N: 4 / 15.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Стражица
Пощенски код: 5150
За контакти: Община Стражица, гр.Стражица
Електронна поща: strazhitsa@mbox.is-bg.net
Факс: 06161 2568
Адрес: Община Стражица, ул."Дончо Узунов" № 5
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Стражица
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Боряна Георгиева Добрева
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: http://strazhitsa.e-gov.bg
Телефон: 06161 4309
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги; Община
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Упражняване на независим строителен надзор по следните обособени позиции Лот № 1 - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”, Лот № 2 „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение с. Камен – етап I” за реализирането на проекти по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево" и „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап I"
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG321
Място на изпълнение: Община Стражица
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 12
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Упражняване на независим строителен надзор по следните обособени позиции Лот № 1 - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”, Лот № 2 „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение с. Камен – етап I” за реализирането на проекти по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево" и „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап I" , включващ: - извършване оценка на съответствието на проекта по всеки лот, съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за обекта; - извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 8 от ЗУТ - упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта по всеки лот (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; - изготвяне на технически паспорт на обекта по всеки лот съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл.4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.; - кадастрално заснемане на обекта по всеки лот по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, при завършване на СМР, чрез осигуряване на услугите на лицензирано лице от Агенцията по кадастъра и имотния регистър.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: „Упражняване на независим строителен надзор по следните обособени позиции Лот № 1 - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”, Лот № 2 „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение с. Камен – етап I” за реализирането на проекти по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево" и „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап I" , включва: - извършване оценка на съответствието на проекта по всеки лот, съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за обекта;- извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 8 от ЗУТ- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта по всеки лот (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ;- изготвяне на технически паспорт на обекта по всеки лот съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл.4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.; - кадастрално заснемане на обекта по всеки лот по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, при завършване на СМР, чрез осигуряване на услугите на лицензирано лице от Агенцията по кадастъра и имотния регистър.
Прогнозна стойност: 168190
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 15
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: За Лот 1: 880,00 /осемстотин и осемдесет/ лева. За Лот 2: 800,00 /осемстотин/ лева. 2. Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните възможности: 2.1. парична сума, внесена по банкова сметка на Община Стражица: IBAN: BG59STSA93003301503056, BIG: STSABGSF, Банка "ДСК" ЕАД, клон Стражица. 2.2. банкова гаранция за срока на валидност на предложението - 120 (сто и двадесет) календарни дни. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. Банковата гаранция е неотменима и безусловна, изготвена съгласно образеца, представен в документацията за участие. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 3. В документа за гаранция за участие, заължително да е изписано: "Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Осъществяване на строителен надзор при изпълнението и реализирането на проекти по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проекти в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево" и „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап I" с обособени позиции: ЛОТ 1 – по договор 04/321/00157/11.05.2010 г. „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”, ЛОТ 2 – по договор 04/321/00155/11.05.2010 г. „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен – етап I”Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл.62 от ЗОП, като Възложителят не дължи лихва за периода през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 5. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 6. Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на така посочените условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за добро изпълнение - условия, размер и начин на плащане2.1. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % /три на сто/ от стойността на договора, представена в една от следните форми: 1. парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG59STSA93003301503056, BIG: STSABGSF, Банка "ДСК" ЕАД, клон Стражица2. банкова гаранция за срока на договора, увеличен с 60 /шестдесет/ дни. Гаранцията за изпълнение се представя от Изпълнителя при подписване на договора. Служи за обезпечение на отговорността на изпълнителя при неизпълнение на обществената поръчка. Размерите на гаранциите са определени съгласно чл.59 ал.2 от ЗОП, а условията и сроковете за задържането и освобождаването им се уреждат съгласно чл.61-63 от ЗОП.