N: 1 / 24.6.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Военномедицинска академия
Пощенски код: 1606
Място/места за контакт:: гр. София, ВМА, 2-ри етаж, 35 стая
E-mail:: mmm@vma.bg
Факс: 02 9225012
Пощенски адрес: Бул. "Св. Г. Софийски" № 3
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
На вниманието на:: Кръстина Петрова Митова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 02 9225087
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: здравеопазване
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Сключване на рамково споразумение с предмет: Периодични доставки на лекарствени продукти за нуждите на ВМА и подчинените и структури в страната, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/.
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS
Място на изпълнение: на територията на ВМА София и подчинените й структури в страната – Пловдив, Сливен, Варна, Плевен и Ловеч
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Създаването на рамково споразумение
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение: Рамково споразумение с един оператор
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и: 3
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Сключване на рамково споразумение с предмет: Периодични доставки на лекарствени продукти за нуждите на ВМА и подчинените и структури в страната, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 33600000: Фармацевтични продукти
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти: 0
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Количествата са посочени в спецификацията - Приложение № 1 от конкурсната документацията и са ориентировъчни за една година.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 36
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка – 500 (петстотин) лева за всяка група, за която се участва. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността без ДДС на всеки сключен договор по споразумението и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на съответния договор.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: По банков път
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК (съгласно чл. 23 от ЗТР) – за българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност.Удостоверение за актуално състояние, данъчна регистрация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят документи по чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Копия на баланса и отчета за приходи и разходи през предходната година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да представят документи по чл. 51 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участниците да представят декларация съдържаща списък на основните поръчки извършени през последните три години с финансовите обеми на договорите.Участниците да представят декларация съдържаща списък на персонала, оборудването, машините и техническите съоръжения, с които разполагат за изпълнение на поръчката. Складовата база и транспортните средства, с които разполагат участниците трябва да позволяват доставките на лекарствените продукти до структурите на ВМА по т. 2.2. да се извършват в разумен срок, а при спешна необходимост – до 2 часа.Участниците да са производители, вносители или търговци на едро с лекарствени продукти. До участие се допускат всички български и чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения, отговарящи на изискванията на чл. 47 от ЗОП, регистрирани по ТЗ и притежаващи съответните разрешения/регистрации за търговия на едро с лекарствени продукти или разрешение за внос по смисъла на ЗЛПХМ.Участниците да притежават лицензия по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП.Участникът да представи документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на лицата, които ще отговарят за извършването на доставките. Участникът да представи референции от други лечебни и здравни заведения.Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Основания и мотиви
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 50
Условия: Документацията се получава в касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всeки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 15:00 ч.
Дата: 22/07/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 15:00
Дата: 02/08/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 100
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: ВМА - София, Зала №10 - партера на ВМА
Време: 10:00
Лица: Управители или техни упълномощени представители.
Дата: 03/08/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 16.06.2011 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: 10 дневен от уведомяване за решението
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 16/06/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование: ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ
Пощенски код: 1606
Място/места за контакт: Надежда Иванова Сакалийска, Елена Будинова Ирманова
E-mail
Факс
Пощенски адрес: Бул. "Св. Г. Софийски" № 3
Град: София
На вниманието на: ВМА - София, ст. 25 - каса
Интернет адрес
Телефон: 02 9225195
Страна: България
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ
Пощенски код: 1606
Място/места за контакт: Росица Иванова Иванова, Огняна Димитрова Никодимова
E-mail
Факс
Пощенски адрес: Бул. "Св. Г. Софийски" № 3
Град: София
На вниманието на: Явно деловодство на ВМА - ет. 2
Интернет адрес
Телефон: 02 9225527
Страна: България