N: 2 / 15.5.2010
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП - Велико Търново
Пощенски код: 5000
За контакти: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2
Електронна поща: td_velikotarnovo@ro04.nra.bg
Факс: 062 625987
Адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет. 1, ст. 106
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Велико Търново
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Ваня Русева; Калина Попова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 062 617141; 062 617193
Адрес на профила на купувача: www.nap.bg
Държава: България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Икономическа и финансова дейност
Вид на възложителя: Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Велико Търново, Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, офис на НАП – Враца, офис на НАП – Габрово, офис на НАП – Ловеч, и офис на НАП – Плевен – на обособени позиции от № 1 до № 5
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG3
Място на изпълнение: ТД на НАП - Велико Търново и Дирекция "ОУИ" - Велико Търново - пл. "Център" № 2; офис на НАП - Враца - ул. "В. Кънчов" № 86; офис на НАП - Габрово - ул. "Априловска" № 7 и ул. "Радецка" № 11; офис на НАП - Ловеч - ул. "Търговска" № 24; офис на НАП - Плевен - ул. "Дойран" № 43
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 1
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Извършване на техническо обслужване на пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Велико Търново, Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, офис на НАП – Враца, офис на НАП – Габрово, офис на НАП – Ловеч, и офис на НАП – Плевен – на обособени позиции от № 1 до № 5, в това число и извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
Oсн. предмет: 50710000: Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 24
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранция за участие под формата на парична сума, внесена по набирателна сметка на ТД на НАП - Велико Търново, в „Банка ДСК” - ЕАД, с IBAN – BG62STSA93003300147330 и BIC – STSABGSF, или банкова гаранция, покриваща срока на валидността на офертите. Гаранцията за участие е, както следва: Размер на гаранцията при участие за изпълнение на цялата поръчка – 100,00 /сто/ лева, съответно по обособени позиции: - за Обособена позиция № 1 – ТД на НАП и Дирекция „ОУИ” Велико Търново – 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 2 – офис на НАП – Враца - 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 3 – офис на НАП – Габрово - 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 4 – офис на НАП – Ловеч - 20,00 /двадесет/ лева; - за Обособена позиция № 5 – офис на НАП – Плевен - 20,00 /двадесет/ лева; Гаранция за изпълнение: до 5% от стойността на сключения договор.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: По банков път, по банковата сметка на изпълнителя, в срок до 60 /шестдесет/ работни дни след представяне на фактура и протокол за извършените работи.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: В случай, че участникът, определен за изпълнител, е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: - В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, представя единен идентификационен код - ЕИК, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, представя заверено копие от документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Когато участникът е физическо лице представя копие от документа си за самоличност; - Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - Други посочени в документацията за участие документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
Минимални изисквания: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: - Заверено копие на оторизационно писмо или друг алтернативен документ (сертификат, разрешително, удостоверение или други), издадени от съответните оторизирани органи или от производител, удостоверяващи правото да се извършват сервизно поддържане и текущ ремонт на пожароизвестителни инсталации; - Списък на специалистите, които ще отговарят за изпълнение на поръчката и професионалната им квалификация; - Списък на сключените и изпълнени договори със същия предмет за последната една година; - Референции /препоръки/ за добро изпълнение.
Минимални изисквания: Участниците да разполагат с оторизационно писмо или друг алтернативен документ (сертификат, разрешително, удостоверение или други), издадени от съответните оторизирани органи или от производител; Участниците да имат опит по предмета на поръчката и да разполагат с технически и организационен ресурс за изпълнението и.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: часова ставка при извършване на профилактични технически прегледи и ремонти (лева/час) (тежест : 60%)
Показател: надценка на влаганите резервни части (тежест : 20%)
Показател: гаранционен срок на извършените ремонтни работи и вложените резервни части (тежест : 20%)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 105 от 09/03/2010
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 0.90
Условия: Цената на документацията е 0.90 лв. /деветдесет стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банков път по транзитна банкова сметка на ТД на НАП - Велико Търново в „Банка ДСК” ЕАД с IBAN – BG78STSA93003100147301 и BIC – STSABGSF. Документация се получава до 04.06.2010 г. в стая 205 на ТД на НАП - Велико Търново.
Дата: 04/06/2010
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:30
Дата: 16/06/2010
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет. 2, ст. 210 - заседателна зала на ТД на НАП - В. Търново
Час: 10:30
Лица: Желаещите участници или упълномощени техни представители, могат да присъстват при отваряне на офертите. На действията на комисията могат да присъстват и други посочени в чл. 68, ал. 4 и в чл. 69а, ал. 3 от ЗОП лица. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/; в случай, че присъства пълномощник - лична карта и изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия, а за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.
Дата: 21/06/2010
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 11/05/2010
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Велико Търново и Дирекция „ОУИ” – Велико Търново
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Велико Търново и Дирекция „ОУИ” – Велико Търново, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
Oсн. предмет: 50710000: Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Враца
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Враца, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
Oсн. предмет: 50710000: Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Габрово.
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП - Габрово, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
Oсн. предмет: 50710000: Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Ловеч
Номер: 4
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Ловеч, в това число извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
Oсн. предмет: 50710000: Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Плевен
Номер: 5
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Услуги по техническо обслужване на пожароизвестителна инсталация /ПИИ/, находяща се в административната сграда на Офис на НАП – Плевен, в това число и извършване на ремонт и доставка на резервни части при необходимост.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
Oсн. предмет: 50710000: Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)