N: 6 / 15.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "Електроенергиен системен оператор" - ЕАД
Пощенски код: 1404
За контакти
Електронна поща: s.atanasov@eso.bg
Факс: 02 9626189
Адрес: бул. Гоце Делчев №105
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: Стоян Атанасов;
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9696846
Адрес на профила на купувача
Държава: България
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Основна/и дейност/и: Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Доставка на GPS системи за автомобилния парк на ЕСО - ЕАД
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: Територията на цялата страна
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Поръчката вкючва доставка и внедряване на Информационна система за управление на автомобилния парк на ЕСО - ЕАД
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 38112100: Глобална система за навигация и определяне на местоположението (GPS или равностойни)
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Приблизителното количество на автомобилите от парка на ЕСО ЕАД, на които ще бъде монтирана GPS система е 700бр.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 48
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Изискуеми депозити и гаранции: гаранция за участие - паричен депозит или банкова гаранция в размер на 7000.00 лвгаранция за изпълнение на договорните задължения - гаранция за изпълнение на доставката, монтажа пускането в действие на GPS системата и обучението на персонала, в размер на 12 000.00лева. под формата на:- неотменяема безусловна банкова гаранция за изпълнение, издадена от първокласна банка със срок на валидност до 30 дни след приключване изпълнението на договора или;- паричен депозит в лева внесен в касата на ЕСО ЕАД или по сметка.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: съгласно проекта за договор от документацията за участие
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: 1. Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидат юридическо лице или едноличен търговец прилага към своята оферта и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на подаването на офертата. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. Когато кандидатите са юридически лица, декларация се представя задължително от всички лица съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП;3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Когато кандидатите са юридически лица, декларация се представя задължително от всички лица съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1. Информация (декларация) за общия оборот на изпълнени поръчки с предмет като този на обявената процедура за последните 3 години.2. Декларация, съдържаща списък с възложени и изпълнени договори с предмет като този на обявената процедура, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Минимални изисквания, при неизпълнението на които участника ще бъде отстранен от участие в процедурата:1. Кандидатът да има оборот от реализирани договори, като този с предмета на поръчката минимум 600 000.00 лв. за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1.Сертификат, издаден на производителя на GPS и периферните устройствата от акредитирани институции или агенции за сертификация за внедрени системи за управление на качеството, съгласно изискванията на EN ISO 9001:2008 или еквивалент.2.Декларация – Списък, че кандидатът, разполага с необходимите сервизни бази, (собствени или наети) разположени на територията на цялата страна с указани: адрес, телефон и лице за контакт.3.Декларация – Списък, че кандидатът, разполага за срока на изпълнение на поръчката с минимален брой от 13 /тринадесет/ сътрудника, квалифицирани за мониторинг и контрол на автомобилен парк посредством експлоатация на GPS система по адресите на сервизни бази, разположени на територията на цялата страна с указани: адрес и телефон.4.Документ, удостоверяващ, че участникът е официален представител на фирмата- производител за Р.България. Минимални изисквания, при неизпълнението на които кандидата ще бъде отстранен от участие в процедурата:1. Кандидатът да има монтирани GPS системи на минимум 700 автомобила за последните три години.2. Кандидатът да има внедрена система за контрол на качеството, сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалент.3. Кандидатът да розполага с минимален брой от 13 /тринадесет/ сътрудника, квалифицирани за мониторинг и контрол на автомобилен парк посредством експлоатация на GPS система, по адресите на сервизни бази, разположени на територията на цялата страна с указани: адрес и телефон.4.Кандидатът трябва да има на разположение сервизна база (собствена или наета) във всяко едно от следните населени места или в съседен най – близък град, на територията на Р България: Благоевград, Бургас, Варна, Горна Оряховица, Хасково, Монтана, Пловдив, Плевен, Русе, София, Стара Загора, Шумен и да разполага с технически ресурси за осъществяване на гаранционно поддържане на GPS устройствата за периода на срока на експлоатация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати: НЕ
Вид процедура: Договаряне
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: РЕФ. № 11 – 04 – 42 – 1 Т
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:30
Цена: 10
Условия: Цената е без включен ДДС и се заплаща в касата на възлажителя
Дата: 05/08/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 15/08/2011
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: на адреса на възложителя
Час: 10:00
Лица: участниците или упълномощени техни представители
Дата: 16/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: 1. Заявленията ще се отворят на следващия ден след крайния срак за получаването им в 10:00 часа на адреса на възложителя.2. За участие в договарянето ще бъдат поканени пет от кандидатите, които отговарят на изискванията за допустимост от обявлението 3. Ако кандидатите, които отговарят на изискванията за допустимост от обявлението са повече от пет, ще се извърши подбор въз основа на следните критерии със съответния коефициент на тежест: 1.К1 - Размер на оборота от доставките и услугите, аналогични с обекта на поръчката за последните три години; /2008 2009 и 2010г/. с Кт=0.22.К2 – брой автомобили, на които участникът е монтирал GPS устройства с Кт=0.33.К3 – Брой и местоположението на сервизните центрове, с които участника разполага с Кт=0.5
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл.120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 13/07/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование: Електроенергиен системен оператор ЕАД
Пощенски код: 1404
За контакти: Георги Георгиев по технически въпроси
Електронна поща: g.georgiev@eso.bg
Факс: 02 9626189
Адрес: бул. Гоце Делчев №105
Град: София
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон: 02 9696807
Държава: България
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
Официално наименование: Електроенергиен системен оператор ЕАД
Пощенски код: 1404
За контакти: Стоян Атанасов
Електронна поща: s.atanasov@eso.bg
Факс: 02 9626189
Адрес: бул. Гоце Делчев №105, ет3, офис 308;
Град: София
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон: 02 9696846
Държава: България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: Електроенергиен системен оператор ЕАД
Пощенски код: 1404
За контакти: Михаела Георгиева
Електронна поща: m.georgieva@eso.bg
Факс: 02 9626189
Адрес: бул. Гоце Делчев №105, деловодство - ет1, офис 103;
Град: София
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон: 02 9696885
Държава: България