N: 1 / 10.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Ловеч
 Пощенски код: 5500
 За контакти: общинска администрация Ловеч
 Електронна поща: obshtina@lovech.bg
 Факс: 068 601261
 Адрес: ул. "Търговска" №22
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Ловеч
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Камелия Вълчанова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.lovech.bg
 Телефон: 068 688280
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: местно самоуправление
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Ремонти на обекти в Община Ловеч”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG315
 Място на изпълнение: Община Ловеч
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предметът на настоящата поръчка е „Ремонти на обекти в Община Ловеч”. Обществената поръчка е разделена на четири обособени позиции: І обособена позиция - „Ремонт детски ясли, градини и домове”; ІІ обособена позиция – „Ремонт клетки в Зоопарк Ловеч”; ІІІ обособена позиция – „Текущ ремонт на кметства в Община Ловеч”; ІV обособена позиция – „Поправяне, заздравяване или премахване на строежи или части от тях на територията на гр. Ловеч”

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45261900: Работи по ремонт и поддържане на покриви
 Доп. предмети: 45440000: Работи по боядисване и стъклопоставяне
 Доп. предмети: 45453100: Строителни работи по възстановяване
 Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка
 Доп. предмети: 45111300: Работи по събаряне

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно КСС, неразделна част от документацията
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 3

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранция за участие І обособена позиция – 2 000.00 (две хиляди) леваІІ обособена позиция – 400.00 (четиристотин) леваІІІ обособена позиция – 150.00 (сто и петдесет) леваІV обособена позиция – 100.00 (сто) лева Гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 /два/ процента от стойността без ДДС на договорите (за всяка обособена позиция поотделно). Гаранцията се представя в една от следните форми:(1). парична сума;(2). банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на Офертата. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка.Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до 6 (шест) месеца след приключване на договора за обществена поръчка. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя.Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД, клон Ловеч. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията и съответната обособена позиция (за всяка обособена позиция поотделно).Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията за освобождаване на гаранцията за изпълнение се урежда в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Собствени бюджетни средстваВсеки участник предлага офертна цена в лева без ДДС.В предложената офертна цена се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Ако участника не отговаря на изискванията на чл. 47 ал.2 от ЗОП ще бъде отстранен от процедурата

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1.Съдържание на Плик № 1- "Документи за подбор" 1.1.Списък на документите, съдържащи се в Офертата, подписан от Участника. Списъкът трябва да указва номерата на страниците на документите 1.2.Оферта за участие1.3.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е ЮЛ или ЕТ1.4.Договор за създаване на обединение за участие в обществената поръчка съгласно раздел IV, т. 3 – оригинал 1.5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява Участника в процедурата – оригинал 1.6.Копия от документи за данъчна регистрация, БУЛСТАТ, и регистрация по ЗДДС 1.7.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП 1.8.Декларация за участието на подизпълнители 1.9.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 1.10.Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда 1.11.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка 1.12.Проект на договор - не се попълва, но се парафира (подписва се на всяка страница) 1.13.Документ за внесена гаранция за участие /за всяка обособена позиция по отделно/ 2. Съдържание на ПЛИК № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"2.1.Декларация за спазване на сроковете за изпълнение, посочени в т.2.2. от документация за участие3. Съдържание на ПЛИК № 3 “Предлагана цена”Ценовата оферта за всяка обособена позиция се запечатва в отделен плик 3.1. Ценова оферта 3.2. Остойностена КС – на хартиен носител и CD

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите, годишен счетоводен баланс и справка за приходите от строителство 2008, 2009 и 2010 г., заверени от експерт счетоводител, в случаите, при които това е задължително съгласно Закона за счетоводство -Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а е приложено Удостоверение за актуално състояние, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс, отчет за приходите и разходите, справка за приходите от строителство – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители;-Когато е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите от строителство – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители;-Когато е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители;-Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България).2.Декларация за общия оборот и оборота от строителство за последните 3 /три/ години /2008, 2009, 2010 г./ в зависимост от датата, на която Участникът е започнал дейността сиСъгласно чл. 50, ал. 2 от ЗОП, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже финансовото и икономическото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
 Минимални изисквания: Участникът, а в случай на обединение, обединението като цяло да има оборот строителство не по-малко от двеста хиляди лева общо за последните три финансови години /2008, 2009 и 2010 г./;

