N: 11 / 24.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: СБАЛОЗ "Д-р М. Марков - Варна" - ЕООД
Пощенски код: 9000
Място/места за контакт:: гр. Варна, бул.:"Цар Освободител" 100
E-mail:: ignatov@mdozs-varna.com
Факс: 052 975844
Пощенски адрес: бул.: "Цар Освободител" 100
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Варна
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Д-р Господин Игнатов
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 052 975888
Адрес на профила на купувача
Страна: РБългария
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: здравеопазване
Вид на възложителя: публичноправна организация
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционно обслужване на многосрезов компютърен томограф, окомплектован с медицински принтер, инжектор за контрастни материи, работна станция за постобработка и външно устройство за архивиране на образи”
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG331
Място на изпълнение: СБАЛОЗ "Д-р М. Марков - Варна" ЕООД, отделение по Образна диагностика
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционно обслужване на многосрезов компютърен томограф, окомплектован с медицински принтер, инжектор за контрастни материи, работна станция за постобработка и външно устройство за архивиране на образи”
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33111800: Система за рентгенова диагностика
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционно обслужване на 1 брой многосрезов компютърен томограф, окомплектован с медицински принтер, инжектор за контрастни материи, работна станция за постобработка и външно устройство за архивиране на образи”
Прогнозна стойност: 1250000.00
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 6
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Всеки кандидат представя гаранция за участие в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката по т. II. 2.1 в една от формите предвидени в чл. 60 ал. 1 от ЗОП. Когато формата на гаранцията за участие е банкова гаранция, същата да е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата. Банковата сметка на възложителя СБАЛОЗ „Д-р Марко Антонов Марков” - Варна ЕООД е в Централна кооперативна банка – клон гр. Варна, IBAN: BG24CECB97901036427000, BIC: CECBBGSF Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на поръчката, в една от формите предвидени в чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагана на обществената поръчка.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Предлаганата цена следва да бъде в български лева и да включва всички такси, мита, транспортни разходи до мястото на инсталиране на апаратурата - монтаж, предварително изпитване, въвеждане в експлоатация, предоставяне на ръководство за експлоатация на апаратурата в оригинал и в превод на български език, обучение на персонала на място от сервизен/и специалист/и на фирмата кандидат и други разходи, франко “Отделение по Образна диагностика” на Лечебното заведение, без начислен ДДС. Сумата по договора ще бъде изплатена както следва: - до 30 % авансово плащане в 10 (десет) дневен срок от подписване на договора; - останалата част до пълната сума на договора – разсрочено в рамките на 36 (тридесет и шест) месеца
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма: Кандидат или участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят изисква създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица; новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението;(чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП). Кандидатът да е оторизиран представител, на производителя/ите за предлаганата апаратура за конкретната процедура. Изискването се прилага и за евентуалните подизпълнители.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: Апаратурата да бъде нова и неупотребявана, като компютърният томограф да е произведен след датата на сключване на договора за изпълнение на поръчката, което се доказва с декларация от производителя; да отговаря на минималните техническите изисквания на Възложителя, посочени в техническото задание към тръжната документация. Кандидатът да е оторизиран представител на производителя/ите за предлаганата апаратура за конкретната процедура. Изискването се прилага и за евентуалните подизпълнители. Кандидатът да осигури гаранционно обслужване на апаратурата от оторизиран сервиз на производителя/ите на територията на Република България. Предложеният гаранционен срок на апаратурата да не е по-кратък от определения от производителите гаранционен срок и същият не може да е по-кратък от 12 (дванадесет) месеца. Да се осигури обучение на персонала от квалифициран/и служител/и на производителите. След приключване на обучението се издава протокол за проведеното обучение. При констатиране на повреда, срокът за изясняване характера на същата да бъде в рамките на 24 часа от съобщаването й на Изпълнителя; срокът за отстраняване на повредата в рамките на гаранционния срок, когато се извършва на място, да бъде не повече от 3 (три) работни дни. При необходимост от подмяна на дефектирали части, подлежащи на доставка, срокът за отстраняване на повредата се удължава с времето на доставка. Срокът за доставка не може да бъде повече от 5 (пет) работни дни. В рамките на гаранционния срок Изпълнителят се задължава да извърши 4 (четири) пъти годишно профилактика на доставената апаратура, в обем съобразен с препоръките на производитеите. Счита се, че апаратурата е въведена в експлоатация след подписване на двустранен приемо – предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя за извършена доставка, монтаж, инсталация и предпускови тестове.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 2.1.1. Удостоверение за актуално правно състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца от датата на публикуване на обявлението, а когато участникът е физическо лице – документ за самоличност; Когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър представя само удостоверение от Агенцията по вписванията; за чуждестранни юридически лица – еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен; 2.1.2. За чуждестранно лице – документ за регистрация съобразно националното му законодателство, представен заедно с официален легализиран превод; 2.1.3. Копие на документ за регистрация – по ЗДДС, идентификационен номер в случай, че участникът е регистриран по реда на Закона за данък върху добавената стойност; 2.1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47,ал. 1, ал.2, и ал.5 от ЗОП, по приложен образец; 2.1.5. Списък на подизпълнителите с вида и дела на тяхното участие, и декларация от подизпълнителите за съгласие; 2.1.6. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, което прави предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; 2.1.7. Документ за представена гаранция за участие; 2.1.8. Документ за закупена документация; 2.1.9. Административни сведения за участника по образец; 2.1.10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата; 2.1.11. Технически характеристики на предлаганата система, даващи възможност за сравнение с изискванията на Възложителя и актуален каталог/зи, съдържащ/и подробни технически данни на предлаганата апаратура в оригинал и официален превод (в отделен, запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик); Кандидатът трябва да отбележи върху продуктовия каталог съответствието на техническите характеристики на апаратурата с минималните технически изисквания и с техническите параметри, подлежащи на оценка. В случай, че съответствието не е видно от продуктовия каталог на Производителя, то следва да бъде доказано с писмо от Производителя, в оригинал и официален превод; 2.1.12. Предлагана цена (в отделен, запечатан, непрозрачен и с Ненарушена цялост плик); В случай на използване на подизпълнители, всеки от тях представя документи по Раздел ІІІ.2.2. "Икономически и финансови възможности", т. III..2.2.1.и т. III..2.2.2. и по Раздел ІІІ.2.3. "Технически възможности", съответстващи на вида на участието на подизпълнителя, както и документите по Раздел ІІІ.2.1. " Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри ", т. III.2.1.1., т. III.2.1.2., т. III.2.1.4, т. III.2.1.5., т. III.2.1.6.; Документите в офертата, издадени от държавни институции и от производители да се представят като оригинали и/или заверени от участника копия, на български език, а чуждестранните – в официален превод, с изключение на Документа по т. III.2.1.7., когато гаранцията за участие е внесена парична сума, и Документа по т. III.2.1.8. Посочените документи се представят като заверени от участника фотокопия. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат, който в офертата си не е удостоверил с декларации отсъствието на обстоятелства, визирани в чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (включително и за подизпълнителите). Офертата на кандидат, който не представи изискващите се от Възложителя по вид и форма документи, ще бъде отстранена от участие в процедурата. Не се допуска представяне на варианти. Апаратурата да бъде нова, като компютърният томограф да е произведен след датата на сключване на договора за изпълнение на поръчката, за което се представя декларация от производителя. Аратурата да отговаря на изискванията на Възложителя и да притежава минималните технически характеристики, посочени в техническото задание. Несъответствието на техническите параметри на предлаганата апаратура с техническите изисквания на Възложителя е основание за отстраняване на кандидата от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценка дали изискванията са изпълнени: Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансово състояние всеки кандидат представя в офертата си следните документи: 2.2.1. Копие на годишен финансов отчет (счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите) от предходните три финансови години (2008, 2009, 2010), заверени от независим одитор; 2.2.2. Информация за общия оборот и оборота от продажби и сервизно обслужване на рентгенова апаратура за последните три години (2008, 2009, 2010), в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване за допускане до участие в процедурата - оборот от извършени продажби на медицинска рентгенова апаратура, в размер не по-малък от 4 500 000 (четири милиона и петстотин хиляди) лева с ДДС за последните три години (2008, 2009, 2010). За доказване на това обстоятелство, кандидатите попълват декларация.
Минимални изисквания: Информация и формалности, които са необходими за оценка дали изискванията са изпълнени: Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансово състояние всеки кандидат представя в офертата си следните документи: 2.2.1. Копие на годишен финансов отчет (счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите) от предходните три финансови години (2008, 2009, 2010), заверени от независим одитор; 2.2.2. Информация за общия оборот и оборота от продажби и сервизно обслужване на рентгенова апаратура за последните три години (2008, 2009, 2010), в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване за допускане до участие в процедурата - оборот от извършени продажби на медицинска рентгенова апаратура, в размер не по-малък от 4 500 000 (четири милиона и петстотин хиляди) лева с ДДС за последните три години (2008, 2009, 2010). За доказване на това обстоятелство, кандидатите попълват декларация.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.3.1. Декларация за изпълнените от участника договори през последните три години (2008, 2009, 2010) за извършени доставки и въведени в експлоатация апарати за образна диагностика с рентгенови лъчи на територията на РБългария;кандидатът да представи и референции от възложители; 2.3.2. Оригинал и превод на бълг. език на оторизационно писмо от производителя, валидно за срока на изпълнение на поръчката, включващ и гаранционния срок, за това, че кандидатът за изпълнение на поръчката е оторизиран от производителя на оферираната апаратура за конкретната процедура; 2.3.3. Оригинал и превод на български език на оторизация за инсталация и сервиз, издадени от производителя на предлаганата апаратура, за срока на изпълнение на поръчката, включващ и гаранционния срок по договора; 2.3.4. Декларация с посочване имената на лицата, работещи по трудов договор и притежаващи необходимата квалификация за сервизно обслужване и поддръжка на оферираната апаратура; 2.3.5.Удостоверения (сертификати) за проведено обучение в оторизирани центрове на производителя на сервизните инженери, които ще обслужват предлаганите апарати; 2.3.6. Удостоверение за правоспособност за работа с източници на йонизиращи лъчения на специалистите извършващи сервизна поддръжка на компютърния томограф, издадено от НЦРРЗ;2.3.7. Списък на използваното оборудване на оторизираната сервизна база;2.3.8. Сертификати за калибрация на измервателната апаратура на оторизираната сервизна база за рентгеновата апаратура;2.3.9. Лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения от АЯР на оторизираната сервизна база, която ще извърши монтажа, инсталацията и сервизното обслужване на апаратурата; 2.3.10. Референции за добро сервизно обслужване на подобна апаратура, доставена и въведена в експлоатация не по-рано от 2008 година в Република България; 2.3.11. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 на оторизираната/ите сервизна/и база/и; 2.3.12. Кандидатът да представи сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или ISO 13485:2003 за производителя/ите на апаратурата, обект на настоящата процедура; 2.3.13. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 на участника в процедурата; 2.3.14. Кандидатът да представи заверено копие на оригинала с официален превод на бълг. език на сертификат за регистрация на апаратурата за съответствие с изискванията на Директива 93/42/ЕС; 2.3.15. Кандидатът да представи заверено копие с официален превод на бълг. език на декларация на производителя за съответствие на апаратурата с изискванията на Директива 93/42/ЕС; 2.3.16. Декларация от производителя, в оригинал и официален превод, че производството на компютърния томограф, предмет на настоящата процедура, ще се осъществи след датата на сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка; 2.3.17. Кандидатът да представи Разрешение за търговия на едро с мед. изделия по предмета на процедурата; 2.3.18. Кандидатът да представи продуктов каталог на предлаганата апаратура в оригинал или заверено от участника копие и официален превод на бълг.език; 2.3.19. Кандидатът да представи попълнена таблица с техн. х-ки на оферираната апаратура за съответствие с мин. изисквания на Възложителя, Кандидатът трябва да отбележи върху продуктовия каталог съответствието на техн. х-ки на апаратурата с мин. техн. изисквания и с техн. параметри, подлежащи на оценка. В случай, че съответствието не е видно от продуктовия каталог на Производителя, то следва да бъде доказано с писмо от Производителя, в оригинал и официален превод. 2.3.20. Кандидатът да представи ръководство за експлоатация на апаратурата на бълг. език на хартиен и електронен носител; 2.3.21. Писмо от производителя - оригинал и официален превод на бълг. език, за срока на доставка на предл. компютърен томограф в дни; 2.3.22.Официално писмо от производителя в оригинал и официален превод на бълг. език за срока на инсталация на предлагания компютърен томограф в дни.
Минимални изисквания: 2.3.1. Декларация за изпълнените от участника договори през последните три години (2008, 2009, 2010) за извършени доставки и въведени в експлоатация апарати за образна диагностика с рентгенови лъчи на територията на РБългария;кандидатът да представи и референции от възложители; 2.3.2. Оригинал и превод на бълг. език на оторизационно писмо от производителя, валидно за срока на изпълнение на поръчката, включващ и гаранционния срок, за това, че кандидатът за изпълнение на поръчката е оторизиран от производителя на оферираната апаратура за конкретната процедура; 2.3.3. Оригинал и превод на български език на оторизация за инсталация и сервиз, издадени от производителя на предлаганата апаратура, за срока на изпълнение на поръчката, включващ и гаранционния срок по договора; 2.3.4. Декларация с посочване имената на лицата, работещи по трудов договор и притежаващи необходимата квалификация за сервизно обслужване и поддръжка на оферираната апаратура; 2.3.5.Удостоверения (сертификати) за проведено обучение в оторизирани центрове на производителя на сервизните инженери, които ще обслужват предлаганите апарати; 2.3.6. Удостоверение за правоспособност за работа с източници на йонизиращи лъчения на специалистите извършващи сервизна поддръжка на компютърния томограф, издадено от НЦРРЗ; 2.3.7. Списък на използваното оборудване на оторизираната сервизна база; 2.3.8. Сертификати за калибрация на измервателната апаратура на оторизираната сервизна база за рентгеновата апаратура; 2.3.9. Лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения от АЯР на оторизираната сервизна база, която ще извърши монтажа, инсталацията и сервизното обслужване на апаратурата;2.3.10. Референции за добро сервизно обслужване на подобна апаратура, доставена и въведена в експлоатация не по-рано от 2008 година в Република България; 2.3.11. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 на оторизираната/ите сервизна/и база/и; 2.3.12. Кандидатът да представи сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или ISO 13485:2003 за производителя/ите на апаратурата, обект на настоящата процедура; 2.3.13. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 на участника в процедурата; 2.3.14. Кандидатът да представи заверено копие на оригинала с официален превод на бълг. език на сертификат за регистрация на апаратурата за съответствие с изискванията на Директива 93/42/ЕС;2.3.15. Кандидатът да представи заверено копие с официален превод на бълг. език на декларация на производителя за съответствие на апаратурата с изискванията на Директива 93/42/ЕС; 2.3.16. Декларация от производителя, в оригинал и официален превод, че производството на компютърния томограф, предмет на настоящата процедура, ще се осъществи след датата на сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка; 2.3.17. Кандидатът да представи Разрешение за търговия на едро с мед. изделия по предмета на процедурата; 2.3.18. Кандидатът да представи продуктов каталог на предлаганата апаратура в оригинал или заверено от участника копие и официален превод на бълг.език; 2.3.19. Кандидатът да представи попълнена таблица с техн. х-ки на оферираната апаратура за съответствие с мин. изисквания на Възложителя, Кандидатът трябва да отбележи върху продуктовия каталог съответствието на техн. х-ки на апаратурата с мин. техн. изисквания и с техн. параметри, подлежащи на оценка. В случай, че съответствието не е видно от продуктовия каталог на Производителя, то следва да бъде доказано с писмо от Производителя, в оригинал и официален превод. 2.3.20. Кандидатът да представи ръководство за експлоатация на апаратурата на бълг. език на хартиен и електронен носител; 2.3.21.Писмо от производителя - оригинал и официален превод на бълг. език, за срока на доставка на предл. компютърен томограф в дни; 2.3.22.Официално писмо от производителя в оригинал и официален превод на бълг.език за срока на инсталация на предлагания компютърен томограф в дни.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Цена на предложението (тежест : 55 )
Показател: Съответствие с техническите параметри (тежест : 45 )
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 13:00
Цена: 50
Условия: Цената на документацията се заплаща в брой, в касата на СБАЛОЗ "Д-р М. Марков-Варна" ЕООД, всеки работен ден от 07:30 до 13:00, или сумата се превежда по банковата сметка на възложителя: СБАЛОЗ "Д-р М. Марков-Варна" ЕООД, в Централна кооперативна банка - клон гр. Варна, IBAN: BG24CECB97901036427000, BIC: CECBBGSF. Цената на документацията е 50 (петдесет) лева с ДДС.
Дата: 08/08/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 13:00
Дата: 18/08/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: СБАЛОЗ „Д-р Марко Антонов Марков” - Варна ЕООД
Време: 10:00
Лица: Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
Дата: 19/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата SIMAP, и има вътрешен референтен номер ID 2011 - 087470 от 23.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 ал.3 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 23/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна