N: 1 / 21.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив
Пощенски код: 4004
За контакти: Пловдив, ул."Скопие" № 106
Електронна поща: g.manolova@ro16.nra.bg
Факс: 032 679757
Адрес: ТД на НАП-Пловдив,ул."Скопие" № 106
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Пловдив
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Жана Манолова, Борянка Дачева
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 032 935497
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги; Икономическа и финансова дейност
Вид на възложителя: Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество /застраховка на сгради и имущество/, представляващо дълготрайни материални активи /ДМА/ и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й”.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG
Място на изпълнение: - За имуществото по т. 1.1, 1.2, 1.4 и 1.5 от описанието на поръчката мястото за изпълнение на поръчката са: гр. Пловдив, ул. „Скопие” 106, ул. „Чернишевски” 3, ул. „Радецки” 18а, ул. „Победа” 17, 19 и 21, ул. „Трети Март” 26 и 28; гр. Карлово, ул. „Т. и А. Пулеви”1; гр. Стара Загора, ул. „Кенали” 1; гр. Казанлък, ул. „Княз Ал. Батенберг” 4; гр. Хасково, пл. „Свобода” 2, ул. „Отец Паисий” 25, бул. „България” 152; гр. Харманли, ул. „Възраждане” 1; гр. Пазарджик, ул. „Асен Златаров” 7, бул. „България” 41, ул. „П. Яворов” 1; гр. Панагюрище (гараж № 8); гр. Кърджали, ул. „Деспот Слав” 1; гр. Джебел, ул. „Еделвайс” 29; с. Кирково, обл. Кърджали; гр. Смолян, бул. „България” 12, бул. “България” 14; гр. Доспат, ул. „Орфей” 17. За имуществото по т. 1.3 (преносими компютри) от описанието на поръчката мястото за изпълнение на поръчката е цялата територия на Република България.
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 6
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество /застраховка на сгради и имущество/, представляващо дълготрайни материални активи /ДМА/ и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й”.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 66515000: Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: „Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество /застраховка на сгради и имущество/, представляващо дълготрайни материални активи /ДМА/ и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й”.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
Прогнозна стойност от: 0
Прогнозна стойност до: 30000
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 24
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в процедурата в общ размер от 90 лева, представляваща 0,3 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС.Гаранцията за участие се представя в една от двете форми: банкова гаранция-оригинал или парична сума, внесена по банковата сметка на Териториална дирекция НАП - Пловдив. Сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на Териториална дирекция на НАП - Пловдив, по IBAN сметка: BG 89 BPBI 79243387943101, BIC код BPBIBGSF, ТБ "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" – Пловдив. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата. Избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 3 % от стойността му без ДДС (от общата дължима сума от Възложителя – крайната цена), във вид на: парична сума или неотменима и безусловна банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на възложителя – ТД на НАП Пловдив.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Окончателната застрахователна премия се заплаща от бюджета на ТД на НАП Пловдив по банков път, след издаване и подписване на застрахователна полица, която се издава за всяка структура на НАП поотделно. Плащането е разсрочено – на осем равни вноски в рамките на срока на застраховката, като сроковете за тяхното изплащане са до 60 дни след представянето на фактура. Фактурите се представят на определените в договора координатори на съответните структури на НАП в следните периоди:- за първата вноска - от 15 до 30.09.2011 г.- за втората вноска - от 15 до 30.12.2011 г.- за третата вноска - от 15 до 30.03.2012 г.- за четвъртата вноска - от 15 до 30.06.2012 г.- за петата вноска - от 15 до 30.09.2012 г.- за шестата вноска - от 15 до 30.12.2012 г.- за седмата вноска - от 15 до 30.03.2013 г.- за осмата вноска - от 15 до 30.06.2013 г.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: В плик № 1 с надпис "Документи за подбор" участниците следва да представят следните документи: 1. Подписан списък на документите, съдържащи се в офертата (всички документи от пликове № 1, № 2 и № 3), съгласно чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП.2. Оферта – Документи за подбор – попълнена по приложения в документацията образец на Възложителя.3. В случай че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ;4. Декларации, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно приложени към документацията образци: - Декларация, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (попълва се от участника в процедурата или представляващия го, когато е ЮЛ).- Декларация, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т.2 и ал.5 от ЗОП (попълва се от участника в процедурата или представляващия го актуална/търговска регистрация, когато е ЮЛ)Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е декларирал наличието на горепосочените обстоятелства. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението, също води до отстраняване на участника от процедурата. При подписване на договор за обществената поръчка участникът определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелства, посочени в чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП.5. Документ за внесена гаранция за участие /заверено копие или оригинал/ в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция /оригинал/ в полза на ТД на НАП Пловдив.6. Изрично пълномощно за представяне на офертата, ако последната не се подава от законен представител на участника – представя се в оригинал.7. Изрично пълномощно за представляване на участника при проверка на съдържащите се в офертата и отразените по списъка документи, в случай, че участникът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал.8. Изрично пълномощно за представляване на участника при отваряне на ценовата оферта в случай, че участникът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал.плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката"В плик № 2, с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" участниците следва да представят следните документи:1. Оферта – предложение за изпълнение, която се попълва и подпечатва, като се използва приложения към настоящата документация образец.2. Подписан проект на договор, без да се посочват цени в него, съгласно приложения към настоящата документация проект.плик № 3 с надпис "Предлагана цена"В плик № 3 с надпис "Предлагана цена" участниците следва да представят следния документ: Ценово предложение– по приложения към настоящата документация образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да отговаря на следните изисквания за икономически и финансови възможности:- участникът следва да е реализирал оборот от дейности, сходни или анагологични на тези, които са предмет на обществената поръчка, през последната финансова 2010 година.
Минимални изисквания: В плик № 1 с надпис "Документи за подбор" участникът следва да представи следните доказателства за икономическото и финансово състояние: Баланс и/или отчет за приходи и разходи за финансовата 2010 година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, се представя Справка за баланса и приходите и разходите за предходната финансова година или Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансовата година – заверени копия;Минимални изисквания: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а декларация с посочената информация или справка, представят участници, за които законодателството не изисква публикуване;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да отговаря на следните изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците:1. Участникът трябва да е лице, имащо право да извършва дейности, в съответствие с предмета на ОП, по смисъла на КЗ, чл. 8, ал. 1. 2. Участникът трябва да отговаря на следните изисквания:-че не е в производство по несъстоятелност или ликвидация, по смисъла на глава XII от КЗ;-че не са му наложени мерки за оздравяване на финансовото състояние по смисъла на чл. 86 и 87 от КЗ и че притежава нормативно определените собствени средства и гаранционен капитал за пълно покритие на застрахователните рискове, предмет на настоящата ОП;-че ще пази в тайна информацията, станала му известна в хода на подготовката и при изпълнението на настоящата ОП, съгласно изискванията на чл. 93, ал. 1 от КЗ;-че има възможност да осигури мрежа от клонове или офиси на територията за изпълнение на ОП, която да обезпечи спазването на нормативно определените срокове за установяване на настъпило застрахователно събитие и за изплащане на полагащото се обезщетение;-че е запознат с обекта на поръчката.3. Участникът трябва да притежава професионална компетентност и опит за изпълнение на настоящата ОП.
Минимални изисквания: В плик № 1 с надпис "Документи за подбор" участникът следва да представи следните доказателства за техническите възможности и квалификация на участниците:1. Това обстоятелство се удостоверява, като се представи заверено копие на някой от следните документи:- валиден лиценз, издаден по реда на чл. 29 от КЗ от Комисията за финансов надзор;- валидно разрешение за извършване на застрахователна дейност, издадено по реда на отменения Закон за застраховането, което отговаря на изискванията в § 6 от Преходните и заключителни разпоредби на КЗ.2. Участникът следва да представи декларация/ии за следните обстоятелства:-че не е в производство по несъстоятелност или ликвидация, по смисъла на глава XII от КЗ;-че не са му наложени мерки за оздравяване на финансовото състояние по смисъла на чл. 86 и 87 от КЗ и че притежава нормативно определените собствени средства и гаранционен капитал за пълно покритие на застрахователните рискове, предмет на настоящата ОП;-че ще пази в тайна информацията, станала му известна в хода на подготовката и при изпълнението на настоящата ОП, съгласно изискванията на чл. 93, ал. 1 от КЗ;-че има възможност да осигури мрежа от клонове или офиси на територията за изпълнение на ОП, която да обезпечи спазването на нормативно определените срокове за установяване на настъпило застрахователно събитие и за изплащане на полагащото се обезщетение;-че е запознат с обекта на поръчката.3. За установяване на това обстоятелство представя списък на основните поръчки със сходен или аналогичен предмет, които е изпълнил през последните три години (включително стойностите и възложителите им), придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Участникът трябва да е лице, имащо право да извършва дейности, в съответствие с предмета на ОП, по смисъла на чл. 8, ал. 1 от Кодекса за застраховането.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: Решение № РД-44-5/20.06.2011г.
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 104 от 08/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 3
Условия: 1. Документацията за участие в откритата процедура може да се получава в деловодството на ТД на НАП-Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.1, стая № 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, в срок до 08.07.2011 г. включително срещу представен документ за преведени по банков път 3.00 лв. с включен ДДС по банковата сметка на ТД на НАП - Пловдив: IBAN BG 98 BPBI 7924 3187 9431 01, BIC код BPBIBGSF, ТБ "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" - Пловдив.2. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересуваното лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят ще я изпрати за сметка на лицето, отправило искането на посочения от него адрес или на e-mail адрес.
Дата: 08/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:30
Дата: 19/07/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Сградата на ТД на НАП - Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.8, стая № 814.
Час: 10:30
Лица: Желаещите участници и /или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и представители на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Легитимирането става с представяне на комисията на надлежно заверено копие от съответния съдебен/административен акт и лична карта, а за пълномощниците с надлежно пълномощно.
Дата: 20/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: 1. Ограничения при участие в процедурата. Всеки участник може да представи само една оферта, като участва за цялата поръчка.Не се допуска участие на физически лица и подизпълнители.Предлаганата от участник крайна цена за извършване на услуги по застраховане за целия срок на договора, равна на сбора от окончателната застрахователна премия и дължимия данък съгласно ЗДЗП, не може да е по-голяма от 30 000 (тридесет хиляди) лева без включен ДДС. Надвишаването на посочената стойност води до отстраняване на участника!2. Други условия – предвиждат се следните възможности:2.1. При промяна в стойността /броя/ на ДМА в посока намаление преди сключването на договор, Възложителят може да оттегли едностранно възлагането на конкретната застраховка без финансови компенсации; 2.2. При промяна в стойността /броя/ на ДМА в хода на изпълнение на поръчката, неизплатените вноски от застрахователната премия за съответната структура на НАП, където е настъпила промяната, се намаляват съразмерно на отпадналата необходимост, без за това да се дължат финансови компенсации;2.3. В случай на придобиване на нови ДМА след сключването на застрахователния договор е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП; 2.4. При промяна в местонахождението на движимото имущество, обект на застраховане в настоящата обществена поръчка, Възложителят уведомява писмено застрахователя, който издава съответния добавък към полицата;2.5. Преносимите компютри /лаптоп/, следва да бъдат застраховани срещу посочените в офертата на участника рискове, без значение на местонахождението или адреса при използването им от служители на НАП на цялата територия на Република България.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискримационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в РОП, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението. Жалби срещу актове на възложителя се подават съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 20/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава