N: 17 / 20.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
 Пощенски код: 6260
 За контакти: отдел в промишлеността "Търговски"
 Електронна поща: k-georgieva@marica-iztok.com
 Факс: 0417 83363
 Адрес: ул. "Георги Димитров" №13
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Раднево
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Красимира Георгиева - експерт търговия
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: http://www.marica-iztok.com
 Телефон: 0417 83304/3626/
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Търсене, проучване или добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Изготвяне на паспорти за взривяване на полета от откривка с твърди включения и провеждане на взривни работи в рудниците на „Мини Марица-изток” - ЕАД” – реф. № 089/2011 г. – ЗОП.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: територията на клоновете на Възложителя – рудник „Трояново -1” – с.Трояново, рудник „Трояново – север” – с.Ковачево, рудник „Трояново -3” – с.Медникарово.
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Изготвяне на паспорти за взривяване на полета от откривка с твърди включения и провеждане на взривни работи в рудниците на „Мини Марица-изток” - ЕАД, при следните възможности: - Изпълнение на ПВР, което да включва като дейност на Изпълнителя прокарването на сондажи с компресорна сонда с дълбочина до 4 м и извършване на взривните работи. - Възложителят изработва взривно поле с шнекови сондажи, ако дълбочината на залягането и дебелината на твърдите включения позволяват това, по проект от Изпълнителя. Изпълнителят извършва взривните работи. Изпълнението на поръчката трябва да отговаря на изискванията на действащата нормативна уредба за извършване на такъв вид дейности и „Правилник по безопасност на труда при взривните работи”. Изпълнителят да изготви паспорт за взривните работи на полето с твърди включения за всяка една отделна поръчка. Да получи всички необходими разрешителни за провеждане на взривните работи. Да извърши сондажно-пробивните работи със сонда за компресорно сондиране при дълбочина на сондажа до 4 м, ако се получи такова задание от Възложителя. Да достави необходимите взривни материали и средства за взривяване и да извърши самото взривяване.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45111211: Работи по взривяване на скали
 Доп. предмети: 45120000: Сондажни и пробивни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: до достигане на стойността от 2 000 000.00 лева без ДДС, при необходимост, на базата на конкретна поръчка от Възложителя.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание: До 1 година от сключването на договора за възлагане на обществена поръчка, Възложителят има право да възложи допълнително изпълнение на взривни работи в размер на 100% от стойността на договора със срок за изпълнение на опцията до 12 месеца от датата на възлагането й.
 Опции: ДА
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: Гаранцията за участие е 10 000 лева или равностойността в евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – IBAN: BG 10 FINV 9150 10BG N05J 05 на „Първа Инвестиционна банка” АД; BIG код: FINV BGSF или по банкова сметка в евро - IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на „Корпоративна търговска банка” АД; BIC: KORP BGSF. Условията на които трябва да отговарят гаранциите са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Разплащането да се извършва по банков път, не по-рано от 120 (сто и двадесет) календарни дни след извършване на дейностите, срещу представена фактура - оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Забележка: Стойността на извършените от Изпълнителя дейности ще се определя на базата на единичните цени за взривяване на 1 м3 плътна скална маса без сондаж или със сондаж и обема на блока скална маса за взривяване, определен чрез маркшайдерски замер извършен от специалисти на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Няма

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: Всеки кандидат представя в офертата си: 1. Документ за регистрация на кандидата – първоначалния акт за регистрация и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 2 месеца от датата на представяне на заявлението от “Фирмено отделение” на Окръжен съд по седалището на търговеца в случай, че същият не е пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/. Представя се нотариално заверено копие. Тeзи документи удостоверяват, че търговеца не се намира в ликвидация, както и кои лица го управляват и представляват. В случай, че е извършена пререгистрация по реда на ЗТР се представя удостоверение от търговския регистър за актуално състояние по партидата въз основа на вписаните за лицето обстоятелства или заверено от кандидата извлечение от Търговския регистър; 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Кандидатът, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. 3. Всички изискуеми документи по чл. 87, ал.1, във връзка с чл.77, ал.3-5 от ЗОП, съгласно настоящото обявление и документацията за участие. 4. Кандидатите да притежават разрешително за употреба на взривни вещества за граждански цели на територията на Република България, издадено от оторизирания за това орган (удостоверява се с заверено от кандидата копие на документа). Непредставянето на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Кандидата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Доказателства за икономически и финансови възможности на Кандидата: 1. Информация за оборота по обекта на поръчката (пробивно-взривни работи) за последните три календарни години (2008, 2009 и 2010 год.), съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП. Изисква се Кандидатът да има оборот от извършване на ПВР от не по-малко от 500 000,00 лв. без ДДС за трите календарни години. (Доказва се по реда на чл.50, ал.1, т.2 и т.3 - с представени копия от годишните финансови отчети (счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите) и информация за реализираните обороти през последните 3 календарни календарни години - по приложен в документацията за участие образец).

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Технически възможности и/или квалификация – изискуеми документи: 1. За последните три календарни години (2008, 2009 и 2010 год.) Кандидатите да са извършили технологични (повтарящи се) взривявания от не по-малко от 150 000 куб.м. плътна скална маса. (доказва се със справка съдържаща следните реквизити: период на изпълнение, описание на дейността, взривена плътна скална маса в куб.м., място на изпълнение, възложител - координати: телефон, факс, e-mail, лице за връзка. Справката да бъде придружена със съответните доказателства: копия на договори, приемо-предавателни протоколи, фактури, препоръки за добро изпълнение). 2. Кандидатите да притежават необходимото техническо оборудване за изпълнение на обекта на поръчката (удостоверява се с декларация за техническото оборудване, съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП). Изисква се Кандидата да разполага със сонда за компресорно сондиране – собствена или наета. 3. Кандидатите да са сертифицирани в съответствие с изискванията на стандарт ISO 9001:2008 с обхват обекта на поръчката, стандарт ISO 14001:2004 и стандарт BS OHSAS 18001:2007 (удостоверява се с заверени от кандидата копия на валидни сертификати, придружени с превод на български език).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати: НЕ
 Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: реф.№ 089/2011г. – ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 60
 Условия: В брой, в касата на дружеството,всеки работен ден от 10.00 до 11.50 и от 13.00 до 15.00 часа или внесени в „Първа Инвестиционна банка”АД, IBAN: BG 10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINVBGSF. Цената на документацията е 60 лв с ДДС за български данъчно-задължени лица, и 50 лв или 25 евро за всички останали. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на кандидата.
 Дата: 15/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 25/07/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Управление на "Мини Марица-изток" ЕАД, град Раднево, партер
 Час: 13:00
 Лица: съгласно ЗОП
 Дата: 26/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изискванията, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедурата.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 15/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: "Мини Марица-изток" ЕАД
 Пощенски код: 6260
 За контакти: дирекция "Сигурност", отдел "Охрана и сигурност на информацията", регистратура - ет.3, стая 307
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: ул."Георги Димитров" №13
 Град: Раднево
 Лице за контакти: Верка Близнакова
 Интернет адрес
 Телефон: 0417 83304/3150/
 Държава: Република България