N: 3 / 24.6.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Българска народна банка
 Пощенски код: 1000
 За контакти: Лилия Денева
 Електронна поща: Deneva.L@bnbank.org
 Факс: 02 91451459
 Адрес: пл. "Княз Александър І" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Лилия Денева - по процедурата - тел. 0291451438; Велина Дякова - по предмета на поръчката - тел. 0291451651;
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.bnb.bg
 Телефон: 02 91451438
 Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Икономическа и финансова дейност
 Вид на възложителя: Българската народна банка

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: "Избор на Здравноосигурително дружество за предоставяне на медицинско и стоматологично обслужване на работещите в БНБ."

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: Република България.
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 25
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: "Избор на Здравноосигурително дружество за предоставяне на медицинско и стоматологично обслужване на работещите в БНБ". Услугата включва предоставяне на здравноосигурителни пакети, както следва: извършване на годишни профилактични медицински прегледи; извънболнична медицинска помощ; стоматологично обслужване.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 85140000: Разнообразни услуги на здравеопазването

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: -
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по - малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при която тя може да се задържа и да се пристъпи към упражняване на правата по нея, а именно, ако участникът:- оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;- обжалва решението на възложителя за избор на изпълнител;- определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Наредител по банковата гаранция, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице е обединението, като участник в процедурата. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията е в размер на 3 % от годишната осигурителна премия за всички услуги, посочена в документа „Предлагана цена” на ОСИГУРИТЕЛНОТО ДРУЖЕСТВО.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: А) В плик № 1 с надпис "Документи за подбор" се поставят следните документи: 1.Пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2.За юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: - копие от документ за първоначална съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите. За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документ за регистрация се прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи: Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган не е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър - удостоверение за актуалното им състояние. Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК.За физически лица: копие от документа за самоличност. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. 3.Документ за гаранция за участие. 4.Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 5.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците,посочени в т.1,2,3 от т. III.2.3) от настоящото обявление; 6.Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,2,5 от ЗОП, съгласно образците,приложени към закупената документация; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 9. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията по съответния ред; Б) в Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят следните документи: 1. Оферта, съгласно образеца; 2. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т.4,5,6,7 от т. III.2.3) обявлението, посочени и в „Указания за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка” 3. Проект на договор; В) в плик № 3 с надпис "Предлагана цена", участниците представят предлаганата си цена, която се изготвя съгласно образеца приложен в документацията. Забележка: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Към офертата се прилага учредителен акт на обединението; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 3, 4 и 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като към офертата се прилага учредителен акт на обединението, който се представя и в официален превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2010 г.
 Минимални изисквания: -

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Валиден Лиценз за осъществяване на дейност по доброволно здравно осигуряване, издаден от Комисията за финансов надзор или от Държавната агенция за осигурителен надзор;2. Списък на основните договори за услуги, отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от предишни възложители и/или настоящи партньори. Списъкът с основните договори се изготвя по образец – Приложение № 5, което е неразделна част от документацията. Дружествата, учредени през последните 3 години представят списък на основните договори, сключени след датата на тяхното учредяване;3. Сведение за квалификацията на мениджмънта и медицинския персонал на здравноосигурителното дружество, ангажиран с изпълнението на предмета на поръчката, изготвено съгласно Приложение № 3, което е неразделна част от документацията.4. Списък на лечебни заведения, в които ще се предоставят здравни услуги по предмета на поръчката и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори. Списъкът се изготвя съгласно образец – Приложение № 6, което е неразделна част от документацията. Списъкът следва да съдържа информация за сключени договори с лечебни заведения на територията на следните градове – София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Смолян, Трявна, Луковит и Приморско, наименование и вид на лечебно заведение съгласно Закона за лечебните заведения, адрес, дата на сключване и дата на изтичане на срока на договора с лечебното заведение; 5. Описание на реда и организацията при осигуряване предоставянето на медицински и стоматологични услуги, включени в здравноосигурителните пакети, предлагани от участника. Участникът следва да представи описание на реда и организацията при осигуряване предоставянето на медицински и стоматологични услуги, предмет на поръчката и начина на ползването им от осигурените лица, в съответствие с посочените в договора условия (начин/и за осигуряване на достъп на осигурените лица до лечебните заведения, начин/и за осъществяване на координацията при предоставяне на услугите, предмет на поръчката и други). Услугите предложени от участниците следва да отговарят на минималните изискванията на възложителя, посочени в Приложение № 1 - ,,Минимални изисквания на възложителя за обхвата и мястото на предоставяне на пакетите по здравноосигурителния договор”.6. Описание на допълнителните здравни услуги и други бонуси в рамките на оферираната осигурителна годишна премия за едно осигурено лице към предлаганите услуги в здравноосигурителните пакети;7. Общите условия на Здравноосигурителното дружество
 Минимални изисквания: -

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: Закон за здравното осигуряване

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Обща стойност на годишната осигурителна премия за всички пакети за 862 здравно осигурени лица(тежест : 60)
 Показател: Брой на лечебни заведения в гр. София, в които ще се осъществяват здравни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори(тежест : 20)
 Показател: Брой на лечебни заведения в градовете Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Смолян, Трявна, Луковит и Приморско, в които ще се осъществяват здравноосигурителни услуги и с които здравноосигурителното дружество има сключени договори(тежест : 10)
 Показател: Допълнително предложени здравни услуги и други бонуси, които са извън обхвата на услугите в здравноосигурителните пакети, посочени в ,,Минимални изисквания на възложителя за обхвата и мястото на предоставяне на пакетите по здравноосигурителния договор” – Приложение № 1(тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 23 от 18/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:30
 Цена: 24
 Условия: Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 54 в Паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4 в Паричния салон на БНБ. Цената на документацията е 24 (двадесет и четири) лева с вкл. ДДС.
 Дата: 12/07/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:30
 Дата: 22/07/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Заседателна зала на БНБ
 Час: 10:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.
 Дата: 25/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, при сключване на договора, участникът представя документ за регистрация на юридическо лице. В този случай новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението и от договореностите постигнати със същото.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: На обжалване по реда на ЗОП подлежи всяко решение на възложителя. Срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП. Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120, ал.4 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Р. България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 23/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава