N: 8 / 20.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Пловдив
Пощенски код: 4000
За контакти: дирекция СМСТИ
Електронна поща
Факс: 032 656442
Адрес: Пл. "Стефан Стамболов" №1
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Пловдив
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: инж.Соня Джуркова - гл. експерт "ЖОСБ" в дирекция СМСТИ община Пловдив
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 032 656441
Адрес на профила на купувача
Държава: България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Проектиране и ремонтни дейности (частичен основен ремонт) на детски градини в гр. Пловдив със средства от СОФ при община Пловдив по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: ЦДГ Дружба, Филиал Първи юни, район Западен; Обособена позиция 2: ЦДГ Чучулига, район Централен”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG421
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Тип доставки
Тип строителство: Проектиране и изпълнение
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Проектиране и ремонтни дейности (частичен основен ремонт) на детски градини в гр. Пловдив със средства от СОФ при община Пловдив по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: ЦДГ Дружба, Филиал Първи юни, район Западен; Обособена позиция 2: ЦДГ Чучулига, район Централен”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71220000: Архитектурно проектиране
Доп. предмети: 45000000: Строителни и монтажни работи
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: „Проектиране и ремонтни дейности (частичен основен ремонт) на детски градини в гр. Пловдив със средства от СОФ при община Пловдив по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: ЦДГ Дружба, Филиал Първи юни, район Западен; Обособена позиция 2: ЦДГ Чучулига, район Централен” Общата стойност на поръчката е до 529594,75 лв. с ДДС. Така обявената стойност е лимитна.
Прогнозна стойност: 441328.96
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни: 60
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: VІІ.1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или б/ Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. VІІ.2. Изискуеми гаранции: А/ Гаранция за участие – участниците представят гаранция за участие за обособената позиция, за която участват. Размерът на гаранцията за участие е както следва: За обособена позиция 1: ЦДГ „Дружба”, филиал „Първи юни”, район Западен – 600,00 лв. /шестотин лева/; За обособена позиция 2: ЦДГ „Чучулига”, район Централен – 3000,00 лв. /три хиляди лева/. Б/ Гаранция за изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител кандидат преди подписване на договора. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или в банковата гаранция трябва да е отразено,че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Гаранцията за изпълнение се освобождава без задължения за лихви или други обезщетения за периода, през който законно са престояли при Възложителя в едномесечен срок от изпълнение предмета на поръчката.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Финансирането се извършва от средства на СОФ при Община Пловдив.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: 1. Изискванията по отношение на минимален общ оборот от дейността трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от отделните участници в него. 2.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, следва преди подписване на договора да представи удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на камарата на строителите. Когато кандидатът, определен за изпълнител, е консорциум/обединение, е достатъчно един от членовете му да представи такова удостоверение. При непредставяне на такова удостоверение договор за изпълнение на обществена поръчка не се сключва с този кандидат. 3. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, следва преди подписване на договора да представи актуална справка от НАП за налични трудови правоотношения, с лицата посочени в списъка на техническия персонал и за Техническия ръководител. 4. Срок на валидност на офертите – не може да бъде по-малък от 120 календарни дни от крайния срок за приемане на оферти. 5. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от: за обособена позиция 1: ЦДГ „Дружба”, филиал „Първи юни” - 30 /тридесет/ календарни дни и за обособена позиция 2: ЦДГ „Чучулига”– район Централен – 60 /шестдесет/ календарни дни. 6. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, следва преди подписване на договора да представи документи, които удостоверяват че няма парични задължения към държавата или община Пловдив, по смисъла на чл. 162, ал.2 от ДОПК. Забележка: Кандидат, който не отговаря на което и да е от описаните по – горе изисквания се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Заверено копие от удостоверение за актуално състояние – за юридическите лица и едноличен търговец, които не са регистрирани в търговския регистър към Агенцията по вписванията. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, да се представи договор за създаване на обединението. 2.Документ за регистрация по ДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника; 3.Документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата и други документи, ако е приложимо. 4.Документ за закупена документация; 5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - по образец, приложен към документацията; 7. Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда участие на подизпълнители; 8. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела и видовете работи които ще извършва, когато е приложимо; 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП - по образец; 10. Декларация за оглед на място и запознаване със спецификата на обекта - по образец; 11. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50,ал.1 от ЗОП: - копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност; - информация за общия оборот и за оборота от строителство за 2008, 2009 и 2010 г. – по образец. - копие от баланса и от отчета за приходи и разходи за последните три финансови години /2008,2009,2010 г./, в зависимост от датата на учредяване или датата на започване на дейността; 12. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51,ал.1 от ЗОП: - Списък на договорите за строителство изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. - Списък на управленския персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, и заверени копия от договори с тези лица; Копие от документ, доказващ професионален опит най-малко 5 години в строителството за един от управленския персонал. - Списък на лицата, които ще изпълнят част ”Проектиране” от предмета на поръчката, придружен с удостоверения за пълна проектантска правоспособност на тези лица- само за обособена позиция № 2 - Списък на техническия персонал, предложен за изпълнение на поръчката. - Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката - свободен текст; - списък на собствено или наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката – по образец; - ISO 9001:2008 или еквивалент; BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалент;ISO 14001 : 2004 екв 13. Оферта за участие - по образец 1 и образец 2 14. Линеен календарен график за изпълнение на част „Строителство” от предмета на поръчката; 15. Описание на прилаганата система за контрол на качеството, във връзка с изпълнението на видовете работи и качеството на влаганите материали. 16. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката. 17. Ценова оферта - по образец 1а и 2а, представя се в запечатан непрозрачен плик вътре в плика с офертата. Забележка: За обособена позиция №1, към ценовата оферта участниците следва да приложат подробни количествено-стойностни сметки и анализни цени. За обособена позиция № 2, към ценовата оферта участниците следва да приложат анализни цени. 18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - копие от валидна полица за застраховка „Професионална отговорност”; - информация за общия оборот и за оборота от строителство за 2008, 2009 и 2010 г. – по образец. - копие от баланса и от отчета за приходи и разходи за последните три финансови години /2008,2009,2010 г./, в зависимост от датата на учредяване или датата на започване на дейността;
Минимални изисквания: 1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгл. чл. 171 от ЗУТ. 2. Участникът трябва да има минимален общ оборот от строителство за предходните три години /2008,2009 и 2010 г./ в размер както следва: За обособена позиция 1: ЦДГ „Дружба”, филиал „Първи юни”, район Западен– не по-малко от 240 000 /двеста и четиридесет хиляди/ лв.; За обособена позиция 2: ЦДГ „Чучулига”– район Централен – не по-малко от 1000 000 /един милион/ лв. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, по т.1 те следва да отговарят на описаните минимални изисквания, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, изискването трябва да се изпълнява от обединението като цяло. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на договорите за строителство на обществени сгради изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. - Списък на управленския персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, и заверени копия от договори с тези лица; Копие от документ, доказващ професионален опит най-малко 5 години в строителството за лицето, посочено като Технически ръководител. - Списък на лицата, които ще изпълнят част „Проектиране” от предмета на поръчката, придружен с удостоверения за пълна проектантска правоспособност на тези лица.- Забележка: само за обособена позиция № 2 - Списък на техническия персонал, предложен за изпълнение на поръчката. - Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката - списък на собствено или наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. - Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват на действие строителни дейности ISO 9001:2008 или еквивалент - Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с обхват на действие строителни дейности BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалент; - Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на околната среда с обхват на действие строителни дейности ISO 14001 : 2004 или еквивалент
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни /обществени сгради/ с обектите от настоящата обществена поръчка. 2. Наличие на професионален опит на ръководния персонал за изпълнение предмета на поръчката; 3. Участникът следва да разполага с най-малко едно лице от ръководния персонал, посочен като Технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, който да има минимум 5 /пет/ години професионален опит в строителството. 4. Наличие на екип от лица с пълна проектантска правоспособност по съответните проектни части, които се изискват за изпълнение на част „Проектиране” - Забележка: само за обособена позиция № 2. 5. Наличие на технически персонал за изпълнение предмета на поръчката; Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката; 6. Участникът трябва да разполага със собствено или наето техническо оборудване, с което да изпълни предмета на поръчката; 7. Наличие на внедрена система за управление на качеството с обхват на действие строителни дейности ISO 9001:2008 или еквивалент 8. Наличие на внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с обхват на действие строителни дейности BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалент; 9. Наличие на внедрена система за управление на околната среда с обхват на действие строителни дейности ISO 14001 : 2004 или еквивалент. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, по т.1 те следва да отговарят на описаните минимални изисквания, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, изискването трябва да се изпълнява от обединението като цяло. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката (тежест : 60)
Показател: Срок за изпълнение на поръчката (тежест : 40)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:00
Цена: 60.00
Условия: Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в ст. 2, ет. 4 на административната сграда на Община Пловдив, адрес: гр.Пловдив, област Пловдивска, пл.Централен № 1, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа. Документацията за участие може да се закупува в срок до 29.07.2011 г. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в административната сграда на Община Пловдив, адрес: гр.Пловдив, област Пловдивска, пл.Централен № 1, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа.. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена. Цената на документацията е 60 /шейсет/ лева. Сумата от 60 /шейсет/ лева може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на възложителя на адрес: гр. Пловдив, площад «Стефан Стамболов» №1, преди получаване на документацията или да бъде внесена по банков път на следната сметка: IBAN: BG23IORT73753102000001, BIC: IORTBGSF- ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ.
Дата: 29/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:00
Дата: 08/08/2011
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: община Пловдив, пл. "Централен" №1, ет.12, Заседателна зала
Час: 10:00
Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 09/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подаде всяко заинтерисовано лице в срока и по реда на чл. 120 ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 15/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование: Пловдив
Пощенски код: 4000
За контакти: Дирекция СМСТИ
Електронна поща
Факс
Адрес: Площад "Централен"№1, ет.4, ст.4
Град: Пловдив
Лице за контакти: инж. Соня Джуркова
Интернет адрес
Телефон: 032 656444
Държава: България
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: Община Пловдив
Пощенски код: 4000
За контакти: Деловодство
Електронна поща
Факс
Адрес: пл. "Централен" №1
Град: Пловдив
Лице за контакти: Офелия Карагяурова
Интернет адрес
Телефон: 032 656403
Държава: България
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Ремонт на ЦДГ Дружба, филиал Първи юни, район Западен
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Ремонт на ЦДГ Дружба, филиал Първи юни, район Западен - съгласно приложените технически спецификации към документацията за участие
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност
Описание: Стойността на обособената позиция не може да бъде повече от 81 699,35 лв. без ДДС, съответно 98 039,22 с ДДС
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни: 30
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация: За оглед на място на обекта, който следва да се ремонтира и при възникване на на допълнителни въпроси може да се обръщате към инженер от район Западен, гр. Пловдив
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: "Ремонт на ЦДГ Чучулига, район Централен"
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: "Ремонт на ЦДГ Чучулига, район Централен" - съгласно документацията за участие
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71220000: Архитектурно проектиране
Доп. предмети: 45000000: Строителни и монтажни работи
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 359629.61
Описание: Стойността на обособената позиция не може да бъде повече от 359 629,61 лв. без ДДС, съответно 431 555,53 лв. с включен ДДС.
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни: 60
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци
5) Допълнителна информация
Информация: За оглед на място на обекта, който следва да се ремонтира и при възникване на допълнителни въпроси, може да се обръщате към инж. Палангачев - район Централен, гр. Пловдив
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)