N: 19 / 9.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Бургас
 Пощенски код: 8000
 За контакти: Д-р Ивайло Димитров; Венцислава Трендафилова
 Електронна поща
 Факс: 056 841996
 Адрес: гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: гр. Бургас
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Д-р Ивайло Димитров; Венцислава Трендафилова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.burgas.bg
 Телефон: 056 907254; 056 907242
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Р България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Избор на изпълнител за продажба на лекарствени продукти на военноинвалиди, военнопострадали и ветерани от войните, съгласно Наредба № 1 от 8 януари 2007 г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите и Наредба № 17 от 26 септември 2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарствени продукти на ветераните от войните, по приложена спецификация „Приложение№ 1” и „Приложение № 2” към тръжна документация ”.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG341
 Място на изпълнение: Община Бургас
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 25
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: „Избор на изпълнител за продажба на лекарствени продукти на военноинвалиди, военнопострадали и ветерани от войните, съгласно Наредба № 1 от 8 януари 2007 г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите и Наредба № 17 от 26 септември 2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарствени продукти на ветераните от войните, по приложена спецификация „Приложение№ 1” и „Приложение № 2” към тръжна документация ”.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 85000000: Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: „Избор на изпълнител за продажба на лекарствени продукти на военноинвалиди, военнопострадали и ветерани от войните, съгласно Наредба № 1 от 8 януари 2007 г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите и Наредба № 17 от 26 септември 2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарствени продукти на ветераните от войните, по приложена спецификация „Приложение№ 1” и „Приложение № 2” към тръжна документация ”.
 Прогнозна стойност: 133333
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание: Съгласно документацията
 Опции: ДА
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Размер и условия за участие в процедурата е парична сума в размер на 1 333 лева (хиляда триста тридесет и три лева). Гаранция за изпълнение - 3 (три) на сто от прогнозната стойност на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по банкова сметка на Община Бургас при ТБ „Общинска банка” АД – клон Бургас; IBAN – BG89 SOMB 9130 3323996501, BIС – SOMBBGSF. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие до изтичане валидността на съответната оферта.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Бюджетно финансиране

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал).2. Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орагн от държавата, в която са установени.3.Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език).4. Удостоверение за актуално състояние - когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие); Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; Документът се представя и в превод на български език; Чуждестранните лица могат да представят декларация, в случай, че в държавата, в която са установени, не се предвижда издаването на такъв документ. Документът по настоящата точка следва да бъде издаден не по – рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му с офертата.5.Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие); Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документ за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ), както и копие на договора за учредяването си.6.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод.8. Документ за закупена документация за участие (заверено копие).9. Оригинал на документ за банкова гаранция със срок на валидност на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие.10. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (оригинал), съдържаща информация за общия оборот дейности, реализиран за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Попълва се справка - декларация по образец (Приложение № 9).
 Минимални изисквания: 1.1. Общият оборот от дейности да бъде не по-малък от 60 000 (двеста хиляди лева) лева, с включен ДДС общо за трите предходни години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (оригинал), съдържаща списък на основните договори за доставка на лекарствени продукти, изпълнени през последните три години, а именно: 2008, 2009 и 2010 г., съдържащи стойности, дати и получатели придружени от надлежно издадени препоръки за добро изпълнение, които да се отнасят за цитираните в декларацията договори. Попълва се справка - декларация по образец (Приложение № 7).2. Описание на местоположението на аптеката/ите, в които ще се извършва дейността и на организацията за продажба на лекарствата – обект на поръчката. Представяне на начина, по който участникът ще осъществява контрол за спазването на чл. 6, ал. 4 от Наредба № 17 от 26.09.2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарства на ветераните от войните, както и спазването на изискванията по чл. 6, ал. 1, 2 и 3 от Наредба № 17 от 26.09.2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарства на ветераните от войните и чл. 7, ал. 1, 2 и 3 от Наредба № 1 от 8 януари 2007 г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите, относно количеството на изписваните лекарствени средства и валидността на рецептите (свободен текст).3. Декларация (оригинал), съдържаща списък на лицата, работещи в аптеката/ите, които ще извършват продажбата на лекарствата по образец (Приложение № 8), придружена от документи удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (заверени от участника копия).4. Лекарствата да притежават партиден сертификат за качество и разрешение за употреба, издадени от производителя.5. Документ за извършване на аптечна дейност издаден от министъра на здравеопазването, по смисъла на чл. 228, ал. 1 от Закона за лекарствените продукти в хуманитарната медицина (заверено от участника копие).6. Разрешение за търговия с лекарствени продукти, издадено от изпълнителния директор на ИАЛ, или разрешение за производство, или разрешение за внос.7. Сертификати, издадени от акредитирани институции /лица/ за качество на предлаганите продукти по БДС, ISO 9001-2000.
 Минимални изисквания: 1.1. Участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора за доставка на лекарствени продукти изпълнени през последните три години, а именно: 2008, 2009 и 2010 г., придружени с минимум 2 (две) препоръки за добро изпълнение.2.1. Участникът трябва да разполага минимум с една аптека (собствена или наета) на територията на Централна градска част – гр. Бургас (когато притежава повече от една аптеки). Когато участникът разполага само с една аптека (собствена или наета), тя следва да е на територията на Централна градска част – гр. Бургас, съобразно приложена схема, отразяваща границите на Централна градска част. Участникът няма право да изпълнява повече от три рецепти на един пациент, в рамките на един календарен месец на правоимащи по Наредба № 17 от 26 септември 2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарствени продукти на ветераните от войните, предвид спазването на чл. 6, ал. 4 от същата. Участникът да следи за спазването на изискванията по чл. 6, ал. 1, 2 и 3 от Наредба № 17 от 26.09.2000 г. за условията и реда за предписване и отпускане на лекарства на ветераните от войните и чл. 7, ал. 1, 2 и 3 от Наредба № 1 от 8 януари 2007 г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите, относно количеството на изписваните лекарствени средства и валидността на рецептите.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: При условията на чл. 219 и 220 от Закона за лекарствените продукти в хуманитарната медицина /ЗЛПХМ/.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 20
 Условия: Документацията за участие може да бъде получена в сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа срещу представен документ за платени 20 (двадесет) лева с вкл. ДДС в касата на Община Бургас или по банкова сметка BG 08 SOMB 9130 84 24151744, BIC код : SOMBBGSF, код за вид плащане: 444 000 и след извършена справка в счетоводството.
 Дата: 11/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 21/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Сградата на Община Бургас: гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26
 Час: 11:00
 Лица: Участниците в процедурата или упълномощени техни представители.
 Дата: 22/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Настоящата процедура е одобрена с Решение № 1352/07.06.2011 год. на Заместник кмет при Община Бургас. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки" на 07.06.2011 г. Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 64 от ЗОП.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 07/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава