N: 10 / 15.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Държавен фонд "Земеделие"
Пощенски код: 1618
Място/места за контакт:: ОТДЕЛ "ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА, ПРОТОКОЛ И КООРДИНАЦИЯ"
E-mail:: dfz@dfz.bg
Факс: 02 8187284
Пощенски адрес: БУЛ. "ЦАР БОРИС III" № 136
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: СОФИЯ
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Маргарита Кожухарова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.dfz.bg
Телефон: 02 8187173
Адрес на профила на купувача: www.dfz.bg
Страна: РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Земеделие
Вид на възложителя: публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: "Изработване на печатни материали за нуждите на ДФ "Земеделие"
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: Република България
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 27
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Предмет на настоящата обществена поръчка е изработването на печатни материали за нуждите на ДФ "Земеделие", посочени като технически параметри, количества и спецификации в раздел II "Пълно описание на предмета на поръчката. Технически спецификации и изисквания към изпълнението" от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 22000000: Печатни материали и свързани с тях продукти
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Количеството на печатните материали се определя в зависимост от подадените от Възложителя в срока на действие на договора заявки.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 0
Прогнозна стойност до: 750000.00
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 36
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: 1. Гаранцията за участие в процедурата. 1.1. Размер: 7 500 /седем хиляди и петстотин/ лева, представляваща 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката без ДДС; 1.2. Условия – представя се заедно с офертата за участие в процедурата. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция - в оригинал, или парична сума, преведена по банковата сметка на Държавен фонд "Земеделие" в БНБ – ЦУ: IBAN BG 87 BNBG 9661 3200 1700 01 BIC: BNBGBGSD Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата - 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Участник, който не е приложил към офертата си документ за внесена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 отЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение: 2.1. Размер – 3 % /три процента/ от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. 2.2. Условия – представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или да бъде преведена по банковата сметка на Държавен фонд "Земеделие" в БНБ – ЦУ: IBAN BG 87 BNBG 9661 3200 1700 01 BIC: BNBGBGSD В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с един месец срока на действие на договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Плащането се извършва съобразно направената от възложителя заявка, чрез банков превод по сметката на изпълнителя, в срок до 15 /петнадесет/ дни след приемане на всяка конкретна заявка, удостоверено с подписване на двустранен приемо-предавателен протокол и след издадена оригинална фактура от изпълнителя.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Необходимите документи, които участникът трябва да представи, са: 1.Заверено от участника копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и не е регистриран /пререгистриран/ по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/), или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от ЗТР (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец и е регистриран /пререгистриран/ по реда на ЗТР). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ , издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението, след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника. 2. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата. Пълномощно се представя, когато: 2.1. участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението в съответствие с раздел VII, т. 13 от документацията за участие. 2.2. офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. Забележка: декларациите по т. 3, 4 и 5 от този раздел не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП (оригинал) - попълва се и се подписва по приложения образец към документацията за участие (Образец - Приложение № 5). 4. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) - попълва се и се подписва по приложения образец към документацията за участие (Образец - Приложение № 7). 5.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП (оригинал) - (Образец - Приложение № 6 към документацията). 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно раздел IV от документацията за участие; 7. Оригинален документ за внесена гаранция за участие в процедурата /парична или банкова/; 8. Административни сведения за участника - /Приложение № 4 към документацията/; 9. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива; 10. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - съгласно приложения към документацията образец – Приложение № 8; 11.Списък-декларация на техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка - Приложение № 11 към документацията. 12. Оферта – попълва се по приложения към документацията образец - Приложение № 1; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощеното от него лице. Забележка: Документите по т. 1-13 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор", съгласно документацията за участие. 14. Техническо предложение – изготвя се по приложения към документацията образец - Приложение № 2, и се поставя се в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката". 15. Ценово предложение - изготвя се съгласно приложения към документацията образец - Приложение № 3, и се поставя в плик № 3 "Предлагана цена".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Справка-декларация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с обекта на поръчката (подготовка и отпечатване на информационни и рекламни материали), за последните 3 /три/ финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се представя във формата на попълнено Приложение № 9; 1.2. Заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за 2008 г., 2009 г. и 2010 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците, регистрирани или пререгистрирани по Закона за Търговския регистър, могат да посочват ЕИК и да не представят изискваните документи, в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката дейности (подготовка и отпечатване на информационни и рекламни материали), общо за последните 3 /три/ финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 500 000 /петстотин хиляди/ лева без ДДС. В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването по т. 1 се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай че участник в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, то с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението, следва да бъде изпълнено минималното изискване, посочено по-горе, а документите от настоящият раздел се представят от лицето, включено в обединението, с ресурсите на което участникът доказва изпълнението на товаизискване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Списък-декладация на договорите за услуги, сходни с обекта на обществената поръчка (подготовка и отпечатване на информационни и рекламни материали), изпълнени през последните три години /2008, 2009 и 2010 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всеки договор; качество, в което е изпълняван договора (в качеството на изпълнител, участник в обединение или подизпълнител). Списъкът-декларация се попълва по образец на Приложение № 10; 1.2. Препоръка/и за добро изпълнение на всички договори, включени в списъка по т. 1.1; 2. Списък-декларация на техническото оборудване, което участникът ще осигури за качественото изпълнение на обществената поръчка. Списъкът-декларация се попълва съгласно приложения към документацията образец - Приложение № 11 и съдържа: наименование на оборудването и основание за ползването му от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника, например възможностите на трети лица в съответствие с документацията за участие); 3. Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (печатни услуги).
Минимални изисквания: 1. През последните три години /2008, 2009 и 2010 г./ участникът да е изпълнил успешно поне един договор за услуги, сходни с обекта на поръчката (подготовката и отпечатването на информационни и рекламни печатни материали), придружен с препоръка за добро изпълнение; 2. Да има възможност да осигури техническо оборудване за качественото и в срок изпълнение на обществената поръчка, а именно, да разполага минимум с офсетова машина и книговезки нож; 3. Да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват, сходен с предмета на поръчката (печатни услуги). В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията по т. 1-3 се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. В случай че участник в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица, то с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението, следва да бъдат изпълнени минималните изисквания, посочени по-горе, а документите от настоящият раздел се представят от лицето, включено в обединението, с ресурсите на което участникът доказва изпълнението на съответното изискване.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 4
Условия: В касата на ДФ "Земеделие" - 4 /четири/ лв. с ДДС.
Дата: 19/08/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:00
Дата: 29/08/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: гр. София, бул. "Цар Борис III" № 136
Време: 14:00
Лица: На отварянето на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, представители на средства за масова информация, както и юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 30/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: ДФ "Земеделие" предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.dfz.bg, раздел "Обществени поръчки", до изтичане на срока за закупуване на документацията, посочен в раздел ІV, т. 3.3. от настоящото обявление. Информацията за часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде публикувана на официалния интернет адрес на ДФ "Земеделие" - http://www.dfz.bg.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 12.07.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно изискванията на чл.120 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 12/07/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна