N: 18 / 9.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Национален осигурителен институт, Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Пловдив
Пощенски код: 4000
За контакти: РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив
Електронна поща: mariana.diulgerova@plovdiv.nssi.bg
Факс: 032 608740
Адрес: ул. "Любен Каравелов" № 7
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Пловдив
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Мариана Николаева Дюлгерова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 032 608697; 032 608690
Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg
Държава: България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Управлява ДОО
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Районно управление “Социално осигуряване” – гр. Пловдив
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG421
Място на изпълнение: гр. Пловдив, ул. "Л. Каравелов" № 7.
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Районно управление “Социално осигуряване” – гр. Пловдив
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 39263000: Офис принадлежности
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Годишната стойност на поръчката да не надвишава сумата от 19 000 лева без включен ДДС.
Прогнозна стойност: 19000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на 190.00 лева без включен ДДС и се внася в срока, определен за представяне на офертите по банковата сметка на Възложителя: IBAN BG 83 BUIB 7836 3103 8441 01 в СИБАНК АД с BIC BUIBBGSF. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се внася по банковата сметка на Възложителя. Гаранцията може да бъде и банкова.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Възложителят заплаща стойността на заявените и доставени артикули по банкова сметка на изпълнителя на поръчката, в срок от пет работни дни от представяне на фактура, оформена по Закона за счетоводството, издадена след подписване на двустранен протокол за заявените и доставени артикули.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от съда, с дата не по-рано от датата на обявяване на откритата процедура, съгласно обявлението, когато участникът не е пререгистриран по Закона за търговския регистър; Декларация за ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, в случай, че участникът е пререгистриран по Закона за търговския регистър; Документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Документ за закупена документация за участие в процедурата; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация относно използването на подизпълнители; Декларация относно срока за валидност на офертите; ЕИК по Булстат;Каталог с цени (или ценова листа) за всички канцеларски материали, с които участникът извършва търговски услуги по продажба на дребно и други документи, посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за 2010г. с изключение на новорегистрираните и участниците - физически лица, упражняващи свободна професия.
Минимални изисквания: съгласно чл.50 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за услугите, предмет на настоящата процедура, изпълнени през последните три години – 2008г., 2009г., 2010г., включително стойностите, датите и получателите; Препоръки и референции за добро изпълнение на договорите, изпълнени през последните три години - 2008г., 2009г., 2010г.
Минимални изисквания: съгласно чл. 51 от ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Цена на офертата (тежест : 80)
Показател: Качество на предлаганите стоки(тежест : 20)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 17 от 07/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 6.00
Условия: Цена на документацията – 6,00 лв. с включен ДДС, която се заплаща в касата на РУ “СО ” - гр. Пловдив, етаж1, стая № 116 или по банковата сметка на РУ "СО" - гр. Пловдив , IBAN BG 83 BUIB 7836 3103 8441 01 в СИБАНК АД с BIC BUIBBGSF, параграф ..............., като в платежното нареждане изрично се посочва основанието за внасяне.
Дата: 01/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00
Дата: 11/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Административната сграда на РУ "Социално осигуряване" Пловдив, ул. "Л. Каравелов" № 7, етаж 3, стая 313 - Заседателна зала.
Час: 14:00
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 12/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: Решение № 275/07.06.2011г. на Директор, ТП, НОИ/РУ "СО" - гр. Пловдив
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл.120
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 07/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава