N: 6 / 24.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "Водоснабдяване и канализация" - ЕАД, гр. Бургас
Пощенски код: 8000
За контакти: юк Йорданка Керанкова
Електронна поща: jkerankova@vik-burgas.com
Факс: 056 842979
Адрес: кв. "Победа" , ул. "Генерал Владимир Вазов" № 3, ет.4
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Бургас
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: юк Йорданка Керанкова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: www.vik-burgas.com
Телефон: 056 871442
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Основна/и дейност/и: Вода
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: “Доставка на товарни автомобили – употребявани за нуждите на „В и К” - ЕАД, Бургас. Обособена позиция 1 – Доставка на 1 брой товарен автомобил, специализиран за превоз на контейнери за битови и технологични отпадъци (контейнеровоз). Обособена позиция 2 – Доставка на 1 брой товарен автомобил самосвал с тристранно разтоварване на каросерията. Обособена позиция 3 - Доставка на 1 брой товарен бордови автомобил с хидрокран, специализиран за превоз на втечнен хлор.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG341
Място на изпълнение: Бургас
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: “Доставка на товарни автомобили – употребявани за нуждите на „В иК ” - ЕАД, Бургас.” Обособена позиция 1 – Доставка на 1 брой товарен автомобил, специализиран за превоз на контейнери за битови и технологични отпадъци (контейнеровоз). Обособена позиция 2 – Доставка на 1 брой товарен автомобил самосвал с тристранно разтоварване на каросерията. Обособена позиция 3 - Доставка на 1 брой товарен бордови автомобил с хидрокран, специализиран за превоз на втечнен хлор.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 34100000: Моторни превозни средства
Доп. предмети: 34115300: Превозни средства втора употреба
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Според нуждите на Възложителя, конкретизирани в документацията за участие.
Прогнозна стойност: 240000.00
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 3
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Изискуеми депозити и гаранции: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите се превеждат по сметка в ЦКБ - клон Бургас:IBAN - BG53 CECB 9790 1006 1553 00; BIC - CECBBGSF; Гаранция за участие - 700 лв. за съответната обособена позиция; Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция, при сключването му.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Разплащане в български лева по банков път.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: Документацията може да бъде изтеглена от сайта на Възложителя.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: 1. Образец Оферта – попълва се Образец № 1, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 2; 3. Удостоверение за актуално състояние (от фирмено отделение на съответния съд по регистрацията на Участника или от Агенцията по вписванията), което да е актуално към датата на подаване на офертата или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. * Когато документите са ксерокопия, следва да бъдат заверени от участника. 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец №4 и Образец №5. 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Образец №3. Управляващият и представляващ участника в процедурата попълва и подписва декларацията по приложения образец към настоящата документация. 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП, посочени в обявлението за обществена поръчка. 7. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението за обществената поръчка. 8. Документ за закупена тръжна документация – копие. 9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. 10. Декларация за участие на подизпълнители – попълва се Образец № 6. 11. Проект на договор Образец №10 - не се попълва, но се парафира на всяка страница - попълва се декларация за приемане клаузите по договора -Образец № 9. 12. Друга допълнителна информация, по преценка на Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 6.1. Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност (когато е приложимо). 6.2. Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за последните три (2008; 2009; 2010г.) финансови години, с изключение на новорегистрираните фирми и участниците, упражняващи свободна професия. 6.3.Информация за общия оборот и за оборота на стоките/ услугите, предмет на поръчката за последните три (2008; 2009; 2010г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си. Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: ?Участникът в процедурата трябва да представи банкова референция от обслужваща банка, че е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата. ?Участникът в процедурата трябва да представи доказателства за икономическото си и финансово състояние през последните три (2008; 2009; 2010г.) финансови години. ?Годишният оперативен резултат на участника трябва да бъде положителен за всяка от последните три ((2008; 2009; 2010г.) финансови години. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи изискваните от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 7.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки/ услуги, свързани с предмета на поръчката през последните три (2008; 2009; 2010г.) години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружени от препоръки (референции) за добро изпълнение. 7.2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоката със съответните спецификации или стандарти. 7.3. Списък с техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: ? Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните три (2008; 2009; 2010г.) години. ? Участникът в процедурата да докаже, че разполага с необходимия персонал за предоставяне на доставките/ услугите, нужен за качественото изпълнение поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ: 38 от 07/03/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:30
Цена: 50
Условия: Сумата за документацията е 50 лв. без ДДС, същата е платима по банков път по вече обявената сметка или в касата на дружеството и е невъзстановима.
Дата: 08/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 16:30
Дата: 18/07/2011
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: Конферентна зала, ет.4
Час: 10:00
Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи нотариално заверено пълномощно.
Дата: 19/07/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес: www.cpc.bg
Телефон: 02 9356113
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Юридически отдел при "Водоснабдяване и канализация" ЕАД, гр.Бургас
Пощенски код: 8000
Електронна поща: jkerankova@vik-burgas.com
Факс: 056 842979
Адрес: кв. "Победа",ул. "Генерал Владимир Вазов" № 3, ет.4
Град: Бургас
Интернет адрес: www.vik-burgas.com
Телефон: 056 871442
Държава: Република България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 23/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на 1 брой товарен автомобил специализиран за превоз на контейнери за битови и технологични отпадъци (контейнеровоз).
Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка на 1 брой товарен автомобил специализиран за превоз на контейнери за битови и технологични отпадъци (контейнеровоз).
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 34100000: Моторни превозни средства
Доп. предмети: 34115300: Превозни средства втора употреба
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 70000.00
Количество или обем: според нуждите на Възложителя
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 3
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на 1 брой товарен автомобил самосвал с тристранно разтоварване на каросерията.
Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка на 1 брой товарен автомобил самосвал с тристранно разтоварване на каросерията.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 34100000: Моторни превозни средства
Доп. предмети: 34115300: Превозни средства втора употреба
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 85000.00
Количество или обем: според нуждите на Възложителя
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 3
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
Наименование: Доставка на 1 брой товарен бордови автомобил с хидрокран, специализиран за превоз на втечнен хлор.
Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
Описание: Доставка на 1 брой товарен бордови автомобил с хидрокран, специализиран за превоз на втечнен хлор.
2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 34100000: Моторни превозни средства
Доп. предмети: 34115300: Превозни средства втора употреба
3) Количество или обем
Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност: 85000.00
Количество или обем: според нуждите на Възложителя
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)
Срок в дни
Дата за завършване
Дата за начало
Срок в месеци: 3
5) Допълнителна информация
Информация
(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)