N: 2 / 15.7.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Община Пазарджик
Пощенски код: 4400
Място/места за контакт:: Община Пазарджик
E-mail:: secretary@pazardjik.bg
Факс: 034 440711; 034 442495
Пощенски адрес: бул. "България" №2
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Пазарджик
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Костадин Малинин
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 034 402209; 0899 266228
Адрес на профила на купувача
Страна: Република България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: „Превоз на ученици до 16-годишна възраст със специализиран транспорт”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG423
Място на изпълнение: На територията на община Пазарджик
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 2
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: „Превоз на ученици до 16-годишна възраст със специализиран транспорт” по 4 маршрута съгласно приложение № 1 към конкурсната документация.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 60130000: Специализирани услуги за пътен превоз на пътници; доп. речник ЕА02
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Четири маршрута съгласно Приложение № 1 към конкурсната документация.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 60
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: За участие в процедурата всеки участник предоставя гаранция под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция за участие или паричен депозит в размер на 2500 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на поръчкатана и се определя при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: паричен депозит или или безусловна и неотменима банкова гаранция.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Плащането на осъществения превоз се извършва в български лева по банков път, на отсрочено плащане – до 30 /тридесет/ работни дни след изтичане на календарния месец, през който реално е извършена услугата и след представяне на пътен лист, протокол на пътните листове за съответния месец и фактура отговаряща на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: а) документ за съдебна регистрация и всички последващи изменения (за юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България и не е вписано в Търговския регистър); б) удостоверение за актуално състояние издадено след 01.08.2011г. (за юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България и не е вписано в Търговския регистър); в) актуално удостоверение за вписването в търговския регистър издадено след 01.08.2011 г. или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; г) документ за данъчна регистрация (копие), ЕИК/БУЛСТАТ (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); д) документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде с официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); е) декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП; ж) декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; з) декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП за участието на подизпълнители; и) лиценз за извършване на обществен превоз на пътници; й) удостоверение за професионална компетентност на ръководителят на транспортната дейност; к) декларация за възможностите на участника да осигури предпътен технически преглед на МПС-ва и медицински преглед на водачите; л) документ за сключена застраховка "Гражданска отговорност" за моторните превозни средства и документ за сключена застраховка "Злополука на пътниците"; м) ако участникът не притежава собствени МПС-ва, то тогава представя договор за наем или лизинг, със срок на действие от срока на договора; н) нотариален акт за собственост или договор за наем на използваната гаражна площ със срок на действие не по-кратък от срока на договора; о) справка от Областен отдел „Контролна дейност –ДАИ”– гр. Пазарджик за водачите на МПС-ва, които работят във фирмата, за извършени или неизвършени от тях нарушения по ЗДвП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент; б) копие от годишния финансов отчет за 2010г.; в) декларация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години;
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) декларация за основните договори за доставки с подобен предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите и придружена от препоръки за добро изпълнение /издадени не по-рано от 6 месеца преди отварянето и разглеждането на предложенията/, за всеки един от посочените договори; б/ подробна декларация за оборудването - машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката; в/ карта за допълнителен преглед на автобус за превоз на пътници, които ще се използват при извършването на услугата; г/ сертификати ЕВРО-1, ЕВРО-2, ЕВРО-3, ЕВРО-4 или ЕВРО-5. д/ сертификати за качество ISO 9001:2000, ISO 14001 и OHSAS 18001;
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Наредба № 33 от 3.11.1999г.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: най-ниска предложена обща стойност за изпълнение на договора(тежест : 30)
Показател: наличен автопарк с възможности за резервни автобуси и микробуси, машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката(тежест : 40)
Показател: екологически показатели на автобусите (тежест : 30)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 10.00
Условия: Екземпляр от документацията за участие може да бъде получен всеки работен ден до 17,00 часа на 22.08.2011г. от "Центъра за информация и услуги на гражданите" – гише „Ксерокс и информация”, находящ се в административната сградата на община Пазарджик в гр. Пазарджик, бул. "България" № 2, след представяне на документ, удостоверяващ, че лицето е заплатило цената на документацията като е превело съответната сума по следната банкова сметка на община Пазарджик: Банка: “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД, гр.Пазарджик, IBAN сметка BG86UBBS80028432441510, BIC UBBSBGSF, КОД 447000. Цената на документацията може да бъде заплатена и в брой, на каса при получаването й в община Пазарджик. Цената на настоящата документация е 10 (десет) лева с включен ДДС.
Дата: 22/08/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:00
Дата: 01/09/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Отварянето и разглеждането на офертите ще се извърши в „Стъклена зала”, на II-я етаж в административната сграда на община Пазарджик.
Време: 14:00
Лица: Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП.
Дата: 02/09/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 11.07.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 11/07/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна