на авансовото плащане.Гаранциите могат да се представят под формата на парична сума или на банкова гаранция. Когато някоя от гаранциите се представи във формата на парична сума, то тя трябва да бъде внесена на адрес: България, гр. Балчик, пл. “21-ви септември” № 6 в касата на Община Балчик или по банков път по сметка: IBAN: BG11UNCR 9660 3324 0052 12BIC: UNCRBGSFБАНКА: УниКредит Булбанк, ул. „Черно море” №34
Условия: На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществените поръчки, Възложител на обществената поръчка е Община Балчик.Обществената поръчка ще се финансира от Община Балчик като бенефициент на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 “ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) по Договор № 08/321/00719/23.10.2009 г. Плащането ще се извършва поетапно за актувани с протокол действително извършени строителни работи въз основа на единични фирмени цени на Изпълнителя, съгласно приетата от Възложителя оферта, неразделна част от настоящия договор, след представяне на документите, съгласно Правилника за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и Наредба № 3/2003 г. За съставяне на актове и протоколи по време на стоителството. За завършени и подлежащи на разплащане ще се считат само тези видове работи, които са приети от инвеститорския контрол, СН /строителния надзор/ и са отразени в съответния протокол за обема извършена работа.
Изискване: В случай, че участникът участва като обединение и бъде избран за изпълнител, негово задължение е преди сключване на договора да представи документ за регистрация на ЮЛ. В този случай, договорът се сключва с новосъздаденото дружество, което е обвързано със офертата, подадена от обединението и договореностите, постигнати със същото.Ако да, опишете ги:
Други особени условия
УсловияИзискуеми документи и информация:
Изисквания: ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ И ИНФОРМАЦИЯ Всички копия на документи, приложени от участника, за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени с мокър печат, гриф „Вярно с оригинала” и подпис на представляващия участника. Изискуемите документи и информация се удостоверяват със следните документи: a) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;b) Заявление за участие – Приложение Образец1;c) Техническо предложение – Приложение Образец 2, включително Образци 2А и 2Б към него (Образците се разработват от всеки участник);d) Административни сведения – Приложение Образец №3;e) Декларация за задължаване за спазване условията на процедурата – Приложение Образец 4;f) Декларация за запознаване с всички обстоятелства, условия и документацията за участие в обществената поръчка – Приложение Образец 5;g) Копие от документа за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон;h) Удостоверение за актуално състояние на участника (когато е приложимо), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или нотариално заверено копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи по точки g) и h) трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в легализиран превод на български език;i) Документ за внесена Гаранция за участие - Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума (оригинал на платежното нареждане) или банкова гаранция – Приложение Образец 19;j) Документ (квитанция) за закупена документация, който е издаден на името на участника от Възложителя – заверено от участника копие;k) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – Приложение Образец 6;l) Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие (ако участникът предвижда подизпълнители) – Приложение Образец 7;m) Декларация за съгласие за участие на подизпълнител в обществената поръчка – Приложение Образец 8 – декларацията се подписва от всеки подизпълнител поотделно;n) Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – Приложение Образец 9;o) Декларации от членовете в обединението – Приложение Образец 11 /когато е приложимо/;p) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с което упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението);/когато е приложимо/q) Споразумение на съдружниците в обединението /когато е приложимо/;r) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО,Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности – Приложение Образец 10.s) Проект на договор- подписан и подпечат от участника- Приложение Образец 18
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Удостоверение от обслужващата банка, че участникът в процедурата е коректен клиент – заверено от участника копие; Копие от Застраховки за професионална отговорност, съгласно чл. 171 от ЗУТ – заверени от участника копия; Информация за общия оборот и за оборота, обект на строителството, което е обект на поръчката за 2009, 2008 и 2007 година – Приложение Образец 12; Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2009, 2008 и 2007 година – за юридическите лица, или официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за 2009, 2008 и 2007 г. – за физическите лица – заверени от участника копия.
Минимални изисквания: a) Финансовият резултат за 2009, 2008 и 2007 година да е положителен;b) Минимален документално доказан оборот за всяка от последните три години – 2009, 2008 и 2007 г. или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден – най-малко 2 000 000 лв. без ДДС;c) Участникът да има следните (валидни) застраховки за професионална отговорност, които да бъдат със срок не по-малък от крайната дата за изпълнение на договора и която да отговаря на предмета на поръчката: За професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ.Ако участникът е обединение застраховката се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението.
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: Списък на основните договори за строителство, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 5 години – Приложение Образец 13, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Към списъка участникът трябва да приложи Разрешенията за ползване / Удостоверенията за въвеждане в експлоатация и Договорите за строителство на всеки един от посочените от него обекти (заверени от участника копия); Под договори сходни с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбират договори свързани със изграждането и/или реконструкцията на ВиК мрежи; Списък на ръководните и технически лица – Приложение Образец 14; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени професионални автобиографии, заверени от участника копия на дипломи за завършено висше образование, трудови книжки, удостоверения и сертификати; Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за категорията на обекта /ІІІ категория/– нотариално заверено копие; Валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен – нотариално заверено копие; Валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентен – нотариално заверено копие; Валиден Сертификат за внедрена система за управление здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен – нотариално заверено копие; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за 2009 година – Приложение Образец 15; Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът – Приложение Образец 16.. Декларация,че при изпълнение на поръчката ще използва материали, снабдени със Сертификати от производителя за съответствие на строителните продукти /съгл. Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти/които сертификати ще представи на Възложителя по време на изпълнение на поръчката.- Приложение Образец 24
Минимални изисквания: a) Минимум пет изпълнени договора за строителство на подобни обекти за последните пет години – 2009, 2008, 2007, 2006 и 2005 г. – всеки един на стойност най-малко 2 000 000 лв. без ДДС.b) Участникът да има следните сертификати: Валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен. Валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентен;Валиден Сертификат за внедрена система за управление здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен;c) Всеки участник трябва да разполага мининмум със следните специалисти: Технически ръководител – висше образование степен “Магистър” по ВиК с общ стаж по специалността минимум 5 години; Специалист по част “Пътна” – висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 5 години; Специалист по част “Геодезия” - висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 5 години; Специалист по част “Конструктивна” - висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 5 години; Средно - списъчен състав – минимум 100 работници, наети трайно по трудово правоотношение за предходната 2009 година;d) Всеки участник трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване: Багер за изкопи с дълбочина до 6 м. – 1 бр.; Каналокопател с дълбочина на копаене до 3,50 м -1 бр.; Самосвали - 4 бр; Машина за безизкопно полагане на тръби до Ф 400 – 1 бр.; Бордова кола - 1 бр.; Автокран - 1 бр; Ударопробивна техника; Машина за заваряване на полиетиленови тръби до ф200 – 1 бр.; Пътна фреза 0,50 м. - 1 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Валяк за уплътняване на земни маси – 1. бр.; Вибрационен валяк – 1 бр.; Булдозери - 1 бр.; Трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите – 2 бр.; Малка фадрома за разстилане на земни маси – 1 бр.; Цистерна за вода - 1 бр; Грейдер - 1 бр.; Гудронатор - 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчкаАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
Намаляване на броя на предложенията
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Организация и методология за изпълнение на договора(тежест : 35)
Показател: Гаранционни срокове(тежест : 10)
Показател: Срок за изпълнение на договора(тежест : 15)
Показател: Предложена цена в лева(тежест : 40)Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
НомерАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 84 от 11/03/2010
Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 10
Условия: Документацията се закупува от касата в сградата на Община Балчик, пл."21 Септември" № 6, ет.1, срещу невъзстановимата сума от 10 лева или по банкова сметка на Община Балчик IBAN: BG 38 UNCR 9660 8497 5033 15Документацията е публикувана на страница на Община Балчик- www.balchik.bg BIC: UNCRBGSF код на плащане:447000 при Уни Кредит Булбанк - Балчик.Забележка: В случай, че таксата за закупуване на документация за участие бъде преведена по банков път, преводът следва да е постъпил по горепосочената банкова сметка на Общината най-късно 2 дни преди крайния срок за закупуване на документация за участие.
Дата: 23/08/2010
Валута: BGN
Час: 16:00
Дата: 02/09/2010
Дата
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Сградата на Община Балчик, Заседателна зала
Час: 10:00
Лица: Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 03/09/2010Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: Финасирането се осигурява по Мярка 321 “ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) по Договор № 08/321/00719/23.10.2009 г.
Допълнителна информация
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9356113
Държава: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
ДържаваУточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всеки участник в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9356113
Държава: Република България
Дата: 09/08/2010
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
Официално наименование: Община Балчик
Пощенски код: 9600
За контакти: Юлия Петрова - касиер
Електронна поща
Факс
Адрес: пл. "21 Септември" № 6
Град: Балчик
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон: 0579 71072
Държава: Република България
Официално наименование: Община Балчик
Пощенски код: 9600
За контакти: Красимира Костова
Електронна поща
Факс
Адрес: пл. "21 Септември" № 6
Град: Балчик
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон: 0579 71046
Държава: Република България