N: 3 / 15.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Национален осигурителен институт, Районно управление "Социално осигуряване" - Бургас
Пощенски код: 8001
За контакти: Началник сектор, администрация "ЧРАСД"
Електронна поща: jura.mitova@burgas.nssi.bg
Факс: 056 803740
Адрес: бул."Стефан Стамболов" №126
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Бургас
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Юра Митова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 056 803790
Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Управлява държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: “Периодични доставки на оригинални консумативи за принтерна, копирна и факс техника, необходими за дейността на РУ “Социално осигуряване” гр. Бургас”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG341
Място на изпълнение: гр.Бургас, бул."Стефан Стамболов" № 126
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: “Периодични доставки на оригинални консумативи за принтерна, копирна и факс техника, необходими за дейността на РУ “Социално осигуряване” гр. Бургас”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 30120000: Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Максималната обща стойност на поръчката не може да надвиши 14 000 лева без ДДС.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранциите се представят във вид на парична сума или банкова гаранция /оригинал/.1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на140,00 лева /двеста и деветдесет лева/. Когато е в парична сума се превежда по сметката на РУ "СО" гр.Бургас: IBAN:BG 87UNCR75273162353101 BIC UNCRBGSF, параграф 931000 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК, клон гр.Бургас.2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на сключения договор.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Общата стойност на поръчката не може да надвиши 14 000 лева без ДДС. Заплащането се извършва по банков път съгласно условията на договора.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2, 3 и 4 от ЗОП водят до отстраняване от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1.Административни сведения с подпис и печат на участника /оригинал, по приложения образец в тръжната документация/. 2.Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец /копие, вярно с оригинала/.Когато участникът не е пререгистриран в Търговския регистър към Агенцията по вписванията, следва да представи заверено копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние /с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца / в оригинал. Когато участникът е физическо лице, той следва да представи документ за самоличност /копие, вярно с оригинала/. 3.Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП /оригинал, по приложените образци в тръжната документация/. 4.Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП /оригинал, по приложения образец в тръжната документация/. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.2 водят до отстраняване от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.5.Документ за закупена документация за участие в процедурата /копие, вярно с оригинала/.6.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата /копие, вярно с оригинала/, когато е по банков път или неотменима банкова гаранция /в оригинал/. 7.Декларация /оригинал/ относно използването на подизпълнители, независимо дали се предвиждат такива или не. При използване на подизпълнители се посочва дела на тяхното участие, както и вида на дейностите, които ще извършват.8.Декларация относно срока за валидност на предложението /оригинал, по приложените образци в тръжната документация/.9.Декларация /оригинал, по приложен образец в тръжната документация/ за срока на изпълнение на обществената поръчка.10.Декларация /оригинал, по приложен образeц в тръжната документация/ за процент отстъпка за всички, невключени в Приложение №1 и №2 консумативи.11.Декларация за срока за изпълнение на всяка една заявка /оригинал, по приложен образeц в тръжната документация/. Срокът за изпълнение на всяка една заявка е критерий №2 за оценка на предложенията.12.Подписан и подпечатан проект на договор без цени, с попълнени административни данни на участника. 13.Предлагана цена - ценово предложение и приложения към него, оригинал, изготвено, подписано и подпечатано от участника. 14.Списък на документите, които се съдържат в офертата /оригинал/, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие /вярно с оригинала/ от оригиналните годишен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение за новорегистрираните кандидати, съгласно чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й в подобна дейност .2.Сертификат за качеството и произхода на изделията.3.Референция от фирмата доставчик на оригинални консумативи.4.Декларация за качеството и оригиналния произход на предлаганите консумативи.5.Декларация /оригинал/, съдържаща списък на основните договори, със стойности, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, свързани с дейността по доставка на консумативи за 2009/2010 г., или от датата на започване на дейността с изключение за новорегистрираните кандидати /оригинал, по приложените образци в тръжната документация/.6.Препоръки, свързани с предмета на поръчката от контрагенти по основните договори по т.6 или други предишни възложители на обществени поръчки / не повече от 10 броя/, допускат се оригинали и заверени от участника ксерокопия.7.Други документи за доказване на техническите възможности и професионална квалификация по преценка на участника.
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Цена на предложението /К1/ (тежест : 70 )
Показател: Срок за изпълнение на всяка една заявка /К2/ (тежест : 20 )
Показател: Процент на отстъпка от действащата цена за консумативите, които ще се заявяват извън включените в Приложение №1 и №2 /К3/ (тежест : 10 )
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 17 от 07/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:30
Цена: 4.5
Условия: Документацията за участие се заплаща в касата на РУ "СО" гр.Бургас /приемна гише №14/ в размер на 4,50 лева с ДДС или се превежда по банков път по сметка: IBAN: BG 87UNCR75273162353101 BIC UNCRBGSF, параграф 361904 в банка УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК, клон гр.Бургас. Електронен достъп до документацията е осигурен на www.nssi.bg в профила на купувача.
Дата: 29/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:30
Дата: 08/08/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: гр.Бургас, бул."Стефан Стамболов" №126, етаж 8, стая 2
Час: 10:00
Лица: Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.Дата на второто заседание за отваряне на офертите ще бъде обявена на интернет страницата: www.nssi.bg в профил на купувача.
Дата: 09/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: 10-дневен срок от уведомлението /узнаването/ на решението на Възложителя, съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 14/07/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава