N: 17 / 9.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Якоруда
 Пощенски код: 2790
 За контакти: Беди Мустафова Осман
 Електронна поща: oba_yda@abv.bg
 Факс: 07442 2328
 Адрес: ул. "Васил Левски" №1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: гр. Якоруда
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Беди Мустафова Осман
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: http://yakoruda.gateway.bg/
 Телефон: 07442 2291
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Строителни работи по реализирането на проект: “Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа в с. Юруково, община Якоруда”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG413
 Място на изпълнение: с.Юруково, община Якоруда
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извършване на строителни работи по реализирането на проект: “Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа в с. Юруково, община Якоруда”

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 44141000: Канализация
 Доп. предмети: 45231300: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Извършване на СМР за обект“Реконструкция и доизграждане на канализационна мрежа в с.Юруково, община Якоруда”.
 Прогнозна стойност: 2900000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 365
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Кандидатът заплаща гаранция за участие в размер на 29 000 лв., а участникът определен за изпълнител внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Ако участникът желае да получи предвидения от Възложителя аванс, то той при подписване на договора трябва да внесе гаранция за аванс в размер на получения аванс. Гаранцията за участие в процедурата, гаранцията за изпълнение на договора и гаранцията за аванс се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена за целия срок на договора, а банковата гаранция за аванс трябва да бъде със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на договора. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията за участие съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на община Якоруда в Банка "ДСК" АД гр.Якоруда BIC: STSABGSF IBAN: BG06STSA93003190407000 или в касата на възложителя на адрес гр.Якоруда, ул.”Васил Левски” № 1

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането е осигурено по договор между община Якоруда и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект „Канализация на с. Юруково, община Якоруда – основна част от мрежата” в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013г. по мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности и да не допуска прекъсване в нейното действие. При констатирана липса или невалидност на застраховката, възложителят не дължи плащания по договора и си запазва правото за неговото прекратяване при неотстраняване на нарушението.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Плик 1 - 1.Списък на документите от офертата; 2 Оферта; 3.Копие от документ за регистрация и/или БУЛСТАТ или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ или удостоверение за актуално състояние, със срок на валидност до 1 месец преди подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Физическите лица представят копие на документ за самоличност; 4 Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчет за последните 3 (три) финансови години (2008г; 2009г; 2010 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, която участникът е установен:баланс, отчетите за приходите и разходите, копие на одитните доклади от експерт счетоводителя /в зависмост от датата на учредяване или започване на дейността; 5 Копие от застраховка професионална отговорност за строителство по чл.171 и сл. ЗУТ; 6 Информация за общия оборот о оборота от строителството, сходно с предмета на поръчката за 2010, 2009 и 2008 г.; 7 Списък на основните договори за строителство и ремонт изпълнени през последните 5 (пет) счетоводно приключили финансови години /2006г., 2007г., 2008г.,2009г. и 2010г./ , придружен с препоръки за добро изпълнение. Препоръките трябва да съдържат стойността, датата и мястото на обекта, данни за контакти с референта, както и дали обекта е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 8 Списък на техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, придружен с документи за собственост или документи, от които да е видно че оборудването е на негово разположение и придружени с декларация, че посоченото оборудване ще бъде използвано за изпълнение на въпросния обект и че няма да бъде ангажирано в други обществени поръчки и договори; 9 Списък на ръководните служители, техническите лица, лицата, които ще ръководят строителния процес при изпълнение на поръчката, лицата отговарящи за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве . Списъкът трябва да бъде придружен с декларация за съгласие за участие от ключовите експерти, документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, стаж и опит, вкл. професионална автобиография на тези лица; 10 Списък на изпълнителският екип по видове длъжности и брой лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнението на поръчката; 11 Сертификат ISO9001-2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; 12 Сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен; 13 Сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; 14 Копие на удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи за четвърта група строежи от втора категория или по-висока в едно с талон към него или еквивалентен документ от съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 15 Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 ЗОП; 16 Декларация за липса на обстоятелствата по чл.93, ал.1, 94 и чл.96 буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом”) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС; 17 Декларация по чл.56, ал.1, т.10; 18 Декларация за запознаване с условията на строителната площадка и инвестиционния проект; 19 Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители;20.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 21. Документ за закупена документация; 22. Гаранция за участие; 23.Пълномощно на лицето, подписващо офертата; 24. Декларация от членовете на обединението/консорциума; 25. Декларация за приемане на етичните клаузи; 26.Споразумение за създаване на обединение/консорциум; Плик 2 - 1. Техническа оферта; 2. Проект на договор. Плик 3 - 1. Ценова оферта

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчет за последните 3 (три) финансови години (2008г; 2009г; 2010 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, която участникът е установен: баланс, отчетите за приходите и разходите, одитните доклади от експерт счетоводителя /в зависмост от датата на учредяване или започване на дейността; 2. Информация за общият оборот и оборота от строителство с предмет сходен с настоящата обществена поръчка 3. Копие от застраховка професионална отговорност за строителство по чл.171 и сл. ЗУТ;
 Минимални изисквания: 1. Участникът да има реализирана печалба за всяка една от последните три години - 2008, 2009 и 2010 г. 2 През последните три приключили финансови години - 2008, 2009 и 2010 г. (в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си) участникът следва да е реализирал общ оборот, равен минимум на 6 000 000 лв. или равностойността във валута без ДДС; 3.Минималният оборот от дейности, сходни на тези, които са предмет на обществената поръчка - изграждане и/или реконструкция на обекти във ВиК сектора, през последните три години - 2008, 2009 и 2010 г. (в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си) трябва да бъде не по-малко от 3 000 000 лв. или равностойността във валута без ДДС. 4. Застраховката професионалнна отговорност трябва да е в сила минимум 90 дни след изтичане срока за валидност на оферта .В случай на участници-обединения, изискването се отнася за членовете на обединението, подлежащи на задължително застраховане. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителни дейности, изискването се отнася и за него.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство и ремонт изпълнени през последните 5 (пет) счетоводно приключили финансови години /2006г., 2007г., 2008г.,2009г. и 2010г./ , придружен с препоръки за добро изпълнение. Препоръките трябва да съдържат стойността, датата и мястото на обекта, данни за контакти с референта, както и дали обекта е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Списък на техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, придружен с документи за собственост или документи, от които да е видно че оборудването е на негово разположение и придружени с декларация, че посоченото оборудване ще бъде използвано за изпълнение на въпросния обект и че няма да бъде ангажирано в други обществени поръчки и договори; Списъкът трябва да съдържа и кратко описание на техническите параметри на съответната машина/оборудване, с цел удостоверяване съответствието с изискванията на възложителя. 3 Списък на ръководните служители, техническите лица, лицата които ще ръководят строителният процес при изпълнение на поръчката, лицата отговарящи за контрола на качеството . Списъкът трябва да бъде придружен с декларация за съгласие за участие от ключовите експерти, документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, стаж и опит, вкл. професионална автобиография на тези лица; 4. Списък на изпълнителският екип по видове длъжности и брой лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнението на поръчката; 5. Сертификат ISO9001-2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; 6. Сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен; 7 Сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; 8 Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи за четвърта група строежи от втора категория или по-висока или еквивалентен документ от съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил за 2006, 2007, 2008, 2009 и 2010 г. най-малко три договора за обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност поне 3 000 000 лв. За изпълнен се счита този договор, който е завършен и е приет без забележки от възложителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за всички участници в обединението, като поне един от референтните обекти трябва да е изпълнен от водещия партньор. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 2. Участникът следва да разполага минимум със следното оборудване: - Комбиниран колесен багер - 2 бр. - Булдозер - 1 бр.; Самосвал - 4 бр; Апарат за лепене на тръби до 160 - 2 бр.; Кран - 1 бр.; Водоноска - 2 бр.; Бетоновоз - 1 бр.;Машина за трамбоване с виброплоча - 1 бр; Валяк вибрационен, над 10 т - 1 бр.; Валяк вибрационен, 3 т - 1 бр.; Машина за фрезоване на асфалт - 1 бр.;Автогудронатор - 1 бр.; Машина за полагане на асфалт - 1 бр;Комбиниран колесен багер с обратна кофа и представка - 1 бр;Багер колесен с обратна кофа, 1 м3 на кофата – 1 бр.;Челен товарач - 1 бр;Булдозер за разриване на земята- 1 бр. 3. Участникът следва да има следния ключов персонал: 3.1.Технически ръководител на обекта - завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или „инженер” и минимум 5 години общ трудов стаж като строителен инженер, от които минимум 2 години на позиция ръководител на обект при строителството на обекти с вид и мащаб подобен на този, който е обект на настоящата обществена поръчка. 3.2.Специализирани технически ръководители за отделни групи строителни и монтажни работи - Завършено висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" по специалност в съответствие с предмета на настоящата обществена поръчка и минимум 4 години стаж като по специалността, от които минимум 2 на позиция ръководител на обект или 2 години като ръководител на отделни строителни или монтажни работи или на строителна група или да е участвал като технически ръководител при изпълнението на не по-малко от 2 обекта сходни с този, предмет на настоящата обществена поръчка. 3.3. Експерт - Контрол на качеството - Завършено висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" по специалност в съответствие с предмета на настоящата обществена поръчка и минимум 4 години стаж като по специалността, от които минимум 2 на длъжност свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР. 3.4. Координатор по безопасност и здраве с минимум 3 години трудов стаж на тази позиция и удостоверение за преминат курс за тази позиция. 4. Участникът следва да разполата с минимум 30 души изпълнителски екип. 5. Участникътда има сертификати ISO9001-2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен; Сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен 6. Участникът трябава да притежава Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи за четвърта група строежи от втора категория или по-висока или еквивалентен документ от съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: финансов показател(тежест : 50 )
 Показател: технически показател(тежест : 50 )

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 32 от 04/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 85
 Условия: На касата на Община Якоруда или по банкова сметка на Община Якоруда: Банка "ДСК" АД гр.Якоруда BIC: STSABGSF IBAN: BG06STSA93003190407000
 Дата: 08/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 18/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: сградата на Община Якоруда
 Час: 10:00
 Лица: участниците, или техни упълномощени представители, както и представители на медиите и юридическите лица с нестопанска цел
 Дата: 19/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Договор между община Якоруда и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект „Канализация на с. Юруково, община Якоруда – основна част от мрежата” в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013г. по мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Решение № 44 от 29/08/2011 г. за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 08/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава