N: 8 / 24.6.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Плевен
 Пощенски код: 5800
 За контакти: инж.Марийка Иванова
 Електронна поща: m.kavulska@pleven.bg
 Факс: 064 881296
 Адрес: пл.Възраждане 2
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Плевен
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: инж.Марийка Иванова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.pleven.bg
 Телефон: 00359 886403255
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Изграждане на многофункционални спортни площадки и детски площадки”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG314
 Място на изпълнение: гр. Плевен
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предмет на настоящата обществена поръчка включва изграждането на многофункционални спортни и детски площадки.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Обществената поръчка е разделена на 2 (две) самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - „Многофункционална спортна площадка и детски площадки в междублоковото пространство на блок 68 и блок 69 в жк.Сторгозия, УПИ І, кв.700А, гр.Плевен”; Обособена позиция № 2 - „Детски площадки и многофункционална спортна площадка: - детска площадка, УПИ І, кв.206, гр.Плевен - многофункционална спортна площадка, УПИ І, кв.312, гр.Плевен - детска площадка, УПИ І, кв.18, жк.Дружба, кв.Плевен - детска площадка, УПИ І, кв.284, гр.Плевен - детска площадка, УПИ І, кв.314, гр.Плевен”
 Прогнозна стойност: 732775.71
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание: Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнение, съгласно чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП при наличие на законови предпоставки.
 Опции: ДА
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 300
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1.Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 700 лв. за позиция І и 4 500 лв. за позиция ІІ. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие да не е по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора. При представяне на банкова гаранция, срокът на валидност да е най-малко 30 дни след подписване на окончателния протокол, установяващ изпълнението на договора.Документът удостоверяващ банковата гаранция трябва да бъде в оригинал. Паричната сума се внася по сметка IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10,BIC UNCRBGSF "УниКредит Булбанк", клон Плевен.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Разходите по изпълнение на предмета на поръчката се заплащат от Община Плевен. Част от същите подлежи на възстановяване при условията на подписания договор между МРРБ и Община Плевен. Възложителя ще заплаща сумите по изпълнението на Изпълнителя при условията, предвидени в документацията за обществена поръчка и при условията на проекта на договора. Всички плащания по договора ще се извършват в лева по банков път по сметка, посочена от Изпълнителя, както следва: Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора в срок до 10 работни дни след представяне от Изпълнителя на: • фактура и • оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансовото плащане със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след срока на изпълнение на договора. При всяко междинно плащане Възложителят ще удържа 20 % (двадесет процента) от одобрената в съответния протокол стойност за действително извършените СМР за сметка на авансовото плащане. Окончателно плащане в срок до 1 (един) месец от представянето на : - окончателен премателно-предавателен Протокол Образец № 16 от Наредба № 3 /31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, - Разрешение за ползване на обекта и - представяне на фактура за сума в размер на одобрената стойност в окончателния приемателно-прадавателен протокол за действително извършени СМР. При окончателното плащане Възложителят ще удържи от одобрената в окончателен премателно-предавателен стойност за действително извършените СМР остатъка от авансовото плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Плик №1: 1. Документ за регистрация на участника (нот. зав. копие) или декларация с ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато участник е физ. лице –заверено копие «Вярно с оригинала» от документ за самоличност. 1.2. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, изискването по тази точка се отнася за всички членове на обединението.1.3. Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нот. зав. копие), когато участникът е обединение, което не е юрид. лице.1.4. Чужд. участници трябва да представят тези документи и в офиц. превод.2.1. Когато не е представена декларация с ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нот. зав. копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. 2.2. Чужд. юрид. лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.3. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата;4. Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Центр. проф. регистър на участника за изпълнение на СМР за ІІ група строежи от ІV категория, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, всеки член от обединението трябва да отговаря на това изискване в съответствие с дела и вида на работите, които ще извършва при изпълнението на поръчката. 5. Доказателства за икономическите и финансови възможности на участника.6. Доказателства за техническите възможности на участника.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП.8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП.9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.10.Декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП за подизпълнители;11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП за спазване на изискванията за минимална цена на труда.12. Нот. заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Плик №2: 1. Предложението на участника за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено съгласно образеца в документацията и да включва: •информация относно технологията, организацията на строителството и техниката за изпълнение на основните видове СМР, както и специфичните изисквания, свързани с безопасността по време на строителството на обекта;•Строително-организационен план с нанесени съществуващи комуникации.•Мерки за опазване на околната среда, които участникът ще предложи при изпълнението на строежа;•Организационна схема – ръководен и технически екип и звена за изпълнение на отделните видове СМР•Предложение за срок за изпълнение на обществената поръчка;•Предложение за гаранционни срокове за отделните видове СМР.Непредставянето на част от посочената информация или на някой от документите ще се счита за основание за отстраняване на участника от процедурата. 2. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, в Плик № 2 следва да бъдат поставени отделни пликове с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена поръчка №..” за всяка отделна позиция, за която ще участва в процедурата, и фирмата на участника. Плик №3: 1. Предлагана цена; Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, в Плик № 3 следва да бъдат поставени отделни пликове с надпис „Предлагана цена по обособена поръчка №....” за всяка отделна позиция, за която ще участва в процедурата, и фирмата на участника.В ценовото предложение трябва да бъдат включени всички разходи, които участникът предвижда да направи.Ценовата оферта трябва да съответства на предложението за изпълнение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника, както и за оборота от строителство на сходни с предмета на поръчката обекти последните три години. За сходни с предмета на поръчката обекти се приема изграждането на спортни площадки, на детски площадки, на зони за отдих, на увеселителни паркове, на паркове и на развлекателни съоръжения. 3. Нотариално заверено копие от застраховката за професионална отговорност на участника. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да представи нотариално заверено копие на валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за дейностите, съобразно дела и вида на работите, които ще извършва при изпълнение на тази обществена поръчка.
 Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат положителен финансов резултат за последните три финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло. 2.1. За обособена позиция 1 - Участниците следва да имат общ оборот за последните три финансови години не по-малко от 540 000 лв. /петстотин и четиридесет хиляди/ лева без ДДС и общ оборот от строителство на сходни с предмета на поръчката обекти не по-малък от 270 000 /двеста и седемдесет хиляди/ лева без ДДС. 2.2. За обособена позиция 2 - Участниците следва да имат общ годишен оборот за последните три финансови годинине по-малко от 900 000 лв. /деветстотин хиляди/ лева без ДДС и общ оборот от строителство на сходни с предмета на поръчката обекти не по-малък от 450 000 /четиристотин и петдесет хиляди/ лева без ДДС. За сходни с предмета на поръчката обекти се приема изграждането на спортни площадки, на детски площадки, на зони за отдих, на увеселителни паркове, на паркове и на развлекателни съоръжения. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по точка 2.1. и 2.2. се отнася за обединението като цяло. 3. Участниците трябва да имат застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума,определена по реда на чл. 5, ал. 2, т. 4, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на поръчката, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 3.1.Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да притежава валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за дейностите, които ще извършва при изпълнението на обществената поръчка. 3.2. Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила най-малко 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. копия от валидни сертификати по ISO 9001:2008 с обхват сходни на предмета на поръчката обекти ; ISO 14001; OHSAS 18001, заверени от участника; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки член от обединението трябва да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за дейности, които ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, на изискванията за сертификати ISO 14001 и OHSAS 18001, трябва да отговарят за всеки член от обединението. Сертификатите задължително да се представят в превод на бълг. език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 2. декларация по чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП за договори със същия или сходен предмет на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните пет години (2006г., 2007г., 2008г., 2009г. и 2010г.), с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложителите. За сходни с предмета на поръчката обекти се приема изграждането на спортни площадки, на детски площадки, на зони за отдих, на увеселителни паркове, на паркове и на развлекателни съоръжения. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло. 3. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на техническите експерти, които ще управляват и контролират изпълнението на обществената поръчка и на изпълнителски състав като дипломи, трудови книжки, удостоверения и други документи, удостоверяващи необходимата квалификация за изпълнение на съответната дейност от предмета на договора и други по преценка на участника. 4. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, и съответните доказателства (за основанието, на което ползва тази техника - собственост, наем, лизинг и други. Да се представят копия на договорите за наетата техника или документ за собственост. При представяне на договори за наем, същите да бъдат валидни за срока на изпълнение на поръчката и да са нотариално заверени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло.
 Минимални изисквания: 1.1. Участниците трябва да притежават сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за сходни с предмета на поръчката обекти или друга еквивалентна система. За сходни с предмета на поръчката обекти се приема изграждането на спортни площадки, на детски площадки, на зони за отдих, на увеселителни паркове, на паркове и на развлекателни съоръжения. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице трябва да притежава внедрена система за дейностите които ще изпълнява. 1.2. Участниците трябва да притежават сертификат за внедр. с-ма за управление на окол. среда ISO 14001 или друга еквив. система. 1.3. Участниците трябва да притежават сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или друга еквивалентна система. В случай, че участникът е обединение, всеки член от обединението трябва да отговаря на изискването по т.1.2. и т.1.3. 2. Участниците трябва да имат опит в изграждането на сходни с предмета на поръчката обекти през последните пет години (2006, 2007, 2008, 2009г. и 2010г.).Да се приложат поне 2 референции за добро изпълнение на част от договори, описани в списъка с обща стойност съгласно изискванията в документацията. 3. За обособени позиции І и ІІ - Участниците трябва да разполагат с екип от специалисти от съответните области с достатъчно опит и с проф. квалификация. Трябва да разполагат с ръководител екип– инженер/архитект – специалност ПГС/ландшафтен архитект/архитект с мин. 3 години трудов стаж по специалността, който да осъществява цялостното ръководство при реализирането на СМР, доказано с приложени документи, удостоверяващи образованието и проф. квалификация. Трябва да разполагат най-малко с двама техн. правоспособни лица – инженер/архитект или техник със специалност строителство/архитектура/озеленяване с трудов стаж по специалността мин. 3 години, съобразно придобитатата им специалност и образ.-квалиф. степен, които да извършват специализ. техн. ръководство на отделни СМР за изпълнение на поръчката, придружени с документи, удостоверяващи образованието и проф. квалификация. 3.1. За обособена позиция І - Участниците трябва да разполагат с необх. брой персонал за изпълнението на всички дейности, включени в предмета на поръчката в предложения срок за изпълнение – поне една строит. бригада с мин. 5 специалисти и 2 специалисти за изпълнение на озеленяване, доказано с приложени документи, удостоверяващи проф. квалификация . 3.2. За обособена позиция ІІ - Участниците трябва да разполагат с необх. брой персонал за изпълнението на всички дейности, включени в предмета на поръчката в предложения срок за изпълнение – поне 2 строит. бригади с мин. по 5 специалисти и една група озеленители с мин. 3 специалисти за изпълнение на озеленяване, доказано с приложени документи, удостоверяващи професионалната квалификация. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, изискванията по т.3-т.3.2. се отнасят за обединението като цяло. 4.1.За обособена позиция І - Участниците трябва да разполагат с необходимата строителна механизация, съоръжения, специални уреди и приспособления, специални технически средства и други, необходими за точното и качествено изпълнение на обявената поръчка, както следва: багер/фадрома, пневматична трамбовка, 2 броя самосвали. 4.2. За обособена позиция ІІ - Участниците трябва да разполагат с необходимата строителна механизация, съоръжения, специални уреди и приспособления, специални технически средства и други, необходими за точното и качествено изпълнение на обявената поръчка, както следва: багер/фадрома, пневматична трамбовка, 2 броя самасвали. 5.Ако участникът участва и за двете обособени позиции, той трябва да отговаря на изискванията и за двете позиции. Не се допуска дублиране на посочените технически специалисти, персонал за изпълнение и механизация в двете позиции. Участник, предлагащ едни и същи технически лица, един и същи персонал и една и съща механизация за двете позиции ще бъде отстранен.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 70)
 Показател: Срок за изпълнение на поръчката (тежест : 20)
 Показател: Гаранционен срок (тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 8 от 08/03/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 18
 Условия: Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Център за административно обслужване, пл.Възраждане №4, срещу документ за платена такса или с платежно нареждане по сметка IBAN BG07 UNCR 9660 8497 5737 13, BIC UNCRBGSF, код вид плащане 44 70 00 в Уникредит Булбанк, клон Плевен.
 Дата: 19/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 29/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Заседателна зала на Община Плевен - ІІІ етаж.
 Час: 14:30
 Лица: Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
 Дата: 01/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Проект: „Организация на уличното движение и подобряване на физическата среда за устойчиво и интегрирано развитие на град Плевен” Договор BG161PO001/1.4-05/2009/003.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120 ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 21/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Център за административно обслужване
 Пощенски код: 5800
 За контакти: Център за административно обслужване
 Електронна поща: m.kavulska@pleven.bg
 Факс: 064 822414
 Адрес: пл.Възраждане 4
 Град: Плевен
 Лице за контакти: Людмила Иванова
 Интернет адрес: www.pleven.bg
 Телефон: 064 822414
 Държава: Република България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Център за административно обслужване
 Пощенски код: 5800
 За контакти: Център за административно обслужване
 Електронна поща: m.kavulska@pleven.bg
 Факс: 064 822414
 Адрес: пл.Възраждане 4
 Град: Плевен
 Лице за контакти: Людмила Иванова
 Интернет адрес: www.pleven.bg
 Телефон: 064 822414
 Държава: Република България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Многофункционална спортна площадка и детски площадки в междублоково пространство – блок 68 и блок 69 в жк.Сторгозия, УПИ І, кв.700А, гр.Плевен”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Изграждане на многофункционалната спортна площадка и детските площадки в междублоковото пространство на блок 68 и блок 69 в жк.Сторгозия, УПИ І, кв.700А, гр.Плевен.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 277451.67
 Описание: Изграждането на многофункционалната спортна площадка и детските площадки в междублоковото пространство на блок 68 и блок 69 в жк.Сторгозия, УПИ І, кв.700А, гр.Плевен включва: ? Озеленяване; ? Настилки; ? Архитектурни елементи и обзавеждане; ? ВиК и Ел работи на една от площадките.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 10

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Детски площадки и многофункционална спортна площадка: многофункционална спортна площадка, УПИ І, кв.312, гр.Плевен, детска площадка, УПИ І, кв.206, гр.Плевен, детска площадка, УПИ І, кв.18, жк.Дружба, кв.Плевен, детска площадка, УПИ І, кв.284, гр.Плевен, детска площадка, УПИ І, кв.314, гр.Плевен”
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: „Детски площадки и многофункционална спортна площадка: - детска площадка, УПИ І, кв.206, гр.Плевен - многофункционална спортна площадка, УПИ І, кв.312, гр.Плевен - детска площадка, УПИ І, кв.18, жк.Дружба, кв.Плевен - детска площадка, УПИ І, кв.284, гр.Плевен - детска площадка, УПИ І, кв.314, гр.Плевен”

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 455324.04
 Описание: Изграждането на „Детски площадки и многофункционална спортна площадка: • детска площадка, УПИ І, кв.206, гр.Плевен • многофункционална спортна площадка, УПИ І, кв.312, гр.Плевен • детска площадка, УПИ І, кв.18, жк.Дружба, кв.Плевен • детска площадка, УПИ І, кв.284, гр.Плевен • детска площадка, УПИ І, кв.314, гр.Плевен” включва: ? Озеленяване; ? Настилки; ? Архитектурни елементи и обзавеждане.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 10

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)