N: 20 / 20.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: ДП Държавно ловно стопанство Балчик с ЕИК 000830245
Пощенски код: 9600
За контакти
Електронна поща: dlsbalchik@gmail.com
Факс: 0579 72039
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Чарно море № 9
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Балчик
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: инж. Ганчо Енев Ников - зам. директор
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя
Телефон: 0579 73223
Адрес на профила на купувача
Държава: РБългария
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: ловно и горско стопанство
Вид на възложителя: Публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Промоция чрез комуникационна кампания на проект „Запазване и възстановяване на дъбовите хабитати по Черноморието” по проект LIFE09 NAT/BG/000229
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG33
Място на изпълнение: РБългария
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 13
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: ”Промоция чрез комуникационна кампания на проект „Запазване и възстановяване на дъбовите хабитати по Черноморието” по проект LIFE09 NAT/BG/000229”.
1. Дейностите, предмет на настоящата поръчка, са • Не по-малко от 6 презентации на проекта на различни места; • Не по-малко от 18 публикации в различни местни, регионални и национални издания; • Не по-малко от 12 видеорепортажа по местните и националните телевизионни канали; • Не по-малко от 12 емисии по регионалните радиостанции; • Не по-малко от 18 публикации в международен бюлетин; • Не по-малко от 12 видеорепортажа на документален филм за проекта; • Не по-малко от 12 интервюта за черноморските дъбови хабитати и за изпълнението на проекта по програмата LIFE по национално радио; 2. Специфични изисквания: 1. В хода на изпълнение на поръчката изпълнителят трябва да съгласува подаваната информация към медиите с възложителя – Държавно ловно стопанство Балчик.
2. Изпълнителят ще актуализира съдържанието на интернет страницата на проекта от момента на нейното стартиране до края на изпълнение на договора. Като минимум се предвижда изпълнителят да е отговорен за актуализиране на секцията за периода на договора, като средно на месец се предвижда да бъдат редактирани и публикувани не по-малко от 10 текста във всички подрубрики.
3. Изготвяне на информационни материали: За срока на изпълнение на договора изпълнителят трябва да произведе следните информационни материали: 1. Презентация на проекта, която да се тиражира по социалните мрежи; 2. Седмичен бюлетин за дейности по проекта; 3. Месечен бюлетин, който да се разпространява по електронен път сред бенефициентите по проекта и по списък към заинтересовани страни в средите на правителствените, научните, образователните и неправителствените организации; 4. Промоционални материали и сувенири. Промоционалните материали и сувенирите подпомагат разпознаваемостта на програмата и популяризират източниците на по-конкретна информация – интернет секцията на програма LIFE+ и на конкретния проект, контактните лица и адресите на териториалните звена в системата на ИАГ, където потенциалните бенефициенти могат да получат отговор на специфични въпроси. Кандидатът следва да предложи на възложителя такива, които съответстват на поводите, по които ще бъдат разпространявани, както и стила на живот на потенциалните бенефициенти. Изпълнителят се задължава да пристъпи към производството на материалите след предварителното одобрение от страна на възложителя на конкретните промоционални материали, включително на вида и дизайна им. 5. Работа с медиите. Въвеждаща медийна кампания, популяризираща началното развитие на проекта – цели, възможности за потенциалните бенефициенти; Необходими комуникационни формати за въвеждащата кампания са: Присъствие в социални мрежи Интернет радиа, интернет телевизии. Излъчване по време на значимо медийно събитие. Публикации в печатни издания. Репортажи по местни и национални телевизионни канали, Емисии по регионалните радиостанции. Публикации в международен бюлетин. Изисквания към комуникационните инструменти: Изпълнителят следва да използва национални медии с добро покритие по целеви региони, като по този начин постигне добро покритие на основните региони, където са съсредоточени потенциалните бенефициенти, като в допълнение употребата на национални медии да гарантира достигане и до широката медийна целева група/широката общественост. Изпълнителят следва да подбере регионални медии за по-добра ефективност по отношение на основните целеви групи по региони и за придаване на географска конкретика на посланията.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 79341000: Рекламни услуги
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Общата сума за изпълнение на услугата е в размер на не-повече от 67500.00евро.
Прогнозна стойност: 118820
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата: 31/12/2013
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва:1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1% ( един процент) от общата стойност за изпълнение на поръчката- сума в размер на 1188.00лв. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.29, ал. 1 и сл. от НВМОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.28, ал.1 и сл. от НВМОП, в случай, че участникът не е определен за изпълнител на поръчката.2. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 %( три процента) от стойността на договора. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 15 календарни дни.2.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат съгласно разпоредбите на ЗОП и условията в договора за възлагане на обществената поръчка..3. Когато Възложителят освобождава гаранциите, той не дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли при него.4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Паричната сума може да се внася в касата на ДП " ДЛС Балчик" гр. Балчик всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.00 ч. или може да бъде преведена по банков път по сметка на "ДП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSFIV
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Финансова помощ от Регламент (ЕО) 614/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 май 2007 относно Финасовия инструмент за околната среда (LIFE +) на предложение за проект номер LIFE09 NAT/BG/000229 със заглавие “Запазване и възстановяване на дъбовите хабитати по Черноморието” в размер на 75%, останалите 25 % се заплащат от стопансската дейност на Възложителя.Възложителят допуска авансово плащане от общата предложена стойност за изпълнение на услугата в размер на не повече от 10 % .При предложение с авансово плащане, същото е платимо в 15-дневен срок от дата на сключване на договора.Авансово получената сума от Изпълнителя ще се приспадне от дължимите суми за първите две плащания от страна на Възложителя на две равни вноски. Плащането ще се извършва по банков път в 15 ( петнадесет ) дневен срок след издаване на данъчната фактура.Данъчна фактура се издава след съставяне и подписване на двустранен приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя за извършените дейности, предмет на обществената поръчка с представяне на съответно доказателства за реално изпълнени дейности( брой на печатно издание, запис на видео/аудио репортаж). Всички дейности и материали, изготвени в изпълнение на настоящата обществена поръчка считано от дата на предаването им с изготвяне и подписване на на приемо-предавателен протокол, преминават в собственост на Възложителя.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Съгласно чл. 56 и сл. от ЗОП и документацията за провеждане на процедурата, достъп до която е осигурен по ел. път на в регистъра на АОП с ел. адрес http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,168247&_dad=portal&_schema=PORTAL по партида на възложителя 00824.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 от ЗОП и документацията за провеждане на процедурата
Минимални изисквания: Съгласно чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 от ЗОП и документацията за провеждане на процедурата
Минимални изисквания: Съгласно чл.51, ал.1, т.1, т. 4, т.7 и т.8 от ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: ръководител на екипа – с минимум 5 години опит в работата с медии, включващи широк набор от комуникационни техники и медии; минимум 3 публикации на тема ловно-стопанска и природо-научна дейностдизайнер – с опит по международни медийни проекти и минимум три години опит в създаването на медиини продукти;медиа планьор – с минимум три години опит в планиране на медийни кампании в национални и регионални медии, включително опит в използването на различните инструменти за планиране, оптимизация и оценка на излъчванията и публикациите в зависимост от поставените цели на медийната кампания, характеристиките на целевите групи и медиите.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Оценка на качество на офертните предложения (тежест : 80)
Показател: Финансова част (тежест : 20)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: 00824-2011-0004
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 20
Условия: Цената на документацията е 50.00 (петдесет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка на Държавно ловно стопанство-Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSFIV или в касата на адм. адрес : гр. Балчик, ул. " Черно море" №9, обл. Добрич при закупуване на документите
Дата: 22/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 01/08/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: адм. адрес на Възложителя : гр. Балчик, ул. " Черно море" №9, обл. Добрич
Час: 10:00
Лица: Отварянето на офертите е публично и всеки участник лично или чрез свой представител /законен или изрично упълномощен/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъства при действията на комисията по чл. 68, ал. 3, 4 и 5 от ЗОП. Присъствието се допуска след удостоверяване на самоличността и представяне на съответното пълномощно /извън случаите на законно представителство или по силата на съдебно решение/.
Дата: 02/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: Чрез финансовата помощ от Регламент (ЕО) 614/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 май 2007 относно Финасовия инструмент за околната среда (LIFE +) на предложение за проект номер LIFE09 NAT/BG/000229 със заглавие “Запазване и възстановяване на дъбовите хабитати по Черноморието”
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 20/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава