N: 12 / 9.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Видин
Пощенски код: 3700
За контакти: Община Видин
Електронна поща: kmet@vidin.bg
Факс: 094 601132
Адрес: пл. "Бдинци" №2
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Видин
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: инж. Иван Каменов
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: http://www.vidin.bg
Телефон: 094 609456
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Реконструкция на булевард „Панония” от улица „Цар Александър II” до надлез за Ферибот Видин – Калафат
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG311
Място на изпълнение: гр. Видин, булевард "Панония"
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Реконструкция на булевард „Панония” от улица „Цар Александър II” до надлез за Ферибот Видин – Калафат”. Обществената поръчка следва да бъде изпълнена в съответствие с одобрения работен проект, в който са определени необходимите видове строително-монтажни работи (СМР), количествата, обемите и видът на машините, съоръженията и материалите, необходими, за да се реконструира и приведе булевард „Панония” в участъка от улица „Цар Александър II” до надлез за Ферибот Видин – Калафат в необходимото експлоатационно състояние за безопасно движение на моторните превозни средства (МПС), като се осигурят добри траспортно-експлоатационни качества на булеварда, носимоспособност на настилката и пътното тяло, тяхното добро отводняване, осигуряване на максимална видимост, условия за безопасност на движението и комфорт при пътуване.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45233224: Строителни и монтажни работи на пътища с две отделни платна
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Булевард "Панония" е главна артерия на гр. Видин, започващ от ул. "Цар Александър II" и завършващ при надлез за Феробот Видин-Калафат. Общата дължина на трасето в една посока е 3 850 м. с основни параметри на новото техническо решение, както следва:-клас на пътя – районна артерия-проектна скорост – 50км/час-терен – равнинен-максимален надлъжен наклон – 1.5%-ширина на настилката при едно платно за движение – 14.00м.-ленти за движение при едно платно за движение – 4 х 3.50м.-ширина на настилката при две платна за движение – 2 х 7.00м.-ленти за движение при две платна за движение– 2 х 2 х 3.50м.-ширина на настилката при две платна за движение ( от ул.” Цар Иван Асен ІІ ” ) – 2 х 10.50м.-ленти за движение при 2 платна за движение (от ул.” Цар Иван Асен ІІ ”) – 2 х 3 х 3.50м.-разделителна ивица от бетонни бордюри – 3.0м до 3.5м.-минимален радиус на хоризонталните криви – съгласно регулацията-минимален радиус на вертикалните криви-изпъкнали – 2000м.-вдлъбнати – 1000м.-настилка – асфалтобетон.Оста на новото трасе отговаря на съществуващата, като радиусите на хоризонталните криви ще са в зависимост от регулацията на град Видин.На три места от бул. „Панония” е предвидено изграждането на кръгови кръстовища, които да улеснят движението на МПС през тях и да се избегнат изчакванията през ненатоварените часове от светофарните уредби.
Прогнозна стойност: 3916653
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 3
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: 1) Гаранция за участие - 39 166 (тридесет и девет хиляди сто шестдесет и шест) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:- гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Видин:Банка: "Търговска банка Д" АД, финансов център ВидинIBAN: BG79DEMI92403300046030BIC: DEMIBGSF- оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите.2) Гаранция за изпълнение на договора - 2% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:- гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Видин:Банка: "Търговска банка Д" АД, финансов център ВидинIBAN: BG79DEMI92403300046030BIC: DEMIBGSF- оригинал на банкова гаранция за изпъление на договора, издадена в полза на възложителя, валидна до 30 дни след подписването на окончателния протокол за приемане на обекта, предмет на договора.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Проектът се финансира от държавния бюджет чрез бюджета на община Видин. Начин на плащане: авансово - 30% (тридесет процента) от стойността на договора, при влизане в сила; междинни - одобрената в съответния протокол стойност с удържани 30% (тридесет процента) за сметка на авансовото плащане; окончателно - одобрената в окончателния приемо-предавателен протокол стойност за действително извършените СМР с удържани авансови плащания.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1) Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които трябва да отговарят на изискванията, предвидени в Закон за Камарата на строителите (ЗКС), Закона за устройство на територията (ЗУТ), Закона за обществените поръчки (ЗОП) и в другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие; 2) Когато участникът е обединение/консорциум, той следва да представи договор/споразумение за участие в откритата процедура. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузите от документацията за участие. Упълномощаването на представляващия консорциума/собединението е с нотариално заверено пълномощно; 3) Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителя за строителството на обекти първа група, трета категория; 4) Участникът трябва да притежава Застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ; 5) Участниците трябва да притежават сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за дейности, сходни с предмета на поръчката, или друга еквивалентна система управление на качеството; сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 г. или друга еквивалентна система; сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд ONSAS 18001:2007 г. или друга еквивалентна система. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, на изискванията за посочените серфтикати, трябва да отговаря поне един участник в обединението; 6) Участникът трябва да представи Банкова гаранция за участие в процедурата; 7) Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър; 8) Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и да представи декларации за тези обстоятелства, съгласно приложенията към документацията; 9) Декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП от подизпълнителя; 10) Декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за общия оборот на участника; 11) Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори от участника; 12) Декларация за екипа от експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, съобразно изискванията; 13) Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, съобразно изискванията; 14) Декларация по чл.56, т.10 от ЗОП за спазване на мин.цена за труд; 15) Предложение за изпълнение на поръчката; 16) Предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2)декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както и за оборота за последните три години от строителство на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка.
Минимални изисквания: 1) Участниците трябва да имат положителен финансов резултат за всяка една от последните три финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло; 2) Участниците следва да имат общ годишен оборот за последните три финансови години не по-малко от 6 000 000.00 лв. /шест милиона / лева без ДДС. и общ оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, не по-малък от 4 000 000.00 / четири милиона/ лева без ДДС. За сходни на предмета на поръчката обекти ще се приемат строителството, реконструкцията, основен ремонт на пътища, улици, паркинги, пешеходни зони и други. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Заверено копие на удостоверение от Камарата на строителите за първа група, трета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки член от обединението трябва да отговаря на това изискване в съответствие с дела и вида на работите, които ще извършва при изпълнението на обществената поръчка;2) нотариално заверено копие от застраховката за професионална отговорност на участника по чл.171, ал.1 от ЗУТ; 3) заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за дейности, сходни с предмета на поръчката, или друга еквивалентна система управление на качеството; сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 г. или друга еквивалентна система; сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд ONSAS 18001:2007 г. или друга еквивалентна система. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, на изискванията за посочените в документацията серфтикати, трябва да отговаря поне един участник в обединението;4) Декларация за екипа от експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, с приложени към нея документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на техническите експерти, които ще ръководят и контролират изпълнението на обществената поръчка, като дипломи, сертификати, удостоверения, трудови книжки, граждански договори (с предмет, свързан с настоящата обществена поръчка), референции или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и опит за изпълнение на съответната дейност от предмета на обществената поръчка;5) Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за производствената база за асфалтова смес и техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, и съответните доказателства (заверени с подпис и печат от участника) за основанието, на което ползва базата и посочената техника - собственост, наем, лизинг и други. 6) декларация по чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори със същия или сходен предмет на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните пет години (2006г., 2007г., 2008г., 2009г. и 2010г.), с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложителите. Към списъка трябва да се приложат поне 3 референции (препоръки) за добро изпълнение на 3 договора, описани в списъка. За договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, ще се приемат договори за строителството, реконструкцията, основен ремонт на пътища, улици, паркинги, пешеходни зони и други.
Минимални изисквания: 1) Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя;2) Участниците трябва да имат застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минималната застрахователна сума, определена в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за зъдължително застраховане в проектирането и строителството, за вида строеж, обект на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки член от обединението трябва да има застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за дейностите, които ще извършва при изпълнението на обществената поръчка. Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила най-малко 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата;3) Участниците трябва да притежават сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за дейности, сходни с предмета на поръчката, или друга еквивалентна система управление на качеството; сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 г. или друга еквивалентна система; сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд ONSAS 18001:2007 г. или друга еквивалентна система. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, на изискванията за посочените в документацията серфтикати, трябва да отговаря поне един участник в обединението;4) Участниците трябва да разполагат с екип от специалисти, както следва: 4.1) ръководител на обекта – строителен инженер-специалност „пътно строителство” с минимум 10 години трудов стаж по специалността, който ще осъществява цялостното ръководство при изпълнението на строително-монтажните работи; 4.2) най-малко с две технически правоспособни лица – инженер или техник със специалност „пътно строителство“ или „промишлено-гражданско строителство“ с трудов стаж по специалността минимум 7 години трудов стаж, съобразно придобитатата им специалност и образователо-квалификационна степен, които да извършват специализираното техническо ръководство на отделни видове СМР за изпълнение на обществената поръчка; 4.3) необходимия брой персонал, който да осигури изпълнението на всички дейности, включени в предмета на обществената поръчка в предложения срок за изпълнение в това число:- един ръководител механизация;- един геодезист (инженер или техник);- един отговорник по качество;- един отговорник „Безопасни и здравословни условия на труд”;- поне една строителна бригада с минимум 10 специалисти и една асфалтова група с минимум 5 специалисти.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло;5) Участниците трябва да разполагат с: 5.1) необходимата строителна механизация, специални съоръжения и специални технически средства и други, необходими за точното и качествено изпълнение на обявената обществена поръчка, както следва: - Земнекопна техника - 2 бр.;- Грейдер – 1 бр.;- Вибрационен валяк - 1 бр.;- Водоноска с оросяващо устройство - 1 бр.;- Машина за сттудено фрезоване - 1 бр.;- Асфалтополагаща машина -2 бр.;- Валяк пневматичен - 1 бр.;- Валяк бандажен - 3 бр.;- Товарчна техника – 2 бр.; - Самосвали – 3 бр.5.2) собствена или наета асфалтова база за производство на асфалтови смеси в района, на отстояние не повече от 20 км. от град Видин. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.5. се отнасят за обединението като цяло;6) Участниците трябва да имат опит в реконструкцията и ремонти на улици и да са изпълнили през последните пет години (2006г., 2007г., 2008г., 2009г. и 2010г.) поне 3 обекта, сходни с предмета на обществената поръчка, на обща стойност не по-малка от 10 000 000.00 /десет милиона/ лв. без ДДС.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: предлагана цена (тежест : 60)
Показател: срок за изпълнение на поръчката (в месеци) (тежест : 30)
Показател: гаранционен срок (в месеци) (тежест : 10)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 20
Условия: Документацията се получава в Информационен център на община Видин на адрес: гр. Видин -3700, пл. "Бдинци" № 2, от 8.30 до 16.00 часа всеки работен ден.Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Община Видин или по банков път на следната сметка на Община Видин:Банка: “Търговска банка Д” АД, финансов център ВидинIBAN: BG44DEMI92408400046021BIС: DEMIBGSFКод за вид плащане: 447000
Дата: 09/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 19/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Заседателна зала, етаж 6 в сградата на община Видин на адрес: гр. Видин - 3700, пл. "Бдинци" № 2
Час: 10:30
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на медиите и неправителствени организации.
Дата: 20/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 09/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава