N: 5 / 24.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Нови пазар
 Пощенски код: 9900
 Място/места за контакт:: Община Нови пазар
 E-mail:: npazar@icon.bg
 Факс: 0537 24010
 Пощенски адрес: ул."Васил Левски" №3
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Нови пазар
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Таня Давидова
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.novipazar.acstre.com
 Телефон: 0537 23311
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Упражняване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорт на СМР. Процедурата е с две обособени позиции: Обособена позиция 1 По проект по ОПРР “Обновяване и реконструкция на част от образователната инфраструктура в Община Нови пазар и превръщането й в притегателен център за възпитание и обучение”; Обособена позиция 2 По проект „Подобряване на физическата и жизнена среда в Община Нови пазар” за следните обекти: „СМР на улици „Гоце Делчев”, „Втори Юни”, ”Патриарх Евтимий”, „Оборище”, „Скобелев””; „Изграждане на детска площадка УПИІ, кв. 44А, гр. Нови пазар”; „Изграждане на детска площадка УПИІ, кв. 79, гр. Нови пазар” и „Благоустрояване на главен парк гр. Нови пазар”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG333
 Място на изпълнение: Община Нови пазар
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 12
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт, съгласно чл. 176а от ЗУТ на СМР: Обособена позиция 1 за обекти ОУ "Христо Ботев", с. Памукчи, ЦДГ "Слънчо", с. Памукчи, ОУ "Никола Й. Вапцаров", гр. Нови пазар, ЦДГ "Китка" , гр. Нови пазар, ЦДГ "Калина Малина" и Детска ясла в гр. Нови пазар, ЦДГ "Зорница", гр. Нови пазар, ЦДГ "Пролет", гр. Нови пазар, Филилал на ЦДГ "Калина Малина" по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по проект по ОПРР “Обновяване и реконструкция на част от образователната инфраструктура в Община Нови пазар и превръщането й в притегателен център за възпитание и обучение”; Обособена позиция 2 за обекти улици „Гоце Делчев”, „Втори Юни”, ”Патриарх Евтимий”, „Оборище”, „Скобелев””; „Изграждане на детска площадка УПИІ, кв. 44А, гр. Нови пазар”; „Изграждане на детска площадка УПИІ, кв. 79, гр. Нови пазар” и „Благоустрояване на главен парк гр. Нови пазар” във връзка с одобрен проект с наименование „Подобряване на физическата и жизнена среда в Община Нови пазар” по Договор № BG161PO001/1.4-05/2009/018 сключен между МРРБ и Община Нови пазар за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие 2007 - 2013 г.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документация и технически спецификации
 Прогнозна стойност: 119150
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 18

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в размер на 800.00 /осемстотин/ лева за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 и Гаранция за участие в размер на 391.50 /триста деведесет и един лева и петдесет ст./ лева за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ2 . Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми - банкова или парична по избор на участниците в процедурата. Когато гаранциите са в парична сума същите се внасят по банкова сметка IBAN BG68BUIN70143330547017 BIG BUINBGSF.при ТБ "Алианц България" АД клон Шумен, офис Нови пазар в полза на Община Нови пазар.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Авансово - Размерът на авансовото плащане е от 15 % /процента/ от стойността на договора, след представяне на изискуеми документи;Междинни - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ извършва междинни плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателно плащане - Окончателно плащане се извършва след завършване на възложената работа, предмет на обществената поръчка. Размерът на окончателното плащане се изчислява, като от общата стойност на извършените и приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи по договора се приспаднат извършените авансово и междинни плащания.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма: На основание чл.25, ал.3,т.2 от ЗОП - изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата подадена от обединението

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Участниците следва: 1. Да притежават документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или еноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. Да закупят от възложителя документация за участие; 3. Да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 4. Да докажат техническите си възможности и квалификация по чл.51, ал.1, т. 2, 4, 7 и 9 от ЗОП и съгласно условията на възложителя;5. Да докажат икономическото и финансовото си състояние по чл.50, ал.1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и съгласно условията на възложителя. 6. Да притежават лиценз за извършване дейност строителен надзор. 7. Да притежават валидно сключена застраховка професионална отговорностРегистрацията на кандидата като търговец по смисъла на ТЗ се доказва със следните документи: оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му закондателство. Отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , 2 и 5 от ЗОП, се удостоверява от участника с декларации при подаване на офертата или с документи от съответните компетентни органи - в оригинал или нотариално заверено копие; при подписване на договора със спечелилия процедурата участник, последният представя документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на тези обстоятелства, както и документ за внесена гаранция за изпълнение. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който:1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;4. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 години/2008,2009 и 2010г./ заверени от участника; 2.Информация за оборота от дейности, обект на настоящата поръчка за последните 3 години, в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си.3. Списък на основните договори за услуга-строителен надзор, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение;
 Минимални изисквания: 1.Оборотът за последните три години от упражняването на строителен надзор: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 да не бъде по-малък от 80000,00 /осемдесетхиляди/лв.За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 да не бъде по-малък от39000,00 /тридесет и девет хиляди/лв. 2.Участникът да има положителен финансов резултат за всяка една от последните 3 години.3. Списък на основните договори за услуга-строителен надзор, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение - Приложение 2 от документацията за участиеВ случай на обединение изискването се прилага като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците следва се да представят следните документи:1. списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;2. списък на специалистите;3. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции, лицензи 4. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата 5. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка;6. данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва 7. описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката.
 Минимални изисквания: 1. Списък на основни договори изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;2. списък на специалистите - За изпълнение на настоящата поръчка участникът трябва да предложи експерти, които да извършат дейностите, предмет на поръчката. Минималният изискуем състав на технически правоспособни физически лица, определени да упражняват строителен надзор на обекта по специалности следва да бъде по: ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - Ръководител на екипа – строителен инженер и ключови експерти по част "Архитектурна"; част "Конструкции”; част "ПБЗ"; част "Електро"; част "ОВиК"; част "Пътна"ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - Ръководител на екипа - инженер по част “Благоустрояване и озеленяване”/ландшафтен архитект/ или инженер по част „Пътна” и ключови експерти по част “Геодезия”, притежаващ лиценз за извършване на геодезическо заснемане; част „Пътна” част “Ел.”;инженер озеленител или ландшафтен архитект; координатор ПБЗ.;Участникът трябва да предложи Екип от основни експерти с длъжности, отговорности и минимална ангажираност по проекта, определени в указанията за участие като Ръководителят на екипа следва да има общ професионален опит не по-малко 10 години и специфичен професионален опит в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на ДНСК не по-малко от 5 години; Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката с подходяща квалификация и не по-малко от 3 години професионален трудов стаж, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 3. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции, лицензи - Участникът трябва да е лицинзиран за строителен надзор или обединение от такива; Участникът да притежава застраховка професионална отговорност; Участникът да притежава сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат. 4. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата - диплом за завършено образование, удостоверение за професионална квалификация или друг документ доказващ професионалната квалификация и опит.5.Участникът да разполага с минимум следното оборудване: 3 броя компютри, поне 2 работни места и всички други технически средства, необходими за изпълнение на договора.6. данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва - образец 11 от документацията7. описание на мерките за опазване на околната среда , които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката - образец 23 от документацията.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: Изискуем състав на технически правоспособни физически лица, определени да упражняват строителен надзор на обекта по специалности следва да бъде: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - Ръководител на екипа и ключови експерти по част "Архитектурна"; част "Конструкции”; част "ПБЗ"; част "Електро"; част "ОВиК"; част "Пътна"ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - Ръководител на екипа - инженер по част “Благоустрояване и озеленяване”/ландшафтен архитект/ или инженер по част „Пътна” и ключови експерти по част “Геодезия”, притежаващ лиценз за извършване на геодезическо заснемане; част „Пътна” част “Ел.”;инженер озеленител или ландшафтен архитект; координатор ПБЗ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 70)
 Показател: Размер на застраховката на отговорност за вреди по чл. 173, ал. 1 от ЗУТ (тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:30
 Цена: 30
 Условия: Цената на документацията е 30,00лв. без включено ДДС. Място на получаване, срок, цена и начин на плащане на документацията за участие – гр Нови пазар, ул. “Васил Левски” 3, стая 405 в сградата на на Община Нови пазар, от 9.30 часа до 16.30 часа, всеки работен ден. срещу документ за платена такса в касата на "Информационен център"или по банков път по сметка BG14BUIN70148430548417, код на вид плащане 447000, BIC код BUIN BGSF, ТБ”Алианц България”АД
 Дата: 29/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:30
 Дата: 08/08/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Община Нови пазар
 Време: 11:00
 Лица: Комисията и участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68 ал.4 от ЗОП. Възложителят ще обяви на Интернет адреса на общината: www.novipazar.acstre.com датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.
 Дата: 09/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 24.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: 1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка, 2. Решенията по т.1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Упражняване на строителен надзор в строителство при изпълнение на проекти по ОПРР
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 за обекти ОУ "Христо Ботев", с. Памукчи, ЦДГ "Слънчо", с. Памукчи, ОУ "Никола Й. Вапцаров", гр. Нови пазар, ЦДГ "Китка" , гр. Нови пазар, ЦДГ "Калина Малина" и Детска ясла в гр. Нови пазар, ЦДГ "Зорница", гр. Нови пазар, ЦДГ "Пролет", гр. Нови пазар, Филилал на ЦДГ "Калина Малина" по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по проект по ОПРР “Обновяване и реконструкция на част от образователната инфраструктура в Община Нови пазар и превръщането и в притегателен център за възитание и обучение”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията и техническите спецификации
 Прогнозна стойност: 80000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 18

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Упражняване на строителен надзор в строителство при изпълнение на проекти по ОПРР
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 за обекти улици „Гоце Делчев”, „Втори Юни”, ”Патриарх Евтимий”, „Оборище”, „Скобелев””; „Изграждане на детска площадка УПИІ, кв. 44А, гр. Нови пазар”; „Изграждане на детска площадка УПИІ, кв. 79, гр. Нови пазар” и „Благоустрояване на главен парк гр. Нови пазар” във връзка с одобрен проект с наименование „Подобряване на физическата и жизнена среда в Община Нови пазар” по Договор № BG161PO001/1.4-05/2009/018 сключен между МРРБ и Община Нови пазар за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие 2007-2013 г.”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71521000: Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: съгласно документацията и техническите спецификации
 Прогнозна стойност: 39150
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 18

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)