N: 20 / 9.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Медицински университет - София - Ректорат
 Пощенски код: 1431
 За контакти: Ръководител отдел "ОП"
 Електронна поща: zop@mu-sofia.bg
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20 и 22
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: г-жа Марта Генсузова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: http://mu-sofia.bg/
 Телефон: 02 8510879
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Образование
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Доставка на апаратура и оборудване за нуждите на Център по молекулна медицина при Медицински университет - София, по 5 обособени позиции, по инфраструктурен проект “Доизграждане на звена „Клетъчни и тъканни култури” и „Микрочипове и лазерна микродисекция” към Център по молекулна медицина, МУ - София” - договор 8И-2009/26.03.2010, финансиран от СМН, МУ -София.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: Център по молекулна медицина – Катедра химия и биохимия , ул. "Здраве" № 2
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Доставка на апаратура и оборудване за нуждите на Център по молекулна медицина при Медицински университет - София, по 5 обособени позиции, по инфраструктурен проект “Доизграждане на звена „Клетъчни и тъканни култури” и „Микрочипове и лазерна микродисекция” към Център по молекулна медицина, МУ - София” – договор 8И-2009/26.03.2010, финансиран от СМН, МУ - София, съгласно спецификация - Приложение № 1 /неразделна част от документацията/, както следва: 1. Оборудване за лаборатория за молекулярна биология; 2. Фризер за дълбоко замразяване; 3. Хладилник, фризер; 4. Шейкъри и хомогенизатори; 5. Десикатор.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33000000: Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно заложеното в документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 45
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранция за участие по обособени позиции е в размер без ДДС, както следва: За 1-ва - 240,00 лв.; 2-ра поз. - 258,00 лв.; 3-та поз. - 30,00 лв.; 4-та поз. - 165,00 лв.; 5-та поз. - 0,00 лв.; При участие в цялата поръчка - 693,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл. 61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора без ДДС.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ.Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва по банков път от Медицински факултет при Медицински университет - София, съгласно оферираната цена не по-късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата и оборудването, монтажа, пускане в експлоатация, осигуряване на ръководство за работа с апаратурата и оборудването на български език, обучение на персонала, гаранционни карти и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на Медицински факултет и подписване на двустранен приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Участниците представят оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние издадено от търговското отделение на съответния окръжен съд, ( за непререгистрираните търговци) не по-рано от три месеца преди подаване на офертите или удостоверение за актуално състояние, издадено от ТР към АВ, не по-рано от 3 месеца преди подаването на офертите, в случаите, когато участникът е ново регистриран или пререгистриран търговец. Участниците представят копие от документа за регистрация заверени с подпис и печат. Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или ЕТ копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал, с изключение на удостоверението за актуално състояние, могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2: участникът е в открито производство по несъстотелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице и се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;-участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.- участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците,а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган.-не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания;Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника-при непредставяне на извлечения от каталози или фирмени брошури, доказващи съответствието на съответната апаратурата и оборудването и др. изисквания на Възложителя посочени в настоящята документация; -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП;
 Минимални изисквания: Заверено от участника копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходите и разходите заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че са новорегистрирани, такива документи не се изискват; - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 /три/ години в табличен вид в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си .

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП;
 Минимални изисквания: Списък на основните договори за подобни доставки извършени през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. ISO 9001 на производителя и на доставчика /Изпълнителя/, СЕ марка, DIN и др. посочени за всяка обособена позиция в Приложение № 1а от документацията /за стоките за които се изискват такива/; сертификат /документ за упълномощаване/ за извършване на гаранционен и извънгаранционен сервиз, издаден от фирмата производител на съответния апарат/ оборудване/; оторизационни писма от производителя за оторизиране на участника за доставка на съответната техника и всички изискуеми документи съгласно Приложения №№ 1, 2 и 5 от документацията за участие. Задължително се представят извадки от фирмени брошури и/или каталози, само страниците, касаещи съответната апаратура, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на представените извадки от каталози и брошури се посочва номерът на позицията или подпозицията , за която се отнасят.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 27 от 25/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:30
 Цена: 6
 Условия: Внесени в касата на Ректората на Медицински университет - София, бул. "Акад.Ив.Гешов" № 15, ет. 10, ст. 29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет - София - Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет - София, бул. ”Акд. Ив. Гешов” № 15, сградата на НЦООЗ, ет. 10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 951 50 87 или 9152 111.
 Дата: 28/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:30
 Дата: 08/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: зала №6, етаж 12 в Медицински университет - София - Ректорат,бул. "Акад. Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦООЗ.
 Час: 10:30
 Лица: Управители или упълномощени от тях представители / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масова информация и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.
 Дата: 11/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул."Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в Дъпжавен вестник, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура. Решенията на Възложителя се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 09/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Медицински университет - София - Ректорат
 Пощенски код: 1431
 За контакти: г-жа Марта Генсузова
 Електронна поща
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет. 10, стая 22
 Град: София
 Лице за контакти: Р-тел отдел "ОП"
 Интернет адрес
 Телефон: 02 8510879
 Държава: България

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Медицински университет - София - Ректорат
 Пощенски код: 1431
 За контакти: г-жа Лидия Живкова
 Електронна поща
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул. "Акад. Ив.Евст.Гешов" № 15, ет. 10, стая 21
 Град: София
 Лице за контакти: Експерт ОП в отдел "ОП"
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9152111
 Държава: България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Медицински Университет - София - Ректорат
 Пощенски код: 1431
 За контакти: г-жа Розалия Балдаранова
 Електронна поща
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул. "Акад. Ив.Евст.Гешов" № 15, ет. 10, стая 20
 Град: София
 Лице за контакти: Икономист ОП в отдел "ОП"
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9515087
 Държава: България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Оборудване за лаборатория за молекулярна биология
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Оборудване за лаборатория за молекулярна биология

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33000000: Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 45
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Финансов лимит в размер на 32 000,00 лв. с ДДС.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Фризер за дълбоко замразяване
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Фризер за дълбоко замразяване

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33000000: Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 45
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Финансов лимит в размер на 34 400,00 лв. с ДДС.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Хладилник, фризер
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Хладилник, фризер

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33000000: Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 45
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Финансов лимит в размер на 4000,00 лв. с ДДС.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Шейкъри и хомогенизатори
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Шейкъри и хомогенизатори

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33000000: Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 45
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Финансов лимит в размер на 22 000,00 лв. с ДДС.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Десикатор
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Десикатор

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33000000: Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 45
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Финансов лимит в размер на 1 000,00 лв. с ДДС.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)