N: 7 / 24.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Първомай
 Пощенски код: 4270
 Място/места за контакт:: Ангел Папазов
 E-mail:: obaparv@parvoai.escom.bg
 Факс: 0336 63119
 Пощенски адрес: ул. "Братя Миладинови" № 50
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Първомай
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на:: Юлиян Димитров
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.parvomai.bg
 Телефон: 0336 62201
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Р България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: „Доставка чрез покупка на плодове и зеленчуци за нуждите на Общинските детски заведения, Дом за възрастни с физически увреждания село Езерово, Домашен социален патронаж и Детска млечна кухня при Община Първомай”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: община Първомай
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: „Доставка чрез покупка на плодове и зеленчуци за нуждите на Общинските детски заведения, Дом за възрастни с физически увреждания село Езерово, Домашен социален патронаж и Детска млечна кухня при Община Първомай”, обособена в 2 позиции, както следва:
• Позиция първа - Плодове;
• Позиция втора - Зеленчуци.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Количествата и артикулите са подробно описани в документацията
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранции за участие по обособени позиции както следва: за първа позиция в размер на 220 лв; за втора позиция – 220 лв.; В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, за всяка от тях се представя отделна гаранция под формата на банкова гаранция или депозит. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, валидна за срока на валидност на офертата. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. При депозит плащането се извършва в брой в касата на общината или по Банкова сметка на Община Първомай: IBAN - BG72 CECB 9790 33B3 2015 00, BIC: CECBBGSF, банка „ЦКБ” АД, клон Пловдив – България. Гаранцията за изпълнение на договорa е в размер на 3 % от стойността на договора за дадената позиция, представена преди подписването му. Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя платежния документ за внесената парична сума или банковата гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка: IBAN - BG72 CECB 9790 33B3 2015 00, BIC: CECBBGSF, банка „ЦКБ” АД, клон Пловдив – България. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Първомай и че е валидна до 10 дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането ще се извършва със средставата от бюджета на Община Първомай.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Съдържание на Плик № 1 Пликът задължително включва следните документи:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Административни сведения - Образец №23. Документи за регистрация на участника:• За юридически лица или ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/ се представя: - копие от документ за съдебна регистрация; - удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 60 дни преди датата на подаване на офертата - оригинал или нотариално заверено копие; - копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ; • За юридически лица или ЕТ, които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; • За физическо лице - копие от документа за самоличност;За чуждестранни лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод.• г) Копие от документа за внесена гаранция за участие, а при банкова гаранция (валидна за срока на валидност на офертата) – оригинал4. Декларация по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП - Образец №65. Декларация по чл.47, ал.4 от ЗОП за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП - Образец №76. Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП - Образец №8.7. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (само когато е приложимо) – Образец №9, който се попълва от представляващия подизпълнителя.Копията на изискуемите документи да са заверени от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.При подаване на офертата участникът може да се възползва от възможностите на чл. 33, ал. 4 от ЗОП – да посочи коя част от нея има конфиденциален характер и да изиска от Възложителя да не я разкрива.Непредставянето на някой от изброените в съдържанието документи, несъответствието на някои от тях с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, както и наличието на обстоятелства по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП е основание за отстраняване на съответния участник.Съдържание на Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя попълнен образец №1“Оферта за изпълнение”; Съдържание на Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”В този плик се поставят пликовете с ценовите предложения на участника - Образец 10

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2010 г
 Минимални изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Декларация със списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени от участника през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите - Образец №3, придружена от препоръки за добро изпълнение и копия на поне 2 договора с предмет доставка на хранителни продукти.2. Декларация със списък на транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец №4, придружена с копия на регистрационните талони, удостоверяващи собствеността на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката.3.Декларация от участника за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните – Образец №5.4.Копия от удостоверенията за регистрация на транспортните средства и обектите за производство и/или търговия с хранителни продукти, издадени от компетентните органи съгласно чл.12 от Закона за храните
 Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне 2 договора с предмет доставка на хранителни продукти за последните три години. В случай, че Участникът участва като обединение/консорциум, това изискване се прилага за обединението/консорциума като цяло.2. Участникът следва да притежава поне едно транспортно средство снабдено с необходимите разрешителни за превоз на хранителни продукти

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 10
 Условия: Сумата от 10 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Първомай или по банков път на следната сметка на Община Първомай: IBAN – BG08 CECB 9790 84B3 2015 00, BIC– CECBBGSF, код на вид плащане 44 70 00, банка „ЦКБ” АД, клон Пловдив – България. Документацията може да бъде получена и чрез портала за обществени поръчки.
 Дата: 26/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 05/08/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: стая 216 на Общинска администрация Първомай
 Време: 10:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
 Дата: 08/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 24.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: 10 дневен срок от узнаването за съответното решение

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комися за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL)
 Телефон: 02 9884070
 Страна: България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование: Община Първомай
 Пощенски код: 4270
 Място/места за контакт: Минка Христева
 E-mail: obaparv@parvoai.escom.bg
 Факс
 Пощенски адрес: ул. "Братя Миладинови" № 50
 Град: Първомай
 На вниманието на: Център за информационно обслужване на граждани
 Интернет адрес: www.parvomai.bg
 Телефон: 0336 62325
 Страна: Р България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Община Първомай
 Пощенски код: 4270
 Място/места за контакт: Диана Панайотова
 E-mail: obaparv@parvoai.escom.bg
 Факс
 Пощенски адрес: ул. "Братя Миладинови" № 50
 Град: Първомай
 На вниманието на: Център за информационно обслужване на граждани
 Интернет адрес: www.parvomai.bg
 Телефон: 0336 62325
 Страна: Р България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Плодове
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Банани, портокали, дини , пъпеши, ябълки, круши, череши, кюстендилски сливи и др.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 03222000: Плодове, вкл. черупкови

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Посочено в документацията
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация: Доставката ще бъде извършвана два пъти седмично след подаване на заявка от упълномощени лица на Възложителя

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Зеленчуци
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Зеле, кр. лук, картофи, праз лук, чесън, домати , краставици, пипер и др.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 03221000: Зеленчуци

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Посочено в документацията
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация: Доставката ще бъде извършвана два пъти седмично, след подаване на заявка от упълномощени лица на Възложителя

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)