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Финансирането е осигурено по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проекти в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по проекти - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево" - договор 04/321/00157/11.05.2010 г. и „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап I" - договор 04/321/00155/11.05.2010 г.”, съфинанансирана от държавния бюджет на Република България и общинския бюджет.Прогнозните стойности /включително и непредвидените/ са посочени в раздел ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо) на обявлението и са както следва:Прогнозни стойности за поръчката:За ЛОТ 1 – по договор 04/321/00157/11.05.2010 г. „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”– 88 178,00 (осемдесет и осем хиляди сто и седемдесет и осем) лева без ДДС.За ЛОТ 2 – по договор 04/321/00155/11.05.2010 г. „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен – етап I – 80 012,00 (осемдесет хиляди нула дванадесет ) лева без ДДС• Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер до 20 % (двадесет процента) от стойността на настоящата обществена поръчка и се осъществява 10 (десет) дни след подписване на договора с избрания изпълнител по всеки лот и влизането му в сила.Авансово плащане се извършва от Възложителя само след представяне на запис на заповед за авансово плащане в размер на 110 /сто и десет/ % от сумата на аванса, издадена в полза на Община Стражица, която става приложение към договора за услуга по всеки лот. Междинни плащания ще се извършват от Възложителя до 30 /тридесет/ % от цената на договора до достигане на 50 /петдесет/ % включително и авансовото плащане от стойността на договора при извършване на всички дейности по договора както следва: - извършване оценка на съответствието на проекта по всеки лот, съгласно чл. 142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за обекта; - извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл.142, ал.8 от ЗУТ- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта по всеки лот (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ;- изготвяне на технически паспорт на обекта по всеки лот съгласно чл.176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр.7 от 23.01.2007 г.;- кадастрално заснемане на обекта по всеки лот по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, при завършване на СМР, чрез осигуряване на услугите на лицензирано лице от Агенцията по кадастъра и имотния регистър.Окончателното плащане ще сумата, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Заплаща се след приключване на дейностите, окончателното приемане на изпълнената работа и въвеждане на обекта в експлоатация. При подписването и одобряването на представената от Изпълнителя фактура се представят: - Приемно-предавателен протокол между изпълнителя и Възложителя с детайлно описание на услугите
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: Не се изисква създаването на юридическо лице
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП – за участници регистрирани в и извън Република България – приложение № 4 и приложение № 5; ЗАБЕЛЕЖКА: За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1 и 3 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 3. Регистрация по ДДС /при налична/ такава/; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. За лица, които не са регистрирани в Република България, завереният документ се представя и в превод. 4. Документ за закупуване на документация за участие; 5. Документ за гаранция за участие; 6. Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 8. Срок за изпълнение на поръчката; 9. Оферта за участие и административни сведения за участника - приложение № 1 и приложение № 2. 10. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – приложение 1.1.12. Лиценз за извършване на дейностите /заверено копие/, съгласно Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., съгласно чл. 166 от ЗУТ (посл.изм. ДВ. бр. 5 от 19 Януари 2010 г.). Лицензът трябва да е в срока на неговата валидност.13. Нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата, ако кандидатът или участникът участва чрез пълномощник.14. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и се задължава да ги спазва, както и да не разпространява информация/данни, свързана с обществената поръчка - Приложение 3. 15. Декларация на участието на подизпълнител/и - Приложение 6. 16. Декларация от включен/-ите в офертата подизпълнител/и - Приложение 7.17. Декларация на член на обединение / консорциум - Приложение 8.18. Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгласно Раздел III.2.2. Икономически и финансови възможности. Изискуеми документи и информация, т. 1 от Обявлението за възлагане на обществената поръчка.19. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания и/или квалификация към участника (съгласно Раздел III.2.3. Технически възможности. 20. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е официален представител за това съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура. 21. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка - съгласно изискванията на настоящите указания (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). 22. Декларация за за запознаване с условията в документацията и приемане на условията посещение на обекта на място - Приложение 11. Когато се предвижда участие на подизпълнители, следните документи задължително се представят и за тях (за документите, представяни от подизпълнители важат същите изисквания, каквито са изискванията за участника): т.1, т.2, т.8,т.15
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Попълнено приложение към документацията с информация за оборот на участника през последните 3 (три) финансови години.2. Информация за оборота от извършен строителен надзор на обекти, подобни на обекта на настоящата поръчка за последните три години в зависимост от датата, на която е регистриран участника - чл.50, ал.1 т.3 от ЗОП.3. Баланс и годишен отчет за приходите и разходите за предходните три години (2008 г., 2009 г. и 2009 г.)4. Одиторски доклади за 2008 г., 2009 г. и 2010 г., когато е приложимо.5. Регистрация по ЗДДС /при наличие на такава/.Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:1. Участниците трябва да са реализирали оборот в размер не по-малък от:За Лот 1 - 220 000,00 (двеста и двадесет хиляди) лв. без ДДСЗа Лот 2 – 200 000,00 /двеста хиляди/ лв. Без ДДСобщо за последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) от строителен надзор и оценка на съответствието на обекта за строителство на канализационни мрежи и съоръжения (хидротехнически съоръжения), пречиствателни станции, канално-помпени станции (кпс), помпени станции и други хидротехнически обекти.Това изискване се доказва с информация за общия оборот и оборота от строителен надзор и/или оценка на съответствието на обекти за строителство и/или монтаж на пречиствателни станции, канализационни мрежи и съоръжения (хидротехнически съоръжения), канално-помпени станции (кпс), помпени станции за последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.)Ако участникът подава оферта и за двата лота, то изисквания оборот представлява сумата на отделните изисквания по всеки лот.2. Годишната оперативна печалба /счетоводния финансов резултат/ на Участниците по всеки лот (сумарно консорциума/обединението) трябва да бъде число по-голямо от нула за последните 3 (три) финансови години (2008, 2009 и 2010 г.). 3. Участниците трябва да притежават при подписване на договор за изпълнение валидна застраховка за „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за целия срок на договора - представя се: а) заверено копие от застраховка за професионална отговорност за 2011 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.) и б) декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнени договори за строителен надзор, включително стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, придружен с копия на договори и/или препоръки за добро изпълнеие. с предмет за строителен надзор и оценка на съответствието на проекти. В списъка да се посочат стойностите, датите и получателите на услугите, както и стойността на договорите за строителство. За всеки един от посочените в списъка обекти да се представи препоръка, в която да е посочен обекта на строителството, за който участникът е извършвал строителен надзор, както и да е посочена стойността на обекта за строителство. В препоръките трябва да е посочено дали обектът е въведен в експлоатация, да са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. В същия списък трябва да са посочени и договорите за проекти, на които участникът е извършвал оценка на съответствието. За тези договори участникът също трябва да представи препоръки, с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация2. Лиценз за извършване на дейностите /заверено копие/, съгласно Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., съгласно чл.166 от ЗУТ (посл.изм. ДВ. бр.5 от 19.01.2010 г.) Лицензът трябва да е в срока на неговата валидност. В случай че срокът на валидност на лиценза изтича преди 30.12.2012 г., участникът да представи декларация, че ще го поднови в установените в закона срокове. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 3. Списък на технически правоспособните физически лица на договор при участника и отговорни за изпълнението на поръчката, придружен с документи удостоверяващи професионалната квалификация, копия на дипломи, стаж, опит, чрез посочване на проектите, в които са участвали, заверени вярно с оригинала, подпис и печат на участника.4. Данни за собствени или наети технически лица, които Участникът ще използва за извършване на услугите и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата5. Декларация от участниците - свободен текст за липса или наличие на нарушения по чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ и за обстоятелствата по чл.167, ал.4 от ЗУТ.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за технически възможности и квалификация:1. Участниците трябва да са лицензирани за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка и да представят заверено копие от Лиценз за извършване на дейностите, съгласно Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., съгласно чл. 166 от ЗУТ. Лицензът трябва да е в срока на неговата валидност. В случай че срокът на валидност на лиценза изтича преди 30.12.2012 г., участникът да представи декларация, че ще го поднови в установените в закона срокове. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.2. Участниците и подизпълнителите им да не са в нарушение на чл. 166, ал. 3 и ал. 4 от ЗУТ и да не са налице обстоятелствата по чл.167, ал. 4 от ЗУТ .3. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) минимум 3 (три) договора за строителен надзор на обекти за строителство на пречиствателни станции, канализационни мрежи и съоръжения (хидротехнически съоръжения), канално-помпени станции (КПС), помпени станции, представляващи обекти втора или трета категория, съгласно Наредба №1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.4. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) минимум 3 (три) договора за оценка на съответствието на проекти за изграждане на пречиствателни станции, канализационни мрежи и съоръжения (хидротехнически съоръжения), канално-помпени станции (КПС), помпени станции, представляващи обекти втора и трета категория съгласно Наредба №1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Да, сьгласно чл.229, ал.2 и чл.230 от ЗУТ, чл.10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Стратегия за изпълнение на поръчката(тежест : 20)
Показател: Методология за изпълнение на поръчката(тежест : 30)
Показател: Срок за оценка на съответствието(тежест : 20)
Показател: Предлагана цена(тежест : 30)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 114 от 02/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 36
Условия: Документация за участие се получава от Община Стражица, от 9.30 часа до 12.00 часа и от 14.00 до 17.00 часа, всеки работен ден срещу сума от 36,00 /тридесет и шест/ лв. с ДДС, внесена в касата на Общината. При поискване документацията може да се изпрати по куриер, за сметка на участника, след изпращане на посочения факс (06161 2568) на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване телефон, факс и данни за фактура.
Дата: 29/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00
Дата: 08/08/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Административна сграда на Община Стражица
Час: 13:30
Лица: Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Възложителят ще обяви по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.Преди отварянето на ценовите оферти комисията ще съобщи на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по другите показатели.
Дата: 09/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП - Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответно решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкурецията с копие до Възложителя, съгласно чл.121 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 14/07/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: „Упражняване на независим строителен надзор по обособена позиция Лот №1 - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: „Упражняване на независим строителен надзор по обособена позиция Лот №1 - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево”, за реализирането на проекти по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” - „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево" ЛОТ 1 – по договор 04/321/00157/11.05.2010 г. „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево” - ще се осъществи изпълнение на строителство на линейната ВиК мрежа по разработен технически проект и налично разрешение за строеж и на пречиствателно съоръжение по наличен работен проект. - извършване оценка на съответствието на техническите проекти по всеки лот, съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за пречиствателното съоръжение;- извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 8 от ЗУТ- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта по всеки лот (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ;- изготвяне на технически паспорт на обекта по всеки лот съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл.4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.;- кадастрално заснемане на обекта по всеки лот по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, при завършване на СМР, чрез осигуряване на услугите на лицензирано лице от Агенцията по кадастъра и имотния регистър.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: - извършване оценка на съответствието на техническите проекти съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за пречиствателното съоръжение;- извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 8 от ЗУТ- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта по всеки лот (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ;- изготвяне на технически паспорт на обекта по всеки лот съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл.4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.;- кадастрално заснемане на обекта по всеки лот по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, при завършване на СМР, чрез осигуряване на услугите на лицензирано лице от Агенцията по кадастъра и имотния регистър.
Прогнозна стойност: 88178
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация: не
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: „Упражняване на независим строителен надзор по обособена позиция Лот №2 „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение с. Камен – етап I”
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: „Упражняване на независим строителен надзор по обособена позиция Лот №2 „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение с. Камен – етап I” реализирането на проекти по договори между община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013 г. по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” - с обособени позиции: ЛОТ 2 – по договор 04/321/00155/11.05.2010 г. „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение с. Камен – етап I”По този договор с ДФЗ-РА ще се осъществи изпълнение на строителство на линейната ВиК мрежа по разработен технически проект и налично разрешение за строеж и строеж на пречиствателно съоръжение по наличен работен проект
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: - извършване оценка на съответствието на техническите проекти съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за пречиствателното съоръжение;- извършване на оценка на съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 8 от ЗУТ- упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекта по всеки лот (чл. 168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл.надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ;- изготвяне на технически паспорт на обекта по всеки лот съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл.4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.;- кадастрално заснемане на обекта по всеки лот по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър, при завършване на СМР, чрез осигуряване на услугите на лицензирано лице от Агенцията по кадастъра и имотния регистър.
Прогнозна стойност: 80012
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация: не
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)