N: 14 / 9.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Министерство на земеделието и храните
Пощенски код: 1040
Място/места за контакт:: Министерство на земеделието и храните
E-mail:: RApostolova@mzh.government.bg
Факс: 02 9813422
Пощенски адрес: бул. Христо Ботев № 55
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Росица Апостолова
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.mzh.government.bg
Телефон: 02 98511870
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: селско, рибно стопанство и хранителни продукти
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: „Организиране и провеждане на празник на агроекологичните земеделски стопани през месец септември” по Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г. (ПРСР)”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: Република България
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 27
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Изпълнителят трябва да осигури организирането и провеждането на празника на агроекологичните земеделски стопани и представянето на ПРСР чрез провеждане на изложба, публични събития и семинари. Представянето трябва да осигури достигане на посланията до максимално голям брой потенциални получатели на финансова помощ по ПРСР и да се популяризира приносът на Европейската общност за развитието на селските райони сред широката общественост. Изпълнението на услугата следва да бъде в пълно съответствие с Техническото задание на Възложителя и техническото предложение на Изпълнителя.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 79952000: Услуги, свързани с организирането на събития
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Изпълнителят трябва да осигури организирането и провеждането на празника на агроекологичните земеделски стопани и представянето на ПРСР чрез провеждане на изложба, публични събития и семинари. Представянето трябва да осигури достигане на посланията до максимално голям брой потенциални получатели на финансова помощ по ПРСР и да се популяризира приносът на Европейската общност за развитието на селските райони сред широката общественост. Изпълнението на услугата следва да бъде в пълно съответствие с Техническото задание на Възложителя и техническото предложение на Изпълнителя.
Прогнозна стойност: 400000
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата: 30/09/2011
Срок в дни
Начална дата: 01/08/2011
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие - 4 000 /четири хиляди/ лв. Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МЗХ е: IBAN BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02 BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ. Гаранция за изпълнение - 3% от от стойността на договора,представени във формата, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП по сметка на МЗХ: BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Финансиране от бюджета на МЗХ по линия на Техническа помощ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Плащане в български лева по банков път.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: Основания за отстраняване на участник от процедурата - съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на всяко едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Копие от документа за регистрация и актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, при подаване на офертата следва да представи, както документ за учредяване на обединението, така и решение за първоначална регистрация на всеки отделен участник в обединението или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.Декларации от управителя, съответно от управителите на участника, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - /приложение № 7,8,9 от документацията за участие/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Годишен баланс за 2008 г., 2009 г. и 2010 година; - Отчет за приходите и разходите на участника за 2008 г., 2009 г. и 2010 година;- Информация за общия оборот и за оборота на услугите които са сходни с предмета на поръчката за последните 3 години 2008 г., 2009 г. и 2010 г. в зависимост то датата на учредяване или започване на дейност;
Минимални изисквания: Общия оборот следва да бъде минимум 400 000 /четиристотин хиляди/ лв. за всяка от последните 3 /три/ финансови години - 2008 г., 2009 г. и 2010 г.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги (сходни с настоящата поръчка), изпълнени от участника през последните три години, който да съдържат име на проекта, идентификационен номер, източник на финансиране, придружена с копия на посочените договори - /приложение № 13/.б/ Поименен списък на всички експерти - /приложение № 15/, придружен от необходимите документи, доказващи обстоятелствата, посочени в таблицата;в/ справка от НАП за постоянно нает персонал;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 /три/ договора, сходни с предмета на поръчката през последните 3 /три/ години – 2008г., 2009г. и 2010 г., като всяко от организираните мероприятия трябва да има минимум 20 участника. 2. Участникът следва да представи минимум 3 броя референции; 3. Ръководителя на екипа и експертите следва да отговарят на следните условията: - Ръководител екип – да отговаря за координацията и реализирането на участието в събитието, включително отчитането пред Възложителя, да има доказан професионален опит не по-малко от 3 години в областта на организирането и провеждането на публични събития – изложения, пресконференции, семинари, кръгли маси, срещи, промоции и завършено висше образование.- Експерти /2 броя/ - да имат доказан професионален опит в логистиката и реализирането на публични събития минимум 3 /три/ години и завършено висше образование.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Брой предложени мероприятия по време на празника (тежест : 25 )
Показател: Брой участници в публичните събития по време на празника (тежест : 25)
Показател: Предлагана цена(тежест : 50)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 20
Условия: Документацията за участие в процедурата се получава в сградата на МЗХ, гише "Обществени поръчки" - Приемна и се заплаща по сметка на МЗХ: IBAN BG 97 BNBG 9661 3000 1500 01; BIC BNBGBGSD; БНБ – ЦУПълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - www.mzh.government.bg
Дата: 11/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 15:00
Дата: 21/07/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: гр. София, Министерство на земеделието и храните
Време: 13:00
Лица: Законните представители на кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно, представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 25/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
Проект/програма: Финансиране от бюджета на МЗХ по линия на Техническа помощ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Плащане в български лева по банков път.
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ -
www.mzh.government.bg.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 09.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес (URL)
Телефон: 02 9884070
Страна: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 09/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна