N: 16 / 9.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Медицински университет - София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: Ръководител отдел "ОП"
 Електронна поща: zop@mu-sofia.bg
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет. 10, ст. 20 и 22
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: г-жа Марта Генсузова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.mu-sofia.bg
 Телефон: 02 8510879
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Р България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Образование
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: "Доставка, инсталация, пускане в действие и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински университет - София, по 12 обособени позиции."

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: Гр.София, бул."Св. Георги Софийски" № 1, Медицински факултет при Медицински университет - София
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Доставка, инсталация, пускане в действие и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински университет - София, по 12 обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Количеството на апаратурата за всяка обособена позиция е посочено в спецификацията, която е приложена към документацията за участие.
 Прогнозна стойност: 200731.67
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 40
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Медицински университет - Ректорат, гр. София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност на офертата и по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Участникът представя гаранция за участие за всеки лот поотделно. Размерът на гаранцията за участие за всяка обособена позиция е, както следва: Лот № 1 Оборудване за учебните лаборатории -290 лв. ; лот № 2 Апарат за измерване на биохимични показатели -250 лв.; Лот № 3 Апаратура за експериментална работа в учебните лаборатории - 180 лв.; Лот № 4 Апаратура за ДНК анализ -300 лв.; Лот № 5 Спектрофотометър -215 лв.; Лот № 6 Система за ядрена спектроскопия - 160 лв.; Лот № 7 Дигитални мултиметри – Data jogger with RS232C интерфейс за свързване с компютър -4 лв.; Лот № 8 Вортекс - 5 лв.; Лот № 9 Комплект RODS - 9 лв.; Лот № 10 Центрофуга хематокритна - 20 лв.; Лот № 11 Видеонистагмограф - 130 лв.; Лот № 12 Апаратура за Катедрата по физиология - 400 лв. Общ размер на гаранцията по всички лотове - 1 963 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Медицински Университет-София-Ректорат или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася и номера на съответния лот. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва по банков път в срок до 20 календарни дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателни протоколи за извършена доставка, монтаж, инсталация, пускане в експлоатация и обучение на персонала.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника;2. Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (заверени от участника копия).Копия от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или документ за самоличност когато е физическо лице;3. Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци; 4. Пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;5. а/ Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълва се по образец Приложение 1; б/ Декларация по чл.47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП – попълва се по образец - Приложение 1а.; 6. а/ Декларация по чл.47, ал.2, т. 2 от ЗОП - попълва се по образец Приложение 2; б/ Декларация по чл.47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП – попълва се по образец Приложение 2 а.;7. Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП – попълва се по образец Приложение 3.; 8.Декларация за запознаване с условията на поръчката - попълва се образец Приложение 4.; 9.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;10.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител - Приложение 6;11.Декларация по образец за приемане клаузите на договора-Приложение 7;12.Проект на договор- по образец попълнен, парафиран и подпечатан (без попълнени цена)-Приложение 8- поставя се в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката";13.Декларация за регистрация по ДДС (свободен текст) и документи, удостоверяващи наличната регистрация;14.Документ за закупена документация-заверено копие;15.Списък с данни за подизпълнители (ако се ползват такива), както и декларация за съгласие за участие при изпълнение на поръчката - по образец Приложение 9;16.Техническо предложение-по образец Приложение 10 (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката");17.Ценова оферта по отделни лотове, попълнена по образец Приложение 13 и поставена в запечатани непрозрачни пликове с надпис № 3 "Предлагана цена".Документите от т.1 до т.11, 13, 14 и 15 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5, чл.21, ал.1 и ал.2 от НВМОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, когато: - участникът е в открито производство по не състоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;- участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал. 2 от Данъчно – осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която кандиатът или участникът е установен.Оферта, която не отговаря на изискванията на възложителя заложени в документацията и в обявлението се отстранява, като участникът не може да я коригира допълнително за повторно внасяне и разглеждане.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Отчет за приходи и разходи и годишен счетоводен баланс за 2009 г. и 2010 г., оформени съгласно Закона за счетоводството, или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си;2.Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за 2009 г. и 2010 г. Документите по т.1 и 2 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".
 Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за 2009 г. и 2010 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малко от 15 000 (петнадесет хиляди) лева. В случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност, сходна с предмета на поръчката след 2009 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи информация за най-малко 3 (три) договора за доставки, сходни с предмета на поръчката.Договорите за доставки сходни с предмета на поръчката следва да са аналогични с предмета на конкретната обособена позиция, за която се участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Списък–Декларация (свободен текст), съдържащ основните договори (с аналогичен предмет на настоящата поръчка) изпълнени от участника през 2009 г. и 2010 г. с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите;2.Препоръки за добро изпълнение на договорите издадени от клиентите-минимум три броя;3.Доказателства, че предлаганата апаратура притежава CE-mark - заверено от участника копие;4.Копие на валидно разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия;5. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен за производителя на предлаганата техника-заверено от участника копие;6. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за участника, за дистрибуция на предлаганата техника;7. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за извършването на доставката и монтажа/ пускане в експлоатация; Прилагат се трудов/граждански договор, придружен със сертификати или други документи, издадени съгласно действащото законодателство за квалификацията на служителите;8.Списък на персонала, отговорен за контрола на качеството и обучението за работа;9.Декларация, че предложената медицинска апаратура отговаря на минималните задължителни техническите изисквания, посочени в спецификацията към документацията /СВОБОДЕН ТЕКСТ/;10.Сертификат от производителя, че предлаганата апаратура е нова, произведена след 2009 г. /СВОБОДЕН ТЕКСТ/;11.Декларация, че участникът има изградена сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти /СВОБОДЕН ТЕКСТ/;12.Декларация, че ако участникът бъде определен за изпълнител при доставка на апаратура ще предостави ръководство за експлоатация на апаратурата на български език /СВОБОДЕН ТЕКСТ/, поставя се в в плик № 1 "Документи за подбор";13.Декларация, че предложената цена е фиксирана и не подлежи на промяна за срока на действие на договора / СВОБОДЕН ТЕКСТ/;14.Техническа спецификация/сравнителна таблица на предлаганата от участника апаратура съгласно техническата спецификация от документацията, със задължително посочени производител, модел/наименование, година на производство, предлагани технически характеристики и каталожен номер и страница от каталога на предлаганата апаратура (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката");15.Каталог на предлаганата апаратура с маркиране на конкретната апаратура и параметри, без посочване на ценови параметри- в превод на български език (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката";16.Декларация за осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването от оторизиран сервиз на производителя при максимално време на реакция / отстраняване на повредата 24 / 120 часа. / СВОБОДЕН ТЕКСТ /;17.Декларация за извършване на гаранционен сервиз, издаден от фирмата производител, в която да съществува и клауза за гаранция на метрологичната изправност на предлаганата апаратура.Документите от т.т.1 до 13, 16 и 17 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".Документите по т.14 и т.15 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"
 Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които за 2009 г.и 2010 г. имат изпълнени най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката на обща стойност не по-малка от 15 000 лв. Не е задължително трите договора да са сключени по реда на ЗОП. Достатъчно е да бъдат представени 3 (три) броя договора за доставки на медицинска апаратура, сходни с медицинската апаратура, предмет на обществената поръчка, а ако участникът е подал оферта по обособена позиция, сходни с предмета на обособената позиция, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Тези 3 (три) договора следва да са вече с приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях вече да са реализирани доставки.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена.(тежест : 70)
 Показател: Срок на доставка.(тежест : 15)
 Показател: Гаранционен срок на предлаганата апаратура.(тежест : 15)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:30
 Цена: 18
 Условия: Документацията за участие се получава след направена предварителна еднодневна заявка на тел. 9515087 или 9152/111. Сумата се заплаща на касата на МУ-Ректорат, гр.София, бул."Акад. Ив.Евстатиев Гешов" № 15, ет.10, ст. 29 срещу редовно издаден документ.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересованато лице документацията може да се изпрати за сметка на лицето отправило искането след направен превод на сумата по банкова сметка на МУ-Ректорат-София: IBAN BG 43 BNBG 9661 31 00 1021-01, BIC: BNBG BGSD при БНБ-София.
 Дата: 22/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:30
 Дата: 01/08/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 60
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Медицински Университет-Ректорат-София, гр.София, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.12, Заседателна зала № 6.
 Час: 10:30
 Лица: Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител), представящи заверено от участника пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел след представяне на документи доказващи статута им.Участниците ще бъдат информирани допълнително за датата, часа и мястото за публичното отваряне на плик № 3 "Предлагана цена" чрез публикуване в електронната страница на МУ-София или по факс.
 Дата: 02/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 09/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Медицински Университет-София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: Розалия Балдаранова
 Електронна поща
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22
 Град: София
 Лице за контакти: икономист "Обществени поръчки"
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9515087
 Държава: Р България

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Медицински Университет-София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: Розалия Балдаранова
 Електронна поща
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22
 Град: София
 Лице за контакти: икономист "Обществени поръчки"
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9515087
 Държава: Р България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Медицински Университет-София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: Розалия Балдаранова
 Електронна поща
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22
 Град: София
 Лице за контакти: икономист "Обществени поръчки"
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9515087
 Държава: Р България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Оборудване за учебните лаборатории.
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на лабораторна камина и лабораторен плот необходими за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническата спецификация към документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 29329.16 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Апарат за измерване на биохимични показатели.
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на апарат за измерване на биохимични показатели.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 25 000 лв. без ДДС.Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Апаратура за експериментална работа в учебните лаборатории.
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на центрофуга, нагряваща магнитна бъркалка, термостат-инкубатор, хладилник с фризер и микровълнова печка необходими за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 18 718.33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Апаратура за ДНК анализ.
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на шейкър, PCR апарат, Хоризонтална гел електрофореза, захранващо устройство, UV трансилюминатор, едноканални вариабилни автоматични пипети необходими за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 30 350,83 лв. без ДДС.Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Спектрофотометър.
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на спектрофотометър необходим за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 21 500 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Система за ядрена спектроскопия.
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на система за ядрена спектроскопия за Катедрата по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 16 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Дигитални мултиметри.
 Номер: 7

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на дигитални мултиметри за Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация към документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 400 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Вортекс.
 Номер: 8

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на вортекс за нуждите на Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 520 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Комплект RODS.
 Номер: 9

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на комплект RODS за нуждите на Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 980 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Центрофуга хематокритна.
 Номер: 10

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на центрофуга хематокритна за нуждите на Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 2 266,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Видеонистагмограф.
 Номер: 11

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на видеонистагмограф за нуждите на Катедра по неврология.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 13 333,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Апаратура за Катедрата по физиология.
 Номер: 12

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Доставка на полифизиографска многоканална регистрираща система, 3-канален електрокардиограф и спирометър.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 33100000: Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно количествено-техническа спецификация към документацията.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни: 40
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация: Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 41 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)