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Декларация със списък на изпълнени договори, на стойност (поне един) прогнозната стойност на обособената позиция за която участва за последните 5 /пет/ години. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора, име на Възложителя с адрес и телефон, предмет на договора, срок за изпълнение, стойност на договора без ДДС. Задължително за всеки деклариран договор се прилагат: - Копие от препоръка за добро изпълнение от съответният Възложител от списъка, като тези препоръки съдържат стойността, датата, мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Копие от Акт обр. 15 или удостоверение за въвеждане в експлоатация/ разрешение за ползване или приемателен протокол, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;2.Декларация, че Участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строителство на обекти от четвърта категория строежи. Чуждестранните лица представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното им законодателство
 Минимални изисквания: 1. Да притежава опит в изпълнението на „подобни обекти“. За последните 5 /пет/ години да има успешно изпълнени договори, всеки на стойност минимум прогнозната стойност на поръчката за всяка обособена позиция по отделно. В случай, че Участникът участва като обединение, поне един договор трябва е изпълнен от водещия партньор. 2. Участникът трябва да бъде регистриран в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за ІV категория строежи.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 106 от 28/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: НЕ
 Час: 17:00
 Цена
 Условия
 Дата: 24/06/2011
 Валута

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 12:00
 Дата: 04/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Заседателната зала на Общински съвет Ловеч
 Час: 14:00
 Лица: На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 04/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да я изтеглят безплатно от официалния сайт на Община Ловеч - www.lovech.bg

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: На обжалване подлежи всяко решение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в процедура за възлагане на обществена поръчка.Решението се обжалва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:(1)Публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението- от получаване на документацията, когато не е публикувано едновременно с обявлението-срещу решението за откриване на процедура.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 09/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Ремонт детски ясли, градини и домове”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Текущ ремонт на ЦДГ "Снежанка",ЦДГ "Снежанка"-изнесена група с. Смочан, ЦДГ "Снежанка"-изнесена група с. Малинова, ЦДГ „Мария Сиркова”, ЦДГ "Зора",ОДЗ „Слънце”, ОДЗ "Здравец" с. Александрово, ЦДГ "Детелина", ЦНСТ 1, ЦНСТ 2, ЦОП, ЗЖМУФУ, Общински жилищен блок в град Ловеч 2 бр., Къща на ул. "Ст. Караджа" №2, Бивша детска поликлиника; Основен ремонт на ДЯ №1 "Шарено петле", ДЯ №3 "Мечо Пух", ДЯ №5 "Патиланци", ДЦВТПЗ, ДДЛРГ "П. Нейкова",

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45261900: Работи по ремонт и поддържане на покриви
 Доп. предмети: 45440000: Работи по боядисване и стъклопоставяне
 Доп. предмети: 45453100: Строителни работи по възстановяване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Ремонт детски ясли, градини и домове, съгласно количествата и видове дейности, описани в документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Ремонт клетки в Зоопарк Ловеч”
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Основен ремонт на 8 /осем/ клетки, площадка детски кът и сградадата на официален вход в Зоопарк Ловеч, съгласно подробно описаните видове и количества дейности в КС

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45261900: Работи по ремонт и поддържане на покриви
 Доп. предмети: 45440000: Работи по боядисване и стъклопоставяне
 Доп. предмети: 45453100: Строителни работи по възстановяване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Ремонт клетки в Зоопарк Ловеч, съгласно подробно описаните видове и количества дейности в КС
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Текущ ремонт на кметства в Община Ловеч”
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Текущ ремонт на кметства в Община Ловеч, съгласно видовете и количествата описани в документацията за участие

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45261900: Работи по ремонт и поддържане на покриви
 Доп. предмети: 45440000: Работи по боядисване и стъклопоставяне
 Доп. предмети: 45453100: Строителни работи по възстановяване
 Доп. предмети: 45410000: Работи по полагане на мазилка

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Текущ ремонт на 14 кметства в Община Ловеч
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Поправяне, заздравяване или премахване на строежи или части от тях на територията на гр. Ловеч”
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Премахване на две паянтови жилищни сгради в кв. Вароша и премахване на едноетажна полумасивна сграда - гараж

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45111300: Работи по събаряне

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Видовете дейности и количествата са подробно описани в документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)