N: 4 / 24.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: "АЕЦ Козлодуй" - ЕАД
 Пощенски код: 3321
 За контакти: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"
 Електронна поща: YCGeorgiev @npp.bg
 Факс: 0973 72441
 Адрес: 3321, гр. Козлодуй
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Козлодуй
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Йордан Георгиев - специалист "ОП"
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.kznpp.org
 Телефон: 0973 72477
 Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders
 Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

 Основна/и дейност/и: Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Реконструкция и модернизация на асансьорни уредби в ЕП2

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG313
 Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" - ЕАД
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 1
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Брой изпълнители
 Рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Обществена поръчка с обект: "Реконструкция и модернизация на асансьорни уредби в ЕП2" обхваща Реконструкция и модернизация на асансьорна уредба в СББ UQ01E07; Реконструкция и модернизация на товаропътническа асансьорна уредба в РО 6UQ02E01 - І ст.; Реконструкция и модернизация на товаропътническа асансьорна уредба в РО 5UQ02E01 - І ст.; Реконструкция и модернизация на асансьорна уредба в ИЛК юг UQ31E02.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50750000: Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Общо количество или обем: съгласно описаното в техническите задания
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

 Дата за завършване: 30/11/2011
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие -300лв. за всяка обособена позиция за която се кандидатства. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Разплащането за изпълнените видове работи, ще се извърши след приемане на ремонта от страна на Възложителя в срок до 15 (петнадесет) работни дни след представяне на необходимите отчетни документи, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: не

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: 1. Гаранционните срокове за СМР не могат да бъдат по-малки от посочените в Наредба №2 от 31.12.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Р. България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. За другите ремонтни дейности гаранционните срокове не могат да бъдат по-малки от 1 година;2. Изпълнителят се задължава да извърши обучение на място на сектор "РМ", по устройство, експлоатация и подържане на асансьорните уредби и запознае с документите по т.5.3. от техническите задания;

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Документи и информация: Списък на документите; Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие и удостоверения за актуално състояние; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; Документ за гаранция за участие; Декларация за подаване на оферта; Информационен лист; Декларация за произход на стоката.Възложителят отстранява от участие Кандидати, за които са налице обстоятелства по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Минимални изисквания: Кандидатите да се реализирали оборот от подобни услуги през последните години;Изискуеми документи: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

 Документи и информация: Минимални изисквания: 1. Кандидатите да имат опит в извършването на подобни дейности;2. Персонала които ще изпълнява работи на площадката на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, трябва да притежава съответната квалификация съгласно ПБЗР-ЕУ (чл.62 табл.1: отговорните ръководители да притежават ІV кв. група, изпълнители ІІІ квалификационна група и членове на бригади - ІІ - ІІІкв. група) и ПБР-НУ (чл.60 табл.1: отговорните ръководители да притежават-V кв. група, изпълнители ІV квалификационна група и членове на бригади - ІІ-ІV кв. група);3. Персоналът, който ще извършва дейности по преустройство на асансьорните уредби да притежава документ за правоспособност, съгласно Наредба №3 от 17.01.2001г. за условията е реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професия "монтьор по монтиране, подържане и ремонтиране на асаньори"; 4. Кандидатите да са вписани в регистъра по чл.36 ал.1 от ЗТИП за извършване на дейности по преустройство на асансьори;Изискуеми документи: 1. Списък на основните договори за преустройство на асансьори, изпълнени през последните две години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;2. Списък на отговорните лица, при работа с наряд с посочена квалификационна група по правилниците за безопасна работа;3. Документи на персонала, който ще извършва дейности по преустройство на асансьорните уредби за правоспособност, съгласно Наредба №3 от 17.01.2001г. за условията е реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професия "монтьор по монтиране, подържане и ремонтиране на асаньори"; 4. Удостоверение за вписване в регистъра по чл.36 ал.1 от ЗТИП;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: Закон за техническите изисквания към продуктите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати: НЕ
 Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Последователност и хронология на Работната програма(тежест : 5)
 Показател: Основни характеристики на предлаганото оборудване, включително комплектност на доставката, съгласно изискванията посочени в Техническото задание(тежест : 50)
 Показател: Гаранционен срок и гаранционни условия(тежест : 5)
 Показател: Цена(тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: БД АЕЦ Търговия 19874

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 12
 Условия: По банков път или в брой в касата на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити са следните: IBAN BG31KORP92201000224001, BIC KORPBGSF. За дата на плащане се приема датата на постъпване на средствата по сметката на АЕЦ Козлодуй ЕАД. Осигурен е електронен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адреса, посочен в т.I.1) от обявлението.
 Дата: 15/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 25/07/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите
 Място: Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321
 Час: 13:30
 Лица: Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията.
 Дата: 26/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша 18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки"
 Пощенски код: 3321
 Електронна поща: kkkamenova@npp.bg
 Факс: 0973 76007
 Адрес: гр. Козлодуй 3321
 Град: Козлодуй
 Интернет адрес: www.kznpp.org
 Телефон: 0973 73230
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Реконструкция и модернизация на асансьорна уредба в СББ UQ01E07
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Реконструкция и модернизация, демонтаж и монтаж на 1 бр. асансьорна уредба с товароподемност 500 кг., 6 спирки в СББ UQ01E07

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50750000: Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Количество или обем: Съгласно приложеното в документацията Техническо задание № 2011.30.ОСО.UQ.ТЗ.906
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване: 30/11/2011
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Реконструкция и модернизация на товаропътническа асансьорна уредба в РО 6UQ02E01– Іст
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Реконструкция и модернизация, демонтаж и монтаж на 1 бр. товаропътническа асансьорна уредба с товароподемност 500 кг., 11 спирки в РО 6UQ02E01– Іст.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50750000: Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Количество или обем: съгласно приложеното в документацията техническо задание №2011.30.ОСО.UQ.ТЗ.907
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване: 30/11/2011
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Реконструкция и модернизация на товаропътническа асансьорна уредба в РО 5UQ02E01– Іст.
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Реконструкция и модернизация, демонтаж и монтаж на 1 бр. асансьорна уредба с товароподемност 500 кг., 11 спирки в РО 5UQ02E01– Іст.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50750000: Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Количество или обем: Съгласон приложеното в документацията за участие Техническо задание № 2011.35.ОСО.UQ.ТЗ.908
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване: 30/11/2011
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Реконструкция и модернизация на асансьорна уредба в ИЛК-Юг UQ31E02
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Реконструкция и модернизация, демонтаж и монтаж на 1 бр. асансьорна уредба с товароподемност 320 кг., 6 спирки в ИЛК-Юг UQ31E02

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 50750000: Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Количество или обем: Съгласно приложеното в документацията за участие Техническо задание №2011.30.ОСО.UQ.ТЗ.910
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване: 30/11/2011
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)