N: 3 / 15.7.2010

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Ботевград
 Пощенски код: 2140
 Място/места за контакт:: д-р инж. В. Ценев
 E-mail:: admin@botevgrad.org
 Факс: 0723 66635
 Пощенски адрес: пл."Освобождение" №13
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: гр. Ботевград
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: инж. Красимир Андреев 0723 66603
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.botevgrad.org
 Телефон: 0723 66974
 Адрес на профила на купувача: www.botevgrad.org
 Страна: Р. България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Изработване на идеен проект за изграждане и технологично оборудване на ГПСОВ - гр. Ботевград и изграждане на довеждащи колектори.

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG31
 Място на изпълнение: община Ботевград, гр. Ботевград и с. Трудовец
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 12
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: 1. Изработване на инвестиционен проект във фаза идеен проект за изграждане и технологично оборудване на градска пречиствателна станция за отпадни води (ГПСОВ) - гр. Ботевград и изграждане на довеждащи колектори в обхват и съдържание съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата, Закона за устройство на територията (ЗУТ), Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (обн. ДВ, бр. 51/05.06.2001 г.) и в съответствие с Наредба № 6 от 09.11.2000 г. за емисионни норми за допустимо съдържание на вредни и опасни вещества в отпадъчните води, зауствани във водни обекти (обн., ДВ, бр. 97/28.11.2000 г.), както и с всички приложими технически стандарти и норми, и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност, включително специфичните нормативни изисквания в областта на опазване на околната среда и водите; 2. Съгласуване на изготвения идеен инвестиционен проект с всички компетентни органи и експлоатационни дружества до степен на готовност за възлагане на извършването на оценка за съответствие по реда на чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71000000: Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
 Доп. предмети: 71220000: Архитектурно проектиране
 Доп. предмети: 71320000: Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Предметът на поръчката обхваща проектиране на градска пречиствателна станция за отпадни води, която ще обслужва населението на град Ботевград и селата Врачеш и Трудовец (общо 30 220 души към 01.01.2010 г.), с прогнозен капацитет Q ср. ден. 12 721 м3/денонощие и замърсителен товар по БПК 5 - 40 131 екв. жители преди заустване на пречистените води в р. Калница (приемник II категория до точката на заустване, след което преминава в III категория), на два довеждащи колектора към нея - от с. Трудовец до новата ГПСОВ (с дължина 2 500 м) и от сега действащата ПСОВ до новата ГПСОВ (с дължина 1 100 м.), както и на всички външни комуникации – електро, вода, път, отвеждащ колектор, заустващи съоръжения.
 Прогнозна стойност: 903000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 90
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в процедурата - в размер на 9 000 /девет хиляди/ лева във формата на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата или парична сума, внесена по банкова сметка на община Ботевград, както следва:BG 58FINV915003304348314, BIC FINVBGSF - Първа инвестиционна банка, клон Враца, офис Ботевград, на името на община Ботевград. Гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока за изпълнение на поръчката или парична сума, внесена по банкова сметка на община Ботевград, както следва:BG 58FINV915003304348314, BIC FINVBGSF - Първа инвестиционна банка, клон Враца, офис Ботевград. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.Гаранциите се представят в една от двете форми съгласно чл.60 ал.2 от ЗОП по преценка на участника, съответно на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането ще се осъществи по линия на договор за безвъзмездна финансова помощ № 58-131-C 015 по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г." за проект с рег. № 58-131-15-15: „Осигуряване на пълна проектна готовност за изграждане на ГПСОВ - Ботевград и довеждащи колектори към нея”. Плащанията се извършват в лева по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя. Схемата на плащане е съгласно чл. 4, ал. 1 и ал. 2 от Проекта на договора. Окончателно плащане се извършва в срок от 15 (петнадесет) дни след предаване на изготвения и съгласуван с компетентните органи и експлоатационни дружества идеен инвестиционен проект, подписване на приемо-предавателен протокол между възложителя и изпълнителя и представяне на надлежно оформена фактура – оригинал от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма: В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението / консорциума за целите на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Административни сведения - попълва се образец № 1; 2. Заверено от участника/представляващия участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, съответно – документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство; копие от документа за самоличност - когато участникът е физическо лице; 3. Удостоверение за актуално състояние на участника, когато той е българско юридическо лице или едноличен търговец и не е посочил ЕИК, а за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът се представя в оригинал или нотариално заверено копие и следва да бъде издаден не по-рано от два месеца преди датата на отваряне на офертите. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните в т. 2 и 3 документи се представят в легализиран превод. 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – в случаите, когато участникът е неперсонифицирано обединение на физически или юридически лица – оригинал или нотариално заверено копие; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - попълват се образци № 4, 4а и 4б; 6.Документ за регистрация по ЗДДС, ако участникът е регистриран - заверено от участника/представляващия участника/ копие; 7. Декларация за участието на подизпълнители - попълва се образец № 9; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се образец № 10; 9. Декларация от членовете на обединението/консорциума/ , че всички членове на обединението/ консорциума/ са отговорни, заедно и поотделно, по закон, за изпълнението на договора - попълва се образец № 12; 10.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата - в случай, че това не е законният представител на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице – документи по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява Участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; Възложителят отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка участник, за когото са налице едно или някои от обстоятелствата по чл.47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника/ представляващия участника копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години, за които има такива, а за физически лица - официални документи (в оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за последните три години; 2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходни на тези, които са обект на настоящата обществена поръчка (проектантска дейност), за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени като отделни документи, подписани и подпечатани от лицето, което управлява или представлява участника; 3. Копия от валидни застраховки за професионална отговорност на лицето (лицата), които ще осъществяват проектирането, за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/ регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал през последните три години (2007, 2008 и 2009 г.), в зависимост от датата на която е учреден, общ оборот не по-малък от 4 000 000 (четири милиона) лева или равностойността в евро без ДДС, от който не по-малко от 2 800 000 (два милиона и осемстотин хиляди лева) лева или равностойността в евро без ДДС следва да бъде оборот от услуги, сходни на тези, които са обект на настоящата обществена поръчка (проектантска дейност). В случай, че участникът е обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението/ консорциума като цяло; 2. Валидни застраховки за професионална отговорност на лицето (лицата), които ще осъществяват проектирането, за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Професионалната дейност и застрахователната сума по застрахователните полици трябва да отговарят на предмета на настоящата обществена поръчка, като валидността на застраховката следва да покрива срока, предложен от участника, за изпълнение на поръчката. В случай, че участникът е обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изискването се прилага за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва съответната дейност.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Кратка анотация/кратко представяне на досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, придружена с: 1. Декларация от участника (съгласно Образец № 5), съдържаща списък на основните договори за услуги, сходни на тези, които са обект на настоящата обществена поръчка (проектантска дейност), изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Обстоятелствата, декларирани в списъка, се доказват с приложени копия от договорите (заверени с гриф „Вярно с оригинала” и подпис на представляващия участника); 2. Декларация от участника (съгласно Образец № 6) за определяне на ключовите експерти (ръководител на проектантския екип и главни проектанти), които ще участват при изпълнението на поръчката, придружена със: - заверени от участника копия от удостоверенията на съответните специалисти (ключови експерти) за пълна проектантска правоспособност, издадени от Камарата на архитектите в България или Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или от документите, удостоверяващи призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации (ЗППК); - професионална автобиография на всеки от посочените ключови експерти, изготвена съгласно Образец № 7, придружена от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация на експерта и професионалния му опит (заверени копия от дипломи, от трудови книжки и трудови договори и/или от граждански договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи). - декларация от всеки един от ключовите експерти за ангажираност по проекта съгласно Образец № 8. В декларацията (съгласно Образец № 6) участникът следва да посочи и допълнителните (неключови) експерти, които ще използва като проектанти по отделните, задължителни съгласно Техническите спецификации, части на инвестиционния проект. За допълнителните експери не е необходимо представянето на горепосочените удостоверения, автобиографии, документи и декларации, изискуеми само за ключовите експерти; 3. Заверено копие на валиден сертификат за качество по ISO 9001 или еквивалент.
 Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години самостоятелно (без участие на подизпълнители) най-малко два договора за проектиране на ПСОВ за над 10 000 екв. жители във фаза минимум идеен проект на обща стойност не по-малка от стойността на поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо за всички участници в обединението. За изпълнен се счита договор за проектиране, по който има подписан протокол или друг равностоен документ за окончателно приемане на изпълнението от страна на възложителя; 2. Участникът трябва да осигури проектантски екип, включващ като ключови експерти ръководител на проектантския екип, двама главни проектанти - псов и главен проектант - довеждащ колектор, притежаващи пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации (ЗППК) и професионален опит както следва: а/ Ръководител на проектантския екип - минимум 10 г. професионален опит и участие като ръководител на проектантски екип в минимум два проекта на ПСОВ за последните 3 години ; б/ Главен проектант - ПСОВ - минимум 10 г. професионален опит и участие като проектант в минимум два проекта на ПСОВ за последните 3 години; в/ Главен проектант - Довеждащ колектор - минимум 10 г. професионален опит и участие като проектант в минимум два проекта на ПСОВ или довеждащи колектори за последните 3 години. Проектантският екип следва да включва и допълнителни (неключови) експерти - проектанти по отделните, задължителни съгласно Техническите спецификации, части на инвестиционния проект; 3. Участникът следва да притежава сертификат за качество по ISO 9001 или еквивалент. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да притежава посочения сертификат.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: Всички ключови експерти трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации (ЗППК).

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Цена(тежест : 25 %)
 Показател: Срок за изпълнение(тежест : 25 %)
 Показател: Стратегия и методология на участника за изпълнение на поръчката(тежест : 50 %)
 Показател: 3.1. Ниво на разбиране/познаване на конкретния обект на поръчката и подход към процеса на проектиране(тежест : 20 %)
 Показател: 3.2. График за изпълнение и последователност на дейностите(тежест : 15 %)
 Показател: 3.3. Анализ на рисковете и предпоставките, оказващи негативно влияние върху изпълнението на поръчката и предвиждане на мерки за тяхното своевременно преодоляване(тежест : 15 %)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 50
 Условия: Цената на конкурсната документация се заплаща в касата на информационния център в община Ботевград.
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата по обществена поръчка от датата на обнародване на обявлението, в интернет-страницата на Община Ботевград, на адрес: www.botevgrad.org
 Дата: 20/08/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 30/08/2010

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: зала №15 в сградата на общинската администрация, пл. „Освобождение” № 13
 Време: 10:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 31/08/2010

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", Приоритетна ос 1 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 екв.ж. и в населени места с под 2000 екв. ж. попадащи в градски агломерационни ареали", процедура за подбор на проекти - "BG161PO005/08/1.30/01/01 Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г." Проект с рег. № 58-131-15-15: "Осигуряване на пълна проектна готовност за изграждане на ГПСОВ - Ботевград и довеждащи колектори към нея".

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Участниците следва да представят следните допълнителни изискуеми документи: 1. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия, свързани с обществената поръчка - попълва се образец № 2; 2. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката - попълва се образец № 3; 3. Документ за закупена документация за участие – копие; 4. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 5. Проект на договор - не се попълва, но се подписва и подпечатва на всяка страница образец № 11; 6. Техническа оферта - попълва се образец № 13; 7. Предлагана цена - попълва се образец № 14 и се представя в отделен запечатан непрозрачен плик (Плик "Б") с надпис "Предлагана цена" , поставен в плика с офертата; 8. Други документи и информация, посочени в обявлението или в документацията за участие; 9. Други документи, които участникът счита, че са от особена важност, при оценката на офертата; 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и приложен в плик "А". Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до настоящата документация за участие в открита процедура от датата на обнародване на обявлението , в Интернет- страницата на Община Ботевград, на адрес: www.botevgrad.org
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 12.07.2010 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул."Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията относно законосъобразността на всяко решение, действие или бездействие на Възложителя в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие (съгл.чл.120 от ЗОП).

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: община Ботевград
 Пощенски код: 2140
 Е-mail: admin@botevgrad.org
 Факс: 0723 66635
 Пощенски адрес: пл."Освобождение" №13
 Град: Ботевград
 Интернет адрес (URL): www.botevgrad.org
 Телефон: 0723 66611
 Страна: Р. България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 12/07/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна