N: 2 / 19.7.2010

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт:: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
 E-mail:: otomova@sofia.bg
 Факс: 02 9861221
 Пощенски адрес: ул."Московска"№33
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на:: инж. Олга Томова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 02 9377246
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране на здравословните и безопасни условия на труд на обектите от инвестиционната програма на Столична община

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: гр. София
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 12
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: „Подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране на здравословните и безопасни условия на труд на обектите от инвестиционната програма на Столична община”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71000000: Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в процедурата е 10 000.00 /десет хиляди/лв., представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 20 000.00 /двадесет хиляди /лв, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Разплащането ще се извършва, съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч. Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2 и 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.т. 1, 4, 7 и 8 от ЗОП в т.ч. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в Документацията за участие, съгласно раздел VI.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Чл.9 от ЗОП - Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, когато не е посочен единен идентификационен код, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в легализиран превод. Декларация по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. - Копие от валидна застраховка за професионална отговорност. - Отчет за приходите и разходите и баланс за (2007, 2008 и 2009 г.); - Информация за последните 3 години (2007, 2008 и 2009г.) за: - общия оборот - оборот на услугите, от упражнени дейности по подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране здравословните и безопасни условия на труд или консултантска дейност /строителен надзор/ Информацията се посочва по години.
 Минимални изисквания: - Копие от валидна застраховка за професионална отговорност съгласно „Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” (обн. ДВ.Бр.17/02.03.2004 г.);  -  Финансовия резултат сумарно за последните 3 /три/ години (2007, 2008 и 2009 г.) трябва да е положителен; - участника да има общо оборот не по-малко от 1650 000 лв./един милион и шестотин и петдесет хиляди/ лева за последните 3 години сумарно (2006, 2007 и 2008г.); - участника да има оборот на услугите, от упражнени дейности по подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране здравословните и безопасни условия на труд или консултантска дейност /строителен надзор/ не по-малко от 900 000 лв. /деветстотин хиляди/ лева за последните 3 години сумарно (2007, 2008 и 2009 г.)

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 1, 4, 7 и 8 от ЗОП в т.ч. 1. списък на основните договори за обекти свързани с упражнени дейности по подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране здравословните и безопасни условия на труд , изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; 3. документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на участника; 4. декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години.
 Минимални изисквания: Всеки участник да има: 1. изпълнени договори за минимум 5 /пет/ обекта, свързани с упражнени дейности по подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране здравословните и безопасни условия на труд или консултантска дейност /строителен надзор/, които са изпълнени през последните три години, включително,стойностите, датите и получателите, придружен от минимум 3 /три/ броя препоръки за някои от посочените в списъка /Обр. 7/ обекти за упражнени дейности по подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране здравословните и безопасни условия на труд или консултантска дейност /строителен надзор/ или копия от издадени Разрешения за ползване /Удостоверения за въвеждане в експоалтация/ за обекти високо строителство, инженерна инфраструктура или транспортна инфраструктура, на които участника е изпълнявал дейности по подготовка, организация и контрол на проектирането и строителството и координиране здравословните и безопасни условия на труд или строителен надзор. 2. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; минимум по 3 /трима/ експерти с висше образование по всички специалности по части: „Архитектура”, “Конструкции”, „ПГС”, „ТС”, „ХТС”, „В и К”, „О и В” и "Ел. инсталации" и минимум по 1 /един/ експерт "Паркоустройство и Благоустройство", "Геодезия", "Геология" и координатор по ЗБУТ. 3. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за ключовите експерти. 4. Минимален брой персонал по трудово правоотношение - общо 25 бр. средно - списъчен състав.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Финансови (тежест : 75)
 Показател: Срокове за изпълнение(тежест : 25)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2010/S12-015218 от 19/01/2010
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 12:00
 Цена: 6
 Условия: Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1, ет. 3, ст. № 207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00
 Дата: 10/08/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 12:00
 Дата: 20/08/2010

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: ул. "Московска" №33
 Време: 14:00
 Лица: Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 и чл.69а, ал. 3 от ЗОП. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне.
 Дата: 23/08/2010

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Възможно е да се възложи чрез процедура на договаряне без обявление, повторение на услугата от същия изпълнител при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 15.07.2010 г. с референтен № 2010-092237.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул."Витоша"№18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9356113
 Страна: България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на коята е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 15/07/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Столична Община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт: дирекция "Жилищно и обществено строителство, топлотехника и енергийна ефективност"
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: ул."Париж "№5
 Град: София
 На вниманието на: инж. Анна Мутафчиева
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9377327
 Страна: България

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
 E-mail
 Факс: 02 9861221
 Пощенски адрес: ул. "Париж" №1, ст.3
 Град: София
 На вниманието на: инж. Олга Томова
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9377246
 Страна: България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт: фронт -офис
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: ул."Московска"№33
 Град: София
 На вниманието на: фронт -офис
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9377203
 Страна: България