N: 18 / 20.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
Пощенски код: 6260
Място/места за контакт: отдел в промишлеността "Търговски"
E-mail: gnikolov@marica-iztok.com
Факс: 0417 83363
Пощенски адрес: ул. "Георги Димитров" №13
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Раднево
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на: Георги Николов - експерт търговия
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: http://www.marica-iztok.com
Телефон: 0417 83304/3107/
Адрес на профила на купувача
Страна: Република България
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Основна/и дейност/и: проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя:
Наименование: Модернизация на ел. частта на роторен багер SRs 1301 инв. № 332 и на претоварач BRs 1400 инв. № 113.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: Условията на доставка на резервни части и приспособления по обекта на процедурата са DDP складова база на Възложителя – рудник „Трояново-1”, с. Трояново, обл. Стара Загора. Място за изпълнение на дейностите по обекта на процедурата: монтажни площадки на Възложителя намиращи се в рудник „Трояново-1”, с. Трояново, обл. Стара Загора и рудник „Трояново-3”, с. Медникарово, обл. Стара Загора.
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Описание: Обектът на процедурата включва модернизация на ел. частта на роторен багер SRs 1301 инв. № 332, замяна на системата за управление и задвижване на хода на въртенето на горна багерна част (ВГБЧ), и частична модернизация на ел. частта и подмяна на системата за управление на претоварач BRs 1400 инв. № 113. Трябва да се участва за цялостно изпълнение обекта на процедурата. Условия за изпълнение на поръчката: - Дейностите да бъдат извършени със средства и материали на Изпълнителя. Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 31600000: Електрическо оборудване; доп. код КА13, GC22
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъдат представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
Ако е известна, прогнозната стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи; посочете само цифри):
Описание: Количество - 1 /един/ брой роторен багер и 1 /един/ брой претоварач, като обемът на дейностите е подробно описан в документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 18
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи)
Описание: Гаранцията за участие е 10 000 лева или 5 000 евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в една от следните банки: Сметка в лева: Банка - Първа Инвестиционна Банка, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Сметка в евро: Банка - "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Условия: Разплащането става по банков път, по-следната схема: • Авансов превод в размер на 20 % /двадесет процента/ от общата стойност (за съответното съоръжение) – в срок до 40 /четиридесет/ дни след подписването на договор, срещу представяне на банкова гаранция на същата сума. • Превод за окончателно разплащане (за съответното съоръжение) – в срок 120 /сто и двадесет/ дни след извършване на 72 часови проби под товар, приемане на съоръжението с подписване на приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи)
Изискване: Няма.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията:
Документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: 1. Документ за регистрация на участника – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 2 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тези документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП се отстраня-ва от участие. 3. Всички изискуеми документи по чл.56 от ЗОП, описани в обявлението и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):
Документи и информация: Участниците да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. За последните три календарни години да са реализирали общ оборот от не по-малко от 3 000 000 лв. без ДДС /доказва се по реда на чл.50, ал.1, т.2 и 3 от ЗОП - с представени копия от годишните финансови отчети (счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите) и подробна информация за реализираните обороти през последните три календарни години – по приложен в документацията за участие образец/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):
Документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация на Участника, както следва: Участниците да са построили или модернизирали поне 3 /три/ багера за последните 5 /пет/ години (2006 ÷ 2010 г. включително) от тип, еквивалентен или по-сложен от SRs 1301 (напр. SRs 1200, 2000, 4000, ERs 710 и др. съпоставим на посочените) /доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - със списък на договорите по обекта на поръчката, изпълнени през последните пет години (2006 ÷ 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Списъка да съдържа: - Името на клиента, на който оборудването е било модернизирано. - Място на инсталиране или модернизация. - Дата на въвеждане в експлоатация и настоящ статус на оборудването. Списъка трябва да е придружен от референции от крайния клиент получил услугата./ Участниците или техен подизпълнител да притежава собствен или нает сервиз за осигуряване на гаранционно и извънгаранционно обслужване, както и 1 /един/ или по-вече специалисти имащи опит в сервизно обслужване на багер от тип, еквивалентен или по-сложен от SRs 1301 (напр. SRs 1200, 2000, 4000, ERs 710 и др. съпоставим на посочените) /доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.4 и 9 от ЗОП - с декларация от участника, съдържаща: адрес на сервизната база, тел., факс, техническо оборудване, придружена с документ за собственост или договор за наем на сервиза. Участника да представи списък на сервизните специалисти, включително описание на тяхната квалификация и опит/. Участниците или техен подизпълнител да са сертифицирани по ISO 9001:2000 с обхват по обекта на поръчката /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език, съгласно чл. 53, ал.1 от ЗОП/. Участниците да представят в техническите си оферти подробно описание (каталози) на изделията, с които смятат да изпълнят обекта на процедурата. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на производителя, както следва: Производителят на програмируемия логически контролер/и (PLC), който ще се доставя при изпълнение на поръчката да е сертифициран по ISO 9001:2000 /доказва се с декларация от участника посочваща производителя и копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език, съгласно чл. 53, ал.1 от ЗОП/.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи):
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя (в приложимите случаи)
Номер: реф.№036/2011-ЗОП
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Време: 15:00
Цена: 50
Условия: В брой, в касата на дружеството, всеки работен ден от 10:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в една от следните банки. Сметка в лева: Банка: Първа Инвестиционна Банка, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Сметка в евро: Банка: "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BGSF. Цената на документацията е 50 лева или 25 евро, без ДДС. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъдат изпратени чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на кандидата.
Дата: 29/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:00
Дата: 08/08/2011
ІV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 150
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Управлението на "Мини Марица-изток" ЕАД - гр.Раднево, партер.
Час: 10:00
Лица: Съгласно документацията за участие.
Дата: 09/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите или програмата/ите:
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 15.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ, при необходимост, рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. "Витоша" №18
Град: София
Интернет адрес: http://cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 15/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документи относно динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: "Мини Марица-изток" ЕАД
Пощенски код: 6260
Място/места за контакт: дирекция "Сигурност", отдел "Охрана и сигурност на информацията", регистратура - ет. 3, стая 307
E-mail
Факс
Пощенски адрес: ул. "Георги Димитров" №13
Град: Раднево
На вниманието на: Верка Близнакова
Интернет адрес
Телефон: 0417 83304/3150/
Страна: Република България