N: 21 / 9.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Левски
Пощенски код: 5900
За контакти: Община Левски
Електронна поща: oblevski@abv.bg
Факс: 0650 83195
Адрес: бул. „България” № 58
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Левски
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Красимира Косева
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: www.oblevski.com
Телефон: 0650 82448
Адрес на профила на купувача: http:www.oblevski.com
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Основен ремонт на пътна настилка на улица “Патриарх Евтимий” и основен ремонт на пътна и тротоарна настилка на ул. ”Райко Даскалов” в гр. Левски, община Левски”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG314
Място на изпълнение: гр. Левски
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Изпълнение на основен ремонт на пътна настилка на улица “Патриарх Евтимий” и основен ремонт на пътна и тротоарна настилка на ул. „Райко Даскалов” в гр. Левски, община Левски”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45233000: Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Изпълнение на възложените им дейности по съответните обособени позиции, от обхвата на настоящата обществена поръчка свързани със строително-ремонтни работи на улична инфраструктура в град Левски, в съответствие с изготвени технически спецификации и количествени сметки както следва: обект "Основен ремонт на пътна и тротоарна настилка на ул. "Патриарх Евтимий" от ок 471 - 431 - 388 - 341 - 309 - 310 - 265 до ок 206 гр. Левски" и обект "Основен ремонт напътна и тротоарна настилка ул. "Райко Даскалов" от ок 25 до ок 205 гр. Левски". Дейностите са земни, пътни работи, асфалтови работи и възстановяване на тротоарни настилки, пътни знаци и маркировка.
Прогнозна стойност: 1500000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни: 90
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция (оригиднал) в размер на 15 000 лв., платими в касата на община Левски или по сметка на Община Левски: IBAN BG69UBBS80023300155035, BIC UBBSBGSF, "ОББ" - АД, офис Левски. Гаранцията за участие трябва да е валидна най-малко за срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да надвишава срока на договора с една година.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Съгласно сключен договор за отпускане на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населени места" от Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони и клаузите, определени в проекта на договора, приложен в документацията за участие.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: няма изискване за създаване на юридическо лице
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.06.2011 г. или единен идентификационен код; 2. Документ за закупена документация; 3. Документ за внесена гаранция за участие / В случай на представяне на банкова гаранция, същата следва да бъде в оригинал/; 4. Удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя; 5. Регистрация по ДДС; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2,5 от ЗОП; 7. Декларация за срока за изпълнение на поръчката; 8. Декларация за срок на валидност на офертата; 9. Декларация за запознаване с документацията; 10. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 11. Предлагана цена; 12. Анализни цени на видовете работи съгласно УСН; 13. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 14. Попълнена бланка административни сведения; 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. Който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. За когото са налице обстоятелства по чл. 47 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. Който е предложил цени, несъобразени с изискването за минимална цена на труда в строителството; 5. Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 6. Когато не е представено и друга информация посочена в документацията.Всички приложени документи трябва да бъдат заверени с подпис, печат и име и фамилия на лицето заверило документа.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс, отчет за приходите и разходите; справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) – за юридическите лица.В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, тогава същият представя еквивалентен документ, съобразно законодателството на страната, в която е установен. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице.Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на всяка страница.2. Декларация по образец за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от строителство, сходно с обекта на поръчката за последните 3 (три) години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.); 3. Заверено от участника копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, актуални към датата на подаване на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, документите се представят от всички членове на обединението, а застраховката по т. 3 - от всеки от членовете на обединението изпълняващ СМР. 4.Удостоверение от банка за наличието на финансови средства и/или достъп до кредитна/и линия - оригинал. В случай, че кандидатът участва като обединение/консорциум, посоченото изискване се прилага за обединението/консорциума като цяло.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимално реализиран общ оборот от строителство за последните три приключили финансови години (2008 г., 2009 г., 2010 г.) не по-малко от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС. 2. Участникът трябва да притежава финансов ресурс и/или достъп до кредитна/и линия/и за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 750 000,00 (седемстотин и петдесет хиляди) лева, позволяващ изпълнението на проектната задача, в следните форми – собствени финансови средства и/или достъп до кредитна/и линия/и. В случай, че кандидатът участва като обединение/консорциум, посоченото изискване се прилага за обединението/консорциума като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на посочените минимални изисквания на Възложителя.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с изпълнени договори по образец за изграждане и/или ремонт на обекти сходни с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години (2006 - 2010г.).2.Заверени копия или оригинал на препоръки за добро изпълнение от предишни Възложителите по т.1. с посочени стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Списък на лицата, които ще отговарят за извършване на дейностите, свързани с изпълнението на обекта на поръчката, придружен от: автобиография по обарезец, декларация за ангажираност в изпълнението на поръчката по образец; заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, автобиграфии, копия на трудови книжки и др. 4. Декларация по образец за средния годишен брой на работниците и служителите и броя на ръководните служители за последните 3 години / 2008, 2009 и 2010 год./ придружен от заверени копия на трудови книжки. 4. Деклараця на техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.Заверени от участника копия на документи, доказващи собственост/ регистрационен талон от КАТ – ПП или КТИ или официален ангажимент (предварителен и/или окончателен договор за покупка, лизинг, наем или ползване на друго валидно правно основание), доказващ наличността на оборудването за срока за изпълнение на обекта. 5. Заверено копие на Сертификат по ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката или еквивалент; 6. Заверено копие на Сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната средас обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката или еквивалент;7. Заверено копие на Сертификат BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката или еквивалент.8. Заверено копие на Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. Участникътрябва да има през последните три години (2008, 2009, 2010 г.) минимум един успешно изпълнен договор за строителство на обекти, подобен с предмета на поръчката, на стойност не по-малко от 1 500 000.00 (един милион и петстотин хиляди) лева (за обект подобен с предмета на поръчката ще се приема изпълнение строителни работи от асфалтови и трошенокаменни настилки, тротоари и бордюри) 2. Участникът трябва да разполага със собствен квалифициран персонал за изпълнение на поръчката; 3.Участника трябва да разполага със следния отговорен персонал необходим за изпълнение на поръчката: 3.1. Ръководител обект/ технически ръководител с образователна степен “Магистър” със специалност „Пътно строителство” или строителен инженер със стаж в областта на пътното строителство не по- малък от 5 /пет/ години – 1; 3.2 Координатор по безопасност и здраве в строителството със стаж по специалността минимум 1 година – 1 брой 3. 3 Специалист „Технически ръководител” с образователна степен “средно-специално образование” със стаж по специалността минимум 5 /пет/ години – 2 броя; Ръководителят на обекта/техническият ръководител, Специалист – контрол на качеството, Координатор по безопасност и здраве в строителството и Специалист „технически ръководител” не могат да бъдат едно и също лице.4. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с нормите на Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за строежи минимум трета и четвърта категория или еквивалентен документ за страната, в която е регистриран, в случай на участник чуждестранно лице. 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация: Асфалтополагаща машина; Пътна фреза; Фугозапълваща машина; Двубандажен валяк 8 т; Двубандажен валяк 1.5 т.; Гумен валяк 10 т; Валяк за трошенокаменни настилки 16 т; Моторна трамбовка; Машинна четка за събиране на строителни отпадъци; Гудронатор; Моторна метла; Машина за изрязване на асфалт; Автогрейдер; Булдозер; Багер; Челен товарач; Товарен автомобил;Верижен трактор с булдозер. В случай, че участникът е обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Техническа оценка (тежест : 60)
Показател: Финасова оценка (тежест : 40)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 50
Условия: на касата на Община Левски, бул. "България" № 58, стая 104А, І- ви етаж, всеки работен ден от 8.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 16.00 часа или платена по посочената банкова сметка IBAN :BG22UBBS80028413869102, BIC код UBBSBGSF, код за плащане:447000 при ОББ АД, клон гр. Левски. Получаването на документацията става в стая 318, ІІІ-ти етаж. Посочената цена е с ДДС. Участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията за участие на адрес и/или телефон за контакт на Възложителя, посочени в раздел І от настоящето обявление. В заявката следва да бъдат посочени точният адрес за изпращане на документацията за сметка на лицето, отправило искането и данни за издаване на фактура.
Дата: 08/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 20/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Сградата на Община Левски, стая 304 на трети етаж.
Час: 10:00
Лица: Съгласно разпоредбите на чл. 68, ал. 3 от ЗОП: Участници или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и юридичедси лица с нестопанска цел.
Дата: 21/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: Договор за безвъзмездна финансова помощ №15/322/00445, сключен между ДФ "Земеделие - РА" и Община Левски, Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013 г.", подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие (ЕЗФРСР) и съфинансирана от Държавния бюджет на Република България за ”Основен ремонт на пътна настилка на улица “Патриарх Евтимий” и “Индустриална” и основен ремонт на пътна и тротоарна настилка на ул.”Райко Даскалов” в гр. Левски, община Левски”.
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: Ще бъде използвано намаление на сроковете във връзка с използване на възможностите указани в чл. 64, ал. 3 от ЗОП: изпращане по електронен път на обявлението на страницата на АОП и Държавен вестник и осигурен достъп до документацията на интернет страницата на Община Левски: www.oblevski.com
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 08/